Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Да подкараме машините с универсално гориво!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    мрПаджеро, условия за ваккум има! двигателя засмуква горивната смес през колекторните тръби. м\у другото които е по скептично настроен нека гледа Free Energy - The Race To Zero Point.kolibka.com филмчето дава отговор на много неща.по-горе имаше въпроси за регулирането на оборотите на двигателя.На бензиновия става елементарно, на дизела е по трудно но не е невъзможно\най лесно става на мерцедес200дизел преди 1980 година ,защото има дроселова клапа на колектора\ Давай Людмиле превеждай!Края му се вижда ! Ще обиколим Европа с 800 литра минерална вода.
    П.П. никаде не видях да се споменава за магнит
    Уморените коне не ги убиват , нали ??

    Коментар


    • #62
      самоиндуциращ плазмен генератор

      Първоначално публикуван от mac
      мрПаджеро, условия за ваккум има! двигателя засмуква горивната смес през колекторните тръби. м\у другото които е по скептично настроен нека гледа Free Energy - The Race To Zero Point.kolibka.com филмчето дава отговор на много неща.по-горе имаше въпроси за регулирането на оборотите на двигателя.На бензиновия става елементарно, на дизела е по трудно но не е невъзможно\най лесно става на мерцедес200дизел преди 1980 година ,защото има дроселова клапа на колектора\ Давай Людмиле превеждай!Края му се вижда ! Ще обиколим Европа с 800 литра минерална вода.
      П.П. никаде не видях да се споменава за магнит
      Ето момента на истината. Грабвайте схемата и да разгадаваме тайната. Превода е свободен, запали ми се главата с тези научни терминологии, но горе-долу взе да ми става ясно:

      Горивният процесор GEET е самоиндуциращ плазмен генератор
      (превод от http://www.geet-pantone.com/self.htm )

      Първият работещ прототип бе разработен години преди да бъде извършен какъвто и да е технически анализ. Изследванията в областта на плазмата [Плазма се нарича четвъртото състояние на материята. Това е йонизиран газ, в който е вложена достатъчно енергия, за да освободи електроните от атомите или молекулите и да позволи на йоните и електроните да съществуват заедно. Характерно свойство на плазмата е възможността в нея да възникват електромагнитни трептения на йоните с много широк честотен спектър — от звукова честота до честоти от порядъка на милиони трептения в секунда.] едва наскоро бяха приети от официалната наука. Дотогава единствената информация в тази област идваше от Русия [че те кога не са били напред с материала ]

      Технологията, използвана в горивния процесор GEET, е комбинация от фундаментални научни принципи, повечето от които спадат към познатите правила на термодинамиката. Но някои от 70-те явления, случващи се едновременно при процеса, ги няма в учебниците, а точно те са в основата на това откритие. Простичко казано, топлината от изгорелите газове се прехвърля върху (нагрява) постъпващите горивни пари [това да са парите излизащи от онова бълбукащото, фиг. 1 на илюстрацията], което трябва да става във вакуум, а цялата тази комбинация създава молекен разпад на всички по-тежки елементи в условия на вакуум. Следователно, с увеличаването на вакуума скоростта на молекулния разпад се увеличава и е нужна по-малко топлина.

      По време на работата си плазменото устройство генерира едновременно няколко „електрически” полета, някои от които са с противоположни посоки [от теориите за нулевата енергия, които изчетох напоследък разбрах, че именно при такива взаимно-унищожаващи се полета се получва пробив на т.нар. енергия от вакуума, на този принцип са онези мотори с постоянни магнити показани на филма] като върху всички въздейства посоката на движение на масата [частиците] и гравитационното поле на планетата.

      Специфичното движение на парите в горивния процесор GEET е „фокусирано” в самосъздаването на точно определена посока и скорост на потока, като така се максимализира и усилва молекулния и атомен разпад. Не може да се очаква разпадане на елементите само чрез увеличаване на дъговидното поле (arc field) без пропорционалното увеличаване на останалите естествени елементи. В случаите, когато са успявали да създадат идеална плазма, всички елементи са били увеличавани или намалявани по равно, за да се увеличи или намали плазмения поток.
      [от всичко това разбрах, че досега при създаване на плазма се е практикувало само увеличаването на дъгата (когато се създава плазма с електрическа дъга) без да се увеличава количеството на другите елементи -- газ и т.н. А той говори за паралелно увеличаване на всички елементи, това явно става с регулиране с крановете, които регулират въздуха, вакуума и горивната смес]

      Така контролиран, плазменият поток може да бъде практически използван.

      По време на тестовете на плазмения генератор инженери и учени от цял свят бяха удивени от свръх-форсирането на двигателя два пъти над нормалните обороти и десетки пъти забавяне на празните обороти, при това без забележими вибрации [много от хората, използващи плазмения генератор в колите си потвърждават по-нисък шум и вибрации от двигателя]. Да сте виждали Шевролет 350 с празен ход 80 оборота в минута? Защото ние сме.

      Общото при досегашните разработки на различни видове плазмени генератори е, че горивото се вкарва в реакция под налягане, а това изисква външен енергиен източник. Най-уникалното при GEET е, че горивото се вкарва във вакуумна среда в плазмената камера и чрез надлъжен, [?!?longitudinal ] естествен разпад се предизвиква лъчева [radial] реакция, която е само-индуктивна и създава енергия, при която електроните са привлечени в плазмена реакция, вместо да консумират енергия. По този начин плазмата става по-хомогенна с атмосфрния въздух, създавайки като краен резултат добре смесено гориво.

      Една допълнителна стабилизираща особеност при GEET е естествената циркулация на противоположните маси като вихрово движение в плазменото поле, състояние, описано от Моли Пантон като Топлинен момент или инерция. Това поле частично се причинява от камерата, започваща преди и след зоната на полето. Размерът на зоната на полето трябва да съответства на горивото и на параметрите със специфични ограничения, в зависимост от нужното количество гориво.

      Точната дължина на плазмената камера трябва да бъде регулируема според видовете горива и смески. Това е доста просто, но изисква компютърен анализ на изгорелите газове.

      Идеално настроената плазмена камера ще произвежда газове със същата температура като околния въздух [доколкото разбрах, в камерата постъпват горещи газове но при плазмената реакция топлината се отнема], което важи и за качеството на газовете, като изключим леко завишеното количество кислород, излизащо от ауспуха. За сега успяхме да постигнем 2% увеличение на кислорода, излизащ от ауспуха използвайки суров нефт като гориво, а със смес от акумулаторна киселина и 80% солена вода постигнахме 3.5% увеличение. При по-високи нива на кислорода се наблюдава формиране на лед по тръбата на ауспуха []– нормално следствие от това явление.

      Когато камерата е твърде къса или твърде дълга за наситеността на използваното гориво, тя започва да прегрява откъм южния край и да се охлажда откъм северния край на реактора и да консумира кислород, вместо да го създава. Посоката и конфигурацията на топлинния източник са критично важни за правилния баланс на реакцията при създаването на плазма. Научихме, че посоката надолу съвпада с южната посока на компаса, следователно север е нагоре [вероятно става дума за ориентацията на магнита в плазмената камера].
      Е-майлът за контакт с откривателя на GEET е geet@xmission.com.

      For you,
      And the World,
      Paul & Molley Pantone


      ето тук http://www.teslatech.info/ttstore/ar.../geet/geet.htm изобретателя е дал стъпка по стъпка как се сглобява това, като изрично казва, че това е опростен нагледен вариант за експериментатори.

      Коментар


      • #63
        Мдам. Наистина вакуум има (със светлосиньото на схемата), но той е изкуствено създаден чрез стеснения около магнита, така, че да протечат тия дяволски процеси!
        Лед в ауспуха? Това означава, че процеса в цилиндъра вече не е горене или че КПД на този двигател е над 100%
        Или куца превода? Такава материя се превежда трудно заради специфичните термини

        Коментар


        • #64
          Първоначално публикуван от Паджеровод
          Мдам. Наистина вакуум има (със светлосиньото на схемата), но той е изкуствено създаден чрез стеснения около магнита, така, че да протечат тия дяволски процеси!
          Вакуума се регулира с крановете 3 и 4.
          Първоначално публикуван от Паджеровод
          Лед в ауспуха? Това означава, че процеса в цилиндъра вече не е горене или че КПД на този двигател е над 100%
          Или куца превода? Такава материя се превежда трудно заради специфичните термини
          Сега като изчетох http://www.teslatech.info/ttstore/ar.../geet/geet.htm разбрах, че магнит няма, слага се стоманена пръчка в средата, пуска се двигателя за 20 минути а магнитното поле, което се създава около реактора само я намагнитва. Да се чудиш -- магнитно поле, създавано от плазмата! Даже предупреждават, когато си в близост до реактора да не носиш кредитни карти други магнитни носители, защото може да бъдат изтрити! Това определено не е пиролиза или изпарител, въобще процеса, ставащ в този реактор няма нищо общо с горенето.

          На тази страница http://jlnlabs.imars.com/bingofuel/html/mdvideos.htm има няколко филма в които човека обяснява подробно машинарията, принципи, как се задейства и т.н. Намерете някой да ги преведе, аз също ще търся.

          Коментар


          • #65
            Нещо в началото нещата ми се виждаха съвсем лесни като за 4-5 часа работа с материали и инструменти от най-близката квартална железария а сега малко науката позагрубя Не занм дали ще има някой който да се навие да пробва Незнам
            о 88 з 417 оо 4 - Стоян

            Коментар


            • #66
              експерименталният вариант е лесен

              Първоначално публикуван от stojan_defender-a
              Нещо в началото нещата ми се виждаха съвсем лесни като за 4-5 часа работа с материали и инструменти от най-близката квартална железария а сега малко науката позагрубя Не занм дали ще има някой който да се навие да пробва Незнам
              Значи, този вариант с тръбите не изглежда сложен, ето как се сглобява: http://www.teslatech.info/ttstore/ar.../geet/geet.htm
              Може като начало това да преведа, та да може и други да го пробват. Това наистина се сглобява за една събота и неделя. Той е само за малки двигатели -- генератори, косачки. По-големият вариант е малко по-сложен, но там е карбураторен вариант -- няма кранове. Ще опитам да се свържа с някои, които са го сложили вече в коли и ще питам. Тайната е в правилното изчисление на реактора, защото той трябва да произвежда толкова гориво, колкото е нужно за двигателя. Човека всичко е обяснил подробно тук http://quanthomme.free.fr/pantone/PageM_David.htm -- как се изчислява според горивото, как се настройва, пуска. Само да се преведе. Но дори с автоматичен преводач се разбира.

              Коментар


              • #67
                въпрос към Людмил-дистанционните втулки на стоманената сърцевина която се намагнетизира трябва ли да са от материал с не магнитни свойства-бронз,алуминий Изгледх всичко-схеми,видео,pic всичко ми е ясно и ще го пробвам на бензинов двигател 1.3
                М\у другото-на някои снимки видях че в бълбукащия съд е поставена система за подгряване на субстанцията свързана с топлата вода от двигателя-така ли е наистина В момента в които ми остане 12 часа свободно време паля мик-мака,ще напрвя устроиството и ще ви поканя всички от форума да видите резултата или да развенчаем мита Живея на 150 км от СОФИЯ \новото депо на за отпадаци -но какво да се прави както казваше дядо ми боклук при боклук отива\
                Уморените коне не ги убиват , нали ??

                Коментар


                • #68
                  изчакай малко...

                  Първоначално публикуван от mac
                  въпрос към Людмил-дистанционните втулки на стоманената сърцевина която се намагнетизира трябва ли да са от материал с не магнитни свойства-бронз,алуминий Изгледх всичко-схеми,видео,pic всичко ми е ясно и ще го пробвам на бензинов двигател 1.3
                  М\у другото-на някои снимки видях че в бълбукащия съд е поставена система за подгряване на субстанцията свързана с топлата вода от двигателя-така ли е наистина В момента в които ми остане 12 часа свободно време паля мик-мака,ще напрвя устроиството и ще ви поканя всички от форума да видите резултата или да развенчаем мита Живея на 150 км от СОФИЯ \новото депо на за отпадаци -но какво да се прави както казваше дядо ми боклук при боклук отива\
                  Изчакай малко, в момента превеждам това, когато е готово ще го побликувам тук, има някои тънкости, които трябва да се спазят, за да се възбуди системата и да изпадне в нужния резонанс. Например, при първоначално пускане трябва да е ориентирана по оста Север-Юг.

                  Коментар


                  • #69
                    Странно къде потъват всички такива изобретения! На това първите опити датират от 1999 ако съм разбрал правилно и шест години по-късно още е на етап водопроводни тръби, нипели и тетки. Някога и ние имахме един такъв изобретател. който палеше вода в едни тенджери и тигани по телевизията и после изчезна яко дим!
                    Дори и да се навиете да направите това наргиле то ще е просто стенд, който доказва, че има нещо, но едва ли ще има практическа стойност. Вярно, ще тръгне кола с него, но важното е до къде ще стигне!

                    Коментар


                    • #70
                      шест години по-късно хората карат коли с това под капака

                      Първоначално публикуван от Паджеровод
                      Странно къде потъват всички такива изобретения! На това първите опити датират от 1999 ако съм разбрал правилно и шест години по-късно още е на етап водопроводни тръби, нипели и тетки. Някога и ние имахме един такъв изобретател. който палеше вода в едни тенджери и тигани по телевизията и после изчезна яко дим!
                      Дори и да се навиете да направите това наргиле то ще е просто стенд, който доказва, че има нещо, но едва ли ще има практическа стойност. Вярно, ще тръгне кола с него, но важното е до къде ще стигне!
                      С този модел кола няма да тръгне, той е само за малки двигатели и се настройва ръчно. При варианта за кола трябва автоматично управление на крановете чрез клапани, като карбуратор. Фактът, че хората карат коли, камиони и трактори с тази технология показва, че са я развили, във Франция засега:


                      Коментар


                      • #71
                        Абе тези неща "север-юг", "циклите на изригване на Алфа центавър", влиянието на слънчевите изригвания върху половия живот на жълтите мравки и тем подобни дивотии щом му влияят, скоро ще се наложи и да му танцуваме шамански танц, че да изпадне в резонанс и да тръгне... Има ли значение зодията на водача?
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #72
                          Първоначално публикуван от quadra
                          Абе тези неща "север-юг", "циклите на изригване на Алфа центавър", влиянието на слънчевите изригвания върху половия живот на жълтите мравки и тем подобни дивотии щом му влияят, скоро ще се наложи и да му танцуваме шамански танц, че да изпадне в резонанс и да тръгне... Има ли значение зодията на водача?
                          Това ориентиране се прави само веднъж, когато се запали за пръв път, докато се наманити стоманената пръчка вътре за 20 мин. Оттам нататък няма значение ориентацията.

                          Коментар


                          • #73
                            Баа мааамуу, щом така се намагнитва и после не се размагнитва е сериозна работата...фпечатлих съ.
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #74
                              зравейте, изчетох и проучих доколкото ми е възможно , всичко по темата, в момента съм дал на профисионален преводач да преведе текста от френски и се надявам до края на седмицата да е готов и ще го предоставя на всеки за ползване. хората ми в момента сглобяват устройството и ще се пробваме да го подкараме. Ще бъда благодарен на всеки съвет който мога да получа. Време е да повярваме че нещо може да се промени от нас самите на пук на всичките ни незгоди.

                              Коментар


                              • #75
                                Първоначално публикуван от dekoff
                                зравейте, изчетох и проучих доколкото ми е възможно , всичко по темата, в момента съм дал на профисионален преводач да преведе текста от френски и се надявам до края на седмицата да е готов и ще го предоставя на всеки за ползване. хората ми в момента сглобяват устройството и ще се пробваме да го подкараме. Ще бъда благодарен на всеки съвет който мога да получа. Време е да повярваме че нещо може да се промени от нас самите на пук на всичките ни незгоди.
                                Ей това http://quanthomme.free.fr/pantone/PageM_David.htm трябва да се преведе на всяка цена. В него е ключа -- подробно е обяснено изчисляването и оживяването на системата. Аз превеждам от английски сега ей това http://www.teslatech.info/ttstore/ar.../geet/geet.htm

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X