Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Поялници

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20201223_163346.jpg
Прегледи:359
Размер:244.2 КБ
ID:6687253 Със оригиналната кутия върви вентилатор със платката за регулиране на оборотите.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20201223_163520.jpg
Прегледи:355
Размер:313.0 КБ
ID:6687256 Има си и датчик за температурата

      Отделен датчик от панела също
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20201223_170324.jpg
Прегледи:342
Размер:277.8 КБ
ID:6687260Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20201223_180154.jpg
Прегледи:343
Размер:299.8 КБ
ID:6687261Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20201223_170107.jpg
Прегледи:338
Размер:317.6 КБ
ID:6687258
        Прикачени файлове
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image_910021.jpg
Прегледи:350
Размер:167.3 КБ
ID:6687266Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Screenshot_2020-12-23-17-58-55-145_com.rdpowergoogle.socketassistant.jpg Прегледи:1 Размер:172.8 КБ ID:6687264Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Screenshot_2020-12-23-17-56-33-847_com.rdpowergoogle.socketassistant.jpg Прегледи:1 Размер:171.0 КБ ID:6687265Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Screenshot_2020-12-23-18-00-34-966_com.rdpowergoogle.socketassistant.jpg Прегледи:1 Размер:176.5 КБ ID:6687263
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • Софтуера ми харесва,мога да го ръчкам през мрежата ,в момента лаба е в офиса ,и му ръчкам настройките от вкъщи,на 15 км.съм от него.

            Това през телефона.

            Захранване сложих някакво което хванах от кашона за ремонт,което първо успях да оправя за половин час...14 волта на 6.5 А мисля че беше.

            Мисля си да прасна 3 импулсни последователно по 24 волта ,не ми се ще,но ако не открия подходящо ...ще импровизирам.Менуел нямат повече от 48 волта,днес говорих с тях.
            Последно редактирано от Roninn; 23-12-20, 20:13.
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
              ...Със оригиналната кутия върви вентилатор със платката за регулиране на оборотите.
              Ако сложиш “оригиналното” 60V за кит-a или някой MW в такъв формат, този вентилатор на кутията ще се яви като трети

              А на другото ми лаб захранване (в същата кутия) с различен регулатор сложих 3 импулсни х19V последователно.
              Така сега след регулатора излизат към 50V максимум, което покрива стандарта 48V без драма.
              Враг усраине

              Коментар


              • Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
                Леко е шумно с 2 вентилатора вътре като този в захранването дори няма контрол нито на обороти нито на пускане.
                Това подлежи на оптимизация естествено но се въздържах като го събирах заради гаранцията.
                Пък и не го слушам непрекъснато, че да ми пречи.

                Ти какво импулсно захранване му взе все пак?

                Ей тук едно видео на което закачих 12V Weller за тест към него, около 30W товар.
                Доста по-малко е като товар за възможностите му.
                Вентилатора, който се чува докато регулатора в поялника държи нагревателя включен е дребната гад на RD6006.
                Големият в импулсното почти не се чува.

                Дребно, зло и шумно като пинчер



                И чак пък лан модул... Имаш предвид модула за Wireless ли?
                Аз даже в хуйесби-то му не съм включвал нищо и нямам идея с какво програмно осигуряване работи.
                Който го интересува ще го намери, за моите нужди е изишна екстра.
                Гледах в EEVblog ревюто преди време, че има както мобилен софтуер така и за PC:



                Това захранване от захранване.ком пише че има време закъснение след включване,така ли е и ако да,колко е закъснението.
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • Ааааа и в момента работи на 4.2 волта и 3 А ток,нищо не се чува ,работи от часове, абсолютна тишина....
                  Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                  Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                  Анатолий Пейчинов o8875о9815
                  https://dvrbg.com/

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение

                    Това захранване от захранване.ком пише че има време закъснение след включване,така ли е и ако да,колко е закъснението.
                    Трябва да му обърна внимание - няколко сек след включвате е и не ми прави впечатление.
                    Доколкото помня не можеш да го променяш.

                    Имаше обаче някаква особеност при претоварване захранването...
                    Или беше свързано пак с време на възстановяване или пък трябваше рестарт.
                    В документацията на сайта беше написано.

                    А, още една особеност на импулсното:
                    Има си вграден индикатор на натоварване в проценти с 4 или 5 степени.
                    Това е ОК обаче светоИдиотите му са в кутията и не са ги извели на куплуг.
                    Тоест не е предвидено да се извеждат индикатори за състояние на преден панел, както е при захранванията на MW.
                    Виждат се обаче ако се загледаш през вентилационните отвори в задната част на кутията.

                    Относно вентилаторите:

                    Riden си пуска неговият от някаква мощност нагоре винаги, независимо от температурата.
                    Така го и спира.

                    Този в импулсното на захранване.цом работи непрекъснато но е 80мм и не се чува толкова.

                    Точно него имах намерение да заменя с по-тих и да го пускам през контрол но това ще се случи като изтекат гаранциите, евентуално.

                    Не го ползвам ежедневно и дори така не ми е проблем да остане!

                    Враг усраине

                    Коментар


                    • Нещо удрям на голям камък със тези 70 волта на бг пазара.Във ценовата листа на менуел има един вариант на 48 волта захранване,регулируемо,със възможност за настройка до 54 или 56 волта ,забелязах че управлението може да вдига максимума със един волт под входното,поне в диапазона 15 волта,тоест при входно 56 волта, трябва да може да даде 55 волта ,което мен ме устройва....тоест аз гоня 48-52 волта PoE.На 48 всичко до източника трябва да работи абсолютно коректно.

                      Ако не беше PoE то, до 18 волта ми покрива 99% от моите задачи,макар че минала седмица ми трябваха точно 27.4 волта за ремонт на едно импулсно захранване 28 волта 2.7 Ампера,тук местния дилър иска почти 200 лв.за него,.

                      Оказа се че е италианско,ребрандиран менуел ,на доста смислена цена...обаче има два куплунга не помня на изуст с колко кабела все още не съм сигурен за какво точно са допълнителните изходи...

                      Импулсното държи напрежение,регулира...но под товар кляка на 2-3-8 волта ...филтриращите кондензатори са ок,ремонтирал съм няколко такива за последните година ,но всички проблеми не са еднакви,това ще го ровя повече време и става нерентабилно!

                      п.п напрежението ми трябваше да проверя устройството дали в някаква степен работи коректно,защото при пада на напрежение,всички релейни изходи са щракали две седмици нон стоп .
                      Последно редактирано от Roninn; 25-12-20, 06:55.
                      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                      Анатолий Пейчинов o8875о9815
                      https://dvrbg.com/

                      Коментар


                      • Не разбрах част от написаното но да знаеш, че RIDEN 6006 не се държи добре при колебания на напрежението във входа му!

                        Правих тест с линейно захранване (траф и грец) на входа преди да го затворя.
                        Не помня колко капацитет събрах за филтрация но имах намерение в последствие да сложа батерия с поне 20 фарада.
                        С автоматика за плавно зареждане на батерията и съответно разреждане при изключване.

                        Та настройвам изхода на някакво напрежение и включвам товар.

                        При линейно захранване е нормално изправеното напрежение / входът на регулатора да “клекне” като напрежение.
                        Естествено и тук се получава така, няколко волта надолу.
                        Проблемът е, че регулатора “изпуска” и изхода с малко, което в рамките на секунда компенсира.

                        Ако пък консумацията не е фиксирана, тоест има големи вариации на ток става още по-зле.

                        Това е недопустимо за лабораторни цели (и не само) та реших да оставя импулсното.
                        Очевидно с такова е предвиждано да бачка а вече бях купил такова.
                        Освен това нямах и подходящ трансформатор освен за тестовете.

                        Щом като гониш PoE като таван защо не вземеш едно RSP-320-48 на което със сигурност можеш да вдигнеш изхода поне до 50V.
                        Тези 2 волта ще са достатъчни за правилна работа на регулатора!
                        Ако мощността/цената пък ти е в повече можеш да ползваш 200 "свещи" модела - RSP-200-48.
                        Той освен по-евтин е и с пасивно оглаждане.

                        Друг работещ вариант - цвъкваш 3 броя ЕДНАКВИ импулсни за лаптоп.
                        Чупиш им пластмасите предварително да останат на гола платка.
                        Става по-компактно и се подобрява драматично охлаждането им.
                        Изходите свързваш последователно и получаваш 3х19 = 57V.
                        Това обаче ако имаш налични и мястото в кутията позволява да навържеш такъв гирлянд.

                        И наистина като последен вариант помолиш някой да ти купи "оригиналното" китайско от ибей, пещерата или амазон,
                        Така няма нужда от каквито и да е импровизации, дори отворите за закрепване ще съвпаднат.
                        Чакаш 1 месец но след това затваряш и работиш!


                        Както и да го измислиш да знаеш, че мощността на импулсното трябва да бъде по-голяма от мощността на регулатора.
                        Нали разбираш, точно обратното на това, което аз съм направил.

                        Точно лафа на дедо поп: "Чадо ти не ме гледай какво правя а слушай що ти думам"
                        Враг усраине

                        Коментар


                        • Оригиналното го има в чешкия склад на алиекспрес. За седмица е тук ако куриерите работят нормално.

                          Коментар


                          • Мисля че намерих ,днес сутринта говорих с един човек от Перник,вторник ще ми прати 70 волта 7-8 Ампера.
                            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                            Анатолий Пейчинов o8875о9815
                            https://dvrbg.com/

                            Коментар


                            • Днес ми остана време да си поиграя в офиса сам на воля ,първо мерих температурата на поялната станция от темата,оказа се почти 50 градуса отклонение,при моите 220 гр.на които опитно съм установил че човката не почернява , всъщност са 270 градуса реални.

                              Ремонтирах няколко импулсни захранвания .,отделих 2 х24 волта 6.7 Ампера,събират се ,но ще си изчакам в сряда да дойде поръчаното.

                              Бяха се насъбрали мултицети за ремонт.6 броя днес ги оправих без един.

                              Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20201226_153345.jpg Прегледи:0 Размер:595.7 КБ ID:6688122
                              На тоя зеления му намерих схемата и го оправих ,свистеше му зумера със някакъв високочестотен звук ,зумера го превключва транзистор ,всичко е точно.

                              Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20201226_175312.jpg Прегледи:0 Размер:558.9 КБ ID:6688123
                              На жълтия ,имаше студени спойки около клемите на сондите.

                              Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20201226_172249.jpg Прегледи:0 Размер:508.4 КБ ID:6688124Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20201226_154041.jpg Прегледи:0 Размер:700.0 КБ ID:6688125

                              MS 8200 G ми трябва схема,на ппложение зумер или омметър е мерено 220 в.

                              До тук съм намерил два диода окъсени,две съпротивления прекъснати,една прекъсната пътечка и съм до тук без схема....

                              Уреда тръгна и всичко работи ,само зумера свири непрекъснато ,дори в режим на зумер,индикацията си работи на дисплея но както казах,зумера свири независимо от избрания режим.

                              Лошото е че някакси всичко е рахвърляно по платката два диода ги проследявам по диагонал на цялата платка ,не намирам управлението от къде идва ,тона го задава чип,но ключа би трябвало да е транзистор ,а такива изобилстват по платката.

                              Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20201226_164532.jpg Прегледи:0 Размер:432.1 КБ ID:6688128Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20201226_164445.jpg Прегледи:0 Размер:324.2 КБ ID:6688129

                              Та търся схема на MS 8200 G



                              Ако нещо се обърка с доставката,тея импулсни ще влязат в Тес-а . Днес го ползвах няколко пъти,ми той си е жив мултицет за напрежение и ток,баси кефа,улесни ми живота с тая индикация.
                              Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20201226_175615.jpg Прегледи:0 Размер:467.3 КБ ID:6688131
                              Последно редактирано от Roninn; 26-12-20, 19:49.
                              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                              Анатолий Пейчинов o8875о9815
                              https://dvrbg.com/

                              Коментар


                              • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20201226_171819.jpg
Прегледи:308
Размер:382.9 КБ
ID:6688222
                                Показания и реалност
                                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                                https://dvrbg.com/

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X