Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

    Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение

    Вече предложих критерият да е размерът на гумите и по мое мнение той да бъде до 90 см.


    Аз много бих се радвал ако има ясни правила по които да се гледа кагато човек решава да си направи машина за определен клас и в същото време те да не се променят всяка година.Пример -права машина за модифициран .Слагам и гуми до 90 см (ако се приеме) ,шокове и т.н.Влизам в форума след половин година и чета примерно:Днес решихме гуми до 85 см и без шокове и койлове .Някакси няма да ми стане приятно на фона на разходите на нещата които няма да отговарят на правилника.
    Боби gsm 0898689957 Сузуки самураи sj418

    Коментар


    • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

      Ето пример за направа на джип.Много удачно за състезания,с изключение на това ,че механиците са доста и ще трябва много ракия и мезе за вечерта:
      http://www.unikalno.net/03/unikalno-...a-neveroyatni/
      Чавдар Владимиров
      0887/912075
      Ленд Ровър Диско 1
      Самуад в проект

      Коментар


      • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

        Първоначално публикуван от bobi8603 Преглед на мнение
        Аз много бих се радвал ако има ясни правила по които да се гледа кагато човек решава да си направи машина за определен клас и в същото време те да не се променят всяка година.Пример -права машина за модифициран .Слагам и гуми до 90 см (ако се приеме) ,шокове и т.н.Влизам в форума след половин година и чета примерно:Днес решихме гуми до 85 см и без шокове и койлове .Някакси няма да ми стане приятно на фона на разходите на нещата които няма да отговарят на правилника.
        Правилата за класовете са публикувани и няма да бъдат променяни - погледни темата с изискванията и правилниците. Със сигурност няма да се променят и в следващите издания на шампионата.

        Това за което говорим тук е за клас Прототип и допълнителна награда в него за прототипите с по-малки гуми, които след време ще се отделят в 4-я клас (Промодифициран).

        Ако правиш машина за клас Модифициран, наблегни на добре проектирана и изработена клетка. Бих препоръчал за клетката да се следват правилата на FIA или тези описани в правилниците за Евротраяла, единствено от гледна точка на безопасност. Аз ще правя машина за клас Стандартен и ще си направя клетката точно както е описано в Евротраяла, нищо че не е задължителна - а така ще мога да ходя с нея и на Евротраял.
        Последно редактирано от Стоян Францов; 02-03-14, 17:12.

        Коментар


        • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

          Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
          Правилата за класовете са публикувани и няма да бъдат променяни - погледни темата с изискванията и правилниците. Със сигурност няма да се променят и в следващите издания на шампионата.

          Това за което говорим тук е за клас Прототип и допълнителна награда в него за прототипите с по-малки гуми, които след време ще се отделят в 4-я клас (Промодифициран).
          При тия правила и ограничение на гумите.До год. живот издраве влизам отново във играта.

          Коментар


          • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

            Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
            Докато си тествах УАЗ-а тук добре сте се потрудили с клавиатурите Добре е, че вече почнахме да гледаме в една посока.

            Конкретно за предложението на Антон:



            И аз съм на същото мнение, ще дадем награди(грамоти и купи) за класираните най-напред в генералното класиране с малките прототипи. Вече предложих критерият да е размерът на гумите и по мое мнение той да бъде до 90 см.

            В зависимост от общия брой участници, наградата може да е само за 1 или за първите 3-ма. Най-лесно ще е да се види след Сливен колко хора имат интерес да участват в Прототип.

            Какво мислите по този въпрос?
            Всъщност ще предложа и още едно ограничение - освен гуми до 90 см. и задния мост да не е завиващ.

            Коментар


            • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

              То интерес и желание имат много,но за съжеление пари няма.

              Коментар


              • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                Първоначално публикуван от бай Матьо Преглед на мнение
                То интерес и желание имат много,но за съжеление пари няма.
                Не всичко е пари: http://yellowspider.se/teknik.html Ето ви линк как се прави прототип за траял почти от скрап

                Коментар


                • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                  Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
                  Всъщност ще предложа и още едно ограничение - освен гуми до 90 см. и задния мост да не е завиващ.
                  А ако е завиващ но не завивам с него в нито една от зоните? По тази логика трябва и клас за портални мостове да се направи.А за задни завиващи с редукторно педаване?Още един клас..още купи и тн.

                  Коментар


                  • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                    Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
                    А ако е завиващ но не завивам с него в нито една от зоните? По тази логика трябва и клас за портални мостове да се направи.А за задни завиващи с редукторно педаване?Още един клас..още купи и тн.
                    Предлагам това с перспектива за да може още от сега да се изчистят критериите за липсващия клас - до какви гуми, каква конструкция и т.н. Досега нито един състезател не си е дал градивно мнението. Все още чакаме преложения

                    До сега има 7 записани за клас Прототип за Сливен, при толкова много участници с прототипи колко класа са необходими? Аз мисля, че прекалено много се говори основно за Прототип и малко се неглижират и подценяват другите класове. Там също ще е много интересно.

                    А вие защо не пробвате Вранглера на някой от траялите, че даже и на всички. Ще е добра подготовка за Малайзия догодина.
                    Последно редактирано от Стоян Францов; 02-03-14, 17:59.

                    Коментар


                    • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                      Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
                      Не всичко е пари: http://yellowspider.se/teknik.html Ето ви линк как се прави прототип за траял почти от скрап
                      Това което продадох на краси от Казанлък е гледано от тук
                      (омегов мотор,дифове форд бус,раздатка уаз-4месеца труд-3480 лева).При тия правила и ограничения за гуми догодина започвам ново(само ще одстраня 3 груби грешки който останових още в началото)но нямах време за корекций защото Сливен наближаваше.

                      Коментар


                      • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                        Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
                        Предлагам това с перспектива за да може още от сега да се изчистят критериите за липсващия клас - до какви гуми, каква конструкция и т.н. Досега нито един състезател не си е дал градивно мнението. Все още чакаме преложения

                        До сега има 7 записани за клас Прототип за Сливен, при толкова много участници с прототипи колко класа са необходими? Аз мисля, че прекалено много се говори основно за Прототип и малко се неглижират и подценяват другите класове. Там също ще е много интересно.

                        А вие защо не пробвате Вранглера на някой от траялите, че даже и на всички. Ще е добра подготовка за Малайзия догодина.
                        Кой организатор пита състезателите за мнение?Аз за първи път чувам за такова нещо.Правиш състезание с определено трасе и слагаш изисквания които да са изпълнени от състезателите.Който ги покрива кара на който не му изнася гледа зад оградата.Това е в цял свят.
                        Вранглера е още в Малайзия забравихме как изглежда.Имаме големи рзаправии по докарването на джипа.
                        По бързо и лесно ще ми е да направим нова и то точно за този шампионат.
                        Като гледам как се джанкате тук още е рано за участия по траялни състезания в БГ.

                        Коментар


                        • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                          Първоначално публикуван от чаро 4х4 Преглед на мнение
                          ИМАМ ПРЕДЛОЖЕНИЕ!
                          Нека през тази година наградния фонд да е само символичен,т.е.само купи и/или грамоти,БЕЗ ФИНИКИЙСКИ ЗНАЦИ!
                          Нека да видим колко са истинските радетели за спорта.
                          Нека както каза Борко да се видим,да поговорим,да се посмеем и да разпуснем психически,не да се натоварваме.
                          Нека да не се правят сметки от друг състезател кой колко вложил,влага или ще вложи в машината си.
                          НЕКА БЪДЕМ ПРИЯТЕЛИ!НЕКА БЪДЕМ ХОРА!
                          Предлагам го за гласуване.
                          Твърдо за.
                          Нека силата да бъде с нас!
                          Suzuki Grand Vitara
                          +34 642 91 4154

                          Коментар


                          • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                            Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
                            Кой организатор пита състезателите за мнение?Аз за първи път чувам за такова нещо.Правиш състезание с определено трасе и слагаш изисквания които да са изпълнени от състезателите.Който ги покрива кара на който не му изнася гледа зад оградата.Това е в цял свят.
                            Вранглера е още в Малайзия забравихме как изглежда.Имаме големи рзаправии по докарването на джипа.
                            По бързо и лесно ще ми е да направим нова и то точно за този шампионат.
                            Като гледам как се джанкате тук още е рано за участия по траялни състезания в БГ.
                            Сега имаме възможност да съберем мнения за клас, който ще въведем в близко бъдеще. Явно това е най-болният клас всички искат да карат в него

                            Не е рано за участие, джанкане винаги ще има, но траялът се развива

                            Коментар


                            • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                              Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
                              Сега имаме възможност да съберем мнения за клас, който ще въведем в близко бъдеще. Явно това е най-болният клас всички искат да карат в него

                              Не е рано за участие, джанкане винаги ще има, но траялът се развива
                              +6

                              Коментар


                              • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                                Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
                                Кой организатор пита състезателите за мнение?Аз за първи път чувам за такова нещо.Правиш състезание с определено трасе и слагаш изисквания които да са изпълнени от състезателите.Който ги покрива кара на който не му изнася гледа зад оградата.Това е в цял свят.

                                По бързо и лесно ще ми е да направим нова и то точно за този шампионат.
                                Като гледам как се джанкате тук още е рано за участия по траялни състезания в БГ.
                                Стоян го раздава много демократично. Аз лично не вярвам в плурализма и вярвам в единоначалието.
                                Смятам да го излекувам от тези му забежки.
                                Тук не се "джанкаме". Просто има един подстрекател, който дори не кара в състезанията от шампионата, защото осъзнава, че машините му са неконкурентни. Вместо да построи машина, която да може поне да завърши едно състезание той от години се опитва да ни накара да направим състезанията по неговия вкус. Има и един под-подстрекатер, който е участвал на едно състезание от шампионата и се представи отлично. Неговите мотиви не са ми ясни и го отдавам на личностни особености. Има един-. двама "ревльовци" от състезателите, но те извън форума се държат нормално, карат и се представят добре. Като цяло картината не е зле и не отговаря на форумната такава.
                                Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X