Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Метан! /на дизелов джип/

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Здравеите! следя темата с интерес и тези дни съм по свободен и мисля да пробам на моето тди. искам да попитам за магнет вентила: има ли значение какъв е? все пак доколкото разбрах при градско каране ще се отваря/затваря по 1000 пъти на ден? Благодаря предварително!

    Коментар


    • #47
      Първоначално публикуван от superMAX
      Здравеите! следя темата с интерес и тези дни съм по свободен и мисля да пробам на моето тди. искам да попитам за магнет вентила: има ли значение какъв е? все пак доколкото разбрах при градско каране ще се отваря/затваря по 1000 пъти на ден? Благодаря предварително!
      Магнет вентила, трябва да е от тези с директно управление(за тях броя включвания на ден не оказва влияние), светъл отвор в отворено положение до 3мм(пише го върху корпуса). Напрежението трябвва да е 24V променливо/12V при прав ток. Присъединителната резба 3/8 или 1/4, може и метрична зависи какви щуцери ще сложиш. Производителя няма значение, единствено гледай да е маслоустойчив и в никакъв случай Турски или Китайски(За да не ползваш услугите на пожарната ). Има магазини в които продават крадени неща от бившата ни индустрия, та там можеш го намери за 15-20лв. Кожодерите в газовите магазини искат 45лв за същото. Пиши за резултата след пробата. Внимавай с количеството газ което подаваш. обикновенно 10% е достатъчно за да да усетиш разликата. Почни от по-малко и леко увеличавай(това е за дросела или дюзата която се поставя преди клапана), докато го направиш така че да те устройва. Усетиш ли тракане в двигателя, намаляй веднага, защото явно сместа се преобогатява и детонира предварително. Нали не искаш да го повредиш? Това е! Успех!
      ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

      Коментар


      • #48
        пообиколих магазините: магнет вентили има италянски (от нормална газова уредба), обаче редуцир вентили само турски! Хареса ми един модел с регулиране на налягането.Имам един въпрос! При работа на празен ход и при леко натискане на педала на газта не се ли покачват много оборотите ( 3000 /4000)? все пак двигатела е без товар а магнет вентила отваря и подава пропан бутан

        Коментар


        • #49
          Първоначално публикуван от superMAX
          ... При работа на празен ход и при леко натискане на педала на газта не се ли покачват много оборотите ( 3000 /4000)? все пак двигатела е без товар а магнет вентила отваря и подава пропан бутан
          имаш предвид, че се форсира рязко ли? ако е така, значи доста си му вдигнал мощността!

          а защо ти е да даваш малко газ на място - нали не ти гасне?!
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • #50
            Първоначално публикуван от superMAX
            пообиколих магазините: магнет вентили има италянски (от нормална газова уредба), обаче редуцир вентили само турски! Хареса ми един модел с регулиране на налягането.Имам един въпрос! При работа на празен ход и при леко натискане на педала на газта не се ли покачват много оборотите ( 3000 /4000)? все пак двигатела е без товар а магнет вентила отваря и подава пропан бутан
            Не прави грешката да вземееш турски с регулировката на налягането. Това регулира дебита а не налягането. Веднага забрави за него. Ако ще ползваш битова бутилка трябва да вземеш редуцир който поддържа налягането в милибари за газова печка. Ако използваш турския регулиращ вентил ще имаш проблеми. Тъй като това не поддържа налягането след него, а само дебита при протичане, Когато пуснеш педала, налягането между него и магнет вентила се покачва до тогава докато се изравни с налягането в бутилката. Представи си какво става като натиснеш педала и магнет вентила се отвари - подаваш газ с налягане от порядъка на 5-6 бара. Това определено не го препоръчвам дори и за тест. ВЗЕМИ СИ НАЙ-ОБИКНОВЕН РЕДУЦИР ВЕНТИЛ за газова печка, евтино е сигурно е и наляганет0 е около 25-50милибара над атмосверното. Горе долу същото налягане е и при изпарителите в бензиновите двигатели.
            Относно оборотите на празен ход: при мен при леко натискане на педала до вклучване на вентила увеличението на оборотите е от 800 на максимум 1000-1100 оборота, така че страшно няма. Аз подавам около 25-30% газ спряма нафтата. Пък ако на празен ход(не си на скорост), ти се струва, че при пускането на газта оборотите се качват много, просто намаляваш подаването на газ и така го правиш колкото искаш.
            ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

            Коментар


            • #51
              и друго: D MAX споменава за налягане на рдуцира: 0,2-0,5 bar в
              http://www.mrsharkey.com/lpg.htm пише от 3 до 6 psi, a на редуцира в магазина 3кpa. По мои сметки 0,2bar=3psi = 30 kpa . На редуцирите за битови бутилки пише 3kpa. заначи не става ! Може и да греша

              Коментар


              • #52
                а не видиах че вече си отговорил

                Коментар


                • #53
                  Първоначално публикуван от superMAX
                  и друго: D MAX споменава за налягане на рдуцира: 0,2-0,5 bar в
                  http://www.mrsharkey.com/lpg.htm пише от 3 до 6 psi, a на редуцира в магазина 3кpa. По мои сметки 0,2bar=3psi = 30 kpa . На редуцирите за битови бутилки пише 3kpa. заначи не става ! Може и да греша
                  Повярвай ми става. Взимаш първия руски, български или какъвто и да е редуцир вентил(обаче да е с фиксирано налягане без значение колко) монтираш го и си готов. Защо налягането след редуцира не е толкова важно или по точно е важно да е мах 0,2-0,5 бара но не повече. От тук надолу няма значение важното е да е редуцир. Пък аз доколкото знам трябва да са по някакъв стандарт за наляганията имам в предвид. Аз в момента съм с руски редуцир и да ти кажа доста е издръжлив и съм доволен. Избягвай по възможност турските и китайски работи(там все още са скарани с технология на машиностроенето и най вече технология на материалите които използват), защото тия които ги доставят гледат единствено да им е евтино, а пък ти знаеш че от евтино глава боли .Ако имате газова печка просто земи вентила на заем да си направиш пробата пък после го връщаш.
                  ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

                  Коментар


                  • #54
                    така ще направия. търсех редуцир за малките бутилки (туристическите) ама само турски. ще триабва да зема голямата от печката. .сега отивам да тарсия стоп машинка за педала на газта.

                    Коментар


                    • #55
                      Покарах днеска на газодизел.,обаче утре ще продалжа с настроиките. няма голяма разлика засега и ще разпробия жигл..ора. И имам едно питане към D max: Сигурно ли е че не е вредно за двигателя пропана. Аз разрових разни учебници на МЕИ и на всякъде се споменава за газодизели на метан а не на пропан.Притеснява ме по високото октаново число и по високата температура. ти колко км си навартял така?

                      Коментар


                      • #56
                        абе нарисувайте една картинка, де !!! Как стават тези работи, само приказки не е достатъчно.....

