Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Re: Ръчни скорости срещу Автоматик за офроуд (Предимства и недостатъци)

    Така е! Аз и затова като излезем на разходка и като гледам някой забил се и яко върти, или газ до ламарината и скок след скок все напомням че нищо не остава без последствие и малко по-малко се трупа... Материала тук трапчинка, там микро пукнатина която при следващо ударно натоварване става по-голяма и така... Ама нали аз съм с хоби за правене на автомобили пък други с трошене на такива та не винаги се разбираме...
    VPetrov.photography

    Коментар


    • Re: Ръчни скорости срещу Автоматик за офроуд (Предимства и недостатъци)

      Ей, ма вие сте като връзка между садистка и мазохист, бе... Пълна хармония и идилия...

      Коментар


      • Re: Ръчни скорости срещу Автоматик за офроуд (Предимства и недостатъци)

        Всичко това което пишете е така само че има и още нещо много важно Примерно на каква повърхност ще бъде пренесено напрежението Ако това с превключването на задна се направи на лед е едно на асвалт с добри гуми е друго Наш познат с Бронко при скок с джипката набива с коляно лоста които е на кормилото включва на задна и скобите на кардана се бяха изпарили Много зависи и от това какъв е мотора спрямо якостта на кутията Много ясно че по мощен двигател при това упражнение ще нанесе по големи щети Има и други неща примерно при постоянна гас и превключване на задна е едно Друго е при газ напред превключване и връщане на педала

        Преди време в един сервиз си говориме с един пич Та набързо... прават му въоражен грабеж на Мерцедеса и той докато кара с 90 -100 набива задна взима ключовете и изчезва От кутията не беше останало почти нищо

        Не е задължително да се строши скоростната кутия при зъбните колела и валците Може торг конвертора да препищи особено при Форд в него се намира оувер драив 1/2-скорост Дори има случаи да се скъса маховика които при АВ не е по дебел от лист хартия спрямо този на РК

        Смешното е че там има един семеринг които колкото и да пазите кутията като се скапе пак оставате на пътя Маслото понякога изхвърча върху нажежената генерация и става страшно може и пожар
        Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 13-03-07, 18:36.

        Коментар


        • Re: Ръчни скорости срещу Автоматик за офроуд (Предимства и недостатъци)

          Ето какво пише в една книга за предимствата и недостатъците на автоматичната скоростна кутия:
          -1.Опростява се управлението на автомобила.Шофьора работи само с два педала-за газта и за спирачката. Скоростния лост се превключва само при тръгване на автомобила.
          -2.Осигурява плавно потегляне и ускоряване на автомобила.
          -3.продължава се чувствително животът на органите на трансмисията,тъй като се избягва вредното влияние на удърните натоварвания,усукващите колебания на коляновия вал и др.
          -4.Изключва се възможността да се претовари и загаси двигателя,подобрява се проходимоста на автомобила по меки почви,като се избягва боксуването ,и пр.
          Като недостатъци се сочат сложното й устройство и сравнително високата стойност
          Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
          Дий Снайдер

          Коментар


          • Re: diavol koleda

            Първоначално публикуван от Дявол Коледа Преглед на мнение
            Сетих се и друго как стои въпроса със спускането по стръмни наклони на ръчните скорости е ясно спускаш си на скорост но как е при автомата там става ли щото иначе на спирачки си е мамата
            Ами включваш си на първа и си се пускаш без никакъв проблем, мотора си те спира.
            Наистина са с по скъпа подръжка но лично го предпочитам пред механичната и скапания феродов диск, а че не е препоръчително да се дърпа си е недостатък, отбелязвам, не е препоръчително, не е невъзможно.

            Коментар


            • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

              Бих посочил един съществен +:
              С автомат (в условията на движение) имаш винаги въртящ момент на задвижващите колела. При ръчна СК в момента на привключване на предавка има отцепване на съединителя и макар и за много кратко няма предаване на въртящ момент към задвижващите колела. Това може да се окаже от значение в определени ситуации особено при по-неподготвени водачи. Лично на мен автомата много ми харесва, въпреки ядовете които ми е създавал.
              Toyota Hilux 3.0 D4D 2008
              Discovery 2.5 TD5 2000 EX
              Land Rover Discovery 2.5 TDI 1996 EX

              Коментар


              • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                Някой да има ПРЕКИ впечатления от G-класа автоматик?
                “Който заменя свобода за сигурност, накрая губи и двете”.
                Б.Франклин

                Коментар


                • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                  аз - ръчка няма да сложа никога

                  Коментар


                  • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                    Първоначално публикуван от haflinger Преглед на мнение
                    Някой да има ПРЕКИ впечатления от G-класа автоматик?
                    да, аз. без забележки. единствен недостатък е че когато трябва да превключиш на бавни трябва да преместиш лоста на N, докато при ръчката ти е достатъчно да натиснеш съединителя. и аз като kaishin никога не бих сложил ръчни.
                    Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                    http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                    http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                    Коментар


                    • До: Re: MANUAL VS AUTOMATIC

                      Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
                      Забрави да напишеш че са били и бели Дубаи... тези хора там с тези анимации за туристите карат правилните коли Ръгачки са защото при страничното шускане по дюните дори и една секунда губене на пилота като усет с тракшана е затъване...при автомата това започва с неусетно въртене на гумите връщането на гаста в пухкавия пясък на скорост обаче не спира процеса Няма начин как да дозираш гаста с полусъединител Требе си долен ляв педал Бензин са ясно защо
                      Това не е вярно Тази тойота 100 на която ние се возихме беше V8 автомат. И не се кара трудно, но аз лично не обичам автоматиците. Питах специално за автоматика и водача каза, че от неговия отдел от 25 броя TLC само 2 или 3 са "Ръчки", като 1 от тях беше на това "сафари". Попитах защо автомат и ми отговори, че фирмата решава...т.е. не е негова работа. А в Друга компания пък повечето бяха "ръчки"...
                      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                      Коментар


                      • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                        Абе аз от 1 година си карам suzuki sidekick-автоматик и сам доволен даже много...стара чанта -ама лачена.....

                        Може ли някои ,които има достатъчно опит със Джип с автоматични скорости да сподели нещо че да знаем за какво става въпрос.
                        А не за някакви автомобили с ав,щот според мене от автомобил ДО джип има разлика колкото от магарето ДО космоса....
                        Благодаря предварително.....?
                        boko
                        Jeeep---KIA
                        https://www.facebook.com/autoboko/

                        Коментар


                        • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                          От 8 години карам само автоматици- страшен кеф
                          Не случайно на Гранд Черокито WJ не се предлагат ръчни скорости.
                          Ръчката е само за много тежък офроуд и калища.
                          ________________________________________________________________________________________
                          Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
                          HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

                          Коментар


                          • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                            Здравейте колеги. Отскоро карам автоматик и тази тема много ми хареса. Може ли някой да ми обясни защо боксуването на сняг, лед или кал с автоматик е "смъртоносно" за кутията. Какво толкова се натоварва в нея при положение че плуоски кардани и т.н. са разтоварени три боксуване на лед например.
                            NISSAN TERRANO II , 2.4 i,къса база,BF Goodrich Winter slalom, 235/75/15

                            Коментар


                            • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                              Първоначално публикуван от pastora Преглед на мнение
                              Може ли някой да ми обясни защо боксуването на сняг, лед или кал с автоматик е "смъртоносно" за кутията.
                              Знам ли? Може би някой е имал в предвид да боксува с чужда кола, държи 5000 об/мин и да мести селектора от "D" на "R" няколко пъти за да "клати" колата, тогава верно удря...ама и ръчката няма да издържи (или по-точно съединителя) ....Боксувал съм и не ми е умряла кутията ....това го чувам за пръв път
                              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                              Коментар


                              • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                                Първоначално публикуван от pastora Преглед на мнение
                                Може ли някой да ми обясни защо боксуването на сняг, лед или кал с автоматик е "смъртоносно" за кутията.
                                А кой го казва това?!!
                                Е, ако боксуваш 30 минути сигурно ще има някакви негативни последици!!
                                יעבור
                                «И това ще мине»

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X