Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Засрещна клапани с буталата.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 107 800 км.с "новия мотор",никакви проблеми по мотора.

    Среден разход 6.56/100 км.

    Причината да се вдигне разхода,е че съм пропуснал да сменя въздушния филтър и от септември до миналия месец разхода беше стигнал около 8 литра и нагоре.

    След смяна на филтъра,на първия резервоар разхода падна .Но на база 30 000 км грубо,си дава отражение върху общия резултат.
    Последно редактирано от Roninn; 03-01-22, 21:28.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • Ангренажния ремък трябваше да го сменя преди 2 месеца....понеже тампоните на мотора съм ги сменил преди година.....пак са за смяна,съответно филтри също наближаваше да се сменят....задържах всичко заедно за ден да подменя.....

      Вчера забелязах силен шум от мотора,днес стана още по шумен,толкова писма получавам от него,без да му обръщам внимание,реших че искам не искам,тая вечер след работа ще действам.

      Разбира се ,всичко съм купил пред месеци.
      Вадя ангренажния ремък и гледам и не разбирам.

      Това са 150-160 000 км пробег,много малко незнам.



      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20230419_193344.jpg Прегледи:0 Размер:171.6 КБ ID:6920548 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20230419_193858.jpg Прегледи:0 Размер:171.7 КБ ID:6920549
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • Сравнение с новия,такова за сефте виждам.Зъбите са си здрави....аз съм го слагал ,единствено ми идва на ум да съм го пренатегнал....баси. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230419_193713.jpg
Прегледи:371
Размер:230.5 КБ
ID:6920551 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230419_193740.jpg
Прегледи:361
Размер:226.2 КБ
ID:6920552
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • Естествено шума идва от паразитната ролка на пистовия ремък която нямам...имам стари здрави,но утре на пътя за 5 минути ще сложа нова.
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • На ролката има едно изрязано,при стягането, натиска го правя така че палчето да е по средата на изрязаното....след няколко оборота на ръка,палчето се премести от средно положение на изрязаното ,до към края на изрязаното прозорче...но пак е във очертанието на прозореца.Да не би аз да бъркам нещо.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:timing-belt-tensioner-tdci-5433.jpg
Прегледи:369
Размер:26.5 КБ
ID:6920556
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • Според мен 150к. Е твърде много за ангренаж, ама късметлия си все пак.

              Коментар


              • Има двигатели ,фордови...дизели 250000 км им дават...по спомен 120 к на тоя мотор му даваха май...не съм сигурен съвсем ....а и износен ремък изглежда другояче,тука има дерт ,и той не е в пробега ми се струва.

                Липсващата част от ремъка беше на пепел,и тук там някой конец.

                Първо се съмнявам в мен,дали не съм го пренатегнал,изобщо не се сетих да погледна как стои старата ролка с белега ...

                Ролката няма как да стои на криво...не е като на VW моторите със шпилката...тука е доста грамотно измислена.Болта няма отношение към геометрията,отзад ролката е равна и ляга към блока плътно.
                Последно редактирано от Roninn; 20-04-23, 00:47.
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • Коригирай натягането и след това гледай къде е палчето при запален двигател /преди да сложиш капака/. Палчето трябва да играе. Ако трябва пак коригираш. При мен 1.8 TDCI . след месец спира да играе, може да пръснеш с някакъв спрей - и започва да играе / докато го гледаш/. Борето

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от boreto2 Преглед на мнение
                    Коригирай натягането и след това гледай къде е палчето при запален двигател /преди да сложиш капака/. Палчето трябва да играе. Ако трябва пак коригираш. При мен 1.8 TDCI . след месец спира да играе, може да пръснеш с някакъв спрей - и започва да играе / докато го гледаш/. Борето
                    За да сваля капака на ангренажа ,първо свалям единия маркуч от егр до интеркулера, казанчето...обръщам го обратно,после казанчето на хидравликата,после хидравличния тампон,като преди това съм подпрял двигателя отдолу с крик.....
                    после двете шпилки които държат тампона към купето ...

                    В нито един момент не мога да запаля мотора ..освен ако не го събера без капак ....да видя как е...да го разглобя и сглобя обратно....
                    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                    Анатолий Пейчинов o8875о9815
                    https://dvrbg.com/

                    Коментар


                    • Аз този капак го свалям с поглед след като малко съм го коригирал физически в долната част Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image_890085.jpg
Прегледи:344
Размер:342.5 КБ
ID:6920579

                      Коментар


                      • Ако ремъка е пренатегнат,то той се чува. Чува се нещо като мляскане. Или поне при мен беше така.
                        Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                        Коментар


                        • venkabg
                          venkabg коментира
                          Редактиране на коментар
                          Като се натегне много започва страшен вой. С оборотите расте, нещо като турбина.

                      • Виж в документацията как са натяга, че има значение за някои обтегачи. Примерно:
                        -Напъва се квадрата за опъване наляво (или надясно);
                        - опъва се "докрай", правят се 2-3 оборота на ръка и се отхлабва до норма.

                        И т.н.


                        Коментар


                        • Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                          Ангренажния ремък трябваше да го сменя преди 2 месеца.....
                          Така яде ремъци когато оста на въртена на някоя ролка се е изместила, Най-често това е при обтегач с пружина ( или там както е захванат, а не твърдо за блока) Усилието се явява "конзолно" и разбива леглото където е захваната ролката. Много по-рядко може да е пукнатина в блока и болта за захващане да се измята. След монтаж на ремъка просто е завърти на стартер ( или запали ако можеш) за няколко секунди, несъосието веднага си проличава ........ъъъъъъ и не върви по пътя на дядо "понеже си е мое ще то направя набързо преди вечеря" после съм се псувал много (кафе)

                          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                          Коментар


                          • Първоначално публикуван от Никола Преглед на мнение
                            Според мен 150к. Е твърде много за ангренаж, ама късметлия си все пак.
                            Моя го свалих на 201 хиляди. Толкова му дават, 10 г или 200 хкм. Ако е оригинален.
                            Ford Maverick II 2.3 XLT
                            Ford Mondeo MK5

                            Коментар


                            • Първоначално публикуван от boreto2 Преглед на мнение
                              Аз този капак го свалям с поглед след като малко съм го коригирал физически в долната част Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image_890085.jpg
Прегледи:344
Размер:342.5 КБ
ID:6920579
                              Боре,не става при мен....на някоя от колите ми съм го рязал ....но на тея кънекти всичко е сбито ...не можеш да бръкнеш Имам 4 хидравлични тампона сменени....като ходя да купя нов,отивам със стар...излизали 12 или 14 вида тампони.Тоя капак при всичко свалено,пак не излиза доброволно.

                              Мога да го открехна отгоре и да видя колелото на вала ,без да разглабям нищо ...след месец ще погледна...тя за месец прави 7-9 к км.Остана и десния тампон да сменя,филтрите ...маркучите на права и обратна нафта,че понякога изпуска нафтата ...
                              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                              Анатолий Пейчинов o8875о9815
                              https://dvrbg.com/

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X