Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

    Специални благодарности на Ники Бочев, Николай Иванов (дедо Коко), Дявол Коледа и Илиян Илиев, които помогнаха на целия отбор със средства, жизнено важни, за да направим заминаването ни за Малайзия възможно. В момента сме като въжеиграч, който залита ту наляво, ту надясно, но върви напред. Някои от сложните монтажи по джипа вече са завършени. Междувременно е прегледана и част от специализираното оборудване за отбора.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010260.jpg
Прегледи:1
Размер:186.9 КБ
ID:5523900

    Остават само дрехи, легла, хамаци, спални чували и лекарства против малария. Поради факта, че цялото оборудване трябва да замине заедно с автомобила, средствата за оцеляване на 5 човека също глътнаха голяма сума от бюджета.

    Ето малко снимки от процеса на работа.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:_MG_4903.jpg
Прегледи:1
Размер:219.4 КБ
ID:5523903

    Предното окачване в очакване на монтаж и проби.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4987.jpg
Прегледи:1
Размер:142.4 КБ
ID:5523904

    Всичко мина добре, без конфликтни точки и засичания. Реалните ходове ще са с около 20 см по-малки, но това се определя от калниците и монтажа на койлоувър кулите, които са под предния капак.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4973.jpg
Прегледи:1
Размер:70.8 КБ
ID:5523905

    Акумулаторите, техните кутии и изискването за мястото на двете ключ-маси направо ни глътна два дни.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4994.jpg
Прегледи:1
Размер:135.0 КБ
ID:5523906

    От време на време се отбиват приятели и познати, които помагат кой с каквото може.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4999.jpg
Прегледи:1
Размер:134.7 КБ
ID:5523907

    Резервоарът, помпите, лебедката със всички й кабели са 100% готови. Общ поглед преди да затворим капака. Отвътре извадихме няколко болта, гайки и една отвертка.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_5000.jpg
Прегледи:1
Размер:95.1 КБ
ID:5523908

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_5005.jpg
Прегледи:1
Размер:122.0 КБ
ID:5523909

    Дядо Владо подписа приемо-предавателен протокол за плетеницата от жици, която превърна в секси снопче.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_5003.jpg
Прегледи:1
Размер:112.7 КБ
ID:5523910

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_5008.jpg
Прегледи:1
Размер:114.7 КБ
ID:5523911

    Битката е на всички фронтове и засега се справяме добре. Късното пристигане на частите доведе продължителността на работния ден до 18 часа.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_5014.jpg
Прегледи:1
Размер:96.1 КБ
ID:5523912

    Борим го като хиени носорог. Ту той е отгоре, ту ние.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_5025.jpg
Прегледи:1
Размер:116.4 КБ
ID:5523913

    Бавно пълзим напред. Днес завършваме всичко по предното окачване.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_5051.jpg
Прегледи:1
Размер:75.1 КБ
ID:5523914

    100% готов е и крос-мембъра, който ще държи скоростната кутия и окачването.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_5050.jpg
Прегледи:1
Размер:124.2 КБ
ID:5523915

    Мартин се справи отлично със захващането на акумулаторите. Тук са без кутиите, а четвъртият се зарежда.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_5054.jpg
Прегледи:1
Размер:100.7 КБ
ID:5523916

    Омбрето се е надишал с пушек от заварки и както винаги е весел.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010257.jpg
Прегледи:1
Размер:114.2 КБ
ID:5523919

    Иван оформи и подготви за боя напречната греда.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_5066.jpg
Прегледи:1
Размер:234.4 КБ
ID:5523917

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010252.jpg
Прегледи:1
Размер:173.5 КБ
ID:5523921

    Андро се пробва да пробие отвор 22 мм за усилваща втулка в шасито, но свредлото затегна и щеше да го превърти няколко пъти заедно с бормашината.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010254.jpg
Прегледи:1
Размер:156.1 КБ
ID:5523920

    Тогава запознахме бормашината с бай Иван и всичко мина като по вода.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010243.jpg
Прегледи:1
Размер:98.9 КБ
ID:5523923

    Покривът е също на 100% готов и очаква монтаж.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010261.jpg
Прегледи:1
Размер:138.1 КБ
ID:5523924

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010262.jpg
Прегледи:1
Размер:193.5 КБ
ID:5523925

    Тясната кабина на Вранглера заприлича на спасителна капсула.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010241.jpg
Прегледи:1
Размер:172.0 КБ
ID:5523922

    Лабиринт тип "дядо Владо". Познай къде излиза жълтата жица?

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010248.jpg
Прегледи:1
Размер:185.8 КБ
ID:5523918

    Това е за днес. Тези дни очаквайте още.
    Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 06-10-13, 21:28.

    Коментар


    • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

      Първоначално публикуван от pan_rt Преглед на мнение
      този ли? дай адрес да го пратя
      Този е.....чаках някой от около нас да каже че го има, ама нъц....пращай, следва Л.С.
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

        ok

        Коментар


        • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

          Здравейте на всички,

          Искам да изкажа огромна благодарност на всички които помагате за този проект да се случи!!! Отбора е много добър и момчетата и Теодора дават повече от възможното и заслужават да успеят!!

          Моля не си мислете, че ако помогнете само с 10лв това няма значение! В момента няма и 20 човека, който да са помогнали и вярвам, че това е поради тежките финансови проблеми, в които всички се намираме, неудобството на методите за превод на пари и това, че много хора си мислят, че техните 10лв нямат значение. Това не е така!!! Тук в този форум сме хиляди съмишленици и ако се обединим дори с по 10лв ще направим чудо!!

          За улеснение, който иска да помогне може да мине през магазина ми на ул. Ген. Гурко №45 в София и да остави помощта си без значение колко, защото всички знаем че за някой 10лв са повече от колкото за друго 1000лв!!

          Предварително ви благодаря приятели!

          Коментар


          • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

            Здравейте отново, с колегата Гоблин се разбрахме парите от http://www.offroad-bulgaria.com/show...67#post2302167 този артикул да стигнат до отбора, за съжаление не е толкова голяма колкото ми се иска, но такива са възможностите в момента (40лв) лошото обаче е, че не мога да стигна до сервиза, говорих с колегата Иво (suzuki team), но ако има и някой друг близо до Джеймс Баучер и Черни връх - нека звънне (та да не разкарваме Иво), за да мога още утре да предам парите и те възможно най бързо да стигнат до момчетата.
            Телефона ми го има в подписа, на адреса съм от 9 до 18ч.
            I'm not Lost, I'm Discovering !

            088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

            Коментар


            • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

              Пълна излагация. Два пъти съм бръкнал в джоба да извадя нещо и на две снимки съм излязъл с ръце в джобовете.

              Коментар


              • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Пълна излагация. Два пъти съм бръкнал в джоба да извадя нещо и на две снимки съм излязъл с ръце в джобовете.
                Извикали са те, заради това което ти е в главата! На него (на това в главата ти) му е все едно, къде са ти ръцете (стига да не са ти скъсани джобовете и да не си се заиграл)...

                Коментар


                • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                  Здравейте,

                  Прочетох темата и ми стана много интересно, защо не се ползват хидравлични лебедки? Явно трябва да има причина, но от това което съм изчел, аз не мога да я открия. Моля ,по-запознатите да обяснят.

                  Успех с подготовката и на състезанието!

                  Коментар


                  • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                    Първоначално публикуван от dochito Преглед на мнение
                    Здравейте,

                    Прочетох темата и ми стана много интересно, защо не се ползват хидравлични лебедки? Явно трябва да има причина, но от това което съм изчел, аз не мога да я открия. Моля ,по-запознатите да обяснят.

                    Успех с подготовката и на състезанието!
                    Хич не съм запознат,ама Корвет с лебедка не съм виждал...Т.е. от някъде трябва да се вземе задвижване...
                    Виден столичен ихтиолог

                    Коментар


                    • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                      Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
                      Хич не съм запознат,ама Корвет с лебедка не съм виждал...Т.е. от някъде трябва да се вземе задвижване...
                      Смятам, че не е проблем да се сложи хидравлична помпа на мотора и един резервоар за маслото.

                      Коментар


                      • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                        Не е само помпа,трябва и резервоар за маслото,а най-важното-място,няма.
                        Нищо не мога,и нищо не знам...

                        Коментар


                        • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                          Хидравлика се ползва там, дето с друго не става. Опция е чак след механичната.

                          Някой от близнаците да каже, но мисля че това си е отделен клас автомобили в това състезание. Имам предвид тия с електрически лебедки.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Хидравлика се ползва там, дето с друго не става. Опция е чак след механичната.

                            Някой от близнаците да каже, но мисля че това си е отделен клас автомобили в това състезание. Имам предвид тия с електрически лебедки.
                            Ако е отделен клас, тогава разбирам защо не ползват хидравлични. Иначе аз виждам само плюсове на хидравличната спрямо механична или електрическа лебедка особено като се има предвид, че половината състезание се кара на лебедка, която би било добре да не загрява и че е доста по-добре гумите да се въртят докато работи лебедката.
                            Също така не мисля, че проблема е в цената, скоростта или надежността.
                            Относно мястото в колата, моето мнение е, че 3-4 акумулатора, 5 електромотора на лебедките и 2-ри алтернатор не са нито по-леки, нито по-малко обемисти.

                            Коментар


                            • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                              Първоначално публикуван от dochito Преглед на мнение
                              Здравейте,

                              Прочетох темата и ми стана много интересно, защо не се ползват хидравлични лебедки? Явно трябва да има причина, но от това което съм изчел, аз не мога да я открия. Моля ,по-запознатите да обяснят.

                              Успех с подготовката и на състезанието!
                              В това състезание правилата не го позволяват, а и тези лебедки не са най-сигурното нещо май
                              В случая тук има само два класа на лебедки (електрически и механични - РТО).
                              Близнаците са избрали да участват в класа с електрически лебедки мисля, че според техни наблюдения и анализи на досегашният им опит и наблюдения на място. Ама и четете де, някъде го бях мяркал в техни коментари.

                              И за избягване на подобни въпроси и за отговаряне на други ето и линк към правилника за 2013 г. http://www.rainforest-challenge.com/?p=5133
                              ... to be continued

                              Коментар


                              • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                                Първоначално публикуван от dochito Преглед на мнение
                                Здравейте,

                                Прочетох темата и ми стана много интересно, защо не се ползват хидравлични лебедки? Явно трябва да има причина, но от това което съм изчел, аз не мога да я открия. Моля ,по-запознатите да обяснят.

                                Успех с подготовката и на състезанието!
                                Причината е че просто няма такъв клас в състезанието.Избрахме клас електрически лебедки поради няколко причини.Първата е че при обръщане или изгасване във вода механичната просто не работи.Нямаме опит с механична а там при пилотска или навигаторска грешка много неща по силовото предаване се чупят с лекота.И трето поради преминаващите кардани страдат ходовете на джипката.А по принцип разбира се че може да се сложи хидравлична към този двигател но кормилния механизъм ни е с фул хидро и вече става сложно.Утре повече информация за това какво се случва и кои приятели ни помогнаха със средства и труд.Сега завършваме покрива и шасито.След малко при нас ще има женитба и продължаваме напред.Засега всичко е наред...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X