Питай ги в Градския транспорт на София там са най-запознати ! По-точно в гараж Дружба . Има там едни рязани Икарус-и на 100% метан, О305 и един О345Г и той .
Да, благодаря, аз питах една фирма, за жалост 100% метан, са изпълним само на камион или автобус. За моят двигате KZTЕ на Тойота, метана замества само 15% от дизела, което абсолютно обезсмисля цялата ми идея.......
Да, благодаря, аз питах една фирма, за жалост 100% метан, са изпълним само на камион или автобус. За моят двигате KZTЕ на Тойота, метана замества само 15% от дизела, което абсолютно обезсмисля цялата ми идея.......
Колега,не знам къде си питал,на мен ми обещаха срещу 2500-3000лв метанов инжекцион,който замесва 2/3 от дизела с метан и за който кара много се изплаща.Прецених,че трудно ще я изплатя(14000 км годишно),а и няма метан станции и монтирах АГУ на пропанбутан и съм много доволен и то за 450 лв
Ами зависи от модела на двигателят, за моят Тойота KZTE, това е полжението. Човека имаше интерес да ми продаде но ми каза с този мотор да не разчитам на повече от 15% метан. А как на дизел си сложил пропанбутан съвсем не разбирам
Все още правя тестове,а шофирам малко...Писал съм в темата"Газова уредба на Дизел?" и пак ще пиша,когато имам по-конкретни резултати.Първият път засичане и с магистрала 100 км,а и аз много се кефех как върви(поне плюс 15 коня) икономията в пари е 12 процента.Преди 7 дизел,после 5,34 дизел +1,8 газ.Вторият опит още не е завършен-предполагам 18-20 процента,но за всяка кола е различно.Имам бавен диф(бусче) и не обича високите скорости,а и има тухлена аеродинамика и височина 194 см.Половината от пробега е пълен с 5 куб. метра "неща", но ме радва максимално възможно в баир да се движи като на равно
Аз само за турбото се тревожа, тази по висока калоричност как ще се отрази на турбината , иначе добре, имаш гориво за по голям пробег... и караш на 2.30 литъра, както разбирам.....Сега ще потърся и темата. Благодаря
И без АГУ имам гориво за над 1100 км,което е малко безсмислено за Б-я-по-добре щеше да бъде резервоара за дизел не 80,а 45 л. и отдолу до него газовата бутилка,която е 15 л,но много тумбеста...Голям филм би било да преправям резервоара и да слагам тънка бутилка(много скъпа ,а и ще ръждасва).Не мога да кажа как ще се отрази газта дългосрочно на двигател и турбина.При по-агресивно каране температурата на антифриза ми се повиши с 5 градуса,но ако се старая да карам като преди-около 2-3 градуса.Трябва да се кара така,все едно нямаме повишена мощност и да не претоварваме двигателя,а оттам ще дойде и по-голяма икономия.Много агресивен водач би могъл да съсипе всяка кола за 5000км,но аз не карам така
Е моя едвам стига за 500км, ама с лодката отзад, среден разсход 15, в града стига и 20, зависи как го карам. Лошото че е автомат, и без това си има адета да загрява лятото, та ако му сложа и това чудо, де да знам... Ами аз не съм агресевен, аз гледам да не карам повече от 100, че става олелеее............ На теб колега къде ти сложиха газовото, ако си от София де, аз писах на тия на Сливница и Коце Величков, ама за сега нямам отговор....... Тая работа ще има файда, само ако се кара био дизел, с него и газта се отива на 1.50 за литър гориво.....но биодизел се кара само над 15 градуса...... под тях се превръща в мазнина за фритюрник. Но понеже аз с джипа ходя за риба, мен ме устройва този вариант
Да, благодаря, аз питах една фирма, за жалост 100% метан, са изпълним само на камион или автобус. За моят двигате KZTЕ на Тойота, метана замества само 15% от дизела, което абсолютно обезсмисля цялата ми идея.......
Питал съм и получих отговор, че няма 100% заместване на дизеловото гориво. Най-близо до това е впръскването на разтвор от втечнен газ и течно гориво, но това е само експеримент и се контсруира друга ГНП.
На какъв прицип е това 100% метан? Смяна на глава с бензинова и слагането на запалителни свещи и т.н. не се брои за дизел!
Е виждал съм, това е с двигатели със запалителни свещи, бензин, карбуратор/впръскване и така нататък. Не е дизел и с огромно усилия достигаш до някакво подобие на нормална кола на бензин.
Това ще излезе доста над 10000лв и може би се изплаща при тирове и автобуси,но основният проблем-няма достатъчно метанстанции или трябва да обикаляш много докато я намериш,а понякога и да чакаш на опашка.Теглото и обема да не коментирам,но всеки си преценява в зависимост от това колко,за какво,как ползва автомобила си.Трябва да се влага повече разум при избор на автомобил,но това е тема за друг разговор...Монтажът на АГУ извърших в Луковит
Е моя едвам стига за 500км, ама с лодката отзад, среден разсход 15, в града стига и 20, зависи как го карам. Лошото че е автомат, и без това си има адета да загрява лятото, та ако му сложа и това чудо, де да знам... Ами аз не съм агресевен, аз гледам да не карам повече от 100, че става олелеее............ На теб колега къде ти сложиха газовото, ако си от София де, аз писах на тия на Сливница и Коце Величков, ама за сега нямам отговор....... Тая работа ще има файда, само ако се кара био дизел, с него и газта се отива на 1.50 за литър гориво.....но биодизел се кара само над 15 градуса...... под тях се превръща в мазнина за фритюрник. Но понеже аз с джипа ходя за риба, мен ме устройва този вариант
Де го тоя евтин биодизел-че той струва колкото обикновения-а за 5-6 ст не си струва...Добри газаджии има рядко,имат много работа,та понякога даже не си дигат телефона,а какво остава за мейли...
Коментар