Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    Re: MANUAL VS AUTOMATIC

    Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
    Аз обаче не съм на това мнение Сложете на нормален автомат яки гуми и мотора да е с прилична мощност Идете в гората и се заиграите като хората Не говоря за разходки а за ръчкане След третото каране вече няма да сте толкова убедени че автомата е по добър избор

    От 91г до сега не мога да преброя колко автоматика сме строшили С повечето от сервизните механици и други маистори вече сме като роднини На едната от колите ни кутията е постоянно в гаранция И направо вече ми е писнало да плащам скъпи ремонти Масла и филтри ги сменяме вече по често от колкото ги дават по книжка Последните две автоматични кутии ги строшихме преди два три месеца и вече направо мразя като чуя че някоя кола е автомат
    Няма по скъпо и крехко нещо от АВ в един автомобил А ако попаднете на маистори мурдари може и повече колата ви никога да не бъде същата.............
    По рано писах че на драгстерите,бигфутите и др.подобни слагат само автоматици а при тях гумите ако не са големи здраве му кажи
    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
    Дий Снайдер

    Коментар


    • #92
      Re: MANUAL VS AUTOMATIC

      Първоначално публикуван от Yordan Kolev Преглед на мнение
      Качвам се днес да тествам неква екзотична кола (500 броя произведени по думите на собственика) и кое мислите беше развалено освен климатика и ел. стъклата - ръчната скоростна кутия. Липса на синхрони на трета и четвърта предавка (не че другите бяха по добре). И сега колата вече не става за спортно каране щото стърже яко и трябва да се изчаква при превключване. Язък за екзотиката.
      Поне можеж да превключваш когато прецениш А не когато тя си реши Синхронизаторите не са скъп ремонт пробваи да караш така автомата След няма и 200 300км в сервиза вадят всички търкалета и джиджавки на компот Остават само курубите понякога и те заминават

      Коментар


      • #93
        Re: MANUAL VS AUTOMATIC

        Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
        Поне можеж да превключваш когато прецениш А не когато тя си реши Синхронизаторите не са скъп ремонт пробваи да караш така автомата След няма и 200 300км в сервиза вадят всички търкалета и джиджавки на компот Остават само курубите понякога и те заминават
        Ми Петре ти сам си отговори с големите гуми и всичко останало - ползвай автомата така както производителя казва и ще живее форева. Като слагаш гуми от трактор бъди готов да сложиш и автомат от трактор
        Щот и тях вече такива ги правят. И после може да се опиташ и него да счупиш
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #94
          Re: MANUAL VS AUTOMATIC

          За Алекс и Куадра - не бъркайте въртящ момент с мощност. Въртящият момент е сила и може да се увеличава чрез промяна на рамената - един вид лостов механизъм. За разлика от силата, мощността е количество работа или пренесена енергия за единица време. Както знаем при преноса винаги има загуби и от двигателя натам мощността само се губи.

          Промяната на въртящия момент най-общо е функция на разликата в оборотите на двата вала. При потегляне с форсиране, коляновият вал се върти доста по-бързо от вала на първото слънчево колело от планетарния механизъм, защото турбината изостава доста от помпата. Разликата в оборотите дава коефициента на преобразуване на въртящия момент, т.е. при 2 пъти по-бърза помпа имаме двойно увеличаване на силата. Това изменение на въртящия момент е плавно, щото е безстепенно и прилича на варио предавките. Ние на този възел му викаме хидротрансформатор, обаче в буквален превод от английски е преобразувател на въртящ момент - torque converter.

          Това, което Куадра каза е много важно - непрекъсваемостта на потока на енергията. Подобен е и ефектът при скоростните кутии с два съединителя.

          Иначе, от конструкторска гледна точка, разликата между автомата и ръчната кутия и като между мотоциклет и скейтборд. От потребителска - всеки решава сам.

          Коментар


          • #95
            Re: MANUAL VS AUTOMATIC

            Първоначално публикуван от Obersturmbahnfuehrer Преглед на мнение
            За Алекс и Куадра - не бъркайте въртящ момент с мощност. Въртящият момент е сила и може да се увеличава чрез промяна на рамената - един вид лостов механизъм. За разлика от силата, мощността е количество работа или пренесена енергия за единица време. Както знаем при преноса винаги има загуби и от двигателя натам мощността само се губи.

            Промяната на въртящия момент най-общо е функция на разликата в оборотите на двата вала. При потегляне с форсиране, коляновият вал се върти доста по-бързо от вала на първото слънчево колело от планетарния механизъм, защото турбината изостава доста от помпата. Разликата в оборотите дава коефициента на преобразуване на въртящия момент, т.е. при 2 пъти по-бърза помпа имаме двойно увеличаване на силата. Това изменение на въртящия момент е плавно, щото е безстепенно и прилича на варио предавките. Ние на този възел му викаме хидротрансформатор, обаче в буквален превод от английски е преобразувател на въртящ момент - torque converter.

            Това, което Куадра каза е много важно - непрекъсваемостта на потока на енергията. Подобен е и ефектът при скоростните кутии с два съединителя.

