Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

    Значи имаш достатъчно жокери. Отваря се лесно.

    Коментар


    • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
      Само да ти кажа, че съм дипломиран телевизионен техник.

      Акцента е върху "дипломиран", че до там.
      Ама все пак не съм съвсем неук де.
      Ми какъв е проблема да го преправиш лидълското по оная схема дето съм сложил,да го включиш нон стоп в режим мотор и така.
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

        Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
        Ми какъв е проблема да го преправиш лидълското по оная схема дето съм сложил,да го включиш нон стоп в режим мотор и така.
        Това не помага срещу акумулатор клекнал на 6 волта.

        Коментар


        • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

          Прието е, че оловен акумулатор губи от 2 до 5% от капацитета си за месец в зависимост от условията.
          Не знам как го смятате изчерпване на 45aH акумулатор за 2 месеца но това е абсурд за изправен такъв.
          Естествено ако не му помагат и външни фактори (консуматори).

          Освен теорията на практика кола лято не употребявам от около 7 години.
          Може би няколко пъти за сезон се налага да я изкарам.
          Аку-то е от 2008 година и въпреки това не ми се налага да го държа да подзаряд.
          Зарежам инцидентно, основно есента преди експлоатация.
          До сега не е имало случай да не запали освен в случаите, когато забравя светнати плафони вътре!
          Въпросът е дали ако го държах на подзаряд цяло лято ще живее вместо както текущите 9 например 18 години?
          Едва ли!
          При все че имам условия да го правя.
          С моторите е същото - няколко пъти зимата зареждам и толкоз.

          Моята житейска философия е "Нещо работи ли - не го барай, не му пречи!"
          Същото може да се отнесе и към глупавият акумулатор.
          Не агитирам никой към нея, просто понякога си усложняваме животът излишно от много познание.
          Или от примоции в плод-зеленчука




          Враг усраине

          Коментар


          • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Това не помага срещу акумулатор клекнал на 6 волта.
            Точно това, никога няма да допусне да се случи.
            Пак казвам,оставя акуто на подзаряд.Със модването се отървава от това да го наглежда,след спиране на тока.
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

              Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
              Не знам как го смятате изчерпване на 45aH акумулатор за 2 месеца но това е абсурд за изправен такъв.
              Сметката е елементарна.Не очаквах такъв въпрос точно от теб.
              Горното ти твърдение би могло да е вярно за оставена във покой ,акумулаторна батерия,което е различно от качена(закачена) на МПС.
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

                Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                Ми какъв е проблема да го преправиш лидълското по оная схема дето съм сложил,да го включиш нон стоп в режим мотор и така.
                Проблема е, че имам да поддържам поне 3 акумулатора( а понякога и 5-6), и това с едно зарядно. Щото съм пинтия, и не ми се дават пари за зарядно за всеки акумулатор.
                Та като сваля умното от онзи-умрелия акумулатор-не се сещам да го включа отново, след като съм с вършил с другия.
                Не, че не се сещам, ама ме мързи, че онзи-умрелия е нависоко, а обикновено акъла ми е зает с текущото нещо което работя. И си казвам, че след като приключа с миенето на колекторите(примерно) ще сложа акумулатора на зарядното.
                И естествено-забравям. И се сещам за него когато спра да чувам радиото.
                А тогава вече умното не ще, и се налага да разплитам червата от кабели, и да вързвам тодорживковото. Ма него-с мислене и помнене, че ако го забравя... Ама няма страшно де-то напомня постоянно за себе си, В гаража се разнася страшен брум от хлабавите ламели на трафа.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

                  Пак обръщам внимание на мойто зарядно дето е супер тъпо и неубиваемо.Освен това носи и на ритници.(щото е в кутия от комп захр. облепено с гуми)
                  Траф 3 ампера бушон отпред и отзад после грец и резистор.Резистора така съм го изчислил (и доразвих трафа де) че при напълно разререден акумулатор не може да дърпа повече от 2-2.5 ампера.Това се ограничава от резистора.Като почне да се посъвзема тока намаля и накрая пълни с около половин ампер.Накрая почти изравнява напрежението и спира.Почти.Което ще рече че има и защита от препълване
                  Няма не искам няма недей.Всичко пълни. Струва около 10-15 лв чаркалак.Идеалната супербърза защита.Е верно че има играчка малко заради съотношението намотка резистор но това е.
                  Има единствен минус. За да напълни един 60-70АН акумулатор иска време. Понякога и един ден. Щото пълни бавно.Това е кусура. Ама пък бавното пълнене е гот за акумулатора...
                  Няма да забравя че напълни един акумулатор на трактор някакъв 4-5 дена стоя включен. Собственика си беше купил едно умно супер дупер утра мега яко зарядно дето отказа да го пълни(щото беше разреден под 10волта мисля)
                  Та да знаете.Често по технологичното не значи че е по добро.Даже е по зле.

                  Коментар


                  • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

                    Първоначално публикуван от mishomishev Преглед на мнение
                    ...Траф 3 ампера бушон отпред и отзад после грец и резистор.Резистора така съм го изчислил (и доразвих трафа де) че при напълно разререден акумулатор не може да дърпа повече от 2-2.5 ампера.Това се ограничава от резистора.Като почне да се посъвзема тока намаля и накрая пълни с около половин ампер.Накрая почти изравнява напрежението и спира.Почти.Което ще рече че има и защита от препълване...
                    Уви, не. Зарядното би работило по описания начин в малък диапазон на мрежовото напрежение. Ако то мръдне нагоре или надолу, да кажем с +/-10%, процесът ще протича по друг начин - недозареден или презареден акумулатор...
                    Не чета коментари и не отговарям на такива.

                    И коментаторите...

                    Коментар


                    • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

                      Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                      Уви, не. Зарядното би работило по описания начин в малък диапазон на мрежовото напрежение. Ако то мръдне нагоре или надолу, да кажем с +/-10%, процесът ще протича по друг начин - недозареден или презареден акумулатор...
                      А не... Предвидено е. До няква степенЗатова съотношението резистор напрежение на вторичната и мощноста на самия траф(малко кляка) и става номера. А и при нас все си е 225в...мерено..

                      Коментар


                      • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

                        Първоначално публикуван от mishomishev Преглед на мнение
                        А не... Предвидено е. До няква степенЗатова съотношението резистор напрежение на вторичната и мощноста на самия траф(малко кляка) и става номера. А и при нас все си е 225в...мерено..
                        Вероятно не си прочел темите за зарядни в форума,Тея зарядни първо ги направихме,после ги измислихме,после ги услужнихме,после тунинговахме станаха да дават ток две по 15 ампера,турихме им обратни връзки с тиристорно управление...
                        Такива имаме няколко и не са интересни отдавна.За незнам кой път да кажа,че лидълските нарочно са направени така да не помнят последния режим,както и на силно разреден акумулатор съвсем нарочно го погват като 6 волтов,това не е глупост или некадърност ,просто конструктивно решение,с цел универсалност.
                        Има си зарядни за всичко.
                        На месец ми минават двадесет и повече захранвания.В последно време тествам menwall ако правилно се пишеше.Следя им режимите,със китайските" no-name "по 5-6 ампера направих офиса в сервиз да ги ремонтирам,стигнах дотам че чисто нови работещи в кутийка, им сменям някои елементи които знам че ще дефектират в рамките на два месеца.

                        Кольо,що не навържеш три акумулатора през три диода паралелно и да оставиш трафа да ги храни нон стоп.Бръмченето го има на всички трафове със п или Ш образна сърцевина,и ако не бъркам са породени от така наречените вихрови токове на Фуко( Фуко е друг и не е оня Фики Стораро)[emoji12]
                        Другия вариант е да сложиш просто импулсно на 13.7 волта вместо трафа ...ама какво ли обяснявам...


                        Дядката има кола дето не кара ...ама има радио и за да му работи радиото слага батерията от мотора,като умре я слага на Сот алармата да я зареди в гаража,миналата седмица оставил три дена батерията със разменен плюс....Ми не ще...мотора не пали,идва ми да направя предно салто от простотията

                        Кольо,колко ампера дърпа това радио да ти пратя някакво захранване

                        Прегледай и това,тука си тръгва от 8 волта,преди това прави цикъл десулфатизация

                        https://youtu.be/tsm4gll7g08
                        Последно редактирано от Roninn; 07-08-17, 01:39.
                        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                        Анатолий Пейчинов o8875о9815
                        https://dvrbg.com/

                        Коментар


                        • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

                          Припомням как работи с леката намеса ,тръгва само в режим мотор

                          https://youtu.be/IuVfNuM0WTE
                          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                          Анатолий Пейчинов o8875о9815
                          https://dvrbg.com/

                          Коментар


                          • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

                            Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                            Сметката е елементарна.Не очаквах такъв въпрос точно от теб.
                            Горното ти твърдение би могло да е вярно за оставена във покой ,акумулаторна батерия,което е различно от качена(закачена) на МПС.
                            Ами може да съм от старата генерация (мухъл един вид) но за мен драстична разлика между акумулатор в покой и закачен към МПС няма.
                            Или не трябва да има.
                            Ако все пак има - имаме проблем с мепесето, дива афтърмаркет китайщина и неграмотно сделани тунинги.
                            Ако някой заплес си забрави запалени плафони или не махне хуйесби зареждачката от запалката - би трябвало да ги изключи а не да тича до лидъл за зареждачка че да запушва течове по инсталацията!

                            Както и да е, спор ако изобщо има е излишен.
                            Всеки си има някакво виждане.
                            За мен да се подържа нон-стоп акумулатор е излишно.
                            Дори за цял сезон аутидж!
                            При много такива (мен, теб, Кольо) е направо абсурдно решение.

                            Обаче зад твърдението ми, че не трябва да можеш да "бутнеш" който и да било акумулатор за 2-3 месеца престой на МПС-то стоя твърдо.
                            И наблягам на "не трябва" а не на "не може"!
                            Враг усраине

                            Коментар


                            • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

                              Акумулатор не закъчен никъде,на някаква температура примерно 25 градуса има саморазряд ,ако е важно ще го сметна,той произлиза от много фактори,Ясен мисля знае повече от мен химията,аз съм електроинженер,химията ми е омразна.

                              Когато качиш акум.батерия на МПС.Имаш една неспасяема постоянна консумация от 15 до 30-40 милиамперчаса във най-лошия случай,консумацията е неизбежна,имаш часовник в колата,диоден изправител в динамото,реле регулатор,комфорт модул в готовност,компютър в готовност.Радио което си пази паметта,ами ако имаш аларма,слагаш едни 15-20 милиампера върху цялата сметка.
                              Преди двадесет и нещо години съм почнал със автоелектроника,няма автомобил без утечка.Тука не говорим за дефект ,неизправност или друго,а за неизбежна закономерност.

                              Сийда който карам е нов и бъкан със електроника,утечката му е 18 милиамперчаса ,в сток вариант.Реално в момента е почти по две.Няма значение каква и колко години е колата ти.Имаш такава утечка.

                              По въпроса със двата месеца без да питам за колата давай да се хващаме на бас че няма да запали,ако гаража не е топъл и експеримента го правим зимата,намаляме дните на месец че няма да запалиш със 40 амперчаса акумулатор.
                              Единия мотор оставен пролетта със агм батерия 10 амперчаса или 12 не съм сигурен в момента на втората седмица пали на косъм?В смисъл на магия.

                              Другия мотор съм го купувал чисто нов,зимата след две седмици гарантирам че няма да запали,а найлона стои още по седалката.
                              Последно редактирано от Roninn; 08-08-17, 20:01.
                              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                              Анатолий Пейчинов o8875о9815
                              https://dvrbg.com/

                              Коментар


                              • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

                                За сезонно ползвани машини си трябва зарядно.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X