Без да им чета спесификациите- най-голямата. Иначе, както казва брат ми, другия сезон пак сме на тема “коя да ми е следващата”.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Избор на първа лодка и начин за транспортирането и
Свий
X
-
-
и такааааа до краяааа на свеетааааааа
-
Съгласен съм за качествата на голямата и тежка лодка, обаче: много важно на тоя етап ми е да мога да я изтеглям на брега/ пясъка. 170 кила лодка, 90 кила мотор и поне още 60 кила оборудване- отивам на триста и кусур кила, които няма да мога да дръпна лесно на сушата. Дай идея как може да стане това : за сега си мисля с ръчна акумулаторна лебедка и кранци под лодката, ама може да има и други хитрини.
-
-
Bigger is better 😁😁😁
Аз 5.20 риб го карам и с Шкода Октавия. Когато съм с Джип-а, дори не разбира, че има нещо закачено отзад. По-голяма наистина вече ще бъде по-трудна за пускане, но винаги може да се намери место, дори на няколко мили отдалечено.
Коментар
-
Валентин Стоилов коментира
Днес, 09:40
Съгласен съм за качествата на голямата и тежка лодка, обаче: много важно на тоя етап ми е да мога да я изтеглям на брега/ пясъка. 170 кила лодка, 90 кила мотор и поне още 60 кила оборудване- отивам на триста и кусур кила, които няма да мога да дръпна лесно на сушата. Дай идея как може да стане това : за сега си мисля с ръчна акумулаторна лебедка и кранци под лодката, ама може да има и други хитрини.
Ей тва напрайш ли го, и жуотя стаа песен. Кефец майна :-)Последно редактирано от KingofROAD; 24-10-20, 11:48.-Чем занимаетесь по жизни?
-Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
-Историята се пише с кръв, а се чете с пот!
Коментар
-
Да дам и аз мойте 5ст... При смяната на лодката въпросът е принципно искаш ли да си оставиш същия колесар и двигател или сменяш всичко...
В първия случай, ако слезеш от 430 на 380, ще се почувстваш доста дискомфортно /демек ще ти малее/... За да останеш на 430 със същия мотор и колесар, мисля, че изборът е ясен
Философията на ползване ще ти остане почти същата /килограмите са същите, ако не и по-ниски/
Във втория случай не прави грешката да взимаш РИБ 450 - разликата спрямо 5-5.20 е голяма в експлоатационните качества и нищожна в цената и логистиката... Ако ти имаш проблем да пускаш с пикапа, какво да кажат гърците с техните ч***ии от по 1000-1200сс
Избереш ли по-голяма лодка, минаваш на пускане от удобно място /рампа/ и преход до дивото място с лодката... Повярвай ми, с лодка можеш да стигнеш много по-диви места, отколкото с пикапа /сещам се за невероятни офроуд преходи до места "недостъпни"... и като стигнеш, чичо Гошо с москвича си бере дърва там /
ПС: Как ги цапаш балоните в морето като няма кал Виж по язовирите е друго... Ама червената глина цапа всички цветове лодкипомогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
Контейнерът с новите лодки се очаква към 10 -12 ноемврипомогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
Последната оферта:
Алуминиев Куиксилвър, 4.20м., цена малко над 6000 лева.
Размера е малко странен: 420/169. Повечето подобни алтернативи от 4.20 дължина гонят двата метра широчина, тук- 169... Знам ли- може пък от Куиксилвър да са сметнали, че това е правилната пропорция, ама знам ли...
08седемшест5едно513четири
Коментар
-
Защо не разгледаш и стъклопластови лодки? Напр. Megga Craft 420 Lux е със същите размери и цена, но е по-добра от надуваема лодка.ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"
Коментар
-
Пушка е. С 40 коня ще пердаши поне 60-70км/ч. да не е и повече. И кеф ти водни ски, банан и тн. водни играчки. Само че 150 кила, изтеглянето на плажа ще трябва да се измисли с някаква количка, и транцеви колела отзад...
-
По друг повод търсих да заменя Ямашката за нещо по- голямо с дълъг ботуш, обаче няма нищо читаво: само бангии без документи или такива с презалепени табели. Ако успея да я заменя за нещо по- голямо с дълъг ботуш, бих се замислил за подобно... всъщност аз отдавна съм хвърлил око на едни Халуминки... :-)
-
-
пристигна контейнерът - има разнообразие от РИБове - 360, 420, 470... Специално за ъпгрейдващи клиенти, които имат заварено положение двигател с къс ботуш, съм поръчал и 420 с къс транец...
ПС: При 360см ширината е 180см, при 420 и 470см - 207см... Онзи Куиксилвър е правен тесен за да се ползва с 9.9 или 15ксПоследно редактирано от Тедо /LJ73/; 17-11-20, 12:38.помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
- 1 like
Коментар
-
помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
нямаше други хора - само двамата бяхме... Този път /като никога/ не снимах с моя тел.... Първоначално 40кмч двамата с ямахата /F25GMHS/... След корекция на наклона на мотора и позициониране на товара леко назад от средата на водолинията, скоростта достигна 45-46кмч... Нямахме възможност да измерим максималните обороти, но на 99% съм сигурен че в морска вода ще вдигне още някой километър и най-вероятно ще достига до ограничителя на оборотите...помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
И така, най- накрая Ямашката се сдоби с ново муле, което да бута. :-)
След едногодишно ровене и четене на спецификации и след 4ри месечно търсене, определено съм на мнение, че взех перфектното корито за този двигател и за моите нужди.
Лодката е с дължина 420 см., широчина 207, балони- 52 см., алуминиев корпус и обща тежест около 120 килограма.
Днес тестовете на Искъра с двама човека показаха скорост от 44 километра, а миналата седмица с Тедо на Огняново направихме 46. На морето ще вдигне вероятно и малко отгоре.
Дължината на лодката перфектно пасна на колесара, като заради по- голямата широчина дори ми е по- лесно шофирането и маневрирането назад защото имам реална видимост на габаритите:
Първото нещо, което ме привлече в тази лодка е видимо дълбокия кил със съответното задигане на носа (Highfield- а в размер 380 е с почти равен балон). При съвсем малко газ лодката излиза почти веднага на глисаж а, човека седнал на рундука е на около метър височина от водата. Със старата лодка почти всяка вълна вкарваше пръски вътре, докато тук трябва бая сериозна вълна за да мокри пътниците:
Истинската изненада, обаче бе V-то на кила отзад, където повечето конкуренти от този клас завършваха почти равни или с незначителен ъгъл, докато тук нещата са различни. Заради големия ъгъл на кила и късия ботуш, братята китайци са решили да изрежат транеца, което с Тедо се чудехме дали няма да вкарва вода вътре, но не би: догонващата вълна бута лодката и не успява да влезе вътре, единствено на заден ход при вълни може да се понамокри:
Място има предостатъчно, освен това твърдата конструкция на дъното дава съвсем различно усещане за стабилност и комфорт:
Интересна находка е позицията на двигателя: освен, че мести центъра на тежестта на долу (и стаа мноУ рейсинг, бате) :-) :-) :-) , ръчката на двигателя се пада под нивото на пейката, за разлика от ВСИЧКИ ДРУГИ транци, което е много по естествена позиция за ръката сравнено с класическото положение, при което ръчката е на нивото на хълбока. За да разберете, какво имам предвид седнете на стола и отпуснете ръката на долу: да, поне моята виси под г*за... :-)
Всъщност, за двама човека е повече от достатъчно пространство: старата 390-ка сме я карали с 9 човека, тая не ми се мисли какви извращения я очакват лятото :-) :
Понеже не успях да направя снимки, че снимахме клипче на Тедо, качвам няколко снимки от клипчето, за да се види как стои по време на движение. Само задната част на балоните се опира на водата, като и дадеш газ:
Изобщо, следата е съвсем различна от тази на лодката с надуваем кил:
За момента съм напълно удовлетворен от покупката и както каза жена ми: "Сигурно ще изкараш цяла година, преди да я смениш с по- голяма" :-) :-) :-)Последно редактирано от Вальо; 13-12-20, 19:12.08седемшест5едно513четири
- 3 likes
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар