Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Метан! /на дизелов джип/

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Метан! /на дизелов джип/

    Ако трябва да бъдем точни-според пружината е
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • От: Метан! /на дизелов джип/

      Здравезте , темата е прекрасна
      смятам да направя проба с монтаж на пропанбутан върху фронтера б 2,2 дтл , понеже екуто ми е ограничило количеството гориво заради дефектирало управление на гнп .И сега не вдига повече от 3000 оборота по време на движение . Според вас ще тръгне ли малко повече джипката и дали няма съвсем да се побърка компа на инжекциона

      Коментар


      • От: Метан! /на дизелов джип/

        За смесителите и диаметъра на щуцера и подобните приспособления - въпросът не е в точно в размера, а във формата и положението спрямо потока въздух. Но като се замисля, смученето заради вакуума на въздушния филтър не е толкова лош вариант. Нищо, че при бензиновите е вредно, тук е обратното. Получава се смесване с въздуха в постоянно съотношение. Остава да се добави един кран за ограничаване при максимална мощност, където има условия за детонации. Една чешма от онези класическите може би е идеално и достъпно нещо, нагласена да се затваря леко при газ до ламарината.
        Неконтролирано остава увеличаването на газта докато филтърът се запушва с прах.

        Коментар


        • От: Метан! /на дизелов джип/

          Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
          Остава да се добави един кран за ограничаване при максимална мощност, където има условия за детонации.
          Докато правих пробите често достигах до максимално натоварване, но не е имало такъв проблем.
          GSM 0877 08 99 19
          Jeep Grand Cherokee 5.2 V8

          Коментар


          • От: Метан! /на дизелов джип/

            Значи си се минал с по-малко от максимално възможното количество метан

            Коментар


            • От: Метан! /на дизелов джип/

              Пробвах и с много метан, но се получи чукане в мотора още в малки обороти /като на бензинов мотор когато му чука аванса/ и не достигнах максимални обороти.
              GSM 0877 08 99 19
              Jeep Grand Cherokee 5.2 V8

              Коментар


              • От: Метан! /на дизелов джип/

                За максимално ометаняване на ниски обороти трябва да е по-малко и постепенно да се увеличава с повишаването им. От друга страна при повече въртящ момент трябва да се намалява. Но всичко това иска някакъв начин на контрол и ще се прави след време. Най-вероятно ще станат популярни газовите инжекциони за дизел и така.

                Коментар


                • От: Метан! /на дизелов джип/

                  Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
                  За максимално ометаняване на ниски обороти трябва да е по-малко и постепенно да се увеличава с повишаването им. От друга страна при повече въртящ момент трябва да се намалява. Но всичко това иска някакъв начин на контрол и ще се прави след време. Най-вероятно ще станат популярни газовите инжекциони за дизел и така.
                  Добре де...ама метана като дебит не влиза ли право-пропорционално с увеличаването на подналягането/вакума/???
                  В смисъл...повече гас-повече вакум-повече метан....???
                  Все си мисля,че метана не е с постоянен дебит ограничен разбира се от кранчето за притока,а се мени като дебит с увеличаването на вакума и се намалява като дебит с намаляването на вакума преди турбината...
                  Между другото....някой да знае как може на Тераното да намаля/обедня сместа/нафтата,защото е с електронно подаване и всичко го прави компа.Все ми се струва,че ако успея да обедня сместа на дизел,ефекта ще е доста по-голям в насока икономия.Знам,че това се прави принципно,като се лъже компа за показанията на дебитомера,но говорих със Спарки и той ми каза,че това е сложна работа/нашите специално подавали не напрежение към компа,а импулс/.
                  Интересно ми е...какво ще стане според вас,ако преди дебитомера,направя един байпас и го отведа след дебитомера във маркуча за въздуха.Така реално част от въздуха няма да минава през дебитомера и той-ще отчита по-малко въздух,а от там и компа ще намаля дизела...ама дали е така наистина или на мен ми се иска....
                  Поздрави!
                  NISSAN FOREVER
                  -----------------------------------------------------------------------------
                  Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                  Коментар


                  • От: Метан! /на дизелов джип/

                    Не знам дали ще се получи това с байпаса, но идеята си е гениална. Според мен ще има ефект.
                    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                    Коментар


                    • От: Метан! /на дизелов джип/

                      Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                      Не знам дали ще се получи това с байпаса, но идеята си е гениална. Според мен ще има ефект.
                      Ами нали знаеш...."сиромах човек-жив дявол"...
                      NISSAN FOREVER
                      -----------------------------------------------------------------------------
                      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                      Коментар


                      • От: Метан! /на дизелов джип/

                        Задачата е да направиш и момента на впръскване. Само количеството е лесно - натискаш по-леко педала и готово. Но без промени ще започне да впръсква по-рано. Не съм достатъчно наясно с управлението на такива дизели за да знам как да стане.
                        За дебита на метана - като му дойде времето, ще го измислим.
                        Манипулиране на дебитомер - ако не може електрически, лесен начин е с добавяне на съпротивление (на потока въздух) преди него. С обтекаема плоска пластинка променяш показанията в целия диапазон, с кръгла тел при по-ниски скорости на въздуха дава верни показания, към високите започва да отчита по-малко от вярното. Разликите са заради различното обтичане - със или без завихряне. Също се влияе с мястото на поставяне - колкото е по-далече, толкова по равномерна и по-малка е промяната. От размерът - по-закрит дебитомер - по-малко отчетен въздух.
                        Последно редактирано от lodkar; 13-04-12, 07:52.

