Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Карнивал Круиз, новият Титаник,

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
    То това май не е причината за да остане без ход.Знае ли се какво е правено по машината на това?Много ме сьмнява да си е нормалното старо задвижване.
    Задвижването може да е с малки изменения, но сигурно са добавили някой мощен генератор, че тези кораби пият ужасно много ток, а и разни други санитарни и климатични системи.
    А, ето ги пак твоите нови любимци- момчетата със сателитен телефон на сиджимка
    Carnival Corp. съобщи, че е изпратен хеликоптер с провизии и сателитни телефони към Costa Allegra.
    http://www.maritime.port.bg/2012/02/28/6044/
    There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
    No wahalla.

    Коментар


    • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

      Tramp,така както го каза наистина лесно звучи,ама и двамата знаем че далече не е така-системи,помещения и т.н. - абе дебела е работата!А за задвижването честно казано си мисля че е същото.Сегашните задвижвания на пасажерите са с т.нар. азимутни движители ( z - колонки ) и нямат почти нищо общо с конвенционалното задвижване.Но пак не тук е проблема...Как е останал без ход кораба мога да си представя,ама как остана без ток ТОТЛАН не ми е ясно!!!По изискване на регистрите,тия кораби имат аварийни генератори,които са задвижвани от газови турбини заради по високата мощност,и са разположени извън машинно отделение-обикновено някъде нагоре на платформата на димохода.Долу в машината има едно още по мощно АДГ (авариен дизел генератор),който е доста сериозен дизел,и двата обезпечават при авария най-важни консуматори-рулеви машини,пожарни помпи,за пасажерите разни системи и т.н . Да останат без всичко това бая сериозна трябва да е този пожар!Да не чува дявола!!!
      TLC 120 Prado
      Yamaha Wolverine 450 4x4 SE

      Коментар


      • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

        Carnival Corp. съобщи, че е изпратен хеликоптер с провизии и сателитни телефони към Costa Allegra.
        И искам да стана пощажия и нимогъ и нимогъ
        байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
        Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
        Суперспам - спама на суперите

        Коментар


        • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

          А, то е ясно, че много труд е хвърлен за това преобурудване. Аз досега не бях чувал за такава гимнастика, ама нали азиатците се пишат големи майстори да местят железа, тръби и да монтират модулни каюти. Справили са се.
          И аз се чудя: как така са останали съвсем без захранване- нито аварийни генератори, нито даже акумулатори за минимум комуникации. Да бяха каращисали един велосипед с малък ел. двигател, все щяха да изкарат ток за един сателитен телефон. Явно работата е яко осрана и то не от вчера.
          There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
          No wahalla.

          Коментар


          • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

            Моите сателитни телефони пак са на мода.

            Умрем си от мька,да беше пьрвия да кажем,че се случва.Тоя е ПОРЕДНИЯ който остава без нищо по него,часове минават преди да им пуснат малко ток.

            Айде да речем тоя е стар,някоя система е сдала багажа,дошло и е времето...............но аз за това питах какьв е живота на корабен дизел и на генератор от големите.Питах след като четох как 3 годишен губи ход и целия ток на борда.Тоя дето го извлачиха тук и той грам ток нямаше,не аварайно или намалено ми никакво захранване.
            А де,е това не ми е ясно - подсигурени системи трябва да има,някакьв живот на тия системи трябва да има,някаква схема или време за смяната им с нови...............е това очаквах да видя след като си писахме преди година и повече.И не го видях та явно както казвате не е само до машина,и акьл трябва.




            ДОПЬЛНЕНИЕ - заедно си пишем с тебе и се чудим за едно и сьщо.Как не се намери на целия тоя кораб/и едно помещение с един дизел и 5 тона резервоар с нафта,че поне ток за кенефите и телефоните да има,помпи за вода и аварийно осветление па ако ще ЛЕД диоди да са.Да го палят с шут,а не с дистанционно с тьч скрийн.........
            Една стая ще сьбере 2000 коня мотор с генератора по него,5 тона си е цистерна размер.
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

              Ами регистрите си имат изисквания къде и колко да е АДГ-то.Но има и задължително батерии за радио оборудването,които поне при нас са обект на езе-месечна проверка.На последния ми кораб беше 135 кW,което си е малко агрегатче и с 1 тон нафта за 36 часа работа!Но пак казвам-това е карго кораб-голям но карго!Един приятел ми разправя че на пасажера където беше последно едното АДГ било около 1800 kW. А имахме един стар стар кораб във фирмата,нямаше АДГ а вадиш от килера един генератор дето ги продават в Практикер,дърпаш сиджимката ,палиш и го включваш на спец място където са изведени захранванията на всичкото радио и навигационно оборудване-да се обадиш и да кажеш къде си!Преди 35 години японците са го измислили така!
              TLC 120 Prado
              Yamaha Wolverine 450 4x4 SE

              Коментар


              • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                И 1800 да е пак става за ден или 3 работа.

                Давай да смятам - 1800 киловата са 3060 коня което на пьлно натоварен генератор е 165 галона на час или 97 галона на час при 50% натоварване или айде груго 500 литра на час.20 тона нафта все има кьде да я сложат.

                Е преди 35 години японците са го сложили,тия сега разчитат на сиджимка в прашка,че да им метнат сателитен телефон.Е това не ми го побира акьла.

                135 киловата пьк е нищо за голям кораб,ние за риба ходим с по 2 генератора по 20 киловата,че да вьртят помпите и климатиците,но това покрива цялото потребление на лодката.Тук ток за телефон и станция говорим дето с хеликоптер им ги носят щото...............по-лесно.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                  Добре, де - тези са сравнително ясни. Акциите им ще се сринат, бордът на директорите ще бъде сменен и или ще им дойде акълът, или някой ще ги глътне. От известно време, круизният сектор е най-бързо развиващият се сегмент от туристическия пазар, а щом проблемът не е само в една компания, ами има и други, значи ги чака отлив, криза и поглъщане на скапаняците от страна на тези, които знаят какво правят и не са новинарска сензация през седмица.

                  Самодейността (в добрия смисъл) може и да е много хубаво нещо, обаче като знам за един изгорял трафопост каква битка беше със застрахователя, барем намери предтекст да не плати, представям си какви са застрахователните условия за нещо такова, където потенциалният размер на имуществените и неимуществени щети са съизмерими с БВП на някои като нас.

                  Коментар


                  • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                    135 kW e аварийния.Той захранва само отговорни потребители-едната рулева машина,единия пусков компресор ( 80А / 440V ) ,една спец дизелова помпа,радио оборудването,аварийното осветление и зарядно-захранващия блок за аварийните батерии.Толкоз!Иначе кораба си има 3 x 1260 kW.
                    Колега,агрегата го смятай по 0,2 Kg/Kwh т.е около 5т/24ч при 1000кW - много груби сметки!По изискване на SOLAS в разходната цистерна трябва да има гориво за мисля 36 часа работа на АДГ то-конвенцията е 3 пръста дебела не ми се рови сега!За пасажерите може да е и повече!
                    TLC 120 Prado
                    Yamaha Wolverine 450 4x4 SE

                    Коментар


                    • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                      Her Fuehrer,в тоя бизнес застрахователите са обвързани с т.нар регистрови организации.Всеки кораб се наблюдава от регистри,който издава разни (един куп ) сетификати на кораба че това е годно,че онова работи така и така и т.н.Колкото е по престижна е регистровата организация толкова по склонен е застрахователя да поема рискове,свъразни с корба-т.е да го застрехова,защото серификата от регистъра е като гаранция че кораба няма проблем.Такива регистови служби са LRS(Loys's Register of shipping) ,NK Class е Японския, DNV (Det Norskie Veritas ),RINA (Registo Italiano de Nave A...не помня какво беше) и даже си имаме и БКР- сиреч български корабен регистър.Веригата регистър,застраховател,товародател и т.н са така оплетени нещата,че само специалист по морско право може да ги обясни подробно и детайлно.С 2 3 думи дано сам бил ясен!
                      TLC 120 Prado
                      Yamaha Wolverine 450 4x4 SE

                      Коментар


                      • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                        Първоначално публикуван от jouzzin Преглед на мнение
                        135 kW e аварийния.Той захранва само отговорни потребители-едната рулева машина,единия пусков компресор ( 80А / 440V ) ,една спец дизелова помпа,радио оборудването,аварийното осветление и зарядно-захранващия блок за аварийните батерии.Толкоз!Иначе кораба си има 3 x 1260 kW.
                        Колега,агрегата го смятай по 0,2 Kg/Kwh т.е около 5т/24ч при 1000кW - много груби сметки!По изискване на SOLAS в разходната цистерна трябва да има гориво за мисля 36 часа работа на АДГ то-конвенцията е 3 пръста дебела не ми се рови сега!За пасажерите може да е и повече!
                        Аз само аварийния смятам,че по-лесно,а и това е задачката за мен.То ясно,че имате други по-големи,то с малкия една котва няма да може да вдигