Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

    Аз пък искам да кажа нещо за Евротраялните зони в Прототип.Тази година на Сливен и Лазарово зоните нямаха нищо общо поне според мен с Евротраял,на едното състезание бяха много тясни а на другото супер трудни.Със Жоро когато си говорих за първи път на Разград той каза ,че тези зони няма да са особено трудни а цялата тънкост е в това до колко е сработен един екипаж и каква стратегия за преминаване ще изгради.Като цяло ми е интересен но на Лясковец бях много доволен че нямаше такъв тип зони.Нека и другите да изкажат мнение но според мен тези зони са по трудни и за правене

    Коментар


    • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

      Първоначално публикуван от eti Преглед на мнение
      На Лясковец бях много доволен че нямаше такъв тип зони.Нека и другите да изкажат мнение но според мен тези зони са по трудни и за правене
      Нямаше,защото и на мен не ми харесват.

      Коментар


      • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

        В завореното трасе ще е по интересно ако времето има по голяма тежест като точки то и без друго по презумция си е по леко . Да се направи като зона с по леки препядствия и мого завои и врати за време , ще е малко по разнообразно , на фона на зоните с гуми панели трупи и ископи . Може и бонусите за първи и втори да важат на затвореното .

        Коментар


        • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

          Първоначално публикуван от eti Преглед на мнение
          Аз пък искам да кажа нещо за Евротраялните зони в Прототип.Тази година на Сливен и Лазарово зоните нямаха нищо общо поне според мен с Евротраял,на едното състезание бяха много тясни а на другото супер трудни.Със Жоро когато си говорих за първи път на Разград той каза ,че тези зони няма да са особено трудни а цялата тънкост е в това до колко е сработен един екипаж и каква стратегия за преминаване ще изгради.Като цяло ми е интересен но на Лясковец бях много доволен че нямаше такъв тип зони.Нека и другите да изкажат мнение но според мен тези зони са по трудни и за правене
          И на Сливен и на Лазарово зоните тип Евротраял не бяха добри. Зоните трябва да си широки за да може да се маневрира. Пример за добра Еврозона, досега единствена беше тази в Разград. Там нивото на трудност беше леко намалено, но всичко останало беше много добре подбрано.

          Ще видим на Русе какво са замислили, ако ли не на Зверино ще направим една както трябва.

          Коментар


          • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

            Първоначално публикуван от Младен Стоянов Преглед на мнение
            Не коментирам правила,а само гледам и чета как ви върви шампионата.Направо си стана марка-еднакви правила,еднакви тениски и това продължава вече втора година.Поздрави!А другите шампионати напълно пропаднаха.
            Ами ние сме едно голямо семейство.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11.jpg
Прегледи:1
Размер:179.6 КБ
ID:5596878

            Коментар


            • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

              Първоначално публикуван от eti Преглед на мнение
              Аз пък искам да кажа нещо за Евротраялните зони в Прототип.Тази година на Сливен и Лазарово зоните нямаха нищо общо поне според мен с Евротраял,на едното състезание бяха много тясни а на другото супер трудни.Със Жоро когато си говорих за първи път на Разград той каза ,че тези зони няма да са особено трудни а цялата тънкост е в това до колко е сработен един екипаж и каква стратегия за преминаване ще изгради.Като цяло ми е интересен но на Лясковец бях много доволен че нямаше такъв тип зони.Нека и другите да изкажат мнение но според мен тези зони са по трудни и за правене
              То май само Стоян ги харесва .Болшинството от състезателите бяха доволни,че няма евротраял зони .От друга страна не е лошо да има по един евротраял на клас,за да не сме паднали от Марс ,в сравнение с "белите "хора .
              Светльо съгласен съм ,че зоните бяха недостатъчно широки,можехме да направим такива ,но много настрани или да жертваме от обикновените зони.Често пъти се съобразяваме с най-различни фактори ,вкл. и даденостите на терена .
              0887/400121 Антон Донев

              Коментар


              • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
                То май само Стоян ги харесва .Болшинството от състезателите бяха доволни,че няма евротраял зони .От друга страна не е лошо да има по един евротраял на клас,за да не сме паднали от Марс ,в сравнение с "белите "хора .
                Светльо съгласен съм ,че зоните бяха недостатъчно широки,можехме да направим такива ,но много настрани или да жертваме от обикновените зони.Често пъти се съобразяваме с най-различни фактори ,вкл. и даденостите на терена .
                Напротив, добре направена Еврозона ще се хареса от всички.

                Коментар


                • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                  Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
                  ..... на Лазарово зоните тип Евротраял не бяха добри. Зоните трябва да си широки за да може да се маневрира.....
                  Стояне, използването на думички, като: "според мен", "мисля, че", струва ми се","моето мнение е, че" звучи добре и изключва претенцията за абсолютна истина! Зоните тип "Евротраял" бяха достатъчно широки. Относно трудността, ако смяташ, че на Евротраяла в Словакия ще караш на лесни зони дълбоко се лъжеш! И в крайна сметка това е Лазарово! Надявам се състезанието в бъдеще да не се превърне(го превърнеш) в "друсни полянка"!
                  Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                  Коментар


                  • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                    Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                    Стояне, използването на думички, като: "според мен", "мисля, че", струва ми се","моето мнение е, че" звучи добре и изключва претенцията за абсолютна истина! Зоните тип "Евротраял" бяха достатъчно широки. Относно трудността, ако смяташ, че на Евротраяла в Словакия ще караш на лесни зони дълбоко се лъжеш! И в крайна сметка това е Лазарово! Надявам се състезанието в бъдеще да не се превърне(го превърнеш) в "друсни полянка"!
                    Ще си е все така брутално . Ей сега гледах, че на словашкото състезание от 23 участника имаше 23 джипа обърнати поне по един път (малко преувеличавам, но поне 10 обърнати имаше).

                    Хубавата Еврозона трябва да е широка за да не се налага да се правят маневри с връщане за достигане до вратите. Т.е. трябва да има достатъчно широк (не лесен) път към вратите, а дали ще го ползваш или ще правиш маневри решава отбора.

                    Засега по максимум една е достатъчна, пък ако почне да се харесва повече може и повече да се правят.
                    Последно редактирано от Стоян Францов; 04-07-14, 10:49.

                    Коментар


                    • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                      Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                      Стояне, използването на думички, като: "според мен", "мисля, че", струва ми се","моето мнение е, че" звучи добре и изключва претенцията за абсолютна истина! Зоните тип "Евротраял" бяха достатъчно широки. Относно трудността, ако смяташ, че на Евротраяла в Словакия ще караш на лесни зони дълбоко се лъжеш! И в крайна сметка това е Лазарово! Надявам се състезанието в бъдеще да не се превърне(го превърнеш) в "друсни полянка"!
                      На Лазарово освен,че беше много трудна за тип Евротраял трябваше да караш поне 5мин.вътре за да вземеш точки от първата врата във дупки по метър и кусур.Вратите бяха разположени на възможно най невъзможните за преминаване места

                      М/у другото двата дни се чупих точно на тези зони и не успях да ги завърша а не на другите който трябва да са по трудни.Пащо също се строши вторият ден без да успее да се добере до първата врата.Не е въпросът тези зони да са друсни полянка но трябва да се правят с по умерена трудност и възможни за преминаване при положение ,че са без помощни средства и т.н.т
                      Последно редактирано от eti; 04-07-14, 12:27.

                      Коментар


                      • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                        Аз мисля,че който успее да отиде до Словакия тази година, и да гледа състезанието на живо ще разбере смисъла на тези зони.Какви са изискванията и колко е по-лесно да се кара по-такива правила защото са доста
                        опростени.Човек който изгледа едно такова състезание според мен ще си промени мисленето и виждането за траял.

                        Коментар


                        • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                          Точки са шампионата след Русе 4х4 Екстрийм:

                          клас Стандартен
                          Място Пилот/Навигатор Автомобил Населено място Общо точки
                          1 Милен Златев / Велик Казаков Сузуки Самурай Ямбол 36
                          2 Георги Георгиев / Борислав Борисов Нисан Патрол Варна 32
                          3 Красимир Данаилов / Иван Драганов Сузуки Витара Зверино 29
                          4 Георги Иванов / Николай Славков Сузуки Витара Велико Търново 27
                          5 Камен Каменов / Ивайло Дамянов Сузуки Витара Зверино 26
                          6 Георги Радев / Милен Дечев Сузуки Витара Бакшиш тийм – Стара Загора 25
                          7 Румен Андреев / Красимир Петков Нисан Патрол гара Елин Пелин 24
                          8 Калоян Христов / Димитър Димитров Сузуки Витара Русе 23
                          9 Георги Георгиев / Албена Георгиева Джип Вранглер Разград 22
                          10 Антон Антонов / Деян Петков Митсубиши Паджеро Русе 21
                          11 Николай Крумов / Янек Иванов ГАЗ 69 Бръшлен 20
                          12 Светлин Илиев / Илия Колев Опел Фронтера Силистра 19
                          клас Модифициран
                          Място Пилот/Навигатор Автомобил Населено място Общо точки
                          1 Данаил Йорданов / Тихомир Асенов Сузуки Витара Чипровци 36
                          2 Ивайло Василев / Иван Иванов Сузуки Самурай Самоков 32
                          3 Данаил Костадинов / Мариян Петков Сузуки Самурай Плевен 29
                          4 Николай Колев / Стефан Казаков Сузуки Самурай Ямбол 27
                          5 Николай Ненов / Цветелин Цанев Сузуки Витара Русе 26
                          6 Павел Павлов / Георги Вълчев Сузуки Краз Рашково 25
                          7 Антон Донев / Иван Еленков Сузуки Витара Сливен 24
                          8 Никола Кузманов / Александър Кузманов Сузуки Джимни Twin Offroad Team – Павликени 23
                          9 Иван Калпачки / Васил Калпачки Сузуки Джимни Говедарци 22
                          10 Борис Радославов / Венимир Великов Митсубиши Паджеро Нова Черна 21
                          11 Красен Ковачев / Румен Христов Самурай Тракторче АСК”Боляри 4х4″ – Горна Оряховица 20
                          12 Георги Донев / Андрей Качаунов Сузуки Витара Русе/Разград – Сортови Семена Рз 19
                          13 Пиер Петров / Илия Колев Сузуки Самурай Силистра 18
                          14 Емил Георгиев / Тихомир Евтимов Сузуки Витара Сливен 17
                          клас Прототип
                          Място Стартов номер Пилот/Навигатор Автомобил Населено място Общо точки
                          1 308 Илиян Илиев / Светослав Петров Yellow Spider Разград 26
                          2 304 Светослав Христов / Георги Митрев Самурай Bobcat Team София 22
                          3 303 Пламен Исаев / Йордан Йорданов Вранглер прототип Горна Оряховица 19
                          4 301 Калин Митов / Красимир Илиевски Витара Вамп Прототип Враца 17
                          5 305 Чавдар Владимиров / Мехмед Мехмедов Дайхатцу Роки прототип Нова Черна/Кубрат 16
                          6 302 Асен Иванов / Радан Кънчев Самурай – Heave Bone Racing София 15
                          клас Малък Прототип
                          Място Стартов номер Пилот/Навигатор Автомобил Населено място Общо точки
                          1 304 Светослав Христов / Георги Митрев Самурай Bobcat Team София 26
                          2 301 Калин Митов / Красимир Илиевски Витара Вамп Прототип Враца 22
                          3 305 Чавдар Владимиров / Мехмед Мехмедов Дайхатцу Роки прототип Нова Черна/Кубрат 19
                          4 302 Асен Иванов / Радан Кънчев Самурай – Heave Bone Racing София 17
                          Временното класиране след Русе 4х4 Екстрийм може да видите на: http://4x4extreme.bg/ratings/
                          Последно редактирано от Стоян Францов; 06-08-14, 07:50.

                          Коментар


                          • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                            Нека не прозвучи като заяждане,но правилникът гласи:
                            "Състезателите могат да ползват лебедки, крикове, пътеки и т.н., но те трябва да са част от оборудването на автомобила (да са преминали входната врата на зоната вътре в автомобила"
                            4. Дисквалификация при:
                            -Ползване на оборудване внесено отвън.
                            .

                            Предполагам знаете за какво става въпрос.
                            Нека аршинът е еднакъв за всички.

                            Коментар


                            • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                              He знаем за какво става въпрос.
                              0887/400121 Антон Донев

                              Коментар


                              • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                                От траялен шампионат се превръщаме в тарикатски шампионат

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X