                        Коментар


                        • #57
                          Първоначално публикуван от superMAX
                          Покарах днеска на газодизел.,обаче утре ще продалжа с настроиките. няма голяма разлика засега и ще разпробия жигл..ора. И имам едно питане към D max: Сигурно ли е че не е вредно за двигателя пропана. Аз разрових разни учебници на МЕИ и на всякъде се споменава за газодизели на метан а не на пропан.Притеснява ме по високото октаново число и по високата температура. ти колко км си навартял така?
                          Помня че преди около 25 години се спореше че който кара ладата си на пропан бутан се скапвали клапаните понеже нямало олово в газта а пък по онова време го имаше в бензина и това смазвало клапаните и разни други такива глупости. Практиката обаче показва че в момента над 80% от бензиновите коли са на газ включително и доста луксозни и най вече нови возила с фабрично монтирани газови уредби. Оказа се че който кара на газ намалява износването на колата, като причините са по-високото октаново число, по-малкото замърсяване на маслото и от там по-добри смазочни качества за по-дълго време ит.н. и т.н. Та за дизела: поради неговата специфика не бива да се подава повече от 40% газ към 60% нафта. Всъщност трябва да подаваш толкова колкото да усетиш разликата. Това означава че си успял да изгориш максимално нафтата която се инжектира в цилиндъра. При дизела проблем с газта има само ако е над 40% понеже се самовъзпламенява и започва да се чува авансово чукане - това не трябва да се допуска. Иначе разликата с метана е че метана е с по-висока темпреатура на самовъзпламеяване, което пък допуска подаване на метан 80% към 20% дизел. От тук нататък е въпрос на преценка дали да караш само на дизел, дизел+LPG, дизел+CNG(метан)+1багажник с дебели бутилки. В оня адрес дето го пратих пишеше, че с LPG, дизела изгаря по-добре и изходящите газове са с по-ниска температура и по-чисти, така че... Относно моя опит: аз съм на около 10000 км от както карам bifuel. НЕ знам какъв ти е двигателя но ако не усещаш разлика изглежда наистина газта ти е малко.Но ако разпробиваш опитвай да увеличаваш жигльора с по няколко десети от милиметъра. И най важното убеди се че изобщо се подава газ след клапана.
                          ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

                          Коментар


                          • #58
                            Да утре смятам да увелича жигл..ора и да се разходя до пловдив. Сега като се включи магнет вентила и ако двигателя е на 1200 оборота и се покачват на 1250 (става дума на място). Ще гледам да докарам разликата до 200 оборота

                            Коментар


                            • #59
                              Първоначално публикуван от superMAX
                              Да утре смятам да увелича жигл..ора и да се разходя до пловдив. Сега като се включи магнет вентила и ако двигателя е на 1200 оборота и се покачват на 1250 (става дума на място). Ще гледам да докарам разликата до 200 оборота
                              Само да те предупредя. Като пътуваш с домашна бутилка вземи мерки тя да е добре укрепена за да не падне по време на движение по нашите "първокласни" пътища. Ако това се случи, има вероятност да премине течна фракция през тръбите и магнет вентила а от там и в двигателя. Резултата е отново преобогатяване и чукане. на мен ми се случи веднъж като минах без да искам през една яма на един първокласен път. Ей богу не мога да разбера за какво трябва да плащам 320лв за винетка на пикап. Такава педерастия от лекотоварни 400кг до 12т автомобили да плащат една и съща такса не знам дали има някъде другаде. А най-гадното е че плащаш а насреща "наще" фирми оползотворили парите оставят още по-големи дупки. Просто Пародия.
                              ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

                              Коментар


                              • #60
                                Здравейте всички пишещи и четящи в този форум.Отдавна не е писано по темата но след внимателно прочитане и препрочитане на съветите и описанията на D-MAX /ЗА КОЕТО МУ БЛАГОДАРЯ/ си направих системата и реших да споделя опита си. СИСТЕМАТА РАБОТИ!!!
                                Карам PATROL GR 3.0 DI TURBO AUTOMATIC който тежи 2.5 тона, разликата е невероятна,ускорява като бензинов,на светофарите съм пръв/ако искам и го настапя естествено/,върви просто с лекота.
                                Единствената разлика от описанията на D-MAX е че, използвах ред.вентил български /син на цвят за горелки за високо налягане/, защото при 3-кратно пробване на вентили за газ.печки бълг./но червени на цвят/ нямаше достатъчно налягане на газта.
                                За разхода ще пиша допълнително.Поздрави[/url][/list][/list][/code][/quote][/u][/i][/b]
                                [SIZE=4][COLOR=#ff0000]ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА![/COLOR][/SIZE]

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X