Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Re: MANUAL VS AUTOMATIC

    Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
    За теглене никои не говори говорим за извън пътя Накараи брат ти да иде малко да побуксува в калтта и тогава ми кажи какво е станало Тегля от много време много различни неща със сякакви тръкове и мощни джипки и имам представа на какво са способни Винаги съм твърдял че за дърпане АВ е по добре Знам и как трябва да се тегли Само че при спортно каране дори и на улицата АВ не търпят много много ръчкане
    Абе и за там си има кутии, по ралирейдовете къв зор виждат и пак нищо.
    Ти поне знаеш че има и хеви дюти китове за х`американските кутии, включително други ХТ, други ленти и дискове та като стигнем до по-големи помпи и радиатори с принудително въздушно охлаждане в паралел с тея в радиатора за охлаждаща течност.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • Re: MANUAL VS AUTOMATIC

      Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
      Баварец автоматик...само хубави неща сме чували за тях, дори на се са Шницер...
      V-8 4.4 За съжеление от БМВ не предлагат ръгачка А навремето и за мечок С-класа така казаха за новите Ауди също е кое тогава е добро

      Коментар


      • Re: MANUAL VS AUTOMATIC

        Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
        V-8 4.4 За съжеление от БМВ не предлагат ръгачка
        Предлагат и при това кутията е 6 степенна. Точно от 740 4.4 с ръчни скорости си купих радиатор за джипа преди 20 дни.
        http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

        Коментар


        • Re: MANUAL VS AUTOMATIC

          Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
          V-8 4.4 За съжеление от БМВ не предлагат ръгачка А навремето и за мечок С-класа така казаха за новите Ауди също е кое тогава е добро
          Х`американското
          Щот е глупаво и бавно, мисли при смените дъълго и превключва бавно...

          Ако не я прегрееш и не я тормозиш студена живеее доста дълго...
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • Re: MANUAL VS AUTOMATIC

            Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
            За теглене никои не говори говорим за извън пътя Накараи брат ти да иде малко да побуксува в калтта и тогава ми кажи какво е станало Тегля от много време много различни неща със сякакви тръкове и мощни джипки и имам представа на какво са способни Винаги съм твърдял че за дърпане АВ е по добре Знам и как трябва да се тегли Само че при спортно каране дори и на улицата АВ не търпят много много ръчкане
            Невиждам какво общо има боксуването с натоварването на кутията ,при боксуване най-много да си счупиш диференциала не обърквай понятията а и някой ще си помисли че не разбираш нищо от материята.Уважавам това което си писъл и не искам да обиждам никого
            Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
            Дий Снайдер

            Коментар


            • Re: MANUAL VS AUTOMATIC

              Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
              Абе и за там си има кутии, по ралирейдовете къв зор виждат и пак нищо.
              Ти поне знаеш че има и хеви дюти китове за х`американските кутии, включително други ХТ, други ленти и дискове та като стигнем до по-големи помпи и радиатори с принудително въздушно охлаждане в паралел с тея в радиатора за охлаждаща течност.
              Дано пораснеме толкова че да си купуваме кутии като от рали реидовете Монтирал съм такива китове и акули ама собствениците не са се случвали ръчкачи и не знам колко помагат Ааааа грешка единия счупи такъв автомат Автомата е като малко бебе не знаеш кога ще се насере При всеки случаи обаче после ти се налага да се мажеш с л...а А още по хубавото е че може да се насере и малко след като си сменил всичко Тука зад мен един бучи че си продал хубавото МЛче на загуба щото не могли да оправят кутията Закрепили я някък си колкото да го продаде на друг щастливец

              Коментар


              • Re: MANUAL VS AUTOMATIC

                Аре пак за МЛ-и говорим...
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • Re: MANUAL VS AUTOMATIC

                  Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                  Аре пак за МЛ-и говорим...
                  Само за твое сведение на Експлорер съм чупил четири пъти аз и два пъти брат ми Два пъти на Гранд Чероки За Форд Ф-серия и Додж не ми се пише че ми става зле Сега на скоро взехме един Гранд да правим едни щуротии с него Каран от един чичко и на него му сеца АВто
                  От тия тръкове дето се въртят покраи нас само на Шеви не са трошени щото или малко се задържат или всички карантии се сменят предварително при наи малкото съмнение

                  Коментар


                  • Re: MANUAL VS AUTOMATIC

                    Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
                    Само за твое сведение на Експлорер съм чупил четири пъти И два пъти на Гранд Чероки За Форд Ф-серия и Додж не ми се пише че ми става зле Сега на скоро взехме един Гранд да правим едни щуротии с него Каран от един чичко и на него му сеца АВто
                    Ти Експлорерита не ги слагай под общ знаменател, щот на повечето (тия с V6 им слагат онази скапана кутия от Скорпио и Сиера, та сещаш се колко живее с този туч на гърба), он пък на V8 какъвто е моя слагат от Краун Виктори и Мустанг, така че агрегатът е различен. А за Грандовите кутии сам знаеш повечето каква "поддръжка" са видяли тук (ако можепа и с М-10Д щяха да ги карат някои...
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • Re: MANUAL VS AUTOMATIC

                      Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                      Мотора добре, ама можеш ли да ми кажеш какъв е модела на автоматика че имам тук едни съмнения и подозрения...
                      какви съмнения имаше към моята кутия?
                      Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                      Дий Снайдер

