Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Засрещна клапани с буталата.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Ако искаш да работи читаво, смятай че четирите са за смяна.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #62
      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Ако искаш да работи читаво, смятай че четирите са за смяна.
      Тъй, тъй. От дърти налбанти съм чувал, че като дойде коня се сменят и четирите подкови.
      А пък за буталата го научих от книжката " Аз ремонтирам Запорожец"

      Коментар


      • #63
        Първи цилиндър
        Прикачени файлове
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • #64
          Втори цилиндър,буталото е спукано и в средата ,ударила се е периферията в хълма на вихровата камера.

          И на двете бутала има откъртено от буталото.
          Прикачени файлове
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • #65
            Трети цилиндър,само отпечатък
            Прикачени файлове
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • #66
              Четвърти цилиндър,също само отпечатък.
              Прикачени файлове
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #67
                Пети цилиндър.......майтап

                Прикачени файлове
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • #68
                  Главата ....красота..

                  Прикачени файлове
                  Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                  Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                  Анатолий Пейчинов o8875о9815
                  https://dvrbg.com/

                  Коментар


                  • #69
                    Два изпускателни са се опитали да погледнат от къде духа вятъра....почти на 45 градуса са се извъртяло.На другите видимо им няма нищо.
                    Прикачени файлове
                    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                    Анатолий Пейчинов o8875о9815
                    https://dvrbg.com/

                    Коментар


                    • #70
                      Пораженията са си напълно "тривиални" за подобна конструкция на двигателя. Време е за търпелив оглед , размисъл и сметки ,но нищо фатално-все пак става дума за поправими щети.

                      Пс. Имам спомени от много по "весели" резултати-скъсани колянови и разпределителни валове , биели- излезли на чист въздух извън блока.,...................

                      Коментар


                      • #71


                        Пс. Имам спомени от много по "весели" резултати-скъсани колянови и разпределителни валове , биели- излезли на чист въздух извън блока.

                        Това често се случва след некачествен ремонт.

                        Коментар


                        • #72
                          1.Четерите бутала ли сменяме?
                          2.При смяна на буталата,старите сегменти ли остават?
                          3.Мога ли да ползвам старите болтове за главата,или да смятам нови.
                          4.Каква марка бутала да купувам
                          5.Да меря ли колко стърчат старите буталата,и после пак да меря новите.
                          6.Ако се окаже че има крива биела,всички ли сменяме.
                          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                          Анатолий Пейчинов o8875о9815
                          https://dvrbg.com/

                          Коментар


                          • #73
                            Иначе болтовете изглеждат като нови.
                            без да свалям вала ,гърбиците и пуловете изглеждат наред,няма задрано
                            Прикачени файлове
                            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                            Анатолий Пейчинов o8875о9815
                            https://dvrbg.com/

                            Коментар


                            • #74
                              1 Четирите бутала
                              2 Нови сегменти, респективно вътромер в цилиндъра
                              3 Нови
                              4 Kolbenschmidt, Mahle, Nural (не съм правил точно такъв, но отсега усещам че цената няма да е приятна)
                              5 Да
                              6 Само кривата, но като гледам буталата шансовете ти за биела малеят.
                              Мотора е бил на доста високи обороти като се е окотил ремъка.

                              Коментар


                              • #75
                                За "спокоен сън" премери буталата колко надстърчат и дали е еднакво ?
                                Така и така вадиш буталата, измери цилиндрите за износване и овалност.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X