Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Германски Airbus падна в Алпите

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Германски Airbus падна в Алпите

    Всички журналисти са излезли на лов за информация около Доматения Анди:

    http://www.bild.de/bild-plus/news/au...ogin.bild.html

    Излиза, че отдавна е имал наум да стане известен...
    And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.

    Коментар


    • От: Германски Airbus падна в Алпите

      Готина тема. Пълна с интересни заключения. За забавянето на двигателите при подаване на газ, само да ви кажа, викат му "приемственост"- това е нормалното забавяне, или по точно казано, времето което е нужно за развъртане на реактивния двигател. Това още от баща ми съм го чувал, на МИГ 17. Заклевам се в кварталния, в МИГ 17 няма никакви компютри бъркащи работата на двигателите. И пак "приемственост" е в секунди, и е нормално да я има.

      И Гоблин е прав...
      https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

      Коментар


      • От: Германски Airbus падна в Алпите

        Сега с този болничен лист, а и със заболяването от преди... топката е в полето на някой от живите(или на много), които не са създали организация, този човек да не може да лети.
        Интересно е и самото регистриране на психично заболяване. Почти никой не ходи сам на психиатър.
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • От: Германски Airbus падна в Алпите

          Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
          Откога опортюнистично кретенски профили в гзбук станаха "новините" ?
          Човек, по новините го казаха - аз фейсбук нямам..
          Ако не свършва добре, значи не е свършило!
          0888 315 794
          LZ1UPI
          A1 (Rh+)

          Коментар


          • От: Германски Airbus падна в Алпите

            Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
            ...Заклевам се в кварталния, в МИГ 17 няма никакви компютри бъркащи работата на двигателите. И пак "приемственост" е в секунди, и е нормално да я има.
            На руски е приемистость, сигурен ли си че на български е приемственост? Никога не съм знаел.

            Впрочем в МИГ-17 има компютри. Без тях не може, те просто не са цифрови. Тогава в СССР е нямало.

            Коментар


            • От: Германски Airbus падна в Алпите

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              На руски е приемистость, сигурен ли си че на български е приемственост? ...
              Не може да е "приемственост". Според определение на руския термин

              приемистость двигателя — Способность двигателя быстро и плавно переходить в режима малого газа на режим полного газа.
              По-скоро ще е нещо от рода на "време за реакция на двигателя".
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • От: Германски Airbus падна в Алпите

                Може ако така си го наричат българските въздухари. Затова се чудех.

                Коментар


                • От: Германски Airbus падна в Алпите

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  На руски е приемистость, сигурен ли си че на български е приемственост? Никога не съм знаел.

                  Впрочем в МИГ-17 има компютри. Без тях не може, те просто не са цифрови. Тогава в СССР е нямало.
                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  Може ако така си го наричат българските въздухари. Затова се чудех.
                  Това е от "служебната терминология" - фанар (прозразния капак на кабината), кнопка (копче/бутон) и т.н. Сега се "лайква" "шерва" "ъпдейтва" и т.н.
                  Горивната автоматика на старите машини е хидравлично-механична и също може да се нарече "компютър" макар и аналогов ..... но е измислена преди появата на самия термин и никой с реален опит в експлоатацията не я нарича така.
                  По темата - сега пък пилота бил луд, иди доказвай че нямаш сестра......
                  0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                  Коментар


                  • От: Германски Airbus падна в Алпите

                    Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                    ...
                    Горивната автоматика на старите машини е хидравлично-механична и също може да се нарече "компютър" макар и аналогов ..... но е измислена преди появата на самия термин...
                    Определено не са измислени преди понятието "компютър".

                    Коментар


                    • От: Германски Airbus падна в Алпите

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      Определено не са измислени преди понятието "компютър".
                      Двигателя на МиГ 15/17 е Климов ВК-1 който има доста модернизации през годините . Твърди се че това е двигател на Ролс Ройс който е даден на руснаците през войната но дали е така историците още дълго ще спорят . Няма смисъл да сравняваме поведението на реактивен двигател на изтребител и пътнически самолет . На изтребителя конструкцията на планера е конструирана да работи във възможно най екстремните условия които може да създаде и издържи пилота докато при пътническите самолети със стотици пъти по голямо тегло има страшно много ограничения . То от инженерна гледна точка едва ли може да бъде създаден самолет с габаритите на примерно на 737 и качества и здравина на планера на МиГ 29 поне не и при сегашното ниво на технологиите с които разполагаме . А дори и да е възможно то ще е неоправдано скъпо .
                      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                      Коментар


                      • От: Германски Airbus падна в Алпите

                        Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                        Двигателя на МиГ 15/17 е Климов ВК-1 който има доста модернизации през годините . Твърди се че това е двигател на Ролс Ройс който е даден на руснаците през войната но дали е така историците още дълго ще спорят . Няма смисъл да сравняваме поведението на реактивен двигател на изтребител и пътнически самолет . На изтребителя конструкцията на планера е конструирана да работи във възможно най екстремните условия които може да създаде и издържи пилота докато при пътническите самолети със стотици пъти по голямо тегло има страшно много ограничения . То от инженерна гледна точка едва ли може да бъде създаден самолет с габаритите на примерно на 737 и качества и здравина на планера на МиГ 29 поне не и при сегашното ниво на технологиите с които разполагаме . А дори и да е възможно то ще е неоправдано скъпо .
                        Най-вече не е нужно. Пътниците и сега биха оповръщали всичко, ако един пътнически лайнер бъде пилотиран на максимума на маневрените му и тягови възможности (предполагам, че не е проблем пикиране симулиращо нулева гравитация в самолета, а в излизане от пикирането - претоварване извън зоната на комфорта).

                        Това, че се появиха "лоу кост" компаниите показва, че пътническата авиация като цяло е в упадък. Реално - след спирането на Конкорда, тя дръпна назад. Преди се е гонело качество и скорост, а сега единствено - ниска себестойност на продукта/услугата. Вътрешно-континенталните полети са се превърнали в "градски автобусен транспорт". Нивото е запазено до някъде само в междуконтиненталните полети, където "лоу кост" компаниите още не са стъпили и резултата е видим - при тях тежките инциденти са сведени до минимум.
                        Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 28-03-15, 12:56.

                        Коментар


                        • От: Германски Airbus падна в Алпите

                          Абе то едно време и автомобилите са били само за най-богатите, ама еволюция... какво да я правиш. А да лепваш етикет на цялата авио идустрия от един инцидент е по-зле от размислите за посещенията на мястото.
                          Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                          Коментар


                          • От: Германски Airbus падна в Алпите

                            Ограниченията за A320 са -1/+2.5G при чиста конфигурация и -0/+2G с отворени предкрилки/задкрилки..... Времето за реакция на двигателя от малък газ до take-off power сигурно е някъде между 8 и 12 секунди..
                            Относно компютрите - не виждам връзката с тях... Да, компютрите помагат доста за контрол на безопасните режими.. А дори при свръх-компютъризиран самолета като Airbus, когато компютрите сдадат багажа, пилота може да превключи системата така, че тя да изпълнява точно това, което иска пилота, независимо дали системата смята това за безопасно (direct law)...


                            Т.е. критичния компонент отново остава човека...
                            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                            Коментар


                            • От: Германски Airbus падна в Алпите

                              Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение

                              Това, че се появиха "лоу кост" компаниите показва, че пътническата авиация като цяло е в упадък. Реално - след спирането на Конкорда, тя дръпна назад. .
                              Наистина това е доста странен поглед върху развитието на транспорта!!
                              То само преди 25 години по нашите ширини не можеше да имаш 4х4 возило, ама нейсе.
                              Народа хвърчи яко. Дори и нашия, дето се ожалва като за последно. Виж разписанието на Враждебна - средно по 5-7 полета до Виена дневно. Преди години бяха 2 на седмица.

                              Коментар


                              • От: Германски Airbus падна в Алпите

                                Дори и аз дето уж малко съм видял свят и се имам за модерен човек се изненадах, когато един приятел от София каза, че решили с негови приятели да се видят в Прага. Следобед излита, вечерта пият, сутринта се прибира. Баси, аз за София с автобус не мога да го направя така.
                                Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X