            Иначе, от конструкторска гледна точка, разликата между автомата и ръчната кутия и като между мотоциклет и скейтборд. От потребителска - всеки решава сам.
            Я ми кажи къде съм приравнил въртящ момент с мощност, щот аз за разлика от доста хора тук държа именно да ги употребявам когато трябва.
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #96
              Re: MANUAL VS AUTOMATIC

              1. Какво правите когато няма амбриаж?
              Това, в смисъл с какво се занимавате.
              2. Нямате ли усещане, че някой ви рецизира желанията?
              В смисъл, абе искаш нещо, ама ще стане когато аз искам.
              3. Какво ли ни чака?
              В смисъл, кога ще махнат волана?
              Lancia Delta HF Integrale Evolucione

              Коментар


              • #97
                Re: MANUAL VS AUTOMATIC

                Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнение
                1. Какво правите когато няма амбриаж?
                Това, в смисъл с какво се занимавате.
                2. Нямате ли усещане, че някой ви рецизира желанията?
                В смисъл, абе искаш нещо, ама ще стане когато аз искам.
                3. Какво ли ни чака?
                В смисъл, кога ще махнат волана?
                Ти колко крака имаш бре? 2? За какво са ти 3 педала?
                Освен това правилният автомат прави това което аз искам - в общи линии никога не посягам да натискам въображаем съединител и да сменям с ръчката...
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #98
                  Re: MANUAL VS AUTOMATIC

                  Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                  По рано писах че на драгстерите,бигфутите и др.подобни слагат само автоматици а при тях гумите ако не са големи здраве му кажи
                  Нещо обаче не си в час с какви автоматици са тези автомобили Ама много си се объркал Разрови се някаде по темите преди година две съм писал повече И въобще няма да споря повече Виждал бил драгстери и биг фути

                  Коментар


                  • #99
                    Re: MANUAL VS AUTOMATIC

                    Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                    Я ми кажи къде съм приравнил въртящ момент с мощност, щот аз за разлика от доста хора тук държа именно да ги употребявам когато трябва.
                    Подкрепям, не ги бъркаш.
                    http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                    Коментар


                    • Re: MANUAL VS AUTOMATIC

                      Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                      Може би някакъв вариатор или нещо подобно, но при хидротрансформатора се губят бая проценти мощност и въртящ момент, така че и както са малки с това моторче, до колелата нищо няма да стигне...
                      Въртящ момент не се губи, ами се преобразува. Можеш евентуално да кажеш, че се губи при мултипликатора, ама няма да е точно.

                      За хидротрансформатора едно нещо винаги е вярно - въртящият момент се увеличава, поради неизбежното "приплъзване", т.е. винаги работи като редуктор.

                      Коментар


                      • Re: MANUAL VS AUTOMATIC

                        Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                        Ми Петре ти сам си отговори с големите гуми и всичко останало - ползвай автомата така както производителя казва и ще живее форева. Като слагаш гуми от трактор бъди готов да сложиш и автомат от трактор
                        Щот и тях вече такива ги правят. И после може да се опиташ и него да счупиш
                        (

                        Е извиняваи ама аз не карам само джипове и пикапи Примерно имам и БМВ и то не модел баба тонка уж със спортна кутия направена от Шницер И не съм му сложил гуми 38ци Както и на една купчина леки и уж спортни коли

                        А до сега не съм видял производителя да ми обеснява в каква степен оф-роуд да карам някаква джипка или пикап Или къде може да мине и къде не

                        Коментар


                        • Re: MANUAL VS AUTOMATIC

                          Първоначално публикуван от Obersturmbahnfuehrer Преглед на мнение
                          Въртящ момент не се губи, ами се преобразува. Можеш евентуално да кажеш, че се губи при мултипликатора, ама няма да е точно.

                          За хидротрансформатора едно нещо винаги е вярно - въртящият момент се увеличава, поради неизбежното "приплъзване", т.е. винаги работи като редуктор.
                          Хубаво съгласих се. Изказването е вследствие на това че обикновенно при по-старите автоматици варианта с автоматик на един и същи модел автомобил е с по-мощен двигател заради загубите в кутията. И понеже в повечето случаи при форсирането се вдига не само мощноста но и момента (въпреки че доста често му се свива диапазона) та си позволих такова изказване. Забележката се приема.
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • Re: MANUAL VS AUTOMATIC

                            Брат ми кара Шеви 6,2 с кран за Пътна Помощ и тегли огромни бусове от типа на Мерцедес 814 ,в движение си сменя режима на работа и досега не е имал проблеми с кутията. Единствено изкара от кутията един манометър за да следи наляганията за да знае кога да превключва режима.Масово чупят кутиите защото като ги сложат на (D) и си мислят че кутията сама си знаят работата а няма кой да прочете инструкциите за употреба на автоматичните кутии
                            Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                            Дий Снайдер

                            Коментар


                            • Re: MANUAL VS AUTOMATIC

                              Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
                              (

                              Е извиняваи ама аз не карам само джипове и пикапи Примерно имам и БМВ и то не модел баба тонка уж със спортна кутия направена от Шницер И не съм му сложил гуми 38ци Както и на една купчина леки и уж спортни коли
                              Баварец автоматик...само хубави неща сме чували за тях, дори на се са Шницер...
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар


                              • Re: MANUAL VS AUTOMATIC

                                Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                                Брат ми кара Шеви 6,2 с кран за Пътна Помощ и тегли огромни бусове от типа на Мерцедес 814 ,в движение си сменя режима на работа и досега не е имал проблеми с кутията. Единствено изкара от кутията един манометър за да следи наляганията за да знае кога да превключва режима.Масово чупят кутиите защото като ги сложат на (D) и си мислят че кутията сама си знаят работата а няма кой да прочете инструкциите за употреба на автоматичните кутии
                                За теглене никои не говори говорим за извън пътя Накараи брат ти да иде малко да побуксува в калтта и тогава ми кажи какво е станало Тегля от много време много различни неща със сякакви тръкове и мощни джипки и имам представа на какво са способни Винаги съм твърдял че за дърпане АВ е по добре Знам и как трябва да се тегли Само че при спортно каране дори и на улицата АВ не търпят много много ръчкане

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X