Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Куриозни снимки и филмчета на нарушители

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от icos Преглед на мнение
    Kozzzec коментира
    Днес, 17:12
    Камионът е с пуснат мигач още докато го задминава червената кола и преди изобщо да се появи синята.


    Bogoljub Gagic коментира
    Днес, 17:34
    Да, но аз съм непосредствено зад синята кола. Не съм зад камиона.


    Ама ментиш като адвокат Точно зад камиона си. Па и тръгваш да изпреварваш върху пешеходна пътека.

    Натиснете снимката за да я уголемите Име:Screenshot (132).png Прегледи:0 Размер:793.2 КБ ID:6754340
    Дори да лъже, мигачът в случая е
    https://www.shofior.com/wordpress/%D...2%D0%B2%D0%BE/
    А селянчето да си стои в лентата доде се извървят всички ако ще бембени или розови розовиНатиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_2021-07-08-20-20-50-103_com.android.chrome.jpg
Прегледи:543
Размер:439.0 КБ
ID:6754351
    А тези простотии се правят от името на всички ни.
    Даника
    Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

    Коментар


    • icos
      icos коментира
      Редактиране на коментар
      Извървяха се. После другарят Гагич тръгна да изпреварва на забранено място върху пътеката. Никой не може да черпи права от собственото си противоправно поведение, разправят пишело някъде.

  • Заблуждавате се, милые дети. Външните (крайно леви - крайно десни) дЗадни светлини на камьона са стопове, а вътрешните са габарити, светещи постоянно. Тука дЯсен мигач ли дава?

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Kamion-1.png Прегледи:0 Размер:638.1 КБ ID:6754356
    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

    Коментар


    • Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
      Заблуждавате се, милые дети. Външните (крайно леви - крайно десни) дЗадни светлини на камьона са стопове, а вътрешните са габарити, светещи постоянно. Тука дЯсен мигач ли дава?

      Натиснете снимката за да я уголемите Име:Kamion-1.png Прегледи:0 Размер:638.1 КБ ID:6754356
      Не се заблуждаваме, за пореден път. Мигачите са хоризонталните оранжеви ивици по средата на задните светлини. Да си мислил за очила?

      П.П. Левият външен стоп му е изгорял и това е всичко, което може да му се вмени като нарушение. Понеже в центъра на ГолЕмото Гето тежкотоварни коли и техника може да влизат с разрешение от общината, ако участват в строителни дейности там. Един такъв лист формат А4, обикновено го държат на предното стъкло.
      Последно редактирано от icos; 08-07-21, 20:45.
      And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.

      Коментар


      • Bogoljub Gagic
        Bogoljub Gagic коментира
        Редактиране на коментар
        Имам очильа. Има значение и ъгълът на слънчевото осветление, камерата записва по различен начин отделните светлини. Затуй са заблуждавати мыли детса.

      • icos
        icos коментира
        Редактиране на коментар
        Ич не се заблуждаваме. Между другото, много китайЦка ти е камерата. На лед ламби тук-там сторва интерференция и ги записва все едно мигат.

        Последно редактирано от icos; 08-07-21, 22:52.

      • Bogoljub Gagic
        Bogoljub Gagic коментира
        Редактиране на коментар
        Всички камери са китайски, но тази е НР и беше бая скъпа. Вече не се предлага на пазара.

    • Аз ли съм балъка, който пропуска тежкотоварните и най-вече автобусите☹️
      Всеки трети е шести

      Коментар


      • veskov
        veskov коментира
        Редактиране на коментар
        Не си, макар че в града има Балкан разлика между автобуса и другия, нищо че вече голямата част от водачите им не го знаят, както и още неща от живота на паветата.

      • Alexr
        Alexr коментира
        Редактиране на коментар
        Аз също пропускам автобусите, тролеите, трамваите и камионите и не само в града. Просто моя тон ламарина (заедно със 100 ми кила задник) е много по-лесен за спиране, тръгване и завиване от многотонната машина в която има правостоящи хора (автобус) или товар, дето може да се разпилее (камионите). Трамваите въобще внимавам да не им се налага заради мен да сменяват скоростта си. Със сигурност знам, че много от тези возила, особено на ниска скорост, може и да не забележат, че са минали през мен. А задника ми, макар и 100 кила, си ми е само един.

