Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

    Още един руски отбор атакува RFC 2013. Екипаж 144 Бекнев – Тимофеев ще се състезава с Land Rover Defender с 3.9 V8 бензинов двигател, гуми 33” Bogger, предна лебедка Gigglepin, усилено окачване и амортисьори. Автомобилът на руснаците е почти заводски, без много модификации. В RFC може да участвате със всякакъв автомобил, стига той да е 4х4. Допълнителното оборудване и модификациите зависят само от целите, които отборът си е поставил и от бюджета, с който разполага. Независимо дали целта е да имаш челна позиция в класирането, да завършиш състезанието, да покажеш възможностите на своята психика и здравината и твоята машина… всеки има какво да покаже и пред какво да се изправи, дори представителите на медиите и организаторите.

    Екипаж 144 е доказал своите възможности в Руския Trophy Шампионат, Pro-X, редица Expedition Trophy състезания, както и в RFC West Russia 2013. „Сега е време отборът да покаже на какво е способен в RFC в Малайзия – едно изключително събитие за изключителни хора, което се провежда в изключителни условия по време на мусонния сезон“, казва Аркадий, team manager на руските екипажи.

    Тази година Русия, най-голямата държава в света, която обхваща 1/8 от територията на Земята и 9 часови зони, ще бъде представена с два отбора на RFC – отборът от Запада (Москва) и отборът от Изтока (Владивосток).

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1426636_10151755994875967_750436272_n.jpg
Прегледи:1
Размер:84.8 КБ
ID:5533875

    Коментар


    • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

      Е сега вече ме изненадаха,имам Дефендър от 2009г,ако това нещо може в почти заводска форма да преодолее състезанието значи то е малко прехвалено.МОя е с 300тди мотор и навярно ще е слаб за там но пък от шасито има какво да се желае.Като човек минал през какви ли не руски чирепи,мога да кажа че Дефендъра има една кръгла тръба под шасито която е много по-ниско например от на Уаза и непрекъснато рови в калта.Вярно Солзбъри мостовете(нашия задния е от 110-ка) са много здрави но пък стандартните не са нещо особено.Полуоските са по тънки от на Уаза,раздатката е много по-добра и има извод за механична лебедка(за мен това е истината на Газ-69 имам такава над 10г) и съм уверен че с нея ако имаш месец,два време можеш да минеш цялото състезание без двигателя да движи джипа)Купето е уникално леко но без външна клетка е като пластелин.Мостовете са с някакви сини пружини и амортесиори Про ком,но ходовете са му много зле,та затова бих се учудил ако в такъв вид този джип става за там.

      Коментар


      • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

        Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
        Е сега вече ме изненадаха,имам Дефендър от 2009г,ако това нещо може в почти заводска форма да преодолее състезанието значи то е малко прехвалено.МОя е с 300тди мотор и навярно ще е слаб за там но пък от шасито има какво да се желае.Като човек минал през какви ли не руски чирепи,мога да кажа че Дефендъра има една кръгла тръба под шасито която е много по-ниско например от на Уаза и непрекъснато рови в калта.Вярно Солзбъри мостовете(нашия задния е от 110-ка) са много здрави но пък стандартните не са нещо особено.Полуоските са по тънки от на Уаза,раздатката е много по-добра и има извод за механична лебедка(за мен това е истината на Газ-69 имам такава над 10г) и съм уверен че с нея ако имаш месец,два време можеш да минеш цялото състезание без двигателя да движи джипа)Купето е уникално леко но без външна клетка е като пластелин.Мостовете са с някакви сини пружини и амортесиори Про ком,но ходовете са му много зле,та затова бих се учудил ако в такъв вид този джип става за там.
        Извинявам се за спама, но той е нещо като дуплика на необмислена реплика. Не се сдръжам, но повече няма да дъвча темта, освен това мнение.
        Личи си, че сте карали какви ли не руски чирепи предимно. Нека да уточня нещо за описвания от вас Дифендър. Първо, вероятно автомобила не е от 2009 година, защото тогава вероятно би бил с ТД5 мотора, който ви го е продал, е послъгал с годините, и то с няколко. Второ въпросната кръгла тръба се води екстра, която пази кормилната щанга и предния диф от среща с камъни. Верно, малко недомислена екстра, сменя се със специфична защита за това място или просто се маха и готово. Солзбъри е старото име на една африканска столица и на този град няма кръстени мостове. Но има Салисбъри, сигурно за тях става дума. Дифендъра и автомобилите ЛР въобще са известни с това, че фабрично излизат от завода с възможно най-добрите артикулаци на мостовете сред серийните автомобили, затова не е зле да проверите в какво състояние е вашето окачване и какво точно не му е наред. А за качеството на материла, използван при изработката на полуоски и прочие детайли няма какво да говорим, има доста писано в този форум по въпроса.
        За автомобила на руския отбор е видно, че не е Дифендър, а Серия ІІІ с насаждан двигател, пипано окачване и джанти от Рейндж Ровър Класик, които са много леки и сравнително здрави. Гарантирам, че заради този размер агресвни гуми и очакваното натоварване бая неща отдолу са сменени, като полуоски и прочие и с вероятност 90% са на фирмата Ашкрофт. Външна клетка има, кабината е рязана и доправяна, явно част от багажа ще е вътре. Та дори на пръв поглед джипа е далеч от фабрично състояние, а кой знае и какво е още пипано по него.
        Пеко да сподели на на какво е способен подобен автомобил с този двигател. Рейнджа на поляците отпреди 5 години, с които той пътува малко, е горе долу със същата окомплектовка и абсолютно същия двигател и ако правилно помня и подобни гуми.
        LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
        www.ADV-Bulgaria.com

        Коментар


        • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

          Освен всичко гореказано от Злати ще си позволя да цитирам ето този абзац от превода които Теодора е публикувала В RFC може да участвате със всякакъв автомобил, стига той да е 4х4. Допълнителното оборудване и модификациите зависят само от целите, които отборът си е поставил и от бюджета, с който разполага.Когато Пеко показва кадри от RFC и разказваше много често се срещаха уникални чирепухи които участват там и не само участват ами и завършват,разбира се не на челните места но все пак за това участите на почти стандартен автомобил само с една лебедка и по големи гуми не е невъзможно и не значи не завършване,а сами факт че вобще подобни екипи стигат до зоната на здрача и я завършват говори достатъчно за това че състезанието не е само за наточени машини ,а за съвкупност от много умения.
          ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
          тел.088четири 9едно9 4нула4
          -------------------------------------------------------

          Коментар


          • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

            Нема-нема и изпълзят фенове на някоя марка.
            Кротко пичове, машината която ние пращаме на RFC поне официално се води Jeep и значи за целите на агитката ни на това състезание Jeep са най-добри, а Ллллендровър, Ллллладанива и Лллллексус остават на второ и по-нататъшни места.

            ---
            Като стана дума за лебедки:
            в това състезание електрическите и механичните лебедки се състезават в различни категории.

            ---
            А като стана дума за марки и модели - в правилата на състезанието има изискване за разпознаваем като определена марка външен вид. Аз затова написах, че официално се води Jeep. А истината е, че в нея много от Jeep няма. Има около 3/4 от рамата, около 3/4 от предната маска и около 1/2 от купето. Това окачване, мостове, раздатъчна кутия, скорости, двигател - може да се организира конкурс по разпознаване, ама като се приберат.

            Та и това горе - изглежда като Серия 3, ама дали е използвано купе от Серия 3 или някакви ламарини са зачукани приблизително във формата на Серия 3 - това само отборът знае и не е сигурно дали ще каже.

            Коментар


            • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

              Ако има конкурс по-най грозна джипка със сигорност ще е на челните места.

              Коментар


              • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                Колега,Злати,имам Дефендъра от 2009г не е произведен през 2009г.Имал съм и бензинов Патрул 2.8 ,руски чирепи безброй,даже и имам винаги един Газ 69.Покрай Сашо Ковачев съм покарал повечето модели Г-класи,за малко време имах Тойота.Мога да ти кажа че Дефендъра и Тойотата са малко прехвалени модели.Пиши кога можеш да си освободиш един ден ,и обещавам ,тук пред целия форум ,да дойда да те взема лично от София и да те върна след това за да се убедиш сам че в деретата не е точно като каквото си пише ме по форумите.Само трябва да завали малко дъжд,и сняг.Дефендъра е много по-нисък отдолу от повечето джипове а пък къде видях те такива страшни ходове не знам.Тойотата освен че е много икономична и удобна,въобще не е толкова здрава колкото я хвалят.

                Коментар


                • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                  На мен пък ми е интересно, как върви подготовката на отбора, разрешават ли се вече проблемите /както виждам, главно финансови/ по заминаването, както и кога се планира да е то.
                  Ако може Теодора да споделя по нещо тук, мисля че ще е интересно за всички.

                  Късмет и Успех
                  Toyota Land Cruiser 80, 1FZ-FE
                  BMW F650CS
                  Радо о885 5о 59 5о

                  Коментар


                  • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                    Време за реклама ...Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка2270.jpg
Прегледи:1
Размер:144.4 КБ
ID:5533982 от шофьорската стая в службата.
                    На нас клиренс ни трябва , не скорост

                    Коментар


                    • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                      Tоку що с известно закъснение дължащо се на мен преведох парите които обещах от продажбата на фаровете за мъгла пуснати са с пей пал.Успех.
                      ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
                      тел.088четири 9едно9 4нула4
                      -------------------------------------------------------

                      Коментар


                      • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                        Светът на off-road-а не е запазена територия само за коравите мъже и техните зли машини. През годините в RFC за участвали дами от Япония, Корея, Индонезия, Малайзия. Пред предизвикателството и мъжката конкуренция в RFC 2013 се изправят Дамите от Стомана от провинция Селангор, Малайзия. Шапки долу за екипажа на Нурин (пилот) и Яти (навигатор), които ще запишат второто си участие в едно от най-трудните състезания в света на моторните спортове. „През последната година научихме много”, казва Нурин, „Благодаря на всички хора, които участват в състезанието, наистина сме признателни за уроците и напътствията, които ни даваха, както и за приятелското отношение към нас”. Преминаването през 30 специални етапа, включително Зоната на здрача, е нещо, с което наистина трябва да се гордееш. Това, което липсва на дамския екипаж при управлението на автомобила, маневрите и дърпането на лебедки, те успешно компенсират със страстта и желанието им да завършат състезанието като едно цяло – пилот, навигатор и автомобил. „Не е от значение какво класиране ще постигнем и каква награда ще спечелим, най-важното е удоволствието, което изживяваш, когато пресечен финалната линия”, казва Яти. Дъжд, слънце, вода, кал, камъни… отборът на Нурин и Яти ще ги преодолее със Suzuki Vitara.

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1404683_10151763075280967_965013060_o.jpg
Прегледи:1
Размер:75.9 КБ
ID:5534121

                        Коментар


                        • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                          Това е толкова Витара колкото и на нашите приятели джипа е Вранглер

                          Коментар


                          • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                            Първоначално публикуван от rraadd00 Преглед на мнение
                            На мен пък ми е интересно, как върви подготовката на отбора, разрешават ли се вече проблемите /както виждам, главно финансови/ по заминаването, както и кога се планира да е то.
                            Ако може Теодора да споделя по нещо тук, мисля че ще е интересно за всички.

                            Късмет и Успех
                            Организацията на пътуването и участието в състезанието отнема доста време. С организаторите и транспортните компании сме в непрекъснат контакт чрез всички възможни средства на съвременните технологии. Обещават, че състезанието ще бъде доста интересно и няма да има нищо общо с изданието от 2012. Преди малко Луис Уии ни информира, че "първата вълна" от мусонни дъждове вече се излива над Тереггану.

                            Засега са подадени заявки от близо 40 екипажа, но ние получаваме поетапно информация за тях.