                        Коментар


                        • От: Метан! /на дизелов джип/

                          Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
                          Задачата е да направиш и момента на впръскване. Само количеството е лесно - натискаш по-леко педала и готово. Но без промени ще започне да впръсква по-рано. Не съм достатъчно наясно с управлението на такива дизели за да знам как да стане.
                          За дебита на метана - като му дойде времето, ще го измислим.
                          Манипулиране на дебитомер - ако не може електрически, лесен начин е с добавяне на съпротивление (на потока въздух) преди него. С обтекаема плоска пластинка променяш показанията в целия диапазон, с кръгла тел при по-ниски скорости на въздуха дава верни показания, към високите започва да отчита по-малко от вярното. Разликите са заради различното обтичане - със или без завихряне. Също се влияе с мястото на поставяне - колкото е по-далече, толкова по равномерна и по-малка е промяната. От размерът - по-закрит дебитомер - по-малко отчетен въздух.
                          Значи...нас ни устройва май варианта с тела...Така или иначе на ниски обороти мотора работи само на дизел и добре да има вярна информация,за да не бърка компа с подаването на горивото на празен ход.След това с увеличаване на оборотите,ще показва и по-малко,което пък е добре,защототогава пък компа ще подава и по-малко дизел към горивната смес,а ние ще си горим повече ефтиния метан....
                          П.П.Това с размера нещо не го разбрах...Как по-закрит дебитомер???в смисъл идеята е не да спираме притока на въздух а при същия дебит въздух,да отчитаме по-малко!Ако го закрием дебитомера...няма ли да влиза и по-малко дебит въздух в системата!?
                          П.П.П.Това с мястото да разбирам ли,че ако преместя дебитомера след гумения въздуховод примерно/оригинално си е хванат на филтърната кутия и след това следва гумения въздуховод/,а самия въздуховод го подвържа директно към филтърната кутия...ще отчита по-малко дебит...така ли???
                          NISSAN FOREVER
                          -----------------------------------------------------------------------------
                          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                          Коментар


                          • От: Метан! /на дизелов джип/

                            Закрива се частично само чувствителният елемент - ако сложиш нещо с необтекаема форма при увеличаване на потока въздух то ще прави доста "ветрова" сянка. Дали ще е някакъв щифт или плоска пластинка - това вече иска проби. Говорим за диаметър или ширина от порядъка на 4-5 до 10 мм, и останалите размери според начините за сигурно (!!!!!) закрепване. Сигурно ми изглежда да е през целия корпус и двата края да са хванати отвън. Може и да се направи да се върти и така да се мести леко вътре и да се пробва как влияе в различните положения.
                            Аз не трябва да пиша повече, защото акълите са лесни, но пробите трудни
                            Ще чета обаче.

                            Коментар


                            • От: Метан! /на дизелов джип/

                              Според мен,най-добрият вариант е с байпас,на който би могло да се постави дроселова клапа(от някой стар карбуратор,примерно).Целта е при ниските обороти,клапата да е затворена-тоест,двигателя да работи в нормален режим,само на дизел.При повишаване на оборотите,същевременно и подаване на метан,клапата да се отваря пропорционално,в зависимост от положението на педала.По този начин,част от дебита ще преминава през байпаса, а през дебитомера съответно потока на въздух ще намален,и така ще отчита по-малко количество въздух.Управлението на клапата, може да се направи с жило към педала на газта, или директно към рейката.Мисля,че не е чак толкова сложно да се направи,и си заслужава да се опита.Разбира се,трябва да се съобрази и подходящ диаметър на клапата,за който засега нямам идея.

                              Коментар


                              • От: Метан! /на дизелов джип/

                                Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
                                Закрива се частично само чувствителният елемент - ако сложиш нещо с необтекаема форма при увеличаване на потока въздух то ще прави доста "ветрова" сянка. Дали ще е някакъв щифт или плоска пластинка - това вече иска проби. Говорим за диаметър или ширина от порядъка на 4-5 до 10 мм, и останалите размери според начините за сигурно (!!!!!) закрепване. Сигурно ми изглежда да е през целия корпус и двата края да са хванати отвън. Може и да се направи да се върти и така да се мести леко вътре и да се пробва как влияе в различните положения.
                                Аз не трябва да пиша повече, защото акълите са лесни, но пробите трудни
                                Ще чета обаче.
                                Ами то и без това тук пишем прекалено малко хора...а качествените мнения/говоря тези които носят някакво инфо,а не са само предположения/ са малко...Та остава сега и някой от малко пишещите тук да спре и да пише...
                                Колега...моля те недей спира писането....!!!
                                Поздрави!
                                NISSAN FOREVER
                                -----------------------------------------------------------------------------
                                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X