От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор
Да....този е 100 Волта ,обаче след моята намеса
няма да прилича на себе си !
Въпроса е че ще мога да му слагам праг на тока и напрежението и при надвишаване да сработи защита и при спадане да продължи !Така ще следим нещата изкъсо,инъче филтрирането не вреди на акумулатора,просто е по-добре без него.
Да....този е 100 Волта ,обаче след моята намеса
. Щото имам тука един акумулатор с поспаднал капацитет и се чудя да му правя ли схема за десулфатизация (дали го написах правилно...) или да пробвам по описаният в цитираното метод. Да му разредя 5Ah на 1А и после да го зареждам 10 часа на 0.1А (ако правилно съм схванал метода). Кое би трябвало да има повече ефект?
Коментар