                            Тези дни ще изпратим пратка до Малайзия с допълнителни резервни части и оборудване. Въпреки цялостната организация и безценния опит и напътствия на Петър се оказа, че има дребни неща, които сме пропуснали да изпратим с контейнера. Документите, свързани със състезанието, тежат на плещите ни като държавната администрация. Заради финансовите затруднения, които изпитваме, трябваше да намерим най-изгодните оферти за самолетни билети. Полетът ни ще бъде от Истанбул, а там има доста рестрикции за багажа, който носим. Излитаме на 25 ноември и се прибираме 13 декември, надявам се в добро здраве и с много истории за разказване.

                            Петър влезе в контакти с негови приятели в Куала Лумпур, които ще ни осигурят сервиз за предстартовата подготовка на автомобила.

                            Специално искам да благодаря на Събин Коларов, който днес ни предаде сума, събрана от членове на Форума и негови приятели. Освен това той ми дава неговия хамак, както и част от оборудването, с което беше на състезанието през 2012. Този жест ме кара да се чувствам спокойна и добре подготвена.

                            От името на целия отбор благодаря и за специално изработените ножове с логото на Форума и състезанието, които ще ни свършат добра работа на място.

                            Приготвили сме специален подарък на Луис, които проявява извънпротоколно любопитство към нашата страна. Купихме му страхотно издание на английски език на книгата "България - люлка на Европейската цивилизация", две DVD-та с кадри от България, както и едно CD с космическия глас на Валя Балканска. Освен това от името на целия Форум и off-road общността в България ще му връчим специално изработен плакет от планински кристал, за който благодаря на Злати Златев.

                            В понеделник ще вземем и международните състезателни лицензи на Иван и Петър от БФАС.

                            Коментар


                            • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                              Вече е ясно трасето на състезанието и програмата по дни. Правя уговорката, която организаторите непрестанно повтарят - Майката Природа не зачита нашия график. Програмата на състезанието подлежи на промени.

                              30 ноември - Официално откриване на RFC 2013, D Day в Куала Теренггану

                              30 ноември - 01 декември - Пролог, Kg Sempedag, Seberang Marang

                              01-03 декември - Специална зона "PREDATOR", лагер I

                              03-05 декември - Специална зона "TERMINATOR", лагер II

                              06 - 08 декември - ЗОНАТА НА ЗДРАЧА, лагер III

                              09 декември - финал на преход до Куала Теренггану, където ще се проведе церемония по награждаване

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Route-Map-2013.jpg
Прегледи:1
Размер:121.3 КБ
ID:5534199

                              Коментар


                              • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                                ДРАКОНЪТ НАСТЪПВА! Тази година RFC ще даде поле за "Сблъсък на титаните" от Европа и Азия - 5-кратния шампион в Trophy Шампионата на Русия, победителя в RFC West Russia, участник в 5 поредни издания на Trophy шампионата на Хърватска, победителя от Лазарово 4х4 Extreme, шампиона от RFC 2011, шампиона от RFC 2012... Към тази звездна формация се присъединява и "черният кон", който изправя на нокти всички участници. Екипаж 117 (Tan Eng Joo) има наниз от призове в RFC 2005 и 2006, както и в изданието на RFC в Китай през 2010 и 2011. Ако това не е достатъчно стряскащо, ето и още един факт - този пилот се доказа като първокласен боец в легендарното издание на RFC през 2007 в Теренггану. Той знае какво е да се изправиш срещу реки, които текат безпощадно бързо, пред дъжд, който вали така, все едно няма да има утре и всякакви предизвикателства, които изискват железни нерви. Да не забравяме и това, че през 2005 спечели RFC, което и тогава беше в Теренггану. Екипаж 117 е ментално, физически и технически подготвен да се завърне паметно в това състезание. Предстоят интересни моменти. Въпреки, че екипажът не е участвал в Малайзия от 2008, никой не трябва да бъде спокоен, когато види номер 117. Защо се връщат сега? "Защото ръцете и краката ме сърбят да вляза в битка отново. Чакам с нетърпение да видя как моят нов състезателен автомобил (Suzuki Jimny) и моят навигатор (Tan Chin Hong), който е и мой племенник, се изправят пред предизвикателството", казва Тан с лукава усмивка на лицето.

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1397927_753846097963034_515706527_o.jpg
Прегледи:1
Размер:120.1 КБ
ID:5534436

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X