Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Германски Airbus падна в Алпите

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Германски Airbus падна в Алпите

    Всъщност, има ли статистика - примерно инциденти на превозен пътник, или подобно - която да говори за по-малка сигурност на евтините компании, сравнени с „нормалните"?
    Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

    Коментар


    • От: Германски Airbus падна в Алпите

      Статистика със сигурност има, но навярно не се делят на 'евтини и нормални', а на сигурни и несигурни (черните списъци, забраняващи полетите на дадени авиокомпании във въздушното пространство на други държави)....
      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

      Коментар


      • От: Германски Airbus падна в Алпите

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        На руски е приемистость, сигурен ли си че на български е приемственост? Никога не съм знаел.

        Впрочем в МИГ-17 има компютри. Без тях не може, те просто не са цифрови. Тогава в СССР е нямало.
        След консултация по телефона, току що беше потвърдено- правилно съм запомнил за тая "Приемственост", термина е правилен. И Дядо Владо е прав, бащата след толкова години продължава с "кнобка" и останалите.

        За компютрите в Миг 17- ясно, че няма да е на жило вързано за газта, ама тука някои мнения звучаха едва ли не, че заради компютъра, двигателите на французина не се развъртяли веднага. Е няма как, това не е миксер или електрическа крушка.
        https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

        Коментар


        • От: Германски Airbus падна в Алпите

          Предполагам даже че двигателите на големите самолети са софтуерно спънати срещу бързо развъртане и прекалено рязко отдаване на мощност (тяга) . Това е като да сравняваме двигател от Ф1 и тежък корабен дизел .
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • От: Германски Airbus падна в Алпите

            Въпроса не е в спъването, а в смесообразуването - технически няма как да отдаде бързо мощността - процеса е сходен с развъртането на ДВГ - трябва му време да вдигне обороти и от там - да повиши отдадената мощност... Като увеличаването на подаваното гориво не става от веднъж, защото съотношението гориво/въздух трябва да е 'горимо' - дори и да лееш с кофите гориво, няма ли въздух - няма да има отдадена мощност..
            Подобен процес става и при турбокомпресорните двигатели...
            Като най-бавно покачването става от минимален режим, докато от средни режими покачването на мощността/оборотите става доста по-бързо.... И това е параметър, който се следи при проверките...

            На аудиозаписа (ако е истински разбира се) се чува намаляване на мощността на двигателите, но и като че ли и OVERSPEED предупреждение...
            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

            Коментар


            • От: Германски Airbus падна в Алпите

              Първоначално публикуван от silverfox Преглед на мнение
              . Баси, аз за София с автобус не мога да го направя така.
              .....това е част от проблема, харчат се ресурси "залудо"
              По темата - вече има отбой "....пилота да, ама се работи по още версии...."
              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

              Коментар


              • От: Германски Airbus падна в Алпите

                Бихте ли споделили линк към аудиото от самолета, някой тук споменаха, че са го слушали?
                Бъдете живи и здрави!

                Коментар


                • От: Германски Airbus падна в Алпите

                  Не бихме, понеже няма такъв. Има линкове към всякакви видове фейкове които можеш да намериш в гугъл.
                  Издъних се на Тюринг теста

                  Коментар


                  • От: Германски Airbus падна в Алпите

                    Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                    Бихте ли споделили линк към аудиото от самолета, някой тук споменаха, че са го слушали?
                    Аз също не съм убеден, че е достоверен.....
                    Чуват се много 'самолетни' шумове, блъскане и т.н., но от друга страна освен OVERSPEED (поне на такова прилича) не се чува SINK RATE, PULL UP, TERRAIN - PULL UP и т.н. съобщения, които със сигурност са се чували в последната фаза на полета...
                    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                    Коментар


                    • От: Германски Airbus падна в Алпите

                      Ама наистина ли някой вярва, че този запис ще го публикуват в нета на втория ден след катастрофата? Тва да не би някое мангалче да е намерило случайно тая черна кутия и да си я е качило на гъзбука?

