Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Съгласно предварителна договорка с Петър Близнака публикувам тук текст писан от него през 2004 година, който касае темата. Когато Петър има възможност, предполагам след месец – два ще се включи и лично в дискусията.


    От много време насам карам автомат но мисля че както има плюсове така има и минуси

    Този спор е като кое е по добро револвера или автоматичния пистолет
    От опит знам че автомата има големи проблеми в БГ
    преди време нямаше кой да направи качествен ремонт
    когато на банките взеха да се скапват инкасо колите вдигнаха на 200 процента цената на тази услуга
    Безспорно автомата има големи предимства но аз сега ще напиша за най големите недостатъци

    Някой хора мислят че се кара и подържа като ръгачката -ама не
    не сменете маслото на време юркайте и ще разберете защо
    Резки тръгвания или най вече боксувания са смъртоносни
    резките тръгвания довеждат до износване на колана стягащ касетата с износването на колана фрикционните дискове заминават за не повече от 50 - 100 километра Същото може да се случи при опит да заклатите на по тежко препятствие колата.При втория случай при по продължително буксуване автоматика влиза в свръх обороти което довежда до изхвърлянето на маслото от дисковете при което те изгарят много бързо ТОВА СЕ ПОЛУЧАВА ЗАЩОТО МОЗЪКА НА КУТИЯТА НЕ ОТЧИТА НЕОБХОДИМИЯТ ТОВАР НА ИЗХОДНИЯТ ВАЛ А В СЪЩОТО ВРЕМЕ ОТЧИТА ВИСОК ТОВАР НА ВХОДНИЯТ ВАЛ

    НЯМА ОФ РОУД АВТОМАТИЧНА КУТИЯ С ОСТАВЕН МОЗЪК ВСИЧКИТЕ СА МОДИФИЦИРАНИ А МОЗЪКЪТ Е ПИЛОТА ТОЗИ ВАРИАНТ НЯМА НИЩО ОБЩО СЪС СТЕПТРОНИКА ПОЗНАТ ПРИ МНОГО ФИРМИ

    АВ -НЕ СЕ ДЪРПА
    АВ-НЕ СЕ БУТА
    При АВ НЕ КАРАИТЕ С ВОДА В РАДИАТОРА ПРИ ЗАПУШВАНЕ НА ДЮЗИ СЧУПВАНЕ НА СТАРТЕР НЕ МОЖЕ ДА ИЗВАДИТЕ ВОДАТА ОТ СИСТЕМАТА А ДОКАТО ЧАКАТЕ ЧАСТИ ИДВА ЗИМАТА И ХОП Я БЛОК НО МОТОРА Я РАДИАТОРИ ВСЯКЪКВИ

    Коли от по старо поколение нямат никакво задържане при връщане на газта и пипане на спирачката те нямат „брейкинг капабилитис”.

    бързо износване на предни накладки

    При повечето цивилни автоматици има някаква защита може би при катастрофа
    самият механизъм за превключване при рязък удар на окачването или след скок на колата изключва на „неутрал”.

    Тази година (2004) по време на Ком-Емине а и в другите състезания гледах на Янчо колата която дърпаше по правите тази на Долфи но когато трасето стане спънато Долфи беше с много по-къс спирачен път това се получава защото при спортно каране при връщане на газта автомата вече не задържа толкова добре и се разчита повече на спирачките особено при стръмни спускания
    А тръгнеш ли да ръчкаш цивилен автомат 1-д 1-д всеки знае какво става!
    Също така видях че при нашето каране има следния проблем:

    подаваш рязко газ на колата тя набира и точно когато реши да смени предавката трябва поради някаква причина -дупка или завои рязко да намалиш натискаш спирачката и се получава много гадно сецване на кутията която се е увлякла

    Пак казвам че кутиите които гледаме на Рок краулене или БАХА са други

    В едно Английско състезание казаха че които иска да кара на състезание автомат трябва да премести водния радиатор отзад или да отдели ако двата радиатора са заедно причината била че дори и при леко замърсяване с кал автомата бързо прегрявал

    както и да е лично мое мнение е че автоматика или поне не състезателна кутия за България е по гаден вариант ЗА ОФ-РОУД СЪСТЕЗАНИЯТА


    Иначе за улицата или леки преходи и мен ме кефи
    Примерно за дърпане на играчките е много по добре
    VPetrov.photography

    Коментар


    • #32
      тоя текст съм го чел вече... /не помня къде/

      в него става въпрос за ЕКСТРЕМЕН, състезателен офроуд, а не просто за офроуд...
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • #33
        Първоначално публикуван от LJ73
        прав си - а на по-старите самолети са им въртели перките на ръка да запалят...


