От: Как се заварява с аргон (първи стъпки)???
Добър вечер на всички!
Много благодаря на всички и най-вече на WELDARGON!!!!!
Наиситна попитах тук за педала, понеже работата, която смятам да върша ще е предимно на тезгях.Също така си мисля ,че за начало с педал по-добре бих могъл да контролирам топлината. Макар че открих, че ако съм в режим 2такта ако наглася времето за затихване на напрежението на по-голям период, мога да отпускам бутонът и пак да го натискам, използвайки това време за намаляване на топлината, когато е нужно.
Колкото до това че не се вижда бутон за превключване между режим педал и режим управление от бутоните на горелката, мисля ,че зависи кои пинове към кое са подключени (естествено ако има опция да работи с педал.)
Както казах,там в буксата има 14 гнезда, но само 6 са "активни" тоест има контактни пластини. Също след внимателно развиване на 4-те болтчета които държат буксата за панела се оказа ,че към тия 6 контакта има и кабелчета, които водят назад и навътре към самото устройство. Логиката ми е ,че едва ли някой ще си прави труд да запоява кабели, ако не водят на никъде. Както и да е !Всичко ще се рабере, като ида до фирмата от която купих апаратът. БЯха обещали да проверят, но аз така и не намерих време да ида до там.
Ще споделя инфото което ще получа от тях , защото преди малко говорих с човек който се интересува от същият апарат. Демек, аз като съм се набутал, поне да предпазя другите .
С нетърпение очаквам курсът в българогерманският център. Ще бъде 2 месеца по цял ден и ще струва 900лв. Първите 15 дни ще има лекции по теория . Щял да я води някакъв чужденец - "еврозаварчик".Така ми казаха от уравата на учебният център. След това започва практиката. Ще я води един местен заварчик (много стара слава и то заслужена).КАзаха ми в БГУЦ ,че ако карам само практиката може да излезе с 300 лв по-евтино. Също казаха ,че този, нашият инструктор също започва с теория , която с нищо не отстъпва на немеца. Сега съм в колебание...
От една страна смятам ,че когато научаваш нещо от двама независими източници е далеч по-хубаво, а от друга 300 лв. и 15 дни по-малко (аз както и вие, предполагам, имам доста задължения) си е доста добре и ще ми помогне да поизбързам с някои задачи които също ми предстоят.
Ами, пожелавам на всички ви успехи, и когато получа инфо за моята машина, ще я споделя.
П.С.
Понеже много подробно описах случаят с курса по заваряване, и намесих и име на учебен център, ако хората, които отговарят за редът тук сметнат,че правя реклама или въобще правя нещо нередно, то нека се чувстват в правото си да премахнат целият ми пост или частта в която разказвам за курсът!
Добър вечер на всички!
Много благодаря на всички и най-вече на WELDARGON!!!!!
Наиситна попитах тук за педала, понеже работата, която смятам да върша ще е предимно на тезгях.Също така си мисля ,че за начало с педал по-добре бих могъл да контролирам топлината. Макар че открих, че ако съм в режим 2такта ако наглася времето за затихване на напрежението на по-голям период, мога да отпускам бутонът и пак да го натискам, използвайки това време за намаляване на топлината, когато е нужно.
Колкото до това че не се вижда бутон за превключване между режим педал и режим управление от бутоните на горелката, мисля ,че зависи кои пинове към кое са подключени (естествено ако има опция да работи с педал.)
Както казах,там в буксата има 14 гнезда, но само 6 са "активни" тоест има контактни пластини. Също след внимателно развиване на 4-те болтчета които държат буксата за панела се оказа ,че към тия 6 контакта има и кабелчета, които водят назад и навътре към самото устройство. Логиката ми е ,че едва ли някой ще си прави труд да запоява кабели, ако не водят на никъде. Както и да е !Всичко ще се рабере, като ида до фирмата от която купих апаратът. БЯха обещали да проверят, но аз така и не намерих време да ида до там.
Ще споделя инфото което ще получа от тях , защото преди малко говорих с човек който се интересува от същият апарат. Демек, аз като съм се набутал, поне да предпазя другите .
С нетърпение очаквам курсът в българогерманският център. Ще бъде 2 месеца по цял ден и ще струва 900лв. Първите 15 дни ще има лекции по теория . Щял да я води някакъв чужденец - "еврозаварчик".Така ми казаха от уравата на учебният център. След това започва практиката. Ще я води един местен заварчик (много стара слава и то заслужена).КАзаха ми в БГУЦ ,че ако карам само практиката може да излезе с 300 лв по-евтино. Също казаха ,че този, нашият инструктор също започва с теория , която с нищо не отстъпва на немеца. Сега съм в колебание...
От една страна смятам ,че когато научаваш нещо от двама независими източници е далеч по-хубаво, а от друга 300 лв. и 15 дни по-малко (аз както и вие, предполагам, имам доста задължения) си е доста добре и ще ми помогне да поизбързам с някои задачи които също ми предстоят.
Ами, пожелавам на всички ви успехи, и когато получа инфо за моята машина, ще я споделя.
П.С.
Понеже много подробно описах случаят с курса по заваряване, и намесих и име на учебен център, ако хората, които отговарят за редът тук сметнат,че правя реклама или въобще правя нещо нередно, то нека се чувстват в правото си да премахнат целият ми пост или частта в която разказвам за курсът!
Коментар