Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Поялници
Свий
X
-
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
-
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Софтуера ми харесва,мога да го ръчкам през мрежата ,в момента лаба е в офиса ,и му ръчкам настройките от вкъщи,на 15 км.съм от него.
Това през телефона.
Захранване сложих някакво което хванах от кашона за ремонт,което първо успях да оправя за половин час...14 волта на 6.5 А мисля че беше.
Мисля си да прасна 3 импулсни последователно по 24 волта ,не ми се ще,но ако не открия подходящо ...ще импровизирам.Менуел нямат повече от 48 волта,днес говорих с тях.Последно редактирано от Roninn; 23-12-20, 20:13.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение...Със оригиналната кутия върви вентилатор със платката за регулиране на оборотите.
А на другото ми лаб захранване (в същата кутия) с различен регулатор сложих 3 импулсни х19V последователно.
Така сега след регулатора излизат към 50V максимум, което покрива стандарта 48V без драма.
Враг усраине
Коментар
-
Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнениеЛеко е шумно с 2 вентилатора вътре като този в захранването дори няма контрол нито на обороти нито на пускане.
Това подлежи на оптимизация естествено но се въздържах като го събирах заради гаранцията.
Пък и не го слушам непрекъснато, че да ми пречи.
Ти какво импулсно захранване му взе все пак?
Ей тук едно видео на което закачих 12V Weller за тест към него, около 30W товар.
Доста по-малко е като товар за възможностите му.
Вентилатора, който се чува докато регулатора в поялника държи нагревателя включен е дребната гад на RD6006.
Големият в импулсното почти не се чува.
Дребно, зло и шумно като пинчер
И чак пък лан модул... Имаш предвид модула за Wireless ли?
Аз даже в хуйесби-то му не съм включвал нищо и нямам идея с какво програмно осигуряване работи.
Който го интересува ще го намери, за моите нужди е изишна екстра.
Гледах в EEVblog ревюто преди време, че има както мобилен софтуер така и за PC:
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Ааааа и в момента работи на 4.2 волта и 3 А ток,нищо не се чува ,работи от часове, абсолютна тишина....Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
Това захранване от захранване.ком пише че има време закъснение след включване,така ли е и ако да,колко е закъснението.
Доколкото помня не можеш да го променяш.
Имаше обаче някаква особеност при претоварване захранването...
Или беше свързано пак с време на възстановяване или пък трябваше рестарт.
В документацията на сайта беше написано.
А, още една особеност на импулсното:
Има си вграден индикатор на натоварване в проценти с 4 или 5 степени.
Това е ОК обаче светоИдиотите му са в кутията и не са ги извели на куплуг.
Тоест не е предвидено да се извеждат индикатори за състояние на преден панел, както е при захранванията на MW.
Виждат се обаче ако се загледаш през вентилационните отвори в задната част на кутията.
Относно вентилаторите:
Riden си пуска неговият от някаква мощност нагоре винаги, независимо от температурата.
Така го и спира.
Този в импулсното на захранване.цом работи непрекъснато но е 80мм и не се чува толкова.
Точно него имах намерение да заменя с по-тих и да го пускам през контрол но това ще се случи като изтекат гаранциите, евентуално.
Не го ползвам ежедневно и дори така не ми е проблем да остане!
Враг усраине
Коментар
-
Нещо удрям на голям камък със тези 70 волта на бг пазара.Във ценовата листа на менуел има един вариант на 48 волта захранване,регулируемо,със възможност за настройка до 54 или 56 волта ,забелязах че управлението може да вдига максимума със един волт под входното,поне в диапазона 15 волта,тоест при входно 56 волта, трябва да може да даде 55 волта ,което мен ме устройва....тоест аз гоня 48-52 волта PoE.На 48 всичко до източника трябва да работи абсолютно коректно.
Ако не беше PoE то, до 18 волта ми покрива 99% от моите задачи,макар че минала седмица ми трябваха точно 27.4 волта за ремонт на едно импулсно захранване 28 волта 2.7 Ампера,тук местния дилър иска почти 200 лв.за него,.
Оказа се че е италианско,ребрандиран менуел ,на доста смислена цена...обаче има два куплунга не помня на изуст с колко кабела все още не съм сигурен за какво точно са допълнителните изходи...
Импулсното държи напрежение,регулира...но под товар кляка на 2-3-8 волта ...филтриращите кондензатори са ок,ремонтирал съм няколко такива за последните година ,но всички проблеми не са еднакви,това ще го ровя повече време и става нерентабилно!
п.п напрежението ми трябваше да проверя устройството дали в някаква степен работи коректно,защото при пада на напрежение,всички релейни изходи са щракали две седмици нон стоп .Последно редактирано от Roninn; 25-12-20, 06:55.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Не разбрах част от написаното но да знаеш, че RIDEN 6006 не се държи добре при колебания на напрежението във входа му!
Правих тест с линейно захранване (траф и грец) на входа преди да го затворя.
Не помня колко капацитет събрах за филтрация но имах намерение в последствие да сложа батерия с поне 20 фарада.
С автоматика за плавно зареждане на батерията и съответно разреждане при изключване.
Та настройвам изхода на някакво напрежение и включвам товар.
При линейно захранване е нормално изправеното напрежение / входът на регулатора да “клекне” като напрежение.
Естествено и тук се получава така, няколко волта надолу.
Проблемът е, че регулатора “изпуска” и изхода с малко, което в рамките на секунда компенсира.
Ако пък консумацията не е фиксирана, тоест има големи вариации на ток става още по-зле.
Това е недопустимо за лабораторни цели (и не само) та реших да оставя импулсното.
Очевидно с такова е предвиждано да бачка а вече бях купил такова.
Освен това нямах и подходящ трансформатор освен за тестовете.
Щом като гониш PoE като таван защо не вземеш едно RSP-320-48 на което със сигурност можеш да вдигнеш изхода поне до 50V.
Тези 2 волта ще са достатъчни за правилна работа на регулатора!
Ако мощността/цената пък ти е в повече можеш да ползваш 200 "свещи" модела - RSP-200-48.
Той освен по-евтин е и с пасивно оглаждане.
Друг работещ вариант - цвъкваш 3 броя ЕДНАКВИ импулсни за лаптоп.
Чупиш им пластмасите предварително да останат на гола платка.
Става по-компактно и се подобрява драматично охлаждането им.
Изходите свързваш последователно и получаваш 3х19 = 57V.
Това обаче ако имаш налични и мястото в кутията позволява да навържеш такъв гирлянд.
И наистина като последен вариант помолиш някой да ти купи "оригиналното" китайско от ибей, пещерата или амазон,
Така няма нужда от каквито и да е импровизации, дори отворите за закрепване ще съвпаднат.
Чакаш 1 месец но след това затваряш и работиш!
Както и да го измислиш да знаеш, че мощността на импулсното трябва да бъде по-голяма от мощността на регулатора.
Нали разбираш, точно обратното на това, което аз съм направил.
Точно лафа на дедо поп: "Чадо ти не ме гледай какво правя а слушай що ти думам"Враг усраине
Коментар
-
Мисля че намерих ,днес сутринта говорих с един човек от Перник,вторник ще ми прати 70 волта 7-8 Ампера.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Днес ми остана време да си поиграя в офиса сам на воля ,първо мерих температурата на поялната станция от темата,оказа се почти 50 градуса отклонение,при моите 220 гр.на които опитно съм установил че човката не почернява , всъщност са 270 градуса реални.
Ремонтирах няколко импулсни захранвания .,отделих 2 х24 волта 6.7 Ампера,събират се ,но ще си изчакам в сряда да дойде поръчаното.
Бяха се насъбрали мултицети за ремонт.6 броя днес ги оправих без един.
На тоя зеления му намерих схемата и го оправих ,свистеше му зумера със някакъв високочестотен звук ,зумера го превключва транзистор ,всичко е точно.
На жълтия ,имаше студени спойки около клемите на сондите.
MS 8200 G ми трябва схема,на ппложение зумер или омметър е мерено 220 в.
До тук съм намерил два диода окъсени,две съпротивления прекъснати,една прекъсната пътечка и съм до тук без схема....
Уреда тръгна и всичко работи ,само зумера свири непрекъснато ,дори в режим на зумер,индикацията си работи на дисплея но както казах,зумера свири независимо от избрания режим.
Лошото е че някакси всичко е рахвърляно по платката два диода ги проследявам по диагонал на цялата платка ,не намирам управлението от къде идва ,тона го задава чип,но ключа би трябвало да е транзистор ,а такива изобилстват по платката.
Та търся схема на MS 8200 G
Ако нещо се обърка с доставката,тея импулсни ще влязат в Тес-а . Днес го ползвах няколко пъти,ми той си е жив мултицет за напрежение и ток,баси кефа,улесни ми живота с тая индикация.
Последно редактирано от Roninn; 26-12-20, 19:49.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар