Re: MANUAL VS AUTOMATIC
Освен потеглянето автомата има предимство да не прекъсва потока на предаваната мощност към колелата при смяна на предавките при ускоряване - нещо много полезно при ускоряване в пясък и други трудни повърхности, освен това автоматика не дава на автомобила да се връща назад при спиране на наклон и му посволява да тръгне от това положение без никакви еквилибристики с ръчна и палене на съединител. Самото дозиране на тягата е мнооого по-плавно при автоматика - който поне веднъж е минавал през големи камъни с автоматик и сръчни предавки ще го оцени. Така че еднозначно гласувам за автомат НО с двигател с голяма кубатура за да може да нивелира загубите в хидротрансформатора. Ако двигателя е малък или не много голям предпочитам ръчни скорости.
Така че мисля че в обема на двигателя и тягата (въртящия момент) която той реализира във широк диапазон от обороти е разковничето какъв тип скоростна кутия да се ползва.
Освен потеглянето автомата има предимство да не прекъсва потока на предаваната мощност към колелата при смяна на предавките при ускоряване - нещо много полезно при ускоряване в пясък и други трудни повърхности, освен това автоматика не дава на автомобила да се връща назад при спиране на наклон и му посволява да тръгне от това положение без никакви еквилибристики с ръчна и палене на съединител. Самото дозиране на тягата е мнооого по-плавно при автоматика - който поне веднъж е минавал през големи камъни с автоматик и сръчни предавки ще го оцени. Така че еднозначно гласувам за автомат НО с двигател с голяма кубатура за да може да нивелира загубите в хидротрансформатора. Ако двигателя е малък или не много голям предпочитам ръчни скорости.
Така че мисля че в обема на двигателя и тягата (въртящия момент) която той реализира във широк диапазон от обороти е разковничето какъв тип скоростна кутия да се ползва.
Коментар