Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

    След пробите с цифровия комбинирам волтамперметър ,стигнах до извода че трябва да сложа такъв аналогов,а именно за да следи по динамично тока,не че е много важно но да отбележа че след достигане на пълен цикъл на 7.2 Амперчасов акумулатор на над 20 часа заряд ,тока почти клони към нула с с интересни импулси,при вдигане на напрежението, тока (импулсите) стават с по-висока честота,над 17-18 волта вероятно 25 херца !




    п.п Волтметъра дава с 0.11 Волта повече от реалното,има възможност за калибриране ама не е важно !Имам калибратор но ми липсва осцилоскопа !
    Последно редактирано от Roninn; 02-12-13, 21:34.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

      Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
      при вдигане на напрежението, тока (импулсите) стават с по-висока честота,над 17-18 волта вероятно 25 херца !
      А какво точно лошо ти е направил акумулаторът?

      Импулсите могат да възникнат в самия акумулатор, а може и в зарядното устройство.

      Коментар


      • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

        Ааааа такива пациенти имам,в случая е чисто нов и на него тествам зарядните.Импулсите би следвало да са от ценера който на 14.4 Волта или по точно при падане до 14.4 Волта би следвало да се запуши и ограничи тока.При захранване на лампа импулсите са незабележими нито на око нито на амперметъра а логиката казва че ги има !Про зареден акумулатор и престой примерно 1-2 часа импулсите се чуват на равни интервали примерно 2 в секунда !
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

          Това да не е консумацията на индикатора?

          Коментар


          • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

            ,,Refresh speeds:> 2 times per second ''.
            Така е на повечето.
            А тези простотии се правят от името на всички ни.
            Даника
            Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

            Коментар


            • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

              Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
              ,,Refresh speeds:> 2 times per second ''.
              Така е на повечето.
              Така е,но не е цъкането от него....
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
                ,,Refresh speeds:> 2 times per second ''. Така е на повечето.
                Така е,но не е цъкането от него....
                На разреден акумулатор го няма,както и на празен ход също !
                Сега пробвам различни акумулатори с различен капацитет и на всички дава различен ток в зависимост от това колко е разреден акумулатора,на заред 10А акумулатор дава 0.8 А на заредн 7 Ампера дава почти ) Ампера,на абсолютно същия 7Амперчасов разреден незнайно колко но работещ 4.5 Ампера което е пагубно за тоя тип акумулатори но са пациенти както казах,на същия акумулатор с 2.5 ампера допълнително от лампа,зарядното качва на 7 Ампера без проблем !Дето се вика на всеки спрямо потребностите !
                Последно редактирано от Roninn; 02-12-13, 23:39.
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                  Да няма някъде тиристор или нещо такова?
                  А тези простотии се правят от името на всички ни.
                  Даника
                  Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                  Коментар


                  • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                    Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
                    Да няма някъде тиристор или нещо такова?
                    Че той е главния герой в страшния филм.
                    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                    Анатолий Пейчинов o8875о9815
                    https://dvrbg.com/

                    Коментар


                    • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                      Да нямаш някой дросел? Те също 'цъкат'... А може и захранващия траф да издава звук при промяна на натоварване...
                      На времето бях взел импулсно зарядно на БОШ (по-евтиното, което не може да се използва като 'поддържащо' напрежението в бордовата мрежа при откачане на акумулатора).
                      При напълно разреден акумулатор то 'цъкаше' по същия начин защото си мислеше, че съм му сложил 6В акумулатор (12В бе паднал на 2В )..
                      И в момента в който решеше да го зареди с някакъв по-стандартен ток, акумулатора реагираше, напрежението скачаше над 6В и зарядното изключваше...
                      Да не би при теб да се е получил 'ефекта' на поддържане на напрежението в акумулатора...
                      Т.е. зарядното да е с малък хистерезис и да изключва например на 14.8В, а да включва на 14В...
                      Тогава напълно логично ще 'щрака', защото напрежението в покой на акумулатора е доста по-ниско...
                      И при подаване на ток акумулатора ще качи 14.8В, зарядното ще изключи, акумулатора тръгва надолу към напрежение на покой, но преди да стигне до него, зарядното си мисли, че пак трябва да зарежда и включва отново...
                      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                      Коментар


                      • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                        Цъкането идва от трафа,ценера работи в импулсен режим,мислех 25 херца обаче се оказаха 100 херца.Когато се зареди батерията,всичко спира,напрежението пада за част от сек. ,заряда тръгва и така отново,интервалите са до 2 сек.От две денонощия съм сложил един умрял акумулатор и зарядното го мъчи с 6-7 A и 16.5 волта над 48 часа вече без резултат.
                        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                        Анатолий Пейчинов o8875о9815
                        https://dvrbg.com/

                        Коментар


                        • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                          Че той вярно е умрял щом толкова време черпи такъв ток - явно има проблем.
                          Не кипи ли и не грее ли при тези параметри - според мен би трябвало да е като вряща гореща тенджера
                          Оня дълбоко умрял акумулатор (дето беше достигнал 2В) започнах да го 'събуждам' с едно зарядно със стабилизирано напрежение 13.6В (за акумулатори на радиостанция). При това напрежение тока му бе около 30-50мА
                          След половин час тока плавно се покачи на 300мА и от там нататък вече го включих на 'интелигентното' зарядно да си го 'мъчи' денонощие..
                          Навярно след общо 3 часа успя да покачи тока на около 4.5А. Дотогава - тока си бе мизерен въпреки напрежението...
                          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                          Коментар


                          • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                            -7 градуса е вън.
                            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                            Анатолий Пейчинов o8875о9815
                            https://dvrbg.com/

                            Коментар


                            • Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                              -7 градуса е вън.
                              То навън хладно, но кипенето не е само заради температурата. Не го ли презареждаш (по напрежение)?
                              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 06-12-13, 14:04.
                              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                              Коментар


                              • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                                Той е пътник,целта е експеримента,за напрежението мисля не е фатално,на читав акумулатор не вдига толкова
                                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                                https://dvrbg.com/

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X