Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

    Много неприятно впечатление ми прави некоректността на някои колеги !
    На нашето последно състезание бях помолен от един състезател да осигуря един детайл по окачването ,насочих го към приятел ,който го свали едва ли не от автомобила си с уговорка да му го върне .До ден днешен детайла не е върнат !!!

    По същия начин преди две години беше услужено с полуоска и още я чакаме !!!

    Срам ме е ,че има такива колеги !!!Моля ,върнете частите или ги платете на собствениците им !!!
    0887/400121 Антон Донев

    Коментар


    • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

      Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
      Много неприятно впечатление ми прави некоректността на някои колеги !
      На нашето последно състезание бях помолен от един състезател да осигуря един детайл по окачването ,насочих го към приятел ,който го свали едва ли не от автомобила си с уговорка да му го върне .До ден днешен детайла не е върнат !!!

      По същия начин преди две години беше услужено с полуоска и още я чакаме !!!

      Срам ме е ,че има такива колеги !!!Моля ,върнете частите или ги платете на собствениците им !!!
      Тонка според мен трябва да се посочват имена а иначе поговорката " Направи добро изяш дърво" си важи с пълна сила.
      ДИМИТЪР ВЪЛЕВ- ЧИЧО МИТКО /ОРИГИНАЛЪТ/
      ЛАНДРОВЪР ДИСКАВЪРИ-1
      0896 846 246

      Коментар


      • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

        Първоначално публикуван от ДСВ Преглед на мнение
        Тонка според мен трябва да се посочват имена а иначе поговорката " Направи добро изяш дърво" си важи с пълна сила.
        Асенчо е виновникът, но той джипа като гледам го продаде

        Коментар


        • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

          Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
          Много неприятно впечатление ми прави некоректността на някои колеги !
          На нашето последно състезание бях помолен от един състезател да осигуря един детайл по окачването ,насочих го към приятел ,който го свали едва ли не от автомобила си с уговорка да му го върне .До ден днешен детайла не е върнат !!!

          По същия начин преди две години беше услужено с полуоска и още я чакаме !!!

          Срам ме е ,че има такива колеги !!!Моля ,върнете частите или ги платете на собствениците им !!!
          Не вярвам да е злонамерено,просто са забравили или проблема е неглижиран.Дано да не греша,но най-вероятно става въпрос за една полуоска от Витара,която е в Ст.Загора и една камбана от предния мост на УАЗ и се намира в София.
          Нека силата да бъде с нас!
          Suzuki Grand Vitara
          +34 642 91 4154

          Коментар


          • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

            Нов екипаж за траяла,само чакаме машината да мине техническия контрол за клас Прототип и да ви почваме!

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:220f4ba15dbd.jpg
Прегледи:1
Размер:269.9 КБ
ID:5588405
            Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
            Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
            0885 660 613

            Коментар


            • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

              Това да се барнете така яко...,явно доста ви е коствало ?
              Сериозна машина,сероизен тим и не на последно място екипировка...

              Коментар


              • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                Първоначално публикуван от Валентин Исаев Преглед на мнение
                Нов екипаж за траяла,само чакаме машината да мине техническия контрол за клас Прототип и да ви почваме!

                [ATTACH=CONFIG]712621[/ATTACH]
                Е те тоА го утепАх...
                На сърбела майката му е чесането.
                Борислав Борисов Русе О885 О37815

                Коментар


                • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                  Каската е много добра, ето от къде е почерпил опит Косьо.

                  Коментар


                  • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                    Точки за шампионата от Лясковец 4х4 Екстрийм 2014

                    клас Стандартен
                    Място Пилот/Навигатор Автомобил Населено място Общо точки
                    1 Камен Иванов / Ивайло Дамянов Сузуки Витара Зверино 36
                    2 Стефан Христов / Теодор Илиев Нисан Патрол гара Елин Пелин 32
                    3 Милен Златев / Велик Казаков Сузуки Самурай Ямбол 29
                    4 Румен Андреев / Явор Борисов Нисан Патрол гара Елин Пелин 27
                    5 Георги Иванов / Николай Славков Сузуки Витара Велико Търново 26
                    6 Станислав Стефанов / Иван Узунов Мерцедес Г Драгижево / Мерданя 25
                    7 Недко Арнаудов / Пламен Аранудов Митсубиши Паджеро Златарица 24
                    8 Георги Радев / Милен Дечев Сузуки Витара Бакшиш тийм - Стара Загора 23
                    9 Петър Минчев / Ивелин Русанов Сузуки Витара АРП Стефановци - Габрово 22
                    10 Георги Георгиев / Борислав Борисов Нисан Патрол Варна 21
                    11 Станчо Чакалов / Николай Николов Сузуки Витара Горна Оряховица 20
                    12 Любомир Ангелов / Мария Иванова Тойота Ландкрузер Пирдоп 19
                    13 Димо Цонев / Тонка Петкова Лада Нива Лясковец 18
                    клас Модифициран
                    Място Пилот/Навигатор Автомобил Населено място Общо точки
                    1 Павел Павлов / Георги Вълчев Сузуки Краз Рашково 36
                    2 Иван Калпачки / Васил Калпачки Сузуки Джимни Говедарци 32
                    3 Емил Георгиев / Тихомир Евтимов Сузуки Витара Сливен 29
                    4 Данаил Костадинов / Мариян Петков Сузуки Самурай Плевен 27
                    5 Антон Донев / Иван Еленков Сузуки Витара Сливен 26
                    6 Любен Динев / Диян Динев Тойота Ландкрузер Стара Загора 25
                    7 Огнян Георгиев / Ангел Попов ГАЗ 69 Самоков 24
                    8 Никола Кузманов / Александър Кузманов Сузуки Джимни Twin Offroad Team - Павликени 23
                    9 Красен Ковачев / Ивелин Стоянов Самурай Тракторче Горна Оряховица 22
                    10 Георги Донев / Андрей Качаунов Сузуки Витара Русе/Разград 21
                    11 Данаил Йорданов / Тихомир Асенов Сузуки Витара Чипровци 20
                    12 Ивайло Павлов / Стефан Банков Самурай Турбо АРП Стефановци - Габрово 19
                    13 Николай Колев / Стефан Казаков Сузуки Самурай Ямбол 18

                    клас Прототип
                    Място Номер Пилот/Навигатор Автомобил Населено място Общо точки
                    1 304 Светослав Христов / Георги Митрев Самурай Bobcat Team София 26
                    2 305 Чавдар Владимиров / Мехмед Мехмедов Дайхатцу Роки прототип Нова Черна/Кубрат 22
                    3 308 Илиян Илиев / Мирослав Минчев Yellow Spider Разград 19
                    4 301 Калин Митов / Красимир Илиевски Витара Вамп Прототип Враца 17
                    5 307 Костадин Георгиев / Борко Вапцаров ГАЗ-69 прототип - Звярът София 16
                    6 302 Асен Иванов / Видин Христов Сузуки Самурай Heave Bone Racingteam София 15
                    7 303 Пламен Исаев / Йордан Йорданов Вранглер прототип АСК"Боляри 4х4" - Горна Оряховица 14
                    клас Малък прототип
                    Място Номер Пилот/Навигатор Автомобил Населено място Общо точки
                    1 304 Светослав Христов / Георги Митрев Самурай Bobcat Team София 26
                    2 305 Чавдар Владимиров / Мехмед Мехмедов Дайхатцу Роки прототип Нова Черна/Кубрат 22
                    3 301 Калин Митов / Красимир Илиевски Витара Вамп Прототип Враца 19
                    4 302 Асен Иванов / Видин Христов Сузуки Самурай Heave Bone Racingteam София 17

                    Коментар


                    • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                      Временно класиране след Лясковец 4х4 Екстрийм 2014:

                      клас Стандартен
                      Място Пилот/Навигатор Автомобил Населено място Общо точки
                      1 Камен Иванов / Ивайло Дамянов Сузуки Витара Зверино 108
                      2 Стефан Христов / Теодор Илиев Нисан Патрол гара Елин Пелин 87
                      3 Георги Георгиев / Благой Петров и Борислав Борисов Нисан Патрол Варна 72
                      4 Любомир Ангелов / Мария Иванова Ланд Ровър Дикскавъри Пирдоп 64
                      5 Румен Андреев / Явор Борисов Нисан Парол гара Елин Пелин 56
                      6 Милен Златев / Велислав Марков и Велик Казаков Сузуки Самурай Ямбол 49
                      7 Георги Радев / Милен Дечев Сузуки Витара Ст. Загора 47
                      8 Недялко Неделчев / Юлиан Колев УАЗ 469 Разград 43
                      9 Иван Ефремов / Георги Баджалов Сузуки София 39
                      10 Евгени Андреев / Георги Георгиев Исузу Трупър Гавраилово 32
                      11 Златомир Петров / Николай Златомиров Сузуки Самурай Карнобат 29
                      12 Николай Узунов / Илия Колев Сузуки Джимни Силистра 27
                      13 Владимир Христов / Тодор Враджалиев Опел Фронтера София 26
                      Георги Иванов / Николай Славков Сузуки Витара Велико Търново 26
                      15 Андрей Андреев / Иван Димитров Лада Нива Сливен 25
                      Станислав Стефанов / Иван Узунов Мерцедес Г Драгижево / Мерданя 25
                      17 Цветан Донов / Митко Върбанов Нисан Патрол Бяла Слатина 24
                      Недко Арнаудов / Пламен Аранудов Митсубиши Паджеро Златарица 24
                      19 Калоян Трифонов / Цоньо Христов Киа Спортидж Плевен 23
                      20 Десислав Добрев / Върбан Вълев Сузуки Витара Стралджа 22
                      Петър Минчев / Ивелин Русанов Сузуки Витара АРП Стефановци - Габрово 22
                      22 Петър Костов / Генади Георгиев Митсубиши Паджеро Плевен 21
                      23 Станчо Чакалов / Николай Николов Сузуки Витара Горна Оряховица 20
                      24 Мариян Цветанов / Николай Георгиев Опел Фронтера Бяла Слатина 19
                      25 Димо Цонев / Тонка Петкова Лада Нива Лясковец 18
                      26 Людмил Попов / Григор Върбанов Сузуки Витара Горна Оряховица 17
                      27 Господин Вълев / Моньо Динев Нисан Патрул Ямбол 16
                      клас Модифициран
                      Място Пилот/Навигатор Автомобил Населено място Общо точки
                      1 Иван Калпачки / Васил Калпачки Сузуки Джимни Говедарци 104
                      2 Данаил Костадинов / Мариян Петков Сузуки Самурай Плевен 80
                      3 Николай Колев / Велик Казаков и Стефан Казаков Сузуки Самурай Ямбол 79
                      4 Павел Павлов / Георги Вълчев Сузуки Самурай Рашково 74
                      5 Огнян Георгиев / Ангел Попов ГАЗ 69 Самоков 72
                      6 Красен Ковачев / Ивелин Стоянов Самурай Тракторче Горна Оряховица 69
                      7 Никола Кузманов / Александър Кузманов Сузуки Джимни Twin Offroad Team – Павликени 66
                      8 Данаил Йорданов / Тихомир Асенов Сузуки Витара Чипровци 65
                      9 Георги Донев / Андрей Дамянов Сузуки Витара Разград 45
                      10 Ивайло Павлов / Стефан Банков Самурай Турбо АРП Стефановци – Габрово 40
                      11 Георги Георгиев / Йонко Иванов Сузуки Витара Бяла Слатина 32
                      12 Емил Георгиев / Тихомир Евтимов Сузуки Витара Сливен 29
                      13 Георги Георгиев / Кръстан Георгиев Нисан Патрол Нови Искър 26
                      Антон Донев / Иван Еленков Сузуки Витара Сливен 26
                      15 Любен Динев / Диян Динев Тойота Ландкрузер Стара Загора 25
                      16 Валентин Николов / Николай Котов Сузуки Самурай Своге 24
                      17 Павлин Димитров / Мартин Димитров Тойота Ландкрузер Ботевград 23
                      18 Ивайло Митев / Николай Колев Митсубиши Паджеро Шумен 22
                      Георги Георгиев / Кристиян Янкулов УАЗ Йосиф 469 V8 Своге 22
                      20 Калоян Тотев / Илиан Белов УАЗ Стара Загора 20
                      21 Владимир Димитров / Георги Пенчев Сузуки Самурай Ботевград 19
                      22 Ивайло Котов / Петко Стоянов Сузуки Самурай Своге 15
                      23 Николай Узунов / Илия Колев Мерцедес Г Силистра 14
                      клас Прототип
                      Място Номер Пилот/Навигатор Автомобил Населено място Общо точки
                      1 308 Илиян Илиев / Мирослав Минчев и Светлозар Петров Yellow Spider Разград 71
                      2 304 Светослав Христов / Георги Митрев Сузуки Самурай София 67
                      3 303 Пламен Исаев / Валентин Димитров Вранглер прототип Горна Оряховица 55
                      4 305 Чавдар Владимиров / Мехмед Мехмедов Дайхатцу Роки прототип Нова Черна/Кубрат 52
                      5 307 Костадин Георгиев / Борко Вапцаров ГАЗ-69 прототип – Звярът София 50
                      6 301 Калин Митов / Красимир Илиевски Витара Вамп Прототип Враца 47
                      7 302 Асен Иванов / Видин Христов Сузуки Самурай Heave Bone Racingteam София 29
                      8 309 Здравко Дамянов / Цоньо Христов Сузуки Витара Плевен 16
                      9 310 Матей Георгиев / Константин Панайотов Нисан Патрол Русе 13
                      10 311 Красимир Митрушев / Костадин Митов Прототип Казанлък 12

