Първоначално публикуван от Kirilpm
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Засрещна клапани с буталата.
Свий
X
-
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 VW golf и други налични....
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
-
Първоначално публикуван от stefsab Преглед на мнениеЗа "спокоен сън" премери буталата колко надстърчат и дали е еднакво ?
Така и така вадиш буталата, измери цилиндрите за износване и овалност.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 VW golf и други налични....
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Ако го правиш както трябва, ще стъпи доста скъпо. Взимай друг мотор.
Има вариант да го събереш и с части втора употреба, но...става малко дърводелска работа, въпрос е и на късмет и гаранцията отива на кино. Обобщено, тоя ремонт може да стане като подписа на Таргата(ако не бъркам) - бързо, качествено и евтино, но от тези трите могат да се комбинират само по две едновременно.
Най-важното, ако ще го правиш и искаш да е читаво, е да си намериш техническа документация, и да спазиш всичко което пише в нея. Това значи и да провериш и измериш също и детайли, които ти изглеждат здрави и незасегнати при аварията.
Бутала се подбират по размер за да се спази хлабина бутало-цилиндър, доста мотори имат допуски и за разлики в теглата на буталата(при някои заедно с мотовилките).
Предвид цените на частите и обема на работа, за да се постигне резултат с гаранция за добре извършен ремонт, пак повтарям, смяна с читав мотор втора употреба, би била по-изгоден вариант в много отношения.
ПП: Надстърчането на буталата се мери елементарно, както написа Калин. Слагаш си часовника, и просто слагаш на блока нещо идеално плоско да опре буталото при движението си нагоре - това е нивото на блока, нулираш часовника, махаш линеала(или каквато ползваш там плоско), и продължаваш да въртиш та буталото излиза вече над блока и с часовника го отчиташ. Естествено, повърхностите трябва да са чисти.Последно редактирано от cecoa1; 09-11-19, 19:35.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
Първоначално публикуван от santaclash Преглед на мнениеНяма верига. Има си ремък, който обаче е друг вид. В масло е химически изолиран от външната среда и ресурсът му е огромен. Не значи, че никога не се сменя, просто интервалите са двойни или тройни на нормалния ангренажен. Замяната с верига е тотално извращение.
Останалото обаче е вярно-това е един от най-шашавите, странни и неремонтопригодни мотори на Форд. За сметка на което...яде малко и върви доста прилично. Което в един идеален свят би трябвало да компенсира всичките му други недостатъци. Това, което не са превидили конструкторите е, че колкото човек дърпа по на изток от рая, толкова по-неидеална става и заобикалящата среда.
На място на колегата аз бих минал на варианта с верига, така или иначе след ремонта може да и сложи щампа "Вечно моя".Поне да изкара повече километри, веригата и дават също 250 хиляди, въпреки че никой не ги сменя на толкова.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
Правил съм си няколко мотора основен ремонт на мои коли ,тоя е в идеално състояние сравнение с другите,няма ръб горе..Мерси!
Драскотините на хоининга са с дълбочина 2-5 хилядни, ако помня добре - съответно няма как да имаш по-голямо износване. Нормата обикновено е нещо като 2 стотни.
Бутала + сегменти + клапани са ти сигурни. Препасване на легла - също. Гледай как са водачите, премери и кривина на разпределителния вал. Ако е крив бих търсил оборудвана глава направо, освен ако цените не са съвсем народни, но се съмнявам.
Биелите - може и само кривата/кривите да смениш. Гледай състоянието на лагера между буталния болт и биелата, ако е с такъв тип биели, а не такива дето се набиват на горещо - при тях лагерува буталото с буталния болт. На коляновия вал не вярвам да му има нещо, но все пак не пречи да се премери и той, съответно смяна на основни+биелни лагери.
ПП: Такъв изходящ колектор за сефте виждам! Баси болните мозъци са го измислили това!
ППП: За болтовете - търсио документация за мотора. Те винаги изглеждат като нови, но на половината двигатели се мери разтягане за да се прецени дали се сменят. Аз бих ги сменил направо, освен ако не са на някаква дивашка цена. Ако намериш поне данни за поредност и момент на стягане, ако имаш например стягане до някакъв момент и после 2x90 градуса, това е почти сигурен признак че болтовете са от тия, за чието равномерно стягане се разчита да отидат в зоната на пластична деформация, тоест да се разтегнат. Ако е само въртяш момент, по-скоро не се сменят, но на дизел май-май по-често е другия случай. При стягане обикновено и резбата се смазва. Ако има Ajusa е не лош евтин вариант, но не мисля че точно болтовете са нещото, от което ще ти се наложи да пестиш, та може и нещо по-квалитетно.
Наистина се помъчи да немериш сервизно ръководство. Много помага да избегнеш конкретни за тоя мотор кривици, а почти всеки си има такива.Последно редактирано от sparkybg; 09-11-19, 20:15.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение...Надстърчането на буталата се мери елементарно, както написа Калин. Слагаш си часовника, и просто слагаш на блока нещо идеално плоско да опре буталото при движението си нагоре - това е нивото на блока, нулираш часовника, махаш линеала(или каквато ползваш там плоско), и продължаваш да въртиш та буталото излиза вече над блока и с часовника го отчиташ. Естествено, повърхностите трябва да са чисти.
Коментар
-
Кви пари е горе долу бройката бутало.Да съм леко подготвен.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 VW golf и други налични....
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Читавите са към 200-300лв бройката...ориентировъчно. Комплекта може да мине 1000лв.
Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
Мдам. Неприятно....
Nural тръгват от 110лв бройката. Mahle има за 200 и 230 кинта бройката.
Има ги за 2 диаметъра на цилиндъра - 82.5 и 83мм, и за височини 70.7мм, 71.2мм, 71.15мм.
Най-евтините Nural са ремонтни - 83мм и 70.7мм височина.
Комплект сегменти са 30-50лв за цилиндър.
ПП: На тераното ми бяха по 120 кинта бройката, оригинални. И сегментите нещо като 30лв за бутало, пак оригинални. Толкоз по въпроса за скъпите японски части.
Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнениеКви пари е горе долу бройката бутало.Да съм леко подготвен.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
Тоя комплект от Англия си заслужава, стига да е за тоя мотор и с нужните параметри.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнениеТоя комплект от Англия си заслужава, стига да е за тоя мотор и с нужните параметри.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
Зависи и какви марки са частите, плюс разправията, че е през куриери... може и малко на кантар да са нещата. Т.е. все пак си трябва комуникация с тях и уточнения, плюс чакане, а разликата с части купени тук може да не е много съществена. А който е опрял до дребни пари, едва ли би го правил тоя мотор с нови части...или цял втора ръка, или стари бутала само.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар