От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014
Стига вече с тези колчета. Ето ви извадка от правилника на Стандартен/Модифициран:
Ширината на вратата трябва да е минимум 3 м. За премината(взета) се смята врата премината от целия джип, в правилната посока, като накрая колчетата и не са съборени на земята или счупени.Ако при преминаването на бонус врата се събори или счупи колче, но поне едно колело премине през нея, екипажът печели половината от „цената“ и.
Съборено или счупено колче(4) – 10 т.
(4) За „съборено” се счита колче, което лежи на земята минимум на 2 точки от дължината си
Според мен е по-важно за да намалеят съдийските грешки да се махнат наказанията с натрупване, а те са 2 на състезанията. Излизането с 2 колела, сега е съпроводено и с наказание за ленти и колчета и половин врата е съпроводена със съборено колче.
Стига вече с тези колчета. Ето ви извадка от правилника на Стандартен/Модифициран:
Ширината на вратата трябва да е минимум 3 м. За премината(взета) се смята врата премината от целия джип, в правилната посока, като накрая колчетата и не са съборени на земята или счупени.Ако при преминаването на бонус врата се събори или счупи колче, но поне едно колело премине през нея, екипажът печели половината от „цената“ и.
Съборено или счупено колче(4) – 10 т.
(4) За „съборено” се счита колче, което лежи на земята минимум на 2 точки от дължината си
Според мен е по-важно за да намалеят съдийските грешки да се махнат наказанията с натрупване, а те са 2 на състезанията. Излизането с 2 колела, сега е съпроводено и с наказание за ленти и колчета и половин врата е съпроводена със съборено колче.
Коментар