Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

    Ще може ли да ми пратите на резервоара чертежите ако ви остане време
    Газ 69 2.4i
    Густо майна, пътят свърши !!!
    GSM: О895 7О6О59

    Коментар


    • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

      Готови ли сте вече? Успяхте ли да се справите със задачите?
      Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
      Дий Снайдер

      Коментар


      • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

        Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
        Готови ли сте вече? Успяхте ли да се справите със задачите?
        Рано е да се каже.

        Оставих ги преди около час и половина да се борят с дреболии като изработка на булбар и закрепване на помощните агрегати, задвижвани от двигателя. А непосредствено преди да си тръгна, прекроихме охладителната система.

        Коментар


        • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

          Айде подкараха го !!! Браво момчета !!!
          Газ 69 2.4i
          Густо майна, пътят свърши !!!
          GSM: О895 7О6О59

          Коментар


          • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

            И камерата изгасна. Викам да се събираме.

            Коментар


            • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

              Можете да гледате запис от пресконференцията, която се състоя днес тук:

              Коментар


              • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                2R Осветителни системи (www.2r-bg.com), Gladiator Offroad-Technik (www.offroad24.bg), Camouflage.BG (www.camouflage.bg), магазин Extreme Sport (www.extreme-bg.com), които ни снабдиха със страхотните дъждобрани mac in a sac, Явор Vromos.

                Целият отбор благодари на хората, които помогнаха със средства участието ни в RFC 2013. Парите са преведени по банкова сметка, Pay Pal или дадени на ръка. Поради голямата лудница, която цареше, моля, ако някой е помогнал, а не вижда името си в списъка, да се свърже на лично съобщение с мен. Вашата помощ дойде в много труден за нас момент и сме ви много признателни за жеста.

                Иван Ефремов
                Спартак Тимчев
                Денислав Димитров
                Светослав Генчев
                Радослав Стефанов

                Иван (IvanIvanovi)
                Евгени Евстатиев
                Асен Александров
                Светослав Ефтимов
                Клуб Ленд Роувър
                Ярослав Атанасов
                Анжела Боянова
                Десислав Добрев
                Николай Мончев
                Георги Тодоров
                Татяна Кълева
                Явор Милев
                Бойко Терзиев
                Румен Трилев
                Венцислав Георгиев
                Явор Имамов
                Васил Топалов
                Кристиян Иванчевски
                Иван Грозданов
                Иво Василев
                Ясен Балев
                Илиян Илиев
                Николай Иванов
                Ники Бочев
                Николай Александров
                Ивайло Славов
                Николай Иванов
                Цветан Цолов
                Мартин Душков
                Иван Попов и Мони
                Пламен Тенев
                Пламен Тенев от Варна
                PinMaster
                Sariones
                Чавдар Петков
                Агоп Серопян (аниматора)
                Клуб Черно море
                mmtrans
                Николай от Казанлък
                rpm
                Христомир Николов и списание Off-road

                Много хора ни помогнаха с безвъзмезден труд.

                Траян Траянов
                Дявол Коледа
                sparkybg
                Марто (Мартин Христов)
                zzlatev (Злати Златев)
                Ясен
                gogosi
                Sheiha
                iiiopo (Георги Тодоров)
                derhunter
                suzuki team
                elbgt
                Peppy
                Чефо
                Димитър
                Гергана Боева
                Юли
                Доника
                Ivich
                Христо Ламбрев
                Калин Митов
                icerunner

                Благодарности към всички вас. Ако не бяхте вие, нямаше да се справим. Ако някои не си вижда името, не е въпрос на лично отношение, а на къса памет. Моля да ми пишете на лично съобщение.

                С парите, събрани от форума, успяхме да платим таксата участие за състезателния автомобил в размер на USD 3000 или 4287 лева. Това се наложи поради напредване на времето и изискване да преведем таксите до 15 октомври. В момента сме в преговори с организаторите да намалят таксата за асистентския автомобил, за който все още нямаме средства.
                Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 20-10-13, 22:11. Причина: по искане на участника

                Коментар


                • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                  Пеко, напишете каква е приблизителната необходима сума!
                  edoors.bg- Джаджи за врати и врати

                  Коментар


                  • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                    Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
                    ..В момента сме в преговори с организаторите да намалят таксата за асистентския автомобил, за който все още нямаме средства.
                    Кога е крайния срок?

