До: Големите наклони - снимки и цифри
И аз така викам. В калта можеш да се омърляш до ушите, да закъсаш като за световно, евентуално да счупиш нещо по колата, но не можеш да се пребиеш.
Виж, наклоните са друго нещо. В същност, според мен, наклоните са най-опасното нещо в офроуда. И май единственото, което може да ми свие стомаха на топка ...
А на мен ми е малко странна тази фетишизация на градусите. Градусите са си градуси, обаче не по-малко съществени за сериозността (и опасността) на един наклон са куп други фактори - характер на почвата, наличие (или отсъствие) на коловози, ями и др. неравности, профил на наклона, наличие (или отсъствие) на страничен наклон, характер на околната местност ...
Освен това, защо се говори само за качване. Има си баирчета, които стават само за спускане, но това не ги прави по-малко интересни.
Който не е опитвал, трудно може да си представи усещането да се изправиш пред началото на един опасно стръмен наклон и в един момент да виждаш пред себе си само капака и хоризонта, някъде там отпред ...
Първоначално публикуван от Джамбазов
Преглед на мнение
Виж, наклоните са друго нещо. В същност, според мен, наклоните са най-опасното нещо в офроуда. И май единственото, което може да ми свие стомаха на топка ...
А на мен ми е малко странна тази фетишизация на градусите. Градусите са си градуси, обаче не по-малко съществени за сериозността (и опасността) на един наклон са куп други фактори - характер на почвата, наличие (или отсъствие) на коловози, ями и др. неравности, профил на наклона, наличие (или отсъствие) на страничен наклон, характер на околната местност ...
Освен това, защо се говори само за качване. Има си баирчета, които стават само за спускане, но това не ги прави по-малко интересни.
Който не е опитвал, трудно може да си представи усещането да се изправиш пред началото на един опасно стръмен наклон и в един момент да виждаш пред себе си само капака и хоризонта, някъде там отпред ...
Коментар