Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Re: MANUAL VS AUTOMATIC

    Освен потеглянето автомата има предимство да не прекъсва потока на предаваната мощност към колелата при смяна на предавките при ускоряване - нещо много полезно при ускоряване в пясък и други трудни повърхности, освен това автоматика не дава на автомобила да се връща назад при спиране на наклон и му посволява да тръгне от това положение без никакви еквилибристики с ръчна и палене на съединител. Самото дозиране на тягата е мнооого по-плавно при автоматика - който поне веднъж е минавал през големи камъни с автоматик и сръчни предавки ще го оцени. Така че еднозначно гласувам за автомат НО с двигател с голяма кубатура за да може да нивелира загубите в хидротрансформатора. Ако двигателя е малък или не много голям предпочитам ръчни скорости.
    Така че мисля че в обема на двигателя и тягата (въртящия момент) която той реализира във широк диапазон от обороти е разковничето какъв тип скоростна кутия да се ползва.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #77
      Re: MANUAL VS AUTOMATIC

      Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
      Освен потеглянето автомата има предимство да не прекъсва потока на предаваната мощност към колелата при смяна на предавките при ускоряване - нещо много полезно при ускоряване в пясък и други трудни повърхности, освен това автоматика не дава на автомобила да се връща назад при спиране на наклон и му посволява да тръгне от това положение без никакви еквилибристики с ръчна и палене на съединител. Самото дозиране на тягата е мнооого по-плавно при автоматика - който поне веднъж е минавал през големи камъни с автоматик и сръчни предавки ще го оцени. Така че еднозначно гласувам за автомат НО с двигател с голяма кубатура за да може да нивелира загубите в хидротрансформатора. Ако двигателя е малък или не много голям предпочитам ръчни скорости.
      Така че мисля че в обема на двигателя и тягата (въртящия момент) която той реализира във широк диапазон от обороти е разковничето какъв тип скоростна кутия да се ползва.
      За малкия двигател е по добре автоматика понеже на наклоните не се получава това "умиране на двигателя".Пресния случай е от днес ,карахме с колеги от Шумен със Сузуки SJ410 в околностите на Варна и се оказа че на малкия двигател с ръчната кутия на изкачванията не достига мощност и особенно при движение на зиг-заг между дърветата
      Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
      Дий Снайдер

      Коментар


      • #78
        Re: MANUAL VS AUTOMATIC

        Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
        За малкия двигател е по добре автоматика понеже на наклоните не се получава това "умиране на двигателя".Пресния случай е от днес ,карахме с колеги от Шумен със Сузуки SJ410 в околностите на Варна и се оказа че на малкия двигател с ръчната кутия на изкачванията не достига мощност и особенно при движение на зиг-заг между дърветата
        Е то това не е двигател поне за мен, има си мисля някакъв миминум под който си е подигравка. Сега всички Самураевъди ще скочат по мен ама си е така - за офроъд возило въртящия момент на килограм тегло и конските сили трябва да е в пъти по-висок като показател от такива на средностатистически шосеен автомобил ИМХО.
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #79
          Re: MANUAL VS AUTOMATIC

          Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
          Е то това не е двигател поне за мен, има си мисля някакъв миминум под който си е подигравка. Сега всички Самураевъди ще скочат по мен ама си е така - за офроъд возило въртящия момент на килограм тегло и конските сили трябва да е в пъти по-висок като показател от такива на средностатистически шосеен автомобил ИМХО.
          Е и аз съм любител на тези малки автомобилчета но не се сърдя,което си е така си е така но определено автоматика би му помогнал
          Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
          Дий Снайдер

          Коментар


          • #80
            Re: MANUAL VS AUTOMATIC

            Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
            Е и аз съм любител на тези малки автомобилчета но не се сърдя,което си е така си е така но определено автоматика би му помогнал
            Може би някакъв вариатор или нещо подобно, но при хидротрансформатора се губят бая проценти мощност и въртящ момент, така че и както са малки с това моторче, до колелата нищо няма да стигне...
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #81
              Re: MANUAL VS AUTOMATIC

              Прав си и за това аз съм приготвил за бъдещата си въшка V6 2000см3 савтоматична кутия от Форд Капри
              Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
              Дий Снайдер

              Коментар


              • #82
                Re: MANUAL VS AUTOMATIC

                Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                Прав си и за това аз съм приготвил за бъдещата си въшка V6 2000см3 савтоматична кутия от Форд Капри
                Мотора добре, ама можеш ли да ми кажеш какъв е модела на автоматика че имам тук едни съмнения и подозрения...
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #83
                  Re: MANUAL VS AUTOMATIC

                  Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                  Мотора добре, ама можеш ли да ми кажеш какъв е модела на автоматика че имам тук едни съмнения и подозрения...
                  Трябва да погледна но ако ми кажеш каде ще ми е по лесно
                  Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                  Дий Снайдер

                  Коментар


                  • #84
                    Re: MANUAL VS AUTOMATIC

                    Намерих го - 74DT7A231AE
                    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                    Дий Снайдер

                    Коментар


                    • #85
                      Re: MANUAL VS AUTOMATIC

                      Чакай сега да видим...
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #86
                        Re: MANUAL VS AUTOMATIC

                        Твърдо съм за автомата. Това е перфектната скоростна кутия. В каква заблуда съм живял до не отдавна, не е истина. Няма терен на който автомата да има недостатъци пред ръчната кутия. Да се кара автомат извън пътя си чисто удоволствие. Ходих с една Г-класа автомат до хижа Рилски езера и това е едно от най приятните ми пътувания. Бях изумен от лекотата с която преодоляваше огромните камъни, а блокажите не бяха включени. Колкото до загубата на мощност там е важно като си купуваш автомат да гледаш и да е с приличен двигател. Подигравки под 2000 кубика изобщо не трябва да се взимат под внимание и то за кола която ще се кара по път. За извън пътни забавления е добре да имаш поне 3 литра под капака и поне 150 куци магарета. Иначе..............резултата е ясен, почват едни проекти на които не всеки може да издържи.
                        Колкото до здравината аз залагам на автомата, защото ако му се сменя редовно маслото трябва да си голям майстор за да го строшиш.
                        http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                        Коментар


                        • #87
                          Re: MANUAL VS AUTOMATIC

                          Първоначално публикуван от Yordan Kolev Преглед на мнение
                          Твърдо съм за автомата. Това е перфектната скоростна кутия. В каква заблуда съм живял до не отдавна, не е истина. Няма терен на който автомата да има недостатъци пред ръчната кутия. Да се кара автомат извън пътя си чисто удоволствие. Ходих с една Г-класа автомат до хижа Рилски езера и това е едно от най приятните ми пътувания. Бях изумен от лекотата с която преодоляваше огромните камъни, а блокажите не бяха включени. Колкото до загубата на мощност там е важно като си купуваш автомат да гледаш и да е с приличен двигател. Подигравки под 2000 кубика изобщо не трябва да се взимат под внимание и то за кола която ще се кара по път. За извън пътни забавления е добре да имаш поне 3 литра под капака и поне 150 куци магарета. Иначе..............резултата е ясен, почват едни проекти на които не всеки може да издържи.
                          Колкото до здравината аз залагам на автомата, защото ако му се сменя редовно маслото трябва да си голям майстор за да го строшиш.
                          Или в общи думи си на моята теза
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • #88
                            Re: MANUAL VS AUTOMATIC

                            Първоначално публикуван от Yordan Kolev Преглед на мнение
                            Твърдо съм за автомата. Това е перфектната скоростна кутия. В каква заблуда съм живял до не отдавна, не е истина. Няма терен на който автомата да има недостатъци пред ръчната кутия. Да се кара автомат извън пътя си чисто удоволствие. Ходих с една Г-класа автомат до хижа Рилски езера и това е едно от най приятните ми пътувания. Бях изумен от лекотата с която преодоляваше огромните камъни, а блокажите не бяха включени. Колкото до загубата на мощност там е важно като си купуваш автомат да гледаш и да е с приличен двигател. Подигравки под 2000 кубика изобщо не трябва да се взимат под внимание и то за кола която ще се кара по път. За извън пътни забавления е добре да имаш поне 3 литра под капака и поне 150 куци магарета. Иначе..............резултата е ясен, почват едни проекти на които не всеки може да издържи.
                            Колкото до здравината аз залагам на автомата, защото ако му се сменя редовно маслото трябва да си голям майстор за да го строшиш.
                            Ето че има и други с мнение като моето БЛАГОДАРЯ
                            Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                            Дий Снайдер

                            Коментар


                            • #89
                              Re: MANUAL VS AUTOMATIC

                              Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                              Ето че има и други с мнение като моето БЛАГОДАРЯ
                              Аз обаче не съм на това мнение Сложете на нормален автомат яки гуми и мотора да е с прилична мощност Идете в гората и се заиграите като хората Не говоря за разходки а за ръчкане След третото каране вече няма да сте толкова убедени че автомата е по добър избор

                              От 91г до сега не мога да преброя колко автоматика сме строшили С повечето от сервизните механици и други маистори вече сме като роднини На едната от колите ни кутията е постоянно в гаранция И направо вече ми е писнало да плащам скъпи ремонти Масла и филтри ги сменяме вече по често от колкото ги дават по книжка Последните две автоматични кутии ги строшихме преди два три месеца и вече направо мразя като чуя че някоя кола е автомат
                              Няма по скъпо и крехко нещо от АВ в един автомобил А ако попаднете на маистори мурдари може и повече колата ви никога да не бъде същата.............

                              Коментар


                              • #90
                                Re: MANUAL VS AUTOMATIC

                                Качвам се днес да тествам неква екзотична кола (500 броя произведени по думите на собственика) и кое мислите беше развалено освен климатика и ел. стъклата - ръчната скоростна кутия. Липса на синхрони на трета и четвърта предавка (не че другите бяха по добре). И сега колата вече не става за спортно каране щото стърже яко и трябва да се изчаква при превключване. Язък за екзотиката.
                                http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X