Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

    Първоначално публикуван от Пламен Исаев Преглед на мнение
    Наша грешка,която поправихме втория ден.Просто не си мислехме,че "модифицираните" ще се унижат да минават по трасето на "стандарта"
    Нали искаха трудно трасе.
    Аритметиката не излизаше-печелеха се 200 точки, а беше невъзможно за минаване на ход, та лебедка-две, някоя друга пътека, и като се сметне времето за което ще се мине-евентуалната печалба става съвсем мижава, да не кажем, че при по-сериозно закопаване може да излязат на минус.

    Но това питане от страна на състезателите показва, че и те не си знаят правилника.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

      Ще се опитам да изразя моето мнение по казуса и възникналия впоследствие дебат за правилници, съдии и др. Много преди да се съглася да стана съдия на траялните състезания съм състезател, макар да е в трофи и рали. И като такъв винаги съм научавал правилниците на всяко състезание. Понеже се е случвало да бъда прецакан по една или друга причина, затова като съдия гледам по никакъв да не ощетявам който и да било състезател. Дори винаги съм "свирил" мача в тяхна полза, но еднакво за всички без изключения. Допускал съм и грешки, но никога това не е било нарочно или умишлено. Не познавам съдия в траялния шампионат, който да иска да нарочно да ощети някой екипаж. Правилника е достатъчно добър, трябва просто да се научи и знае. Още повече на последните състезания заедно със съдийските листи на всеки съдия раздаваме и правилници. Ако възникне ситуация, съдията вади правилника, показва какво е решението на дадения проблем по казуса на екипажа, разбират се и всичко приключва. На мен лично се е случвало по този начин да доказвам решението си. Просто състезателите все още не обичат да четат правилниците, но като им се обясни човешки и с разбиране всичко си идва на мястото .Не трябват и курсове за съдии. Всички казуси се случват по време на състезание и се решават в движение. Трябва си просто повече опит при съдиите и рутина. Все пак шампионата е едва на година и половина. Мисля, че постепенно всичко се нарежда, трябва само още малко време. Сега за грешката допусната от Чичо Митко. Това е чисто техническа грешка, а не от незнание или нарочна. Ще се убедите от снимката на карнета. Просто времето е записано на другия ред. Освен това на него му дойде в повече натоварването на това състезание, освен с организацията, правенето на екстремите, трябваше и да поеме старт-финала, времеизмерването плюс оценяването на първия и последния екстрем на затвореното трасе.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1632.jpg
Прегледи:1
Размер:125.5 КБ
ID:5604230
      Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
      SSang Yong Kyron 2.0xdi
      Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

      Коментар


      • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

        Имам питане - машината преминава само с едно или две колела през бонус врата без да счупи или събори колче / в смисъл подава предните колела през вратата и се връща назад . В случая екипажа печели ли половината от стойността на вратата , защото според правилника половин врата се печели когато
        .Ако при преминаването на бонус врата се събори или счупи колче, но поне едно колело премине през нея, екипажът печели половината от „цената“ и.
        VEREYA MOTORSPORT TEAM

        Коментар


        • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

          Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
          Имам питане - машината преминава само с едно или две колела през бонус врата без да счупи или събори колче / в смисъл подава предните колела през вратата и се връща назад . В случая екипажа печели ли половината от стойността на вратата , защото според правилника половин врата се печели когато
          .Ако при преминаването на бонус врата се събори или счупи колче, но поне едно колело премине през нея, екипажът печели половината от „цената“ и.
          Не се печели половин врата. Джипът трябва да е от другата страна на вратата целият. Като само се подаде и върне назад, той не е преминал изяло врата и не се намира зад нея.

          За премината(взета) се смята врата премината от целия джип.

          Коментар


          • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

            Май нещо не се разбрахте .
            Стояне ,искаш да кажеш ,че ако съборя едното колче с джипа си без да преминавам вратата не ми се пише половината врата ли ?/Както беше на Русе първия ден при Любо ,всички бутахме колчето и се пишеше половин врата /
            0887/400121 Антон Донев

            Коментар


            • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

              Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
              Май нещо не се разбрахте .
              Стояне ,искаш да кажеш ,че ако съборя едното колче с джипа си без да преминавам вратата не ми се пише половината врата ли ?/Както беше на Русе първия ден при Любо ,всички бутахме колчето и се пишеше половин врата /
              Няма премината врата в случая , ако беше я минал с цялата дължина на машината и беше бутнал колче , тогава щеше да имаш половин врата
              VEREYA MOTORSPORT TEAM

              Коментар


              • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                Е добре бе, как искате да ви се зачете врата, след като не сте я преминали? Първо трябва да преминеш вратата, чак след това се гледа дали си бутнал колче или не и се пише половин или цяла. Това е моето виждане и когато съм бил съдия, винаги съм го спазвал.
                “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
                Walter Rohrl
                GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

                Коментар


                • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                  За премината(взета) се смята врата премината от целия джип, в правилната посока, като накрая колчетата и не са съборени на земята или счупени. Ако при преминаването на бонус врата се събори или счупи колче, но поне едно колело премине през нея, екипажът печели половината от „цената“ и
                  Тони,ако минеш само със задното колело през вратата и бутнеш колче или минеш с едно от предните през вратата и бутнеш колче след което продължиш към следващата врата ти се пише половин врата ( масово ги минавате с двете леви или с двете десни гуми ) С влизане и излизане на заден печалбата е нулева дори и задните ти гуми да са на сантиметър пред вратата

                  ПП: Може и да греша
                  >>MI SUBI HI >< ShoguN<< 3.0 V6 24, автоматик , къса база
                  Защото така ми харесва...
                  Телефон: НЯМАМ
                  Когато немогат да стигнат нивото ти,хората започват да те плюят

                  Коментар


                  • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                    Първоначално публикуван от Ne_Razbral_4o Преглед на мнение
                    Тони,ако минеш само със задното колело през вратата и бутнеш колче или минеш с едно от предните през вратата и бутнеш колче след което продължиш към следващата врата ти се пише половин врата ( масово ги минавате с двете леви или с двете десни гуми ) С влизане и излизане на заден печалбата е нулева дори и задните ти гуми да са на сантиметър пред вратата

                    ПП: Може и да греша
                    Точно така.

                    Прегазваш колчето и отиваш напред за половин врата.

                    Коментар


                    • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                      Първоначално публикуван от Ne_Razbral_4o Преглед на мнение
                      Тони,ако минеш само със задното колело през вратата и бутнеш колче или минеш с едно от предните през вратата и бутнеш колче след което продължиш към следващата врата ти се пише половин врата ( масово ги минавате с двете леви или с двете десни гуми ) С влизане и излизане на заден печалбата е нулева дори и задните ти гуми да са на сантиметър пред вратата

                      ПП: Може и да греша

                      Уж си Неразбрал-чо пък всичко си разбрал

                      Коментар


                      • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                        С тази половин врата,състезателите почнаха с тарикатлъци да се състезават.Искам да попитам половин е.....не има ли.

                        Коментар


                        • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                          Точки се отнемат за:
                          Време за преминаване на цялото трасе(6) – 6т/мин , 1т/10сек

                          Легенда: (6) Времето за преминаване на трасето ще се закръглява до 10 секунди по математическото правило( напр. 15’24” се закръглява на 15мин и 20 сек, а 15’25” се закръглява на 15мин и 30 сек)
                          Това какво е?

                          пример: контролното време за преминаване на трасето е 30 мин., екипажа е финиширал за 31 мин. и тази 1 минута в повече се наказва с 6 т. защото е над контролното време или ....
                          >>MI SUBI HI >< ShoguN<< 3.0 V6 24, автоматик , къса база
                          Защото така ми харесва...
                          Телефон: НЯМАМ
                          Когато немогат да стигнат нивото ти,хората започват да те плюят

                          Коментар


                          • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                            Не Петьо. Оправда ника си

                            Ако екипажа е преминал трасето да речем за 10 минути и 16 секунди, от събраните от врати и други бонуси точки ще му бъдат отнети 62 точки. За 10-те минути по 6 точки на минута, и още две точки за 16-те секунди. 16 се закръглят на 20, та се получават две точки.
                            Направено е с цел все пак времето да има някаква тежест в класирането.

                            Ако максималното време за преминаване на трасето изтече-екипажа се изкарва от трасето, и му се начисляват 180 наказателни точки. 30 минути по 6 точки.
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                              В момента между правилниците за различните класове има доста разлики. Постарайте се след корекциите на правилника за догодина правилниците да са уеднаквят, като разлики да има само в наказанията. Все пак за малките класове може да се оставят няколко разлики като например "необявена/обявена помощ от публиката) да я има като възможност. В момента аз лично като съм бил преди обед на един клас, а следобед на друг се обърквам малко.
                              Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                              Телефон - в профила!

                              Коментар


                              • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                                Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
                                Точно така.

                                Прегазваш колчето и отиваш напред за половин врата.
                                Хубаво че съм го прегазил ама колчето не отговаря на изискването за "бутнато колче" и не лежи най-малко на две допирни точки на повърхността. Трябва ли да сляза и да сритам колчето за да отговаря на изискванията преди да съм минал с цялата дължина на джипа през вратата и да ми се зачете за "взета половин врата" или да го сритам чак когато премина през нея или не трябва да се боря докато падне защото съм взел вратата но колчето не е бутнато което значи че нямам врата и съм правил само шоу на публиката

                                На мен лично предложението за "докоснато колче" (във всичките му разновидности) на Мехата по ми харесва


                                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                                Не Петьо. Оправда ника си ..........
                                Старая се до колкото мога

                                Забравих думичката дето някой трябва да седне и за разясни тълкуването на правилника и съпроводените с него казуси , та идеята ми беше че на Приморско има цели седем дни в който може да се отдели малко време и за това. Сигурен съм че ще има желаещи както от съдийския състав така и от екипажите участващи във веригата, а не по цял ден да ми се наливате с бири и да си кълчите дупетата на вечерните дискотеки
                                >>MI SUBI HI >< ShoguN<< 3.0 V6 24, автоматик , къса база
                                Защото така ми харесва...
                                Телефон: НЯМАМ
                                Когато немогат да стигнат нивото ти,хората започват да те плюят

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X