Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

    Резки тръгвания или най вече боксувания са смъртоносни
    резките тръгвания довеждат до износване на колана стягащ касетата с износването на колана фрикционните дискове заминават за не повече от 50 - 100 километра Същото може да се случи при опит да заклатите на по тежко препятствие колата.При втория случай при по продължително буксуване автоматика влиза в свръх обороти което довежда до изхвърлянето на маслото от дисковете при което те изгарят много бързо ТОВА СЕ ПОЛУЧАВА ЗАЩОТО МОЗЪКА НА КУТИЯТА НЕ ОТЧИТА НЕОБХОДИМИЯТ ТОВАР НА ИЗХОДНИЯТ ВАЛ А В СЪЩОТО ВРЕМЕ ОТЧИТА ВИСОК ТОВАР НА ВХОДНИЯТ ВАЛ


    Е това последното не мога да го разбера. Моята кутия е AISIN японска. А не ми се вярва японеца да не е предвидил боксуване....
    NISSAN TERRANO II , 2.4 i,къса база,BF Goodrich Winter slalom, 235/75/15

    Коментар


    • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

      Първоначално публикуван от pastora Преглед на мнение
      ....автоматика влиза в свръх обороти....
      Ако си от София и около, ела да лочим кафе и да го клюкаме нещо не съм съгласен, ама за писане ми е дълго
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

        С удоволствие Дядо Владо. Ще се радвам да се запознаем.
        А между другото горния текст го копирах от началото на темата.
        Втория постинг.
        NISSAN TERRANO II , 2.4 i,къса база,BF Goodrich Winter slalom, 235/75/15

        Коментар


        • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

          Здравейте, до сега не съм карал с АС. Разбрах как може да се дърпа, а може ли да се пуска по инерция, като РС изключваш от скорост и по инерция??

          Коментар


          • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

            Първоначално публикуван от syn4o Преглед на мнение
            а може ли да се пуска по инерция, като РС изключваш от скорост и по инерция??
            НЕ. Просто си пускаш газта....
            Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
            Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

            Коментар


            • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

              Здравейте, ще споделя своя опит от управлението на автомобил 4х4 с АВ като не искам да убеждавам никой коя скоростна кутия е по-добра, просто си направете изводите. Автомобила е ШЕВРОЛЕТ М10008 пикап (това е военната версия на цивилния вариат БЛЕЙЗЪР), двигателя естествено е 8 цилиндров 5 литров дизел.
              Наистина АВ кутия не издържа на големи и екстремални натоварвания(резки потегления, въртене на гуми на място с пълна газ) щото така експлоатирани машини отдавна са напуснали армията и са в агенциите за продаване(скъп ремонт липса на средства) но и при УАЗ-ката също се чупи диференциала или къса полуоски ако вземеш да въртиш гуми от място. Лично съм пробвал моторна спирачка има - по инерция се движи м/у първа и втора скорост. Наближи ли 60-70км/ч се вкл. на втора и то с голямо забиване направо целуваш волана ако не си си сложил колана(май стана рима). Това е така защото бе пробвано нарочно никой нормален няма да спре по нанадолнището и да пуска автомобила с АВ по инерция. Ако се движиш с 80-100км/ч и отнемеш крака от педала на газта той забива муцуна т.е. мотора го спира и като подадеш газ не вкл. 3 на която си карал, а втора и след това превключва. Неудобство е, че предния мост се вкл. само в спряло състояние не можеж както УАЗ-а или други 4х4 в движение да вкл./изкл. предния мост. По сняг не може да караш само на задния мост- подадеш ли повече газ върти задницата. Това го отдавам на това че е лек. Между другото има кантарно устройство и ако е претоварен(над 1500кг.) АВ не вкл. и не можеш да потеглиш. Като се счупи стартера го влачихме от Търново до Шумен но бе вкл. Н на кутията и Н на раздатъчната кутия. Масло не е сменяно от както сме го получили 1996г. но все още си върви(не само руснаците правят здрави машини а и американците). Вярно че не е тормозен в тежък offroad то няма как да стане но от колегите ходили по Ирак и Афган знам, че яко са ги гонкали и тормозели. Вярно, че там са други модели на Шевролет но са автоматици и като си наближат милите се карат в сервиза при братята американци и те си знаят каво да сменят. Лошото на нас българите е, че като направим нещо по колата ни се иска повече да не бутаме и ако е възможно да не сменяме нищо по нея нито части нито консумативи, а само да караме.

              Коментар


              • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                в една от сериите на Оушън Каунти Чопърс направиха поредния вандализъм - буксуваха с на място с един пикап /едновременно спирачка и газ/ докато гумите станаха за боклука... "Жертвата" каза "ще ми купувате гуми сега!", а не "ще ми купувате ск. кутия"... Това, ако го пробвате с ръчни скорости, какво ли ще стане със съединителя?
                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                Коментар


                • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                  Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                  буксуваха с на място ....докато гумите станаха за боклука... "
                  Тук съм гледал такъв клип с "гранд" (май "Кинекс"а го беше пуснал)
                  Първоначално публикуван от Hakuna Matata Преглед на мнение
                  ...
                  Наистина АВ кутия не издържа на големи и екстремални натоварвания....
                  ....Дали
                  Това съм аз ( http://www.youtube.com/watch?v=xoGW8i-49q8 ) с тридесет годишния 4.2L, автоматичен "Джип4о" как вадя съседския "транзит" легнал на корем в една кал, при това под ъгъл 90градуса спрямо пътя (извинявам се че пак пускам същия клип, но нямам по-нов че ми тече бензиновата помпа)

                  П.П. 16.05ч. Не си никакъв "търтей", ами "светкавица"
                  Последно редактирано от дядо владо; 20-02-09, 16:04. Причина: допълнение
                  0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                  Коментар


                  • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                    Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                    ....Дали
                    Това съм аз с тридесет годишния 4.2L, автоматичен "Джип4о" к
                    ти си баба ти

                    нищо не се вижда
                    дай линкчето пак
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                      В подкрепа на автоматика , джипката от линка я карам от 2 г. и е преживяла доста .
                      Подсигурил съм я с по голям радиатор за охлаждането на маслото на автоматика .
                      Лично на мен ми е по удобно с А.С.
                      http://www.youtube.com/watch?v=PcY0ZEYRKxc

                      Коментар


                      • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                        ти си баба ти

                        нищо не се вижда
                        дай линкчето пак
                        Линка е корректен...
                        Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                        Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                        Коментар


                        • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                          Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                          в една от сериите на Оушън Каунти Чопърс направиха поредния вандализъм - буксуваха с на място с един пикап /едновременно спирачка и газ/ докато гумите станаха за боклука... "Жертвата" каза "ще ми купувате гуми сега!", а не "ще ми купувате ск. кутия"... Това, ако го пробвате с ръчни скорости, какво ли ще стане със съединителя?

                          Личи си че не си карал точно такъв пикап или въобще автомат.Много ми е чудно как точно ще боксуваш по начина който си описал.Е може специално ако за шоуто са шунтирали задните спирачни маркучи.Навремето и един познат така правеше със своето Камаро.Ако мислите че говоря глупости нека някой си предложи джипката за проба...щом няма проблеми за кутията.Ще го пробваме тоя номер до напълното унищожаване на гумите.Подкарайте по юнашки автомата и тогава ще разберете как стават тия неща.Не мислете че съм против автомата щото само е така за заяждането.Плюсовете при оф-роуд поне нашия са повече за ръгачката.

                          На горните клипове не видях никаде продължително буксуване ...явно говорим за различни неща.Никога и не съм казвал че автоматика се чупи при първото въртене на гуми.

                          А Ватито може да ви каже много точно как се чупи автомата на такива камиони.С него сме преживели доста такива драми.
                          Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 22-02-09, 21:36.

                          Коментар


                          • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                            Първоначално публикуван от syn4o Преглед на мнение
                            Здравейте, до сега не съм карал с АС. Разбрах как може да се дърпа, а може ли да се пуска по инерция, като РС изключваш от скорост и по инерция??
                            Може.На неутрална "N" колата си върви по инерция.
                            [SIGPIC][/SIGPIC]0877368068 Зарие Дестанофф
                            Всеки ден гледам "Отечествен фронт"...макар,че не го дават всеки ден...хъ-хъ.:|

                            Коментар


                            • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                              Първоначално публикуван от peterbg1 Преглед на мнение
                              Може.На неутрална "N" колата си върви по инерция.
                              Така освен да съсипеш скоростната кутия друго няма да направиш...
                              LZ1RED

                              Коментар


                              • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                                Карам Subaru Legacy 2.2 автоматик,колата е на 564 000 км.Карам я от 4 години и съм навъртял 260 000км.Атоматика работи перфектно,а ходя на лов с нея.Даже и лебедка имам. За мене този пробег е показателен за здравината на автоматичната скоростна кутия.След 7 години в Canada разбрах едно нещо,Американците не са ПРОСТИ!!!Шест години работих в сервиз за скоростни кутии,имаше много повреди,но главно поради лоша поддръжка.Там рядко се сменя маслото на автоматика!!!Общо взето ДИВАЦИ!!!Бакшишите казват,че при нормална поддръжка една скоростна кутия издържа 2 двигателя.Много са здрави,но не са идиотоустоичеви.Не мисля,че ще карам някога пак ръчка.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X