Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Re: MANUAL VS AUTOMATIC

    Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение


    Така е ама има усилени съединители дето не са скъпи да си вземеш и три Всяка баЙка може да го смени в кварталния гараж срещу 250 лв и за два три часа А не да чакаш три месеца в специялизиран сервиз да ти доиде редът и частите срещу 2500DM -труд

    При яко каране само изхвърлянето на торби с накладки и криви дискове си струва разправиите Нали се сещаш на Форд как са направени .......спирачните системи
    Много избяга темата ама трябва да си търси човек Р 71 като за полицейска патрулка - там нещата са фабрично доста по-сериозни, може да питаш Митко, той си е имал работа с такъв...
    Ето например на мен стабилиатора ми е в пъти по-дебел от този на стандартния Експлорър. Раздатката е друга, кутията вече казах е друга.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • Re: MANUAL VS AUTOMATIC

      Първоначално публикуван от Двигателист Преглед на мнение
      Практически положението е такова – натискаме спирачката и даваме пълен газ.
      Може ли да попитам: при този начин на тръгване не се ли съспива авт. кутия ?
      LZ1RED

      Коментар


      • Re: MANUAL VS AUTOMATIC

        Още по-встрани от темата. Не разбирам кво общо имат загубите в мощността и въртящия момент. Ако навсякъде предавките ти са 1:1 и след n-тата такава отчетеш намаляване поради КПДто на еволвентния профил - хубаво. Ама като наредиш 2 редуктора и при входяща мощност от примерно 10 kW и въртящ момент 20 Nm, на изхода получиш 9 kW и 120 Nm при 6 пъти по-бавни обороти ква става? Със сигурност си имал някви загуби някаде заради ъгъла на предаване на силата, триене и т.н., ама...

        Коментар


        • Re: MANUAL VS AUTOMATIC

          Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
          Много избяга темата ама трябва да си търси човек Р 71 като за полицейска патрулка - там нещата са фабрично доста по-сериозни, може да питаш Митко, той си е имал работа с такъв...
          Ето например на мен стабилиатора ми е в пъти по-дебел от този на стандартния Експлорър. Раздатката е друга, кутията вече казах е друга.
          Ама недеи да почваш като Стефан полицеищини военщини и космонавти Говорим за нормални коли не за пригодени То и на Джена Джеймисън циците за там са други значи ли че жените се раждат така Почваите да карате АВ на тежък ОФФ и сами ще се убедите в това което казвам а за такова каране АВ има и други недостатъци но по добре сами да ги откриете Имаите впредвид обаче че ремонта на тоя буламач дето се върти вътре е все още скъп тук

          Коментар


          • Re: MANUAL VS AUTOMATIC

            Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
            Ама недеи да почваш като Стефан полицеищини военщини и космонавти Говорим за нормални коли не за пригодени То и на Джена Джеймисън циците за там са други значи ли че жените се раждат така Почваите да карате АВ на тежък ОФФ и сами ще се убедите в това което казвам а за такова каране АВ има и други недостатъци но по добре сами да ги откриете Имаите впредвид обаче че ремонта на тоя буламач дето се върти вътре е все още скъп тук
            Че те са си нормални, произвеждани са в големи партии, всички ченгета в щатите са карали такива... К`во толкова специално...
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • Re: MANUAL VS AUTOMATIC

              Чета и не вярвам на очите си
              Хора, автоматика е измислен от и за шибан...те американцци!!!
              Щот са толкова бездарни , че не могат да се оправят с 3 педала още от 16 годишна възраст по 10 лентовите си пътища...
              Що Порше и Ферари пускат автоматици за американския пазар, а в Европа ,по света и по пистите виждаме нещо друго ? Да сте видяли успешен автоматик на Дакар ?
              Защо в царството на автоматиците- Америка всички коли от НАСКАР, РОКТРАЯЛ и т.н. са с механични скорости?
              Все пак това е OFFROAD форум, предполага се , че не се обсъжда дали колата тръгва по-лесно, когато има сняг на светофара....
              Схванахте ли? Автоматика е ...
              Последно редактирано от TurboKuчekBabait; 12-03-07, 01:14.

              Коментар


              • Re: MANUAL VS AUTOMATIC

                Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                Невиждам какво общо има боксуването с натоварването на кутията ,при боксуване най-много да си счупиш диференциала не обърквай понятията а и някой ще си помисли че не разбираш нищо от материята.Уважавам това което си писъл и не искам да обиждам никого

                Ами така е прав си не и разбирам на материята по добре ти я разбери някой ден сам Сигурен съм че за упоритите няма невъзможни неща

                Коментар


                • Re: MANUAL VS AUTOMATIC

                  Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                  Че те са си нормални, произвеждани са в големи партии, всички ченгета в щатите са карали такива... К`во толкова специално...
                  Ами щом казваш че за полицията са същите добре само че аз съм виждал две Виктория една до друга Едната за куките другата за бабите и имаха доста различни неща а и в още по горното изказване ти сам казваш друго

                  Еи го ТурбоКючекБабаит ТВЪРДИ ЧЕ КРАУЛЕРИТЕ И ДР СА РЪГАЧКИ

                  Спирам със споровете щото няма смисъл....... ВЕРВАЙТЕ СИ НА ТИЯ РАБОТИ ДЕТО ПИШЕТЕ
                  Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 12-03-07, 02:29.

                  Коментар


                  • Re: MANUAL VS AUTOMATIC

                    Първоначално публикуван от TurboKuчekBabait Преглед на мнение
                    Чета и не вярвам на очите си
                    Хора, автоматика е измислен от и за шибан...те американцци!!!
                    Щот са толкова бездарни , че не могат да се оправят с 3 педала още от 16 годишна възраст по 10 лентовите си пътища...
                    Що Порше и Ферари пускат автоматици за американския пазар, а в Европа ,по света и по пистите виждаме нещо друго ? Да сте видяли успешен автоматик на Дакар ?
                    Защо в царството на автоматиците- Америка всички коли от НАСКАР, РОКТРАЯЛ и т.н. са с механични скорости?
                    Все пак това е OFFROAD форум, предполага се , че не се обсъжда дали колата тръгва по-лесно, когато има сняг на светофара....
                    Схванахте ли? Автоматика е ...

                    колега, бъркаш нещо. ферари и порше от адски много време продават колите си с автоматични скорости и то не заради американците, а защото няма човек който може да превключва толкова бързо колкото машинката. професионален кролер с ръчни скорости няма, всички са автоматици. ако пробваш някой път рок кролинг ще разбереш защо. в наскар колите крат само на една скорост /пистата е кръгла/, нормално е да изхвърлят хидротрансформатора

                    иначе автоматиците са много видове и този с хидротрансформатора е най - удобния за нормално возени и някои други видове возене. иначе има СК които са си като ръчните със съединител и вс. но превключват автоматично. има кутии при които с включване на предавка автоматично се зацепва и следващата и предишната, така може да превключвате без съсединител .....

                    има адски много състезателни джипове автоматици. и все пак ако бяха толкова скапани отдавна щтяха да са останали в историята.
                    drive alive

                    Коментар


                    • Re: MANUAL VS AUTOMATIC

                      Първоначално публикуван от go go go Преглед на мнение

                      има адски много състезателни джипове автоматици. и все пак ако бяха толкова скапани отдавна щтяха да са останали в историята.

                      Само дето забрави да кажеш на турбо бабаитите че на тези спортни коли са им мааааааааалко по други кутиите

                      Коментар


                      • Re: MANUAL VS AUTOMATIC

                        Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                        За сега не се подтвърждават... ама баш разбирача го няма...
                        ами... тука съм ама при толкоз много други разбирачи ... и толкова много съм изписал по темата че вече въобще не виждам смисъл повече да го правя. а и като гледам пак стАна уаза става - хамъра не.... напоследък тичам по едни други работи та хич не ми е до мерене на .....скорости
                        Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                        http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                        http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                        Коментар


                        • Re: MANUAL VS AUTOMATIC

                          Уважаеми колеги както по-горе отбеляза Митко спора пак заприлича на за и против УАЗ-а (добре че няма УАЗ-и с автоматици )

                          А сега сериозно. Истината е някъде по средата. И ще ви дам един пример за да разберете думите ми. Автоматика има много предимства има и много недостатъци. В зависимост от конкретното приложение можете да получите и перфектен резултат включително и на офроуд. Чупел се автоматика. Да, чупи се при по интензивно натоварване на офроуд. И това е една от разликите му с ръчните скорости. Но някой от вас може ли да ми каже коя точно "джипка" като я изкара от салона може да я вкара директно на офроуд? Че аз нещо не се сещам за такава. Еми сменяте и гуми, полуоски, окачвания и прочие. И чак тогава я вкарвате в гората нали? Е същия е проблема с автоматика. Той е сложна система и за да работи в такива условия трябва и да се подготви за тях. И подготовката се изразява не само в смяна по-често на маслото... Трябват турбини с други параметри и друг наклон на перките, трябват специално подготвени усилени блокове за управление. Преработват се вътрешните му съединители и се сменят с усилени такива... Вземат се мерки за допълнително охлаждане...Променят се параметрите за превключване и времевите съотношения...

