Всъщност, не съм сигурен дали го превъзхожда - просто не искам да си продавам двигателя, които е с къс ботуш. Иначе цената им с отстъпката е доста приятна - около 6 хил. За нов алуминиев Риб мисля, че е Ок. P. S. - този гръцкия неупотребяван ли е?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Избор на първа лодка и начин за транспортирането и
Свий
X
-
RIB-овете и въобще надуваемите от няколко години са MERCURY - Quicksilver остана като бранд само за стъклопластовите лодки на холдинга...
Вальо, не бързай да купуваш - ноември ще дойдат нашите алуминиеви RIB-ове... Специално съм поръчал за случаи като твоя да има и за S-транец от 420см...
Гръцки алуминиев не съм виждал - според мен е чист китаец този от снимката.помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
- 1 like
Коментар
-
Тедо - не съм много сигурен относно брандирането, но се продават алмунииеви Риб - ове с лого Quicksilver като нов модел. S - 420 Alu каква скорост би развила с Mercury efi 20 Hp? (Говоря за вашите, предполагам Зандер).
Коментар
-
И така: последното сгъване (от мен) на лодката вече е факт. От днес си има нов собственик- да му е честита и да му донесе поне толкова радостни моменти, колкото донесе и на мен. Аз пък си имам друга задачка: да намеря нов транец, където да закача Ямашката... :-)
08седемшест5едно513четири
Коментар
-
За цяла зима все ще успееш да намериш решение на задачкатаЧужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
Аз съм фен на това , тази е 420 . Новия модел е по хубав около 5 евро за нова , или около 7 за хипалонов вариант . Като дойде време да взимам , ще е това в размер 500 .
https://www.youtube.com/watch?v=HgS1sZfOE6s
-
Пламене, чудесна е! Единственото криво нещо и е цената... Не съм сигурен дали хипалнона за толкова малка лодка е оправдан- така или иначе винаги един метър не ни достига на лодките и ако решиш да я сменяш след година за по- голяма, трудно ще и извадиш парите, дадени за хипалон.
-
Преди няколко години търсихме лодка-оказион за приятел. Най-много и евтино се предлагаха по адриатическото крайбрежие на Италия, на юг от Пезаро. А малки лодки и екипировка имаше дори на тротоара до работещите хотели.ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"
Коментар
-
Време е за нова лодка, но докато изчаквам Тедо да получи новите попълнения се оглеждам и набелязвам разни джаджавки, които също ще са нужни.
Всъщност, тази лодка в Солун не е никак лоша, за къс ботуш е, а и бай грък предложи да бутне още малко цената от 2 евра на долу. Мислех, че ги сглобяват там, но човека чистосърдечно си призна, че е чистокръвен китаец :-) , който обаче не е лепен, а е термично "заваряван". Не го взех, понеже дължината на Зандера ще е 4.20, докато тази е 3.90- ако не друго, то поне това лято разбрах, че всеки сантиметър в морето е от значение. Ще изчакам на Тедо лодките, ще сравнявам и ще мисля. Ето го Тайфуна, с Китайски правопис :-)
Всъщност, едно от основните неща, което ме привлече в тази лодка е цвета- това сиво изглежда доста лесно за почистване, докато старата с тоя бял цвят след 20 минути употреба ставаше с цвета на монтьорски парцал.
Има ли някаква боя/ пигмент с която могат да се боядисват балоните???
В търсене на решение за справяне с мизерията, стигнах до т.нар. "chaps", които представляват покривала за балоните докато си караш лодката- хванати са от едната стана за буртика, а от другата за пода на лодката. Изглежда не лоша идея, която пази балоните от нараняване, слънце (остаряване на материала), рибарски кукички, а като се изцапа- заминава в пералнята:
Понеже този път мисля да има и едни водни ски в лодката, та максимално бързото излизане на глисаж ще е важно попаднах на едни урутки, които ги водят по- ефективни от хидрофойлите. Какво мислите по въпроса:
Мисля да сложа един допълнителен (резервен) двигател, за да мога в Гърция да плавам малко по- далеч от брега. Колко коня смятате, че са достатъчни и какъв модел да избирам: стандартна 1, 2, 3 коньова Ямашка, Хонда и пр. или има едни китайчета, дето са като тример или резачка, ама с перка- изглеждат по- малки и по- леки от "нормалните"? Другият въпрос е как е по- добре да го закача на транеца- директно или през подвижен транец, като това:
Мисля да добавя и една отводнителна помпа за всеки случай- тази година ползвах една ръчна (като за колело), ама беше голям зор- нея ли да държа, маркуча ли да насочвам, да помпя ли... Понеже нямам акумулатор (няма и да имам) трябва да е отново ръчна, та се замислих за такава, като и окачването и ми допадна:
Давайте идеи за размисъл, моля!08седемшест5едно513четири
Коментар
-
Помпа аз не бих сложил,кофичка 5 литра върши прекрасна работа,останалото с гьбата
Плоскостите са си супер за скорост
2.5 коня вьздухар на Хонда ще му паснат идеално за резервен или мотор за влаченеTOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
- 1 like
Коментар
-
Tранцеви плочи и постоянно закачен резервен двигател са малко несъвместими. По-скоро ще се налага да го возиш някъде из лодката, добре овързан и с подходящ наклон заради маслото.