                    Коментар


                    • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:647.jpg
Прегледи:1
Размер:129.8 КБ
ID:5528041

                      Ето малко снимки от това, което не успяхме да публикуваме по време на завършването на проекта. За първи път ни се налага да работим под такова напрежение и такива срокове. Но въпреки това никой от екипа не се оплака, дори от 48 часови работни дни и нощи.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:560.jpg
Прегледи:1
Размер:107.6 КБ
ID:5528042

                      Дядо Владо се е омотал с кабели. Неговата работа беше изключително сложна, не само поради много дублиращи се системи, но и заради това, че не можеше да работи на спокойствие.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:620.jpg
Прегледи:1
Размер:142.3 КБ
ID:5528043

                      Всеки път, когато се опитваше да се добере до купето, се оказваше, че някой друг трябва да монтира, реже или заварява.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:619.jpg
Прегледи:1
Размер:163.6 КБ
ID:5528044

                      При сглобяването и пробите на трите електромотора се оказа, че има и фабрично несъответствие, което също ни изяде част от времето. В момента лебедката е с три мотора, но ако отново се появи такъв проблем, единият ще бъде изхвърлен.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:631.jpg
Прегледи:1
Размер:144.6 КБ
ID:5528045

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:636.jpg
Прегледи:1
Размер:160.4 КБ
ID:5528046

                      Само за 4 денонощия проектирахме, изпълнихме и завършихме цялото предно окачване, системата за завиване, бъмпстоповете и реактивната щанга.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010270.jpg
Прегледи:1
Размер:151.3 КБ
ID:5528047

                      Страхотна помощ ни оказа Калин Митов, който всички познавате като Качето. Той се появи в един от най-тежките моменти, когато бяхме тотално рухнали от умора. Неговото появяване беше като на супер герой в точния момент.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:634.jpg
Прегледи:1
Размер:94.7 КБ
ID:5528049


                      Калин заваряваше, режеше, монтираше и проверяваше работата на различни хора, които бяха дошли да ни помагат. Школата, през която премина в многото състезания, където е бил механик, казва своето и го превръща в квалифициран и безценен помощник.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010309.jpg
Прегледи:1
Размер:198.8 КБ
ID:5528048

                      С качествата на заваръчната техника Fronius Омбрето се развихри и направи извънземни елементи.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010336.jpg
Прегледи:1
Размер:133.7 КБ
ID:5528050

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010370.jpg
Прегледи:1
Размер:158.7 КБ
ID:5528051

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010386.jpg
Прегледи:1
Размер:86.3 КБ
ID:5528060

                      След като срязахме предната част на шасито, се наложи да намалим височината и на решетката заради водача на лебедката.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010384.jpg
Прегледи:1
Размер:160.5 КБ
ID:5528052

                      Ден преди представянето джипът нямаше изградени предни калници, решетка, фарове и шнорхел.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010383.jpg
Прегледи:1
Размер:143.2 КБ
ID:5528053

                      Жоро прави последни проверки по силовото предаване.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010364.jpg
Прегледи:1
Размер:86.6 КБ
ID:5528054

                      Благодаря много и на sparkybg, който ни помогна със стругарската дейност късно през нощта.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010343.jpg
Прегледи:1
Размер:81.0 КБ
ID:5528055

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010344.jpg
Прегледи:1
Размер:108.6 КБ
ID:5528056

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010345.jpg
Прегледи:1
Размер:92.0 КБ
ID:5528057

                      Много бойци от форума се отзоваха в последния момент, което ни тласна напред към завършване на автомобила.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010355.jpg
Прегледи:1
Размер:166.1 КБ
ID:5528058

                      Проблемно място се оказаха двата алтернатора, заради липсата на варианти за разположение, както и от трудността за опъването на ремъка.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010357.jpg
Прегледи:1
Размер:127.5 КБ
ID:5528059

