Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

    В интерес на истината, аз имам и от двата модела - със и без дисплей. Не съм 100% сигурен, но си мисля, че в упътването на зарядното без дисплей не се споменаваха АГМ акумулаторите при снежинката.
    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

    Коментар


    • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

      Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
      В интерес на истината, аз имам и от двата модела - със и без дисплей. Не съм 100% сигурен, но си мисля, че в упътването на зарядното без дисплей не се споменаваха АГМ акумулаторите при снежинката.
      Имам такова без дисплей,но упътването не е при мен.
      Мисля,че няма разлика с дисплей или не,но не съм сигурен.
      .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
      Киа спортаж2000тди 98г
      Ауди А3 1.9ТДИ
      Каравана Аdria 390Q

      Коментар


      • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

        Погледнах тук-там и прочетох, че явно различни производители препоръчват различен режим за зареждане на АГМ акумулаторите. Оптима и Хоукър дават да се ползва режим снежинка.
        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
        Из "Златния телец"

        Коментар


        • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

          Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
          Режимът със снежинката се води за студено време и АГМ акумулатори. Зарежда до 14.7V.
          За режима за студеното имаме единодушие.

          А каква е разликата в зареждането между за студено и за не студено такова?

          Коментар


          • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

            За нестуденото, по книжка, зарежда с 14.4V.
            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
            Из "Златния телец"

            Коментар


            • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

              На Бош С3 също пише АГМ/снежинка:
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27330itln87316-zarqdno-ustroystvo-za-akumulatori-bosch-c3-230-v--50-hz--08-a--38-a.jpg
Прегледи:1
Размер:32.5 КБ
ID:5770990

              За топло/студено също е ясно. При мен електрониката следи и температурата на акумулатора, и съответно коригира напреженията така, че зимата например не е учудващо да видиш на дисплея 15V (индикацията няма десетки от волта)...
              Но явно технологията има лимити... Та и затова ми възникна въпроса...
              Ето акумулатора:
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:accu.jpg
Прегледи:1
Размер:511.7 КБ
ID:5770991
              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

              Коментар


              • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

                Жоро, сигурно има значение кой е доставчика на акумулатора. Ако ти се занимава, си гугълни за Оптима и ще видиш какво пишат за техните батерии. Нашите "акумулаторджии" естествено се водят по общите указания, които съвпадат с това, което ти казваш/пишеш.

                П.П. Даже прочетох, че не било редно да се ползват АГМ батерии ако мястото на акумулатора е при двигателя. Явно визират съвременните цедеси и бмв-та с АКБ в багажника.
                Последно редактирано от коко келеша; 20-10-17, 16:31.
                Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                Из "Златния телец"

                Коментар


                • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

                  Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                  На Бош С3 също пише АГМ/снежинка:

                  При мен електрониката следи и температурата на акумулатора, и съответно .....
                  [ATTACH=CONFIG]934935[/ATTACH]
                  Как по точно го прави ?



                  Мисля че искаше друго да кажеш,например че според външната температура коригира заряда без въобще компа да го интересува какво му е на акумулатора.
                  Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                  Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                  Анатолий Пейчинов o8875о9815
                  https://dvrbg.com/

                  Коментар


                  • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

                    Анатолий, не си запознат ти с прочутите американски автомобили, дето и на предния капак им пише ДЖИП. Даже и старите Черокита имат (когато не е ампутиран) датчик за температурата, който се помещава на дъното на тавата за акумулатора.
                    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                    Из "Златния телец"

                    Коментар


                    • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

                      Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                      Как по точно го прави ?



                      Мисля че искаше друго да кажеш,например че според външната температура коригира заряда без въобще компа да го интересува какво му е на акумулатора.
                      Казал съм точно това, което съм искал да кажа (не се засягай )
                      Коко е напълно прав...
                      Мога да ти изкарам разпечатка освен температурата на акумулатора, и колко точно ампер-часа са зареждани през живота на същия този акумулатор на снимката (последно като ги гледах бяха около 5700Ач )....
                      Също както мога да ти изкарам информация колко точно милиома е съпротивлението му в момента...
                      Освен стандартните параметри разбира се.....
                      Има сензори и по акумулатора (в отсека) и т.н..... Общо бяха над 10 параметъра...
                      На базата на цялата тази информация калкулира колко да натоварва алтернатора и т.н. (демонстрирах тази информация на Дедо Владо - отделни параметри какъв е таргета на напрежението и колко реално изкарва в момента)
                      Тия са малко луди...
                      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                      Коментар


                      • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

                        Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                        Тия са малко луди...
                        А малко
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

                          Преди няколко дни ми попадна зарядно устройство на TechMate - OptiMate 4.
                          Това е напълно автоматичен чарджър за мотоциклетни акумулатори, типичен представител на "Ръг&Тръг" течнологията.
                          Погледнах производителя - OptiMate 6 вариантът е за автомобилни: 5А.
                          И не само, имат един куп разновидности.
                          Бях чувал за тези зарядни но не го бях виждал на живо.

                          Компактно и видимо добре направено.
                          Не се настройва НИЩО освен нормален/CAN Bus режим зарежане.
                          И то не с бутони (няма нито един) - превключва се със закъсяване на кабелите и изчакване на някакво време.
                          Почва да свети "особено" и е в CAN Bus mode.
                          Устройството е пълно с иникации и свети подобаващо точно както цигански Москвич.
                          Добре е да се прочете инструкция за да се разбере какво казват "ламбетата".
                          Аз няколко пъти. Обаче ако го ползвам бих си разпечатал куик шит-а.
                          В нет-а се оказа, че има не-офоициални, специално за светлинките. Явно не само аз имам проблем с тая "цветомузика".
                          Не става ясно обаче как и дали зарежда AGM - все пак малко по-различно напрежение обичат те...

                          Включих го на умрял почти до нула акумулатор от уйпиес - според "цветомузиката" започна да го зарежда.
                          Нещо, което ситека няма да си даде труд да направи!
                          Излишно е да казвам, че при прекъсване на захранването започва да зарежда автоматично.
                          И нормално при липсата на какъвто и да било контрол

                          И за това, както и за останалите се твърди, че разполага с уникален и неповторим алгоритъм за зареждане.
                          Ако игнорирам иронията, според повърхностните ми наблюдения мисля, че върти циклично целият "патентован и неповторим" алгоритъм.
                          Тоест нещо като "заряд, поддържащ режим, активен ТЕСТ/разряд" и после пак отново.
                          Резултатът от последният тест се показва на 3 светодиода.
                          Подход, който помня, че прилагат алармените системи Paradox: Непрекъснат цикъл заряд/разряд.
                          Ако ми го оставят за повече време ще го включа през някой data logger.
                          За сега ми допада. Не колкото ситек-а но по различен начин и за други потребители е добро зарядно.
                          Не ми харесва само, че няма настройка за нищо.






                          Враг усраине

                          Коментар


                          • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

                            Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
                            Подход, който помня, че прилагат алармените системи Paradox: Непрекъснат цикъл заряд/разряд.
                            ]
                            Точно парадокс от ония години са зле и никога не са имали логика ,захранването им е реализирано със линеен 317 и е толкоз тъпо направено че няма накъде.От няколко години ги пооправиха..А подхода за който споменаваш,никога не е възможно да бъде реализиран в никоя алармена централа по друга причина.

                            Дълго е за обяснение по горното,и още ,но онези батерии не са съвсем като тези батерии и там нещата са малко по други.

                            Горното ми твърдение е въз основа на почти всекидневните кажи речи ремонти на тези захранвания.
                            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                            Анатолий Пейчинов o8875о9815
                            https://dvrbg.com/

                            Коментар


                            • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

                              Ми с този подход хубав акумулатор изкарваше минимум 5 години.
                              То никъде не е казано, че е нужен изкуствен интелект за да се управлява един акумулатор, дори напротив
                              Иначе да - малко по различни са тези акумулатори но незначително що се отнася за зареждане!
                              Не това е темата но ако е за офтопика мисля, че все пак мога да закаче един Esprit и амперметър към акумулатора.
                              Ама и сега си спомням "видеото": +800mA, пада на няколко десети, почто 0 след това спиране за заряда: -200mA примерно (разряд) в зависимост от панел/датчици и след това пак заряд.

                              Въпросът е, че и този OptiMate май подхожда така с акумулатора.
                              CTEK-a - не!
                              Почти съм сигурен но и това може да се документира.
                              Ако е важно...
                              Враг усраине

                              Коментар


                              • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

                                -ххх милиампера не е разряд, а тест на батерията,и него го прави на доста голям интервал във денонощието,като освен товар,мери за колко бързо ще стигне дадено напрежение

                                Истинските батерии карат/ха 12-15 г.Рекорда ми е 17 години единични случай със ребрандирана уаса
                                Не е по темата съвсем,но в момента такива гелови батерии масово се предлагат със практически живот 1 до 2.5 години.
                                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                                https://dvrbg.com/

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X