    • Да повдигнем темата с нещо все още обичайно



      Необичайно все още, но някак масово налагащо се е карането в лява лента с до 140 км/ч. Може би съвременните 0,9 - 1,0 л. двигатели толкова си могат? Или народо се е дисциплинирàл ?
      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

      Коментар


      • old tramp
        old tramp коментира
        Редактиране на коментар
        Ами такъв, накой по - "такъв" ще го залепи за мантинелата, както се жалваше скоро един такъв... ...след което, ще има доста ламарини и реквизит за транжорни...

      • DBRS
        DBRS коментира
        Редактиране на коментар
        съвременните 0,99 си вдигат 200
        но за София-Пловдив определено трябва да се вкара задължителна минимална скорост 80 за дясната лента

      • s_s1
        s_s1 коментира
        Редактиране на коментар
        Карам си буса на автопилот със 100 км/ч. Настигам група тирове, които се движат с 90 км/ч. Какво да правя? Да ги изчакам да свърши магистралата в дясната лента, или да затапя лявата и някой джигит да лавира ляво -дясно с рискова дистанция м/у тировете?

    • Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
      ...

      Необичайно все още, но някак масово налагащо се е карането в лява лента с до 140 км/ч. ...
      Нищо необичайно. Напоследък доста често ми се случва дясната лента да е относително полупразна, докато в лявата е върволица.


      Вероятно, поради опасения, че ако минеш в дясната лента и настигнеш някой ТИР, няма да можеш да се престроиш вляво за изпреварване.

      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • В редица участъци в дясната лента има много повече неравности.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • veskov
          veskov коментира
          Редактиране на коментар
          Не е заради участъците и е масово, но трябва да питам дрът инструктор за нови тенденции

      • Ми аз редовно карам в ляво със 140. Прясно - миналата сряда. За целия път до морето ме изпревариха не повече от 10ина коли, каращи с много над 140, и толкоз. Същата работа като в последните поне 5 години. Карам така именно защото в дясно почти никой не кара със 140 и постоянно трябва да се престроявам, както и заради драстичното повече неравности в дясно в поне 2-3 участъка в момента.

        Всели път се самонавивам как ще карам в дясно със 120-130, и все не ми се получава, и след първите 15 минути опити вече съм в ляво и със 140 или малко над. Много бих се радвал да върнат ограничението от 130.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • Пооправиха неравностите, в интерес на истината... Ония, дето сто години стоя ограничение 90 км/ч. Но-о-о-о-о нови (засега леки) се появиха - пропадания на асфалтовата настилка. До година-две ще станат на дупки.
          "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

          Коментар


          • Просто мутреенето на дребно излезе от мода и вече даже и съдебните изпълнители не го правят.

            Сега по магистралите на мамковината (ако няма някакви необичайни обстоятелства) вдясно се кара със 100, вляво със 135 (това за повечето коли е 145-150 по скоростомер).

            За хора като мене (на които комфортната скорост е около 120) остава бавния слалом между двете ленти (ако движението го позволява) или на темпомат със 100 в дясната

            Коментар


            • bat_vanko
              bat_vanko коментира
              Редактиране на коментар
              Круиз контрола на 100 е много добър вариянт, но не и за мамковината, винаги има някоя кака която кара 70-140 и ти се налага да я изпреварваш няколко пъти

              ПП 100 реални, че ако са по “километраж” (скоростомер) камионите те настигат

            • Emilppp
              Emilppp коментира
              Редактиране на коментар
              Не са само каки...

            • Ясен
              Ясен коментира
              Редактиране на коментар
              Камионите масово карат 100-105.

          • Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
            Пооправиха неравностите, в интерес на истината... :
            Нищо не са оправили. В много участъци в дясната лента са се образували коловози и при по-обилен дъжд си е *бало мамата. В един момент започваш да плуваш. Затова или бягам в лявата лента или гледам да държа колелата извън коловозите.
            Там пък на някои места се завирява ...

