Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Що е то акумулатор и с какво се яде?

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Да попитам как се отразява на оловно-калциев акумулатор, ако го прекъсана по време на зареждане?
    Смятам да го зареждам с ниски ампери, което ще отнеме време, но ако ми потрябва колата , да мога да го ползвам и после пак да си го зареждам ако е необходимо до 14.7v

    Коментар


    • Малко ми е сакат клипа , но се вижда че при на пълно зареден акумулатор след изкл. на захранването , при новото вкл. всичко си тръгва без ръчна намеса .

      https://www.youtube.com/watch?v=yn1_hO0y4-E
      По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

      Коментар


      • Рециклиране, а у. Еко био.

        https://youtu.be/afwO_MZjRjA
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Ако на работещите в заводите за акумулатори се налага да вършат и 5% от работата си по подобен начин, по-добре да закриваме държавата. Тоя до 10-ина години максимум ще е без зъби и с амнайсе заболявания, което за района не е никакво изключение.

        • DBRS
          DBRS коментира
          Редактиране на коментар
          Направо е робот - точно изпълнява каквото са му показали.

        • nissan_gr
          nissan_gr коментира
          Редактиране на коментар
          В стерилна среда се работи през цялото време.

      • Еми еко си е. И киселината даже рециклират, с прецеждане. А 30 долара на ден за там сигурно е чутовен доход.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • turtey
          turtey коментира
          Редактиране на коментар
          Трийсет е на акумулатор, прави по три на ден.

      • Яко! Вероятно са по сигурни, щото всичко е запоено.
        Lancia Delta HF Integrale Evolucione

        Коментар


        • А някой казваше,че от умряла батерия нищо не ставало.......кеф ти Варта,Кеф ти Бош
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • Момчета, имам следното питане към по-знаещите - лидълско зарядно става ли за зареждане на тягов (deep cycle) 90 Ан akумулатор или се явява малокалибрено?
            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
            Из "Златния телец"

            Коментар


            • Става ако се отнася за чист заряд.
              Ще зарежда с по-малък ток от оптималният но това е проблем единствено свързан с времето за заряд.
              И това са отнася не само за плод-зеленчуковото а аз повечето 5 и по-малко амперови зарядни устройства.
              Ако го имаш спокойно можеш да го ползваш.
              Но ако питаш дали да ходиш до Лидъл - по-скоро недей
              Враг усраине

              Коментар


              • Ясен
                Ясен коментира
                Редактиране на коментар
                Ако знаеш какво правиш можеш даже да свържеш двете заедно.

              • коко келеша
                коко келеша коментира
                Редактиране на коментар
                Определено не съм толкова учен

              • Ясен
                Ясен коментира
                Редактиране на коментар
                То няма какво толкова да объркаш - включваш ги заедно и зареждат двойно по-бързо. Но ако го оставиш в поддържащ режим, трябва да е само едното.

            • Можете ли да ми кажете това нормално ли е . Отивам аз на почивка за 8 дена и колата не е пипана през това време . Връщам се и нямам търпение да запаля , понеже ми е нова кола и не бях 100% сигурен в акумулатора , но с врътването запали веднага . Същия ден ми се наложи на няколко пъти да давам на контакт да свалям/вдигам прозорците защото хем е жега,хем вали и т.н. та с даването на контакт ми тръгва музиката на макс и климатроника (никога не го гася) , а и отделно с всяко отваряне ми светят плафоните - дотук нищо ненормално , НО вечерта тръгнах да излизам , отключвам , отварям вратата , плафоните си светят силно и нормално , тръгвам да паля и ... няма никой . Подавам ток и паля . Карам 2-3 дена без проблем и днес в бързината след като изгасих колата забравих фаровете пуснати за 1 час . Отивам вече 100% сигурен , че няма проблем , отварям вратата , плафоните светят силно , давам на контакт и нищо пак . Ядосах се и го свалих да го зареждам , но си показва 12,5v . Та щом има волтаж , значи няма ампераж , но може ли да няма ампераж , а плафоните да си ми светят силно пък не ще и да се опита да завърти стартера , само цъка .

              Коментар


              • Не казваш на колко време е акумулаторът и колко амперчаса е. Иначе, съвсем нормално е да има ток за плафони, а да не може да завърти стартерът. Колкото до 12.5 волта, не може да си сигурен в уреда, но и това напрежение е малко за добре зареден акумулатор.
                Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                Коментар


                • Ами колата ми е на 1 месец , акумулатора кой знае , иначе на мултицеда , а и на зарядното ми показва 12.5v . Абе цялата работа е , да се стягам ли за нов или има оанс със зареждане ? Не ги разбирам токовете , само съм запомнил , че ако не държи волтове пък има ампери или ако има волтове пък няма ампери е за боклука , но не помня кое от двете беше .

                  Коментар


                  • Като имаш предвид идващата зима, най-добре е нов. Може да пробваш със зареждане, пък и да го щадиш.
                    Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                    Коментар


                    • Стартерът харчи има-няма 500 пъти по-голям ток от плафоните. Много лесно можеш да докараш положение за плафоните да има ток, а за стартера да няма.

                      Аааа може и да ти е прецакано притеглящото реле на стартера. Ама пък колко да е прецакано - щом на зареден акумулатор работи.

                      12.5 нищо не значи - може да е на 5%, може и да е на 95% зареден. Оловните акумулатори не можеш да ги познаеш само с волтметър.

                      Коментар


                      • BENZBOSS
                        BENZBOSS коментира
                        Редактиране на коментар
                        А така

                        Замери го под товар,тогава ше си проличи къде е,има си клещи за целта.......ма аз ако съм на теб слагам една яка АГМ батерия и си свиркам

                    • ...плафоните си светят силно и нормално , тръгвам да паля и ... няма никой...
                      Като цъкаш стартер гаснат ли плафони, светлини по таблото, изощо угасва ли всичко?
                      Ако всичко угасва има шанс да задържиш положението със зардеждане но пълен цикъл.
                      Тоест за 1 ден на зарядно но обикновено това са признаци, че трябва да го смениш.
                      Което само по себе си не е нищо нередно.
                      Маслко и филтри си сменил, предполагам? Акумулаторът също е консуматив.

                      Освен ако колата не е наистина нова, което всъщност не е ясно от поста.
                      Виж тогава не е нормално да се случи след няколко месеца
                      Враг усраине

                      Коментар


                      • Първоначално публикуван от bmwww Преглед на мнение
                        Ами колата ми е на 1 месец , акумулатора кой знае , иначе на мултицеда , а и на зарядното ми показва 12.5v
                        Акумулаторът е разреден, ако зарядното и уредът са показвали 12,5 волта по време на зареждане. Трябва да наближи 14. При 13 вече има нещо в него.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X