                      Коментар


                      • Re: MANUAL VS AUTOMATIC

                        Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                        Ти Експлорерита не ги слагай под общ знаменател, щот на повечето (тия с V6 им слагат онази скапана кутия от Скорпио и Сиера, та сещаш се колко живее с този туч на гърба), он пък на V8 какъвто е моя слагат от Краун Виктори и Мустанг, така че агрегатът е различен. А за Грандовите кутии сам знаеш повечето каква "поддръжка" са видяли тук (ако можепа и с М-10Д щяха да ги карат някои...
                        Ама ето че няма модел автомобил дето да ти харесва Или трябва да си супер разбирач и да дебнеш как и с какви кутии излизат колите от завода ама и да можеш да си я купиш чисто нова щото не се знае А къде отиват нормалните юзъри

                        Точно с кутия на купена чисто нова Форд-Мустанг на мои приятел му побеляха косите По онова време цената на ремонтите беше ужасна Горе долу три ремонта една кола В миг на умопупрачение реши че ще я прави ръгачка и поръча всичко необходимо за ебаси цифрата те пък взеха че я откраднаха

                        Коментар


                        • Re: MANUAL VS AUTOMATIC

                          За сега не се подтвърждават... ама баш разбирача го няма...
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • Re: MANUAL VS AUTOMATIC

                            Първоначално публикуван от Obersturmbahnfuehrer Преглед на мнение
                            Въртящ момент не се губи, ами се преобразува. Можеш евентуално да кажеш, че се губи при мултипликатора, ама няма да е точно.

                            За хидротрансформатора едно нещо винаги е вярно - въртящият момент се увеличава, поради неизбежното "приплъзване", т.е. винаги работи като редуктор.
                            Само една, корекция, макар и леко встрани от темата. Въртящ момент също се губи, в следствие на загубите в трансмисията, както се губи и мощност просто защото двете величини (мощност, въртящ момент) са функционално зависими, линейно при това.
                            Промяната на въртящият момент преди и след хидротрансформатора, не се дължи на неговото приплъзване. Ще дам пример с хидросъединител (който се е използвал в първите автоматици, а и в някои мех. предавателни кутии) – при него има помпена колело (вход) и турбинно колело (изход). Каквото и да е приплъзването (0-100%) въртящият момент на входа е равен с този на изхода (пренебрегваме хидравличните загуби). При хидротрансформаторите освен споменатите по-горе работни колела има трети елемент – реактор и именно в неговите лопатки става трансформацията на въртящ момент, която е пропорционална на товара (съпротивлението) на изходящия вал, като при това зависимостта не е линейна. Най-често максимален коефициент на трансформация е около 2 и е в т.нар. стоп режим на кутията – неподвижен изходящ вал.
                            Практически положението е такова – натискаме спирачката и даваме пълен газ. Двигателят надали ще развие повече от половината си обороти поради големият товар, така че приемаме, че достига 3000 оборота. При този режим, ако двигателя отдава 200 Нм въртящ момент, след хидротрансформатора те вече са примерно 400 (симулираме стоп режим със спирачката). Автомобилът не тръгва, а само се заклаща и прикляка от огромните реактивни моменти , които се поемат от окачването на самия автомобил и силовите му агрегати. Отпускаме спирачката и автомобилът се изстрелва напред (приемаме, колкото и да е невероятно при приетите по-горе стойности за въртящия момент, че автомобилът се ускорява без буксуване). С намаляване на товара върху изходящия вал респ. с ускоряване на автомобила, коефициента на трансформация намалява и при достигане на максималните обороти на двигателя (движим се на една предавка) е около 1, т.е. входящия и изходящия момент са почти равни. Както беше споменато от колегите по-нагоре все едно имаме нещо подобно на вариатор преди планетарните предавки. С други думи при тези кутии е по правилно да се говори не за брой на степените, а по-скоро за диапазони. Оттук веднага следва едно доста важно предимство на хидротрансформатора, респ. автоматичната кутия, че при увеличаване на товара (примерно навлизаме в по-стръмно изкачване), се увеличава и въртящият момент към колелата. Т.е. имаме две саморегулиращи звена, които отговарят за устойчивото движение на автомобила двигателя и хидротрансформатора. При автомобил с механична степенна предавателна кутия регулиращият елемент в границите на дадена предавка е единствено двигателя и диапазонът на устойчивост е по-тесен.

                            Коментар


                            • Re: MANUAL VS AUTOMATIC

                              Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
                              В миг на умопупрачение реши че ще я прави ръгачка и поръча всичко необходимо за ебаси цифрата те пък взеха че я откраднаха
                              Добре че не я е направил че не само щяха да му побелеят а да му окапят после
                              При интензивно ръчкане Мустанга остава без съединител за отрицателно време, ако не вярваш питай (макар че сигурно си в час)
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар


                              • Re: MANUAL VS AUTOMATIC

                                Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                                Добре че не я е направил че не само щяха да му побелеят а да му окапят после
                                При интензивно ръчкане Мустанга остава без съединител за отрицателно време, ако не вярваш питай (макар че сигурно си в час)
                                Така е ама има усилени съединители дето не са скъпи да си вземеш и три Всяка баЙка може да го смени в кварталния гараж срещу 250 лв и за два три часа А не да чакаш три месеца в специялизиран сервиз да ти доиде редът и частите срещу 2500DM -труд

                                При яко каране само изхвърлянето на торби с накладки и криви дискове си струва разправиите Нали се сещаш на Форд как са направени .......спирачните системи

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X