П.П. Иначе на по-малките ветроходни яхти двигателите обикновено са поставени на такива паралелограмни транцеви стойки, за да не създават допълнително съпротивление, както и за да не заемат място вътре в яхтата.Последно редактирано от коко келеша; 10-10-20, 08:54.Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
- 1 like
Коментар
-
Здравей Вальо! Извинявай , че се обръщам на малко име,но и двамата сме клиенти на Тедо и това дава някаква близост:-))
Следя твоите описания и премеждия с интерес , защото съм вървял по твоя път и съм правил същите грешки. Още в самото начало
Тедо ме предупреди ,че пътят е стръмен и финансово тежък:-)). Аз бях уверен ,че с "дюшека " с който започнах ще приключа
но не би. Спомням си ,че тогава точно бях сменил колата и Тедо ми каза ,че който си купува лодка си сменя и колата. Уви оказа се
и за това прав. Сега съм с 5.40 стъклопластова. При интерес можеш да я видиш при Тедо на паркинга. Пиша ти всичко това за да
те посъветвам да помислиш преди да отидеш на РИБ или АРИБ. Аз този етап го прескочих и не съжалявам. Основното , което ме отказа
от РИБ-чето са надуваемите балони и малкото пространство. Трайност на балоните в най-добрият случай 6-7 години и то ако няма инциденти. Т.е. след време отново ще си
пред дилемата с какво да сменяш. Не съм в позицията да ти давам съвети.В този форум има къде по-големи капацитети. Тедо е един от тях .
Просто вървял съм по твоя път , много ми харесаха твоите пространни описания и за това си позволявам да изразя само едно мнение.
Желая ти успех и с молба да продължиш да пишеш:-))
Коментар
-
alexdubal, балгодаря за споделения опит! Със сигурност в думите ти има много истина и аз самият се чудя по кой път да поема... Гледам усилено и стъклопластови/ алуминиеви лодки, но все още не съм намерил моята. Основното препиятствие (за мен) е тежестта на самата лодка, която изисква подходящ терен за вкарване, както и известно неудобство при често шофиране с колесар по пътищата. За това лято навъртях няколко хиляди километри по пътищата- практически всеки уикенд дърпах лодката до някоя локва или море. Повечето читави стъклопластови лодки отиват към 500 кила чисто тегло, без двигателя. Ако сложа и съответното и оборудване, сигурно ще прескоча лесно 7-800 кила... Дърпането дори да му свикна, вкарването, директно през пясъка на плажа ще е тегаво: с моето оборудване (стотина кила колесар, стотина кила лодка седемдесетина кила двигател и още 50 кила инвентар) на няколко пъти щях да бера ядове при изтегляне от водата.
Въпреки тези условности, продължавам да разглеждам и обявите за твърди лодки така, че ако ти изпадне в полезрението нещо интересно, ще ти бъда благодарен да пуснеш линк или някаква информация!
-
-
Дойде трудният избор на втора лодка. Този избор е по- труден даже от избора на първа...
Към настоящия момент имам един чисто нов двигател "Ямаха" с къс ботуш, който ми умаля и бюджет за корито, да речем в размер на около 10000 лева.
Имам сериозна нужда от странични мнения, така че предлагайте и отхвърляйте смело.
Вариант 1: Highfield, чисто нова
Балони: пвц, термично споени
Корпус: алуминий
Дължина: 380
Ширина: 173
Килограми: 83
Цена: 7600
Цената е за гола лодка. Със седалката и кормилото цената е 10300.
Плюс: перфектна изработка; двигателя пасва страхотно
Минус: висока цена; вероятно е да ми е една идея по- малка и ще друса като каруца
Вариант 2: Adventure V450HD, чисто нова
Балони: пвц, термично споени
Корпус: стъклопласт
Дължина: 450
Ширина: 195
Килограми: 175
Цена: 7000
Плюс: много добра изработка; троен буртик; усилени балони и корпус; дълбоко V
Минус: транеца е за дълъг ботуш; мноооого тежка
Вариант 3: Zander, чисто нова
Балони: пвц, лепени
Корпус: алуминий
Дължина: 420
Ширина: 197
Килограми: 115
Цена: около 5000
Плюс: най- добрата възможна цена; алуминиев корпус; транец за къс ботуш; перфектен размер за мен
Минус: лепени балони и аксесоари, бял цвят зацапващ се много лесно
Вариант 4: Mercury 420 hypalon, чисто нова
Балони: Hypalon
Корпус: стъклопласт
Дължина: 420
Ширина: 192
Килограми: 120
Цена: 8900
Плюс: Хипалон; добра изработка; точен размер
Минус: транец за дълъг ботуш; висока цена; бял цвят
Вариант 5: Mercury 420, втора употреба
Балони: пвц, термично споени
Корпус: стъклопласт
Дължина: 420
Ширина: 192
Килограми: 120
Цена: около 15000
Цената е за лодка с двигател Mercury 30, конзола за управление и другите джаджавки.
Плюс: не се занимавам да сглобявам- всичко е готово за употреба.
Минус: Въпреки, че са на по 2-3 години знам ли как са я юркали и поддържали, пък и Mercury не е Yamaha...
Горният вариант е примерен: няколко продавачи в мобиле-то ми предлагат на бартер готови лодки с двигатели 30- 50 коня за моята Ямашка в кутийката и десетина или малко повече кеш.
Ваш ред е: давайте мнения, акъл и други предложения, ако пропускам нещо.
п.п.
Дългият транец може ли да се резне с триона и да му се залепи стъклопласт или друго от горе, за да го преправя на къс???
08седемшест5едно513четири
Коментар
-
Адвенчьра - една педя по-дълга и 50 кила горница на другите,по-яко ше е направена,а на теб за втора лодка това ти трябва за да не подкараш пак темата другия сезон,като ще е гарга.......
Ще има разни малки екстрички от които има много смисъл и улесняват живота.
0 опит с тия,е така на 😳 съм за голямото и тежкоПоследно редактирано от BENZBOSS; 23-10-20, 18:29.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар