Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

    Е колко дни ще имат за тренировки?

    40 дни,аз на платна щях да я закарам по-бьрзо ако не ме изядат пиратите по пьтя.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

      Не е хубаво да съдиш по външния вид за каквото и да било,повечето от лъскавите джипки на Дакар бяха на буксир от първия ден,а секакви смешни неща финишираха на собствен ход.Тия ралита са голяма доза късмет.Успех на нашите!!!
      СВОБОДАТА Е В ГОРАТА !!!


      0878209603 0885665118 Качето русия

      Коментар


      • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

        Не съдя по външния вид (очуканите ламарини), а по сводовете на калниците... Артикулация на окачването само в една посока - само на долу, според мен не е най-добрата концепция за това състезание, но може и да бъркам! Естествено съм за нашите (една частица от тази кола е излязла и от под моите ръце), но и съм за всеки тим, дръзнал да отиде там! Желая успех на всички... Облога е - купон да става!!!!

        Коментар


        • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

          Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
          Не съдя по външния вид (очуканите ламарини), а по сводовете на калниците... Артикулация на окачването само в една посока - само на долу, според мен не е най-добрата концепция за това състезание, но може и да бъркам! Естествено съм за нашите (една частица от тази кола е излязла и от под моите ръце), но и съм за всеки тим, дръзнал да отиде там! Желая успех на всички... Облога е - купон да става!!!!
          Е купон,купон,ами колко да е купон -ма ми се струва,че бая бира и кебапчета ше черпиш-ако не фанеш на някъде .

          Коментар


          • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

            Първоначално публикуван от gimax Преглед на мнение
            Е купон,купон,ами колко да е купон -ма ми се струва,че бая бира и кебапчета ше черпиш-ако не фанеш на някъде .
            Не казвай "Хоп", преди да си прескочил локвата...

            Коментар


            • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

              Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
              Не съдя по външния вид (очуканите ламарини), а по сводовете на калниците... Артикулация на окачването само в една посока - само на долу, според мен не е най-добрата концепция за това състезание, но може и да бъркам! Естествено съм за нашите (една частица от тази кола е излязла и от под моите ръце), но и съм за всеки тим, дръзнал да отиде там! Желая успех на всички... Облога е - купон да става!!!!
              Я чукни в чичко гугъл 1link и после да си говорим за липсата на артикулация нагоре.
              Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
              Селска фурна аспух нема. Пак същият.
              В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

              Коментар


              • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                Я чукни в чичко гугъл 1link и после да си говорим за липсата на артикулация нагоре.
                Ти виж снимката на Тойотата - къде смятат да ходят тези 39-ки нагоре..!?! Братушките може да имат бутон в купето, за принудително откачане на калниците, но и да нямат - те ще си се откачат сами.

                Коментар


                • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                  Първо искам да благодаря на хората които ни помагат кой както може.Тази помощ за нас е огромен жест и в този момент е от особено значение за нас.

                  Далеч съм от мисълта да се сравняваме с руски отбори и то с толкова титли и купи на рафта.Няма значение че джипката им изглежда като дъвкана и изплюта..това говори за много опит и тежки бойни спомени.Сигурен съм че под нагъчканите ламарини се крие добре подготвена трофи бегачка.На прес конференцията го казах и тук ще го кажа не очаквайте от нас някакви страшни чудеса.Борбата на екипажите в това състезание е главно между хората и природата и то не е точно борба а умение да преминеш през тежките условия в джунглата.Самите ССи не са по сложни от българските траялни и трофи състезания.Но представете си десет дневно трофи или траял и то в много тежък за европееца и автомобилите климат.Самите малайзиици към края на състезанието едва ходят.Има и такива които се отказват поради изнемогване умора или травми.Едно подхлъзване и стъпване на криво на навигатора или пилота може да спре и най опитния и корав екипаж.Това се случва поради регламента които задължава състезателите сами да си пускат или спират хронометъра при старт или завършване на ССа.При бързането от слизане и качване стават тези неприятни инциденти.За мен лично най голямата цел е не на кое място ще сме в класирането а преминаването заедно с джипката през Зоната на здрача.Там е най големия кошмар бой и мъки.Там е и цялата философия на това състезание.Поради липсата ни на опит както и не пробваната в реални условия машина тактиката е да се придвижваме внимателно ден след ден към адския преход.Ако се насилим найвно още в началото вероятноста да остане джипката в този преход от две три денонощия е огромна.Евакуирането на аварирал джип от това място е по силите на малцина.Условието е екипажа също да е заедно с тях. Ако не успеем да си платим и асистиращ автомобил най вероятно всички от отбора ще носят най важните части и малко инструменти в личния си багаж.Това ще стане ясно още идващата седмица.След като Теди Велева говори с Луис той любезно ни намали таксата за помощната машина с 500 щ.д.

                  Добрата новина е че още един българин ще се приседини към другите от отбора.Иван Ефремов изяви желание да дойде и да помага на терен.Цялото му пътуване и участие е с лични негови средства а за помоща му към създаването на джипа всички знаете.Сега чакаме за него одобрение от организаторите.В състезанието е разрешено да помага асистенция в "Зоната на здрача" може с автомобил може и пеша.Единственото условие да се запишат хората ден преди това.На място ще преценим кой точно от екипа ще влезе да помага.Теодора и Ивайло са със задължително присъствие

                  Коментар


                  • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                    При еднолинковото ход нагоре има колкото да не ти изпадат зъбите като друсне, но пък можеш да видиш кръстосани мостове. ..
                    Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                    Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                    В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                    Коментар


                    • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                      Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                      При еднолинковото ход нагоре има колкото да не ти изпадат зъбите като друсне, но пък можеш да видиш кръстосани мостове. ..

                      Това с или без панхарда е.. Там може да видиш само смачкани тампони на носачите.А при вдигане на едното колело след няма седем сантиметра тръгва и другото но не това е темата.

                      За избора ни на двигател отново казвам че разполагаме разбираме от присединяване и имаме части за тези двигатели.От дизел нищо не разбирам и снощи с учудване разбрах че нова нафтова помпа за Тойота нямаща 160кс. струва над 2500лв.Със същия двигател но ЛС-6 караха Пепи и Иван на Дакар и мотора е достатъчно прост лек и здрав.Никакви коне няма да пасът никъде защото с лебедките батериите и другите багажи джипката се натовари като танк.Този двигател за това състезание има само един недостатък и това е разхода на гориво и то на място само в прехода.Ако имаме късмет с наличния резервоар и две туби по 20л.мисля че ще издрапаме тия 30/40км.Всички мечтаят за по мощен двигател но си има и тънкости при карането.При невнимание и подаване на газ не на място мостовете бързо опират в земята.При всички други варианти силния мотор дава предимство.Ако ни е много мощен ще дръпна два три кабела от свещите.За изолирането от водни препятствия не се погрижихме много добре но ще го набухаме с лубриканти на място.В Гърция на Траял Рейда газихме вода до капака и грам проблем не сме имали.Въпреки това в Рейнфорест водните капани са натегнати и за двата вида двигатели.Мощен двигател си трябва за СС тип друсни полянка които са към четири до пет в това състезание.От там тръгна и модата за турбинираните двигатели.Слабите дизели губят много време там.Слаб дизел в натоварен режим бързо хвърля гарнитура и тимбарица.Колкото до ходовете на окачванията на това състезание те преди време не са били толкова важни.Но Луис също гледа клипове от KOH и миналата година рок кролинг секциите направо ме втрещиха.Всички без ходове изпитаха много трудности там.Изключвам Мервин Лим защото той е страшно добър пилот и владее перфектно машината дори на ниски гуми и без редукторни мостове.

                      Важно е да отидем и да прокараме пътеката за българско участие в това състезание.Трофитата в България се засилват и вече има много добри отбори.Ще се радвам ако с моя опит помогна на друг екипаж да се пребори с дъждовната гора.Миналата година отличното представяне на руските отбори повлече много други екипажи и в това издание нашествието на добри екипажи от там е забележително.А това е гаранция за луд екшън и много радост в душите на оф-роуд феновете от целия свят.
                      Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 31-10-13, 21:27.

                      Коментар


                      • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                        Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                        При еднолинковото ход нагоре има колкото да не ти изпадат зъбите като друсне, но пък можеш да видиш кръстосани мостове. ..
                        Ъхъ:
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:rtiramp003.jpg
Прегледи:1
Размер:174.2 КБ
ID:5531793
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                          Ииииееееебига,това е тренирало гимнастика

                          Близнак каквото и да ни говориш ние искаме Победа.


                          Може ли допълнителен човек както И асистентска джипка да участват?Ако в последния момент сколасате за джипа това означава ли,че помощта на Иван Ефремов отпада защото имате асистентска кола?
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                            Пеко, останалите от отбора ги познавам слабо, но щом са в него, значи мястото им е там! Познавам най-добре теб и брат ти, а вие сте едни уникално корави пичове и съм убеден, че ще успеете да изцедите всичко възможно и от хората и от техниката! Вярно - джипа не е тестван, но един куп хора вложиха огромна положителна емоция и мерак в него, а аз съм суеверен и знам, че това ще помогне, защото няма как, когато толкова много хора искат това приключение да се случи, то да не се случи - по един хубав и незабравим начин! Щом и Иван, ще идва с вас, значи ще се оправите и без асистентски автомобил- той спокойно ще припка и десетте дена след джипа с по един резервен мост на рамо и захапал чувал резервни части между зъбите, щото е българин, при това голям във всеки един смисъл... Всички сме с вас и ще стискаме палци! Вие си знаете работата...

                            Коментар


                            • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                              Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                              Ииииееееебига,това е тренирало гимнастика

                              Близнак каквото и да ни говориш ние искаме Победа.


                              Може ли допълнителен човек както И асистентска джипка да участват?Ако в последния момент сколасате за джипа това означава ли,че помощта на Иван Ефремов отпада
                              защото имате асистентска кола?
                              Ха ха хах....Вече пуснахме сумата от 2500 гущера за депозита на автомобила...иначе нямаше гаранция че ще остане возило за нас.Такива бяха изискванията на организаторите а ние се забавихме със сроковете близо месец.Спаси ни само това че са много доволни от двете отразявания и личните ни контакти. Прицелили сме се в една Тойота 90ка.Ако се издъним ще го мислим на място.Голям срам ще бъде защото почнаха да я притягат за нас.
                              Иван няма как да отпадне защото неговата такса към състезанието вече е платена както и самолетния билет.Времето отвсякъде ни притиска.За Теди има запазено място в медия автомобил...но за другите трима при фал с техничката още нямам представа.Най вероятно ще обикалят като зомбита около кулите Петронас
                              Абе весело е при нас вече от нищо не ми пука.Утре ще правим събрание на ентите дали да поръчаме резервни кардани.Истината е че се предобрихме с наточването на джипката.Не съобразихме скритите разходи и се доверихме на кухи спонсорски обещания.За всичко това аз съм виновен.Голяма лъжица се оказа това състезание.Но това е полужението задна ще дам само ако вече ме няма.Крепи ме това че членовете от отбора се държът по същия начин.А най голямата радост за мен е че си преброих истинските приятели и разбрах колко ми вярват останалите хора и не само от форума.Третата победа за мен ще е като минем пролога за теб не знам.Разделил съм ги на порции за по лесно преглъщане.
                              Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 31-10-13, 22:05.

                              Коментар


                              • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                                Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
                                Това с или без панхарда е.. Там може да видиш само смачкани тампони на носачите.А при вдигане на едното колело след няма седем сантиметра тръгва и другото но не това е темата..
                                Вие завършете състезанието, създайте ни незабравими емоции и повод да се гордеем с вас пък като се върнете що е време все е пред нас. От сърце ви желая успех!!!
                                Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                                Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                                В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X