                          И понеже в България са малко хората които действително разбират от автоматици и никой не ги прави тези неща веднага се слага диагнозата автоматика не става. А пък аз да ви кажа става и още как, стига да намерите обаче кой да ви го направи...

                          Не търсете сервиз който да може да ви проектира или направи подобно нещо тук. Няма да намерите пробвал съм. Но по широкия свят има достатъчно хора които могат да помогнат...

                          В момента правим цялостна преработка на автоматика на Тойота 80 и подготовката му за супер натоварвания. Целия процес се снима и освен това правим и съответните тестове. Като приключим ще сложим целия материал тук.

                          Другия мит който битува в България е че автоматика е по-скъп за поддръжка отколкото ръчните скорости. В 95% от случаите това не е така. Проблемът е че понеже няма много хора които да разбират се спекулира с незнанието и се правят пари от това. Понеже винаги обичам да пиша неща от собствен опит ви давам пример. Основен ремонт на автоматика на Тойота 80 е 1750лв с труда. Говорим само за оригинални части и перфектно свършена работа. Смяна на съединител на такава Тойота с ръчни скорости е ~900лв с труда... Изводите ги оставям на вас...
                          VPetrov.photography

                          Коментар


                          • Re: Ръчни скорости срещу Автоматик за офроуд (Предимства и недостатъци)

                            Ето, Венци подтвърди думите ми за китовете и смяната на карантиите при автоматика че да даяни на повишените натоварвания. И всички млъкнахте. Чудя се що ли аз като го казвам и все се намира някой философ да не е съгласен. Като ще стана и аз един читател само...
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • Re: Ръчни скорости срещу Автоматик за офроуд (Предимства и недостатъци)

                              Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                              Ето, Венци подтвърди думите ми за китовете и смяната на карантиите при автоматика че да даяни на повишените натоварвания. И всички млъкнахте. Чудя се що ли аз като го казвам и все се намира някой философ да не е съгласен. Като ще стана и аз един читател само...
                              Млъкнаха защото е истина. Наистина разбирковци има много.
                              Прочетох и мнения че автоматика е създаден за тъпите
                              Американци а пък дали тъпите не сме ние че не ги ползваме. Вярно е че в България няма свястни "майстори" но такъв е манталитета на народа ни ,неиска да се развива и живее със технологиите от преди повече от сто години. Да и на мен ми е по лесно да отворя една механична кутия и да се човъркам в нея но пак харесвам автоматиците понеже съм изучил принципа на работа и знам за какво става въпрос.
                              Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                              Дий Снайдер

                              Коментар


                              • Re: Ръчни скорости срещу Автоматик за офроуд (Предимства и недостатъци)

                                Ако нещо се опитваш да кажеш на мен мога само да заявя че като модератор трябва да гледаш заглавието на темата да съвпада със самата тема

                                ТО НЕ Е.... СТАВА ЛИ- ПРОМЕНЕНИЯ ТУНИНГОВАНИЯ УСИЛЕНИЯ ИЛИ СПОРТНИЯ АВТОМАТИК ЗА ОФ-РОУД

                                ЗА ТОВА ЧЕ ТАКИВА СПЕЦИЯЛНИ КУТИИ СЕ КАРАТ НА ЕДНИ ОТ НАЙ ТЕЖКИТЕ СЪСТЕЗАНИЯ СЪМ ГО ПИСАЛ МНОГО ОТДАВНА ДАЖЕ ПРЕДИ ДА ПИШЕМ ТУК

                                През цялото време говоря за нормална АВ кутия Такава дето автомобила излиза от завода Мога съвсем спокоино да кажа че такива кутии не са по добри за каране извън пътя поне не при карането в БГ И това не съм го прочел в някой друг форум нито някой ми го е казал на уше ......понеже стана модерно да доказваме разни работи мога да приложа фактури от различни сервизи за поправки ремонти и закупуване на нови автоматични кутии
                                Баири кал буксуване трудна и скъпа подръжка Не знам при Тойота какви са цените но при Американките частите и ремонта при по стар модел автомобил излизат колкото струва същият този там

                                Ако изкате спора да продължи съм готов да напиша всички НЕ достатъци на АВ при СПОРТНО КАРАНЕ В БГ НА НОРМАЛЕН НОРМАЛЕН НОРМАЛЕН АВТОМАТИК

                                Поне при мен съотношението строшени кутии ръгачка -АВ от ръчкане върви едно към десет .......Тук не слагам изгорял съединител щото според мен тои е кунсуматив както и със дисковете при натоварване на АВто само че те не могат да се сменят на някоя кална поляна с ключовете дето носиш в багажника Поне аз не мога
                                Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 12-03-07, 14:18.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X