                      Времето бързо се стопяваше, а още не бяхме обърнали внимание на допълнителното оборудване и средствата за оцеляване. Затова се погрижиха Теди, Стоян и Гери. Всичко беше надлежно подредено и описано в подходящи за целта водонепропускливи кутии. Сега виждам, че сме забравили това-онова, но то ще бъде добавено към общия багаж, който прехвърли 1 куб.м. Тръпки ме побиват и в този момент, като се сетя, че нямаме осигурен асистиращ автомобил и може да се наложи Ивайло и Омбрето да се возят в някой медия-автомобил с по една полуоска, чук, тел и клещи в раниците.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:655.jpg
Прегледи:1
Размер:130.8 КБ
ID:5528061

                      Мартин също се изтормози много, като той играеше на няколко фронта и успя да издържи без сън близо 50 часа.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:660.jpg
Прегледи:1
Размер:139.0 КБ
ID:5528062

                      Бай Иван втрещи всички, като боядиса предната муцуна и калниците направо на място. По едно време имах чувството, че участваме с някакъв извратен експеримент. Няма да крия, че предната част я претупахме и ако имахме ден-два повече, щеше да се получи доста по-добре. Но това беше единствени начин да завършим в срок автомобила, а хората бяха толкова смазани, че едва ли биха били адекватни и на краката си дори и да разполагахме с това време. Съмнявах се, че някои от тях ще могат да дойдат на представянето на отбора и автомобила. Тези от вас, които са следили online излъчването, знаят за какъв танц в жар говоря.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:627.jpg
Прегледи:1
Размер:113.8 КБ
ID:5528063

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010271.jpg
Прегледи:1
Размер:130.2 КБ
ID:5528067

                      Иван Киров се погрижи за осветлението на джипа и благодарение на страхотните осветителни системи на 2R, предоставени от Руси Русев, няма да имаме никакви притеснения за нощните етапи. За съжаление съм проспал тестовете на фаровете и нямам снимки, както и на още много други интересни моменти и изработване на елементи.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_8988.jpg
Прегледи:2
Размер:178.5 КБ
ID:5528068

                      Въпреки всички проблеми и крайно краткия срок се справихме с представянето на джипа и отбора в срок. На снимката липсват елементи като предна реактивна щанга и задължителните куки за теглене, както и още няколко неща, които добавихме в оставащите часове до качването в контейнера.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_9016.jpg
Прегледи:2
Размер:142.3 КБ
ID:5528069

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_8860.jpg
Прегледи:2
Размер:181.5 КБ
ID:5528070

                      Пресконференцията за повечето от екипа мина като на сън и мисля, че въпреки умората се справихме добре. Благодаря на хората, които дойдоха и ни подкрепиха, както и за добрите пожелания към отбора.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:669.jpg
Прегледи:1
Размер:200.7 КБ
ID:5528071

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC07579.jpg
Прегледи:1
Размер:236.2 КБ
ID:5528072

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC07595.jpg
Прегледи:2
Размер:172.5 КБ
ID:5528073

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:676.jpg
Прегледи:1
Размер:155.4 КБ
ID:5528074

                      По самото изпращане всичко мина добре и най-вероятно в този момент автомобилът се намира в Турция. Останаха дребни забележки, които ще се наложи да отстраним при пристигането ни в Малайзия. Най-неприятната от тях е, че автомобилът е твърде шумен, но нямахме никаква възможност да разработваме сложни генерации. Всички сме с напълно ясната представа, че не точно това е правилния начин за участие в толкова тежко състезание, но това беше единствения вариант да присъства и българския флаг на RFC 2013. Самото изграждане на състезателния автомобил буквално от нищо само за три месеца е цял подвиг. Малкото време допълнително беше стопено от тичане по евентуални спонсори, събиране на екипировка и много други неща, които не могат да се обхванат в тази тема. Аз съм сигурен, че екипът, с който постигнахме това, можеше да се справи и в доста по-кратки срокове, но се оказа, че август месец тотално ни обърка плановете - частите бяха поръчани и платени, ние ги чакахме, но нямаше кой да ни ги изпрати. Много от частите бяха сгрешени при пратката и се наложи да ги преправяме в движение. Но аз ви гарантирам, че ще направя всичко възможно да направя представянето на българския отбор възможно най-добро.

                      Тук е мястото лично да благодаря на хората, които ми се вързаха на акъла и които направо ги побърках - Иван Киров, Теодора Велева, Ивайло Цанов, Димитър Октаков - Омбрето, Андреан Здравков, Мартин Русанов, Иван Ефремов, Жоро Баджалов, дядо Владо. Лично се извинявам и на техните семейства за създадените неудобства и тревоги.
                      Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 20-10-13, 16:28.

                      Коментар


                      • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                        Първоначално публикуван от edoors Преглед на мнение
                        Пеко, напишете каква е приблизителната необходима сума!
                        Далеч съм от мисълта, че в тези трудни времена хората от форума са длъжни да ни платят цялото участие. Самите разходи по автомобила превишиха драстично определения бюджет, а заради кратките срокове, които ни притискаха, се наложи да плащаме някои части и услуги в пъти по-скъпо. Сметките за ток и режийните разходи също не бяха калкулирани правилно спрямо условията, при които работихме. Само кафето беше по 3 кутии на денонощие. Срази ни обаче отказът в последния момент на една от фирмите, която трябваше да ни осигури асистентски автомобил. Никой не предвиди и депозита за временен износ за автомобила и частите, който взехме назаем от приятели в размер на 3200 лева. Заедно с физическата подготовка ни очаква и тичане по други фирми и приятели за набиране на средства. Лично ще говоря с Луис, ако има възможност да не плащаме и медия таксата. В краен случай ще заминем само пилот, навигатор и журналист - без асистиращ екип и каквото стане.

                        За асистентски автомобил са ни необходими общо 6500 долара, от които 4000 долара са за наем на автомобила и 2500 долара са такса участие, която е валидна за екип от двама души. Таксите участие включват хотели, храна, застраховка и т.н. Въпреки всичко ни остават 36 дни до заминаването. В понеделник или вторник ще разберем дали ще намерим средства, за да произведем тениски или шапки с логото на състезанието, които могат да се продават. Според вас има ли смисъл от подобна инициатива?

                        Коментар


                        • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                          Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
                          Далеч съм от мисълта, че в тези трудни времена хората от форума са длъжни да ни платят цялото участие. Самите разходи по автомобила превишиха драстично определения бюджет, а заради кратките срокове, които ни притискаха, се наложи да плащаме някои части и услуги в пъти по-скъпо. Сметките за ток и режийните разходи също не бяха калкулирани правилно спрямо условията, при които работихме. Само кафето беше по 3 кутии на денонощие. Срази ни обаче отказът в последния момент на една от фирмите, която трябваше да ни осигури асистентски автомобил. Никой не предвиди и депозита за временен износ за автомобила и частите, който взехме назаем от приятели в размер на 3200 лева. Заедно с физическата подготовка ни очаква и тичане по други фирми и приятели за набиране на средства. Лично ще говоря с Луис, ако има възможност да не плащаме и медия таксата. В краен случай ще заминем само пилот, навигатор и журналист - без асистиращ екип и каквото стане.

                          За асистентски автомобил са ни необходими общо 6500 долара, от които 4000 долара са за наем на автомобила и 2500 долара са такса участие, която е валидна за екип от двама души. Таксите участие включват хотели, храна, застраховка и т.н. Въпреки всичко ни остават 36 дни до заминаването. В понеделник или вторник ще разберем дали ще намерим средства, за да произведем тениски или шапки с логото на състезанието, които могат да се продават. Според вас има ли смисъл от подобна инициатива?
                          Да има, направете и лепенки. Аз лично ще си взема. Успех !!!
                          Газ 69 2.4i
                          Густо майна, пътят свърши !!!
                          GSM: О895 7О6О59

                          Коментар


                          • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                            Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
                            В понеделник или вторник ще разберем дали ще намерим средства, за да произведем тениски или шапки с логото на състезанието, които могат да се продават. Според вас има ли смисъл от подобна инициатива?
                            Ако стане ще си направя подарък за именния ден тениска с голям кеф ,стикери и за двата ми джипа също бих взел.
                            ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
                            тел.088четири 9едно9 4нула4
                            -------------------------------------------------------

                            Коментар


                            • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                              Лепенки за джиповете +1

                              Коментар


                              • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                                Не забравяйте да гледате тази вечер от 20:00 часа "Дивата муха" по bTV Action. Ще видите уникални кадри от RFC Great Escape - състезанието през 2007 година, които досега не са излъчвани в български ефир.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X