        Така е...

        Коментар


        • #34
          винаги има начин да излезнеш от кофти ситуация, дори и на един крак на сумати метри височина
          пък на земята с автоматика е по лесно....
          LZ1RED

          Коментар


          • #35
            автоматика става за офроуд /личен опит/ проблема е когато се счупи в гората, неможе нищо да направиш, ръчните скорости може нещо да сглобиш да захапе примерно на 2ра и леко, леко та в къщи, автоматика това не го може

            иначе е въпрос на навик, както при леките коли
            drive alive

            Коментар


            • #36
              един приятел кара Ауди А4 1999 г. автомат, неговата с. кутия има авариен режим включва се на 2-та и само на тази предавка се движиш. Бяха му сменяли радиатора и тъпаците не затегнали щуцера на маркуча с маслото от с. кутия, който влиза в отделението на радиатора... та за 10 км. му истекло 8 от общо 9-те литра масло в с. кут. Тя влезнала в авариен режим и на 2-ра лекичко до сервиза. Е предполагам, че и японците са направили нещо по въпроса за техните с. кутии
              LZ1RED

              Коментар


              • #37
                vsichki savremenni AT imat avarien rejim. той не е точно втора, по скоро нещо м/у 1,2 и 3-та. и служи колкото да можеш да се добереш до сервиза и да счупиш главите на майсторите. в никoй случай обаче не бива да се кара дълго така, нито с висока скорост. един състезaтел веднъж ми докара една така, похвали се че си я карал така десетина дена и се прибрал от морето със 130. вътре всичко беше на дроб-сърма и му излезе през носа.
                Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                Коментар


                • #38
                  аварийхия режим се включва, ако е изтекло маслото или се скапала електрониката, ако се счупи нещо вътре от карантийте нищо нестава
                  drive alive

                  Коментар


                  • #39
                    Първоначално публикуван от go go go
                    аварийхия режим се включва, ако е изтекло маслото или се скапала електрониката, ако се счупи нещо вътре от карантийте нищо нестава
                    е викаш МСС
                    LZ1RED

                    Коментар


                    • #40
                      по - скоро викаш неволята
                      drive alive

                      Коментар


                      • #41
                        Ръчни скорости срещу Автоматик за офроуд (Предимства и недостатъци)

                        Понеже знам че привържаниците на всеки тип скоростни кутии ще изтъкнат много предимства на това което харесват и много недостатъци на противното, ще е интересно да видим какво мислят специалистите. Предварително моля аргументи от типа на цена и сложност на поддръжката, а също така и противопоставяне на "просто-сложно" и поради тази причина на издържливо и не да не се използват. Интересува ме удобство на експлоатация на двата вида кутии за такъв вид каране и също така предимствата при проходимост на всеки тип. Под автоматици разбирам стандартен "класически" автоматик с хидротрансформатор и планетарни предавки, като оставим настрани съвременните механични кутии с автоматично превключване и вариаторите.
                        И още, ако темата е дискутирана вече, ще се радвам модераторите да ни поправят.
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #42
                          Моето скромно и неангажиращо мнение е, че автоматика е по-удобен - не те ангажира с превключване на предавки и така се концентрираш в-ху управлението. От друга страна използването на съединител ти дава други предимства като "разклащането" при засядане, например.

                          Коментар


                          • #43
                            На практика се оказва че достатъчно добре може да го разклащаш и с автоматик - пробвано е.
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #44
                              Абе, определено си има осезаема разлика!
                              Ако нямаше, професионалните офроуд щяха да ги правят само авт.

                              Коментар


                              • #45
                                Много от тах са именно такива.
                                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X