От: Метан! /на дизелов джип/
Вдяваш обаче двигателите имат една такава характеристика. С увеличаване на оборотите се увеличава въртящия момент и при достигане на номинални обороти се достига и максимален вътрящ момент. При дизелов двигател за лека кола с максимални обороти 4000-4500об/мин е при 2000 об/мин. След това колкото се увеличават оборотите тои започва да намалява.
При бензинов двигател е по-различно. Там ако двигателя е 6000об/мин, в началото има много малък въртящ момент. маскималния достига при 4000-4500 об/мин. Но при еднаква мощност на двата мотора, на бензиновия е доста по-малък от дизела.
Метана при подаване в дизелов двигател се изменят характеристиките му към такива на бензинов. Което ще рече че на ниски оборото около 700-800 има въртящ момент на дизелов двигател (работи само на дизел) и при увеличаване на оборотите и подаване на метан в горивната система въртящия момент не може да се развие до максималния въртящ момент за дизелов, но е повече от колкото на бензинов. Докато не достигне момента някаде около 3000об/мин се достига максималния въртящ момент за сместа от горива. Мощноста се запазва една и съща.
Спестява се дизел за сметка на метама, но дали си заслужава инвестирането на метанова уредба и при какъв пробег би се възвърнала една такава ивестиция. Говоря за лека колка където разликата на 100км е 1-2лв.
Ако търсиш ускорение и даваш пари за да получиш това, а не да получиш икономия съм с 2 ръце за.
Вдяваш обаче двигателите имат една такава характеристика. С увеличаване на оборотите се увеличава въртящия момент и при достигане на номинални обороти се достига и максимален вътрящ момент. При дизелов двигател за лека кола с максимални обороти 4000-4500об/мин е при 2000 об/мин. След това колкото се увеличават оборотите тои започва да намалява.
При бензинов двигател е по-различно. Там ако двигателя е 6000об/мин, в началото има много малък въртящ момент. маскималния достига при 4000-4500 об/мин. Но при еднаква мощност на двата мотора, на бензиновия е доста по-малък от дизела.
Метана при подаване в дизелов двигател се изменят характеристиките му към такива на бензинов. Което ще рече че на ниски оборото около 700-800 има въртящ момент на дизелов двигател (работи само на дизел) и при увеличаване на оборотите и подаване на метан в горивната система въртящия момент не може да се развие до максималния въртящ момент за дизелов, но е повече от колкото на бензинов. Докато не достигне момента някаде около 3000об/мин се достига максималния въртящ момент за сместа от горива. Мощноста се запазва една и съща.
Спестява се дизел за сметка на метама, но дали си заслужава инвестирането на метанова уредба и при какъв пробег би се възвърнала една такава ивестиция. Говоря за лека колка където разликата на 100км е 1-2лв.
Ако търсиш ускорение и даваш пари за да получиш това, а не да получиш икономия съм с 2 ръце за.
Коментар