Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

    Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
    Антоне, проблемът не е начинът на въвеждане. Развитие има когато всички работят в една посока ....
    Имах предвид нещо като този карнет ,за който говориш !
    Неточностите ги откривам ,когато си проверявам точките ,за да си видя грешките /в повечето случаи са от лоша математика -на екипажа /.
    Разбира се ,че след всеки етап екипажа трябва да попита за резултатите си и така в повечето от случаите грешките ще се избегнат .
    0887/400121 Антон Донев

    Коментар


    • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

      След края на сезона правилника се нуждае от някои промени. След редица промени в момента е с доста неточности, спорни точки и пропуски, някои от които засегнах, а има и още. Това се дължи най-вече на промените без да се преработва изцяло.
      Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
      Телефон - в профила!

      Коментар


      • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

        Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
        Коле, добре звучи, но нали всичко е на доброволни начала. Ти сам знаеш колко ти коства едно ходене до другия край на страната, пък било то и да съдийстваш
        А аз също съм за публично обсъждане на правилника.
        Да Боре, така е. За много от нас ходенето на курс, па и за няколко дни е сериозен разход, и не всеки може да си го позволи.
        Но според мен това е единствения начин за излизане от ада на различните отсъждания, и недоволствата на състезателите от това. Просто трябва да има един и същ критерий при обсъждането на даден казус, независимо дали ти, аз или Иван Жоров ще е съдия. А това се постига само с обучение, и практика. И след всяко състезание да има обсъждане между екипа за различните казуси, и кое е правилното решение. След няколко състезания ще започне да се изглажда съдийството.
        А не както е сега-на две състезания бях съдия, и все виждах как правилното отсъждане е различно от написаното в правилника.

        За пример: Бакалов, Светльо, Илиян, и наклонетото колче. Бакалов ви показа какво пише в правилника, и неговото отсъждане си беше най-вярното-според написаното.
        Но се взе друго решение, всички знаем, че е по-справедивото, но е факт, че казуса беше решен не по начина който е описан в правилника.
        Ето за такива моменти, а мога да дам и още примери е добре да има единен екип от съдии които да отсъждат сравнително еднакво.

        А, че е скъпо-скъпо е. Но ако искаме да се развиваме-това е начина. Благодарение на усилията на всички ни успяхме да излезем от нивото "селска кушия", да се организираме в що-годе строен шампионат, но това вече мина. На дневен ред са по-сложни задачи, решаването на които си иска някакви жертви от наша страна. Иначе спираме да се развиваме, а това е равносилно на смърт.
        Тъкмо постигнахме нещо добро в българския офроуд, нека да не го занемаряваме, а да се постараем да го развием. И ние покрай него...

        Вярно-за много от нас е скъпо, но няма хубаво и евтино. За съжаление.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

          Стига да има желаещи от доста време има идея да се направи курс за съдии. В момента финансирането е проблем този курс да се направи. Ако е на доброволна основа вярвам, че в началото на следващата година може да се случи.

          Коментар


          • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

            Финансирането винаги си е било проблем.
            Но си мисля, че все ще се съберем поне 10-15 ентусиасти и да го направим.

            Проблема не е толкова в парите, а в единоначалието. Демек-да застане някой, с авторитета си, и да стане "началник". Не визирам майтапите с "големия и малкия" началник. Просто трябва да има един, който да е идеолог, да е в час със всички точки от правилника, и да знае защо са такива, а не други, и да обучава кандидат съдиите спрямо собственото си виждане. То точно в това е проблема-че всеки си има собствен интерпретация на правилника, и за един и същи проблем се вземат две различни решения.
            Обучението трябва да е спрямо виждането на ЕДИН човек, и всички съдии да действат според това виждане, а не според това кое им се вижда по-справедливо.

            То и затова монархията е много по-ясен начин за управление отколкото демокрацията.
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
              Финансирането винаги си е било проблем.
              Но си мисля, че все ще се съберем поне 10-15 ентусиасти и да го направим.

              Проблема не е толкова в парите, а в единоначалието. Демек-да застане някой, с авторитета си, и да стане "началник". Не визирам майтапите с "големия и малкия" началник. Просто трябва да има един, който да е идеолог, да е в час със всички точки от правилника, и да знае защо са такива, а не други, и да обучава кандидат съдиите спрямо собственото си виждане. То точно в това е проблема-че всеки си има собствен интерпретация на правилника, и за един и същи проблем се вземат две различни решения.
              Обучението трябва да е спрямо виждането на ЕДИН човек, и всички съдии да действат според това виждане, а не според това кое им се вижда по-справедливо.

              То и затова монархията е много по-ясен начин за управление отколкото демокрацията.
              Спред теб не съм ли в час?

              Коментар


              • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                Ти го каза Майтап, на всички състезания досега като изникне сложен въпрос за решаване-все се допитваме до теб или Жоро. А начина е да има обучени съдии които да вземат същите решения които ще вземете и вие, без да е нужно да ви викаме на терена и да се консултираме с вас.

                Но пък си имаш и треските де.
                Най-елементарния пример е за думата "бутнато" колче. Има и други неща, но са дребни, да не ги обсъждаме тук.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                  Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                  Ти го каза Майтап, на всички състезания досега като изникне сложен въпрос за решаване-все се допитваме до теб или Жоро. А начина е да има обучени съдии които да вземат същите решения които ще вземете и вие, без да е нужно да ви викаме на терена и да се консултираме с вас.

                  Но пък си имаш и треските де.
                  Най-елементарния пример е за думата "бутнато" колче. Има и други неща, но са дребни, да не ги обсъждаме тук.
                  Погледни правилниците на сайта "бутнато" вече е история.

                  Сега да се съсредоточим върху следващите 2 състезания - Зверино и Разград. Всяко следващо състезание тази година според мен е по-добро от предното. Да направим още 2 празника на траяла и догодина да сме още по-добри.

                  Коментар


                  • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                    А начина е да има обучени съдии които да вземат същите решения които ще вземете и вие, без да е нужно да ви викаме на терена и да се консултираме с вас.

                    Коле,всички имат достъп до форума,има възможност да се обучат дистанционно,без да се правят кой знае какви разходи,освен на време.Може да се обсъждат казуси и правилници и тук или в нарочна тема.И като се напише един правилник,то нека е изчистен и точен-например ширина на врата,колко да е,външен периметър на зона,докоснато,но непаднало колче,половин врата? и т.н.

                    Мисля,че един курс,проведен някъде за два дни няма да е по-полезен и по изчерпателен от обсъждане тук във форума.Най-вече,защото вечерта ще се почерпят курсистите и на другия ден всичко ще им е като на филм.
                    Чавдар Владимиров
                    0887/912075
                    Ленд Ровър Диско 1
                    Самуад в проект

                    Коментар


                    • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                      И така става.
                      Но виждаш какво става сега-колкото съдии-толкова интерпретации на правилника.
                      Разбира се-не е имало онлайн "обучение", дано ако това стане да има ефект.

                      И друго има-правилника колкото и да е опростен-все още позволява доста тълкуване. Трябва да се работи в посока опростяване. Колкото по-малко правила за прилагане-толкова по-малка възможност за грешки. Но това си е мое мнение, ако кажете, че сега правилника е добре-да си остане.
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                        Трябва да се опрости максимално правелника и няма да има проблеми.Бутнато колче в Словакия нямаше -само да докосне джипа колче и веднага на секундата се пиши.Даже ако счупи колче се спира времето на състезателя докато се въстонови .Лента се пише пак така .Излизане със две колелета край на зоната ...те хората са го измислили.
                        ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

                        Коментар


                        • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                          Няма бонус първи влязъл в зоната .Няма врати за 100-400 точки.
                          ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

                          Коментар


                          • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                            Тълкуването на правилника по различен начин е проблема.Ако има картинки като при децата тогава ще е ясно какво е бутнато колче.

                            Коментар


                            • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                              Следя темата от самото начало, и се питам защо трябва да се хвърлят ресурси и време за обучаване, като правилника всичко точно и ясно е упоменато! Както в Сливен миналата година се разбрахме със съдиите, правилника трябва да се знае по добре от тях от колкото състезателите го знаят! Работата е, че трябва да се чете и знае наизуст със запетайките! Относно колчето на Бакалов
                              Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                              Щом според правилника щом няма точна дефиниция какво е "бутнато колче" , за мен бутнато колче е всяко видимо изменено и нарушено положение на колчето спрямо предишното положение на колчето преди преминаването на машината . Разбира се има тълкуване че когато колчето лежи най малко с две опорни точки върху терена или е строшено се смята за бутнато , но това никъде не е записано в правилника ...
                              , то в правилника написано кога се счита за наказание бутнато колче (4) За „съборено” се счита колче, което лежи на земята минимум на 2 точки от дължината си
                              !)

                              П.С
                              Относно сложността на правилника, според мен идва точно от различните казуси! Но има възможност малко да е по улеснен!
                              Последно редактирано от Marin Stoyanov; 07-08-14, 07:33.
                              OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                              Коментар


                              • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                                Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
                                Спред теб не съм ли в час?
                                Стоян има възможност да се раздава за общото благо и го прави с най-много сили и средства.
                                Затова нека бъде председател на шампионата и решенията да излизат от него.Съответно и отговорностите му ще бъдат повече,а ние си запазваме правото да го критикуваме !

                                То хубаво онлайн да се учат съдиите,ама как ще се разбере кой чел ,кой не.От друга страна курса струва средства и не всеки може да си го позволи.

                                Спорните моменти могат да се зададат като въпроси в тема за целта и да се вземе решение как се тълкуват.
                                Последно редактирано от antiroad; 07-08-14, 07:34.
                                0887/400121 Антон Донев

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X