                      клас Малък прототип
                      Място Номер Пилот/Навигатор Автомобил Населено място Общо точки
                      1 304 Светослав Христов / Георги Митрев Сузуки Самурай София 78
                      2 305 Чавдар Владимиров / Мехмед Мехмедов Дайхатцу Роки прототип Нова Черна/Кубрат 61
                      3 301 Калин Митов / Красимир Илиевски Витара Вамп Прототип Враца 57
                      5 302 Асен Иванов / Видин Христов Сузуки Самурай Heave Bone Racingteam София 34
                      4 309 Здравко Дамянов / Цоньо Христов Сузуки Витара Плевен 22
                      6 310 Матей Георгиев / Константин Панайотов Нисан Патрол Русе 16
                      7 311 Красимир Митрушев / Костадин Митов Прототип Казанлък 15
                      Последно редактирано от Стоян Францов; 06-07-14, 20:26.

                      Коментар


                      • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                        Едно предложение за правилата от Поругалия и май не само. Навсякъде дървените колчета са забранени като опасни. Имали навик да влизат през прозорците и да нападат пилота или навигатора. Ползват се тръби 1/2 цол ПВЦ поне 150 см.. Отгоре слагат топче за голф или пинг понг напълнено със силикон. Падне ли топчето-наказание. Безопасно и ефективно. Нама спорове.
                        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                        Коментар


                        • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                          Едно предложение за правилника за следващия сезон. По наблюдения аз виждам, че не е правилно да се броят преминати врати и екстреми и да се дават точки за преминаване.

                          Всяка врата по правило трябва да бъде премината и е много по разумно да се брои само непреминаване и да се дава наказание. Всички почват от 0 точки или 5000 или 10000 няма значение. След това всеки пропуснат екстрем носи по -100 точки, както и всяка врата носи по -50, -100, -200 или -400 в зависимост от цвета и.

                          Всяко не влизане в зона носи минус точките на зоната и т.н.

                          Наказанията и времето пак се трансформират в точки и се вадят.

                          Със сигурност класирането ще се опрости (към 50% и повече) и ще се прави много по бързо и с много по-малко грешки. Както и екипажи натрупали много точки както сега няма да имат възможност да пропускат зони (сега не губят нищо).

                          Коментар


                          • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                            Така е добре ! И още нещо .

                            Уеднаквяване на точките при наказание.
                            Например 10 точки за колче,10 за лента,10 за крик,10 за пътека.Другите наказания също могат да се изравнят.
                            Еднакви правила и при трите класа.Така и ние не можем да ги запомним.

                            Защо не и еднакъв брой точки за всички врати-например 200 т

                            И таблицата при класирането да стане много по проста.

                            Когато се кара затвореното по жребий ,първите екипажи имат предимство в зоните ,защото могат да са "първи влязъл ".Със Стоян обсъждахме вариант като на Ивански-жребий за първи старт на всяка зона .

                            Питах преди,сега пак ,какво мислите за каране в модифициран /защо не и в Стандартен / само на зони,без затворено трасе ?
                            0887/400121 Антон Донев

                            Коментар


                            • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                              Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
                              Защо не и еднакъв брой точки за всички врати-например 200 т
                              Тук не съм съгласен- има си врати за 50 точки, както и за 400- различни по сложност.
                              Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
                              Когато се кара затвореното по жребий ,първите екипажи имат предимство в зоните ,защото могат да са "първи влязъл ".Със Стоян обсъждахме вариант като на Ивански-жребий за първи старт на всяка зона
                              Тук те подкрепям.
                              На сърбела майката му е чесането.
                              Борислав Борисов Русе О885 О37815

                              Коментар


                              • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                                Вратите са с различна трудност и не бива да са точкуват еднакво , това със начисляването на минус точки от не премината врата или зона е много добро . Жребият за влизане пръв зоната е най справедливият начин да се карат зоните навреме , до 5 минути не влезе ли в зоната - няма право да я кара повече . Само така трябва да се направи че според броя на екипажите и зоните да се кара пръв само по един път , а ако броят на екипажите е по малък от зоните и се налага дублиране на жребия , нека зоната е подбрана така че да не е от значение дали си пръв или последен . Затвореното трасе трябва да остане само за стандартен , те така или иначе не стават за зони , а и самото трасе си е зона .
                                VEREYA MOTORSPORT TEAM

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X