                      Жалко за толкова много зачернени смейства! И сега докато пиша ми се пълнят очите със сълзи заради тези толкова нелепо отнети животи. Аз и моето семейство летим на такива машини постоянно, на всеки няколко месеца и направо ме побиват тръпки като си помисля, че просто някой изперква и понеже никоя идиотска авиокомпания не се е сетила да въведе един психотест, на който се подлагат даже шофьорите на камиони, този някой може да затрие стотици животи. Пилотите са подложени на голямо напрежение и е редно според мен поне веднъж годишно да подлежат на психотест, а може и по-често. Светла им памет на загиналите!
                      Subaru Legacy 2.5
                      Suzuki GS500 E

                      Коментар


                      • От: Германски Airbus падна в Алпите

                        Мисля че е време да припомним някои неща, ако ще продължава дискусията:

                        - Самоубийство е една от версиите. Най-вероятната, вероятно правилната, но все пак - само една от версиите. Докато не се намери втората черна кутия за да се провери техническата част - версията за технически проблеми от някакъв вид не е изключена съвсем.

                        Отделно - самоубийство чрез самолет със завличане на невинни за съжаление не е чак толкова нечувано събитие:

                        - 26 Септември 1976, Новосибирск: Пилот на Ан-2 забива самолета в жилищния блок на родителите на жена му, току-що поискала развод, в който живеят жена му и двегодишния му син. Оставя предсмъртно писмо на майка си в което обяснява че
                        "Ще се затрие барбар с жената и детето". Загиват три деца и едно младо момиче. Жена му, детето и роднините му не са сред жертвите.

                        - 22 Август 1979, Богота, Колумбия: Млад самолетен механик, уволнен предишния ден, открадва Hawker Siddeley HS-748-260 Srs. 2A. Забива го в земята, където загиват трима души.

                        - 13 Юли 1994, военна база Кубинка, Русия: Инженер от базата открадва Ан-26 с цел самоубийство. Лети до свършване на горивото и се разбива. Няма други жертви.

                        - 21 Август 1994, Мароко: ATR-42-312 се разбива в Атласките планини. Има 44 жертви. Разследването заключава че самолета е забит преднамерено. Асоциацията на пилотите оспорва заключението.

                        - 19 Декември 1997, Индонезия: Боинг 737-36N се разбива, всичките 104 души екипаж и пътници загиват. И двете черни кутии са изключени ръчно минути преди катастрофата. Разследването разкрива че главния пилот е имал сериозни финансови проблеми, както и проблеми в работата през последните шест месеца преди катастрофата. Отделно - катастрофата е на осемнайсетата годишнина от тренировъчна мисия през 1979та, при която тръгват четири самолета - в един от които въпросния пилот. Налага му се да се оттегли от мисията поради проблеми с двигателя. Останлите три самолета се разбиват в планина по време на мисията поради лоша видимост.

                        - 11 Октомври 1999, Ботсвана: Пилот открадва ATR-42, излита и изисква по радиото да говори с президента, с директора на летището и с кой ли не още. След два часа кръжене около летището разбива самолета в останалите два изправни ATR-42 на авиокомпанията. Въпросната за малко да фалира, останала единствено с един самолет в момента изнесен за ремонт.

                        - 31 Октомври 1999, САЩ: Боинг 767 на Egyptair се разбива в океана край щата Мейн, загиват всички 217 души на борда. Записите на черните кутии показват че в последната минута докато самолета (насочен умишлено надолу) пилота е повтарял "Оставям се в ръцете божии", докато колегата му (междувременно завърнал се в кабината) се опитва да овладее самолета. До ден днешен трагедията се води официално "самоубийство" почти навсякъде освен в самия Египет, където не се води никак. Един вид пилота насочил нарочно самолета към океана, но не за да се самоубива. Към тоя случай ще се върна по-късно.

                        - 29 Ноември 2013: Embraer ERJ 190 на авиолиниите на Мозамбик се разбива в Намибия. Загиват всичките 33ма души на борда. Отново - според кутиите пилота е действал сам когато втория пилот отишъл до тоалетната. Пилота е имал брачни проблеми, някои източници спрягат че сина му е бил починал предишната година.



                        Сега за тоя немския: АКО е пилота - уви, никакъв психо тест не го лови тоя. По простата причина че не е бил съвсем ненормален, ако е това което мисля.

                        Тук следва абсолютно лично мнение, не ангажирам никого с него:

                        - Пилота на египетския самолет (1999) бил някакъв абсолютен пич. Плейбой, суетен, баровец, обслужващ супер престижен полет (Кайро - Ню Йорк). Гъзар отвсякъде.

                        Преди съдбоносния полет, още в Ню Йорк, успял да се издъни пред някакъв голям туз на авиокомпанията, който летял със същия полет. Оня му вдигнал лют скандал, натегнал му яко тирантите и му обещал че след кацането в Кайро повече международен полет няма да види а ще обслужва примерно трасето Голяма Камила - Малка Камила.
                        Спряга се че пилота просто е откачил и е разбил самолета отчасти понеже и оня е бил на него.

                        - В случая с тоя немския - като го гледам на снимките какво е спретнато момченце - хубавец, маратонец, здрав дух в здраво тяло, ала бала... Живота пред него, мераци за кариера, почуква си стюардески - това не е самоубиец. Това е суетно, амбициозно момченце. Вероятно и с някакво покритие на претенциите все пак. Не от всеки става пилот.
                        И изведнъж му се изсипват някакви диагнози - спрягат се някакви версии че са му били открили някакви проблеми със зрението с които не е можело да остане пилот - целият му свят се срутва в един ден...

                        В такова състояние е достатъчна единствено солидна доза лабилност и добро нареждане на планетите и сакатлъка е готов. Съдбата му го е начукала - по негово виждане и той го начуква на съдбата завличайки максимален брой хора със себе си. Това не е самоубийство от отчаяние, а от злоба. Като онова лайненце в Холивуд миналата година дето изпозастреля сума ти народ преди да се самоубие задето бил красив, а все още девствен, и как можело такъв скандал да е красив, пък да не му пускат.

                        От всяко дърво свирка не става. Пилотите не са случайни хора, не от всеки става пилот. Пусто - като изплесне ремъка, там золумите са по-големи, зер дървото е по-твърдо.
                        Издъних се на Тюринг теста

                        Коментар


                        • От: Германски Airbus падна в Алпите

                          Първоначално публикуван от MartiX5 Преглед на мнение
                          ...просто някой изперква и понеже никоя идиотска авиокомпания не се е сетила да въведе един психотест, на който се подлагат даже шофьорите на камиони, този някой може да затрие стотици животи...
                          Днес четох някъде интервю с авиационен психолог. По неговите думи при пилотите(за разлика от шофьорите на камиони) понеже по дефолт са интелигентни копИлета не е толкова лесно да се надникне, както се изрази той " между ушите" и даже изперкал пилот може да премине успешно психотест.
                          And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.

                          Коментар


                          • От: Германски Airbus падна в Алпите

                            Вчера гледах интервю с някакъв психолог работещ в авиацията . Та според него част от проблема бил че вече пилоти ставали и хора с по ниско образование . Не знам на запад как е но при нас поне до скоро пилот без висше инженерно образование нямаше . Просто такива излизаха от Долна митрополия инженер пилот .
                            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                            Коментар


                            • От: Германски Airbus падна в Алпите

                              Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                              Вчера гледах интервю с някакъв психолог работещ в авиацията . Та според него част от проблема бил че вече пилоти ставали и хора с по ниско образование . Не знам на запад как е ...
                              Как да е...нали и те са европейци кат нас? Случаят "Доматеният Анди"не е ли показателен? Изкарваш CPL лиценз, после ставаш втори пилот някъде и стискаш зъби да избуташ 1500 летателни часа като такъв, за да можеш да добуташ до ATPL, където са гоУемите кинти, за да си върнеш инвестицията...
                              And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.

                              Коментар


                              • От: Германски Airbus падна в Алпите

                                Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                                ...... но при нас поне до скоро пилот без висше инженерно образование нямаше .......
                                ... да не разводнявам темата, ама за Долна и пилотите-инж. "или добро или нищо". Като се видим може да разправям.
                                И за "психясването"+"болничен" не го вярвам. Немците не се преработват, ако има болничен няма да иде на работа, от друга страна са педанти, ако истински авио лекар е открил проблем "достоен" за летателна негодност, със сигурност би уведомил ръководството на "Хазата"......
                                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X