Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Големите наклони - снимки и цифри

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: Големите наклони - снимки и цифри

    Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
    Дано темата е подходяща ? Който иска - ще извлече положителното за себе си . Който не иска - ще хули чуждите думи . Свободна воля !
    Няма обидени , нито засегнати - така , че - Успех на всички !
    Там дето е текло - пак ще тече !
    Най-добре последвай собствения си съвет и не се пали от думите на другите. Свободна воля, свободно слово. Ти казваш "Дайте да обикаляме сами по наклоните!", хората(и то хора с богат опит) казват "Не го слушайте, прекалено е опасно!". Всеки има право на мнение.
    Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

    Коментар


    • #92
      До: Големите наклони - снимки и цифри

      Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
      Благодаря за съветите !
      Просто за сведение - аз съм от Родопите . Наклони си имам в изобилие . И опасни , и непреодолими за сега и атрактивни за преминаване.
      Ако се започне от Смолян - през Чепеларе до Пловдив - малко места има които не съм минавал и не познавам.
      Все пак - от 1990 г съм по баирите - докато имах лакти - с мотори.
      Ако искам наклони - имам си ги ...
      Обърни внимание на последната част от изкачването на Вальо, преди предните гуми да стъпят на равното, това са наистина около 40-десетте градуса. Представи си ако бяха малко отгоре, баланса на машината става много критичен. Обърни внимание, че има засилка и на края се усеща липсата на мощност, хайде пак си представи че има още 5 - 10м. - мощноста на машината пада критично.
      П.П. Тук има едно филмче от тестовата могила на Зарко (Kaishin), на която се пробва Вальо (Drukman)[/QUOTE]

      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
      ...

      Ето малко видео по темата.
      Обърни внимание на колегата с радиостанцията, който дава съвети как да се спусне този стръмен участък.
      Така се показват големи наклони и тяхното преминаване, ако искаме да бъдем полезни.
      Иначе почва да прилича на мерене на ...

      Коментар


      • #93
        До: Големите наклони - снимки и цифри

        И в този контекст да вметна още един непродолим за сега наклон,и то точно в края на изкачването,когато си мислиш че пооочти си успял и колата се завърта при пребоксуване поради рязко променящия се ъгъл непосредсвено преди върха, и почват да ти пулсират слепоочията,следва около 500м спускане на бавните,по смелите с достатъчно балансиори на едната страна успяват да обърнат и осъществят спускането на преден ходНамира се по стария път(черен)за Шипка.Интересното е че отначало не изглежда страшно и лесно може да се подцени ситуацията.
        Прикачени файлове
        LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
        Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

        Коментар


        • #94
          До: Големите наклони - снимки и цифри

          Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
          И в този контекст да вметна още един непродолим за сега наклон,и то точно в края на изкачването,когато си мислиш че пооочти си успял и колата се завърта при пребоксуване поради рязко променящия се ъгъл непосредсвено преди върха, и почват да ти пулсират слепоочията,следва около 500м спускане на бавните,по смелите с достатъчно балансиори на едната страна успяват да обърнат и осъществят спускането на преден ходНамира се по стария път(черен)за Шипка.Интересното е че отначало не изглежда страшно и лесно може да се подцени ситуацията.
          Те, подобни затревени и "Благи" байри са Най-страшните. На подобно място - въобще без път се заизкачвах веднъж в Стара планина и като започнаха да въртят всички колела а колата да се носи баничко но неуправляемо надолу, Задна газ и Мноооооооого страх, че не ставаше да се обърна (освен по таван).
          Въобще тези дълги баирчета дето няма какво да те спре 200-700 метра извикват ужас в душата ми, само като си представа с каква скорост ще се въргалям в края му ако се обърна и ми става страшничко - а такива места у нас под път и над път - колкото искаш

          Коментар


          • #95
            До: Големите наклони - снимки и цифри

            Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
            ...Примерно за да посетя терена от първите ти постове - скалистия .
            Вместо много чудене - да беше проявил колегиалност и да споделиш къде е този терен ...
            Колега, на теб западния скат на могилката край с. Труд ти се е сторил отвесен, а искаш да катериш скалите в Родопите...

            Колегите с повече опит, са го казали завоалирано, но аз ще си позволя да го кажа направо:

            Не си правете експерименти по наклони, за които не сте сигурни, че са безопасни, или имате съмнения относно собствената си подготовка и тази на автомобила ви!
            Последно редактирано от giorgio; 04-08-09, 10:48.
            Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
            Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

            Коментар


            • #96
              До: Големите наклони - снимки и цифри

              Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
              И в този контекст да вметна още един непродолим за сега наклон,и то точно в края на изкачването,когато си мислиш че пооочти си успял и колата се завърта при пребоксуване поради рязко променящия се ъгъл непосредсвено преди върха, и почват да ти пулсират слепоочията,следва около 500м спускане на бавните,по смелите с достатъчно балансиори на едната страна успяват да обърнат и осъществят спускането на преден ходНамира се по стария път(черен)за Шипка.Интересното е че отначало не изглежда страшно и лесно може да се подцени ситуацията.
              Ето ви и поглед отгоре надолу на това връхче..найстина на последните 50 метра има каменен праг който трябва да се атакува с газ иначе те спира или обръща.
              Сега знам защо няма да си купя джип.......опит за шега..




              А това е на отсрещната страна.

              Коментар


              • #97
                До: Големите наклони - снимки и цифри

                Първоначално публикуван от alex_markov Преглед на мнение
                ... Въобще тези дълги баирчета дето няма какво да те спре 200-700 метра извикват ужас в душата ми ...
                Говори ми, говори ми! Ако можеше воланът вода щеше да пусне ...
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #98
                  До: Големите наклони - снимки и цифри

                  Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                  Говори ми, говори ми! Ако можеше воланът вода щеше да пусне ...
                  Всъщност, Джипките са Много по-безопасни от Парапланерите с който се занимавах 4 години, там се нагледах на млади хора видели другите как го правят и се Опитали и те, за Огромно съжаление не всички сега са между Живите
                  Както вече казах Оффроуда е доста по безопасен за здравето (но със щети по колата), единствената по-голяма опасност са Високите скорости (не много често срещани по по-чепатите терени) и Дългите и обезлесени склонове (за пропастите хич и не говоря), та тук се дискутира точно единият опасен елемент, хубаво е че се дават примери от който Разумните ще си извадят Поука, а за неразумните - те навсякъде могат да се обърнат, но защо да се замесваме давайки координати на потенциално опасни места???
                  Пак ще се повторя - на такива места само с Опитен Придружител!!! Защото докато само Боята и Ламарините са в опасност е фън, но когато някой пострада хич не е забавно - Повярвайте ми - нагледах се при крилата, а и тук има доста примери

                  Коментар


                  • #99
                    До: Големите наклони - снимки и цифри

                    Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
                    Ето ви и поглед отгоре надолу на това връхче..найстина на последните 50 метра има каменен праг който трябва да се атакува с газ иначе те спира или обръща.
                    Сега знам защо няма да си купя джип.......опит за шега..
                    Вероятно ще се преодолее лесно ако има кураж да дам повече скорост на горе и да се изстрелям последните метри,ама оттатъка имаше едни големи скали,които има опасност да довъшат джипа,или по лошото ,да подскочи странично при неправилен заход и тогава и клетката ми няма да ми помогне много,ще бъде като съкратен курс за Астронафт с 100-200 завъртания по таван през билото на планината,с мотора може да си понатъртиш задните части и да слезеш да го догониш леко разкивен ,като се поутупаш,все пак ще опитам следващия път като минаваме от там,и ще се похваля в тази тема,ако ли пък спра да пускам постове в форума,да знайте че няма да съм успял навярно
                    Последно редактирано от alex_markov; 04-08-09, 11:58.
                    LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                    Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                    Коментар


                    • До: Големите наклони - снимки и цифри

                      За мен едниственото възможно и смислено развитие на това предложение е в офроуд картата да се отбелязват ако е възможно по-сериозните наклони с цел предватително да се знае от къде се минава и/или наличието на заигравки по пътя.

                      Коментар


                      • До: Големите наклони - снимки и цифри

                        Еми и аз да си кажа... Това с големите наклони не е разумно...или поне да не е над опасни места...,колегите дето се радват на наклоните имат ли опит в търкалянето и усетили ли са как ускорява търкалящият се надолу джип(макар че като мама казва че котлона пари когато е червен някой деца не вярват)аз лично изтръпвам само при вида на чужда машина на таван!
                        Грижа към другия, лична отговорост, свобода; 0886 534013 elffists.deviantart.com

                        Коментар


                        • До: Големите наклони - снимки и цифри

                          Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                          За мен едниственото възможно и смислено развитие на това предложение е в офроуд картата да се отбелязват ако е възможно по-сериозните наклони с цел предватително да се знае от къде се минава и/или наличието на заигравки по пътя.
                          Мисия невъзможна! Твърде много допълнително информация ще трябва да се събере и качи на картата. Съмнявам се, че екипът ще може да отдели толкова време и сили за тази работа. Още повече, че май вече преобладаваща част от потребителите й са хора, които се интересуват най-вече от точна и подробна карта на асфалтовите пътища и населените места.

                          А открай време в картата си има обозначена степента на трудност на пътя - примерно 4h (труден) и 4х (екстремен), като освен буквеното означение тези участъци са нанесени с пунктир.
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • До: Големите наклони - снимки и цифри

                            Прав си, просто се опитвах да измисля нещо конструктивно по темата, щото инак смислово ми увисва... Освен авторът ако не реши да направи карта на наклоните в страната... Може би това е идеята?

                            Коментар


                            • До: Големите наклони - снимки и цифри

                              Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
                              ... още един непродолим за сега наклон ...

                              Това баирче от другата страна какво има? Мегдан за обръщане горе?
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • До: Големите наклони - снимки и цифри

                                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                                Това баирче от другата страна какво има? Мегдан за обръщане горе?
                                Мегдан нулев за обръщане,без да има достатъчна тежест да балансира си е огромен риска,и въжета няма каде да се вържат,няма и кой да те подсигури,площадка няма ,има ями и големи скали най отгоре ,вероятно могат да се избегнат с минимум маневри ако се прескочи с засилка скалата при изкачване,и да се спуснеш успоредно надолу,но не се знае дали няма да уцелиш големите каманаци точно на билото или някой ров,инак тръпка има голяма,има и голям процент да успее джипа,въпрос на шанс
                                LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                                Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X