            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • Най-гадния участък е оправен. На другите места поне за мен е търпимо. Просто в лявата лента е много по-добре, без почти никакви неравности.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • veskov
                veskov коментира
                Редактиране на коментар
                За мен е неприемливо някой да ми се прави на пилотка и диктува лимита . В такива случаи минавам в дясната, оставям някой от колоната да го отмести и някак се промъквам. Не че не мога съвсем спокойно и безпроблемно да свърша същото.
                пп впрочем това сме го коментирали многократно през годините

              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                Лимита го диктува правилника и знаците, не аз.

                Не казвам че умишлено не пускам някой без
                причина, а само че ако съм в процес на изпреварване на n на брой возила в дясно, и пускането на някой бързак би ми коствало намаляване например от 140 на 120, го пускам когато изпреваря въпросните n возила, колкото ще да ми се изнася и натиска. Понякога и си вдигам скоростта до към 150, но не повече, докато изпреваря.

                Това да може да ме изпревари някой от дясно не е вариант - не карам в ляво заради самото каране в ляво. Ако в дясно няма никой, така или иначе до въпросния казус няма да се стигне. Поне не и когато зависи от мен. Моята цел е да стигна за където съм тръгнал без да се натоварвам с простотии зорлем. Най-малкото ми е минало времето за подобни простотии.
                Последно редактирано от sparkybg; 09-09-21, 20:07.

              • Ясен
                Ясен коментира
                Редактиране на коментар
                Лимит, не лимит - гледам да се разкарам от ниските орбити максимално бързо.

            • Все повече хора достигат до прозрението, че в България има съвсем ограничено количество хасфалт, годно да осигури сравнително комфортно придвижване със скорости над сто и трийсетина километра в час. Имам предвид- без да сменяш окачване два-три пъти в годината, без да се плащаш 4-500 лева глоби на всяка кирия до БурГаЗ и без да си бодисваш през ден новите бели косми по скалпа.

              And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.

              Коментар


              • Последният път когато се мотах по магистралите с нещо по-бавно (ГАЗ-69 но с преправен УМЗ-414) под 90км/час просто беше опасно да се кара и ми е странно такива... смели да срещам, а в лявото платно... още по-... смели. При 90км/час (може и до 110 на гранични обороти за двигателя ако не и в повече, но с разход доста над 10 на... 50км и адски некомфортно – затова и ръчкам в >тази< посока) се залепям до, че и на линията на аварийната лента и ставам разноглед от гледане в огледалото, за да избягам от някой който ще се залепи иначе за теглича... (мда... няма да е за първи път). А камиони как си поддържат с лекота над 100км.час направо ми е невероятно (не мога да отвикна от една друга камионна техника). Но на тези пропадания (не знам как да нарека тези вълни в дясно) просто врата ти става с 1см по-къс ако се кара нещо такова на ресьори... Как прелитат такива места с натоварени камиони пък съвсем ми е необяснимо.
                Последно редактирано от TStanim; 10-09-21, 10:10.

                Коментар


                • Лявата лента е за изпреварване ! Особено упоритите получават кенче или каквото има под ръка .

                  Коментар


                  • bat_vanko
                    bat_vanko коментира
                    Редактиране на коментар
                    Брей!
                    Какво е да се движиш със 140 в лявата лента, дясната е пълна, а малоумника отзад премигва и е готов да си хвърли кенчето от енергийната напитка. Не е ли изпреварване, не е ли малоумник?

                  • Пенчо
                    Пенчо коментира
                    Редактиране на коментар
                    Тя, простотията, не ходи по говедата.

                  • icos
                    icos коментира
                    Редактиране на коментар
                    Хвърлянето на предмет по околните от движеща се със 140+ километра кола не е простотия, а хулиганство. НК Чл.325 3) (Нова - ДВ, бр. 95 от 2016 г.) Когато деянието по ал. 1 или 2 е извършено при управляване на моторно превозно средство, наказанието е: по ал. 1 - лишаване от свобода до три години

                    П.П. Подледното го съчиниха мисля по повод едни мутри на Околомръсното, на които някой им пречел да изпреварват. Хубаво нещо е видеорегистраторът.

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X