Последно пиша по тази тема.
Факт, че често главите минават през шлайф. Ама е и факт, че дизеловите глави са плоски и си имат норми за това колко трябва да стърчат клапаните над главата. И с 1мм да ги шлайфаш е все тая - те са плоски. Относно шлайфането на блока - по-горе съм писал какво се прави за конкретните двигатели който дадох за пример.
Чел съм достатъчно и това което пиша горе не е базирано на опит (с малки изключения), а на информация която я дават производителите. Наложи се да го чета точно заради майстори които правеха ремонт след ремонт без да отделят време да прегледат инструкциите за това как се правят.
Или на кратко - ако правиш ремонт на двигател е редно да обърнеш внимание на препоръките от производителят. Минеш ли по тях шанса да имаш проблем е малък.
Факт, че често главите минават през шлайф. Ама е и факт, че дизеловите глави са плоски и си имат норми за това колко трябва да стърчат клапаните над главата. И с 1мм да ги шлайфаш е все тая - те са плоски. Относно шлайфането на блока - по-горе съм писал какво се прави за конкретните двигатели който дадох за пример.
Чел съм достатъчно и това което пиша горе не е базирано на опит (с малки изключения), а на информация която я дават производителите. Наложи се да го чета точно заради майстори които правеха ремонт след ремонт без да отделят време да прегледат инструкциите за това как се правят.
Или на кратко - ако правиш ремонт на двигател е редно да обърнеш внимание на препоръките от производителят. Минеш ли по тях шанса да имаш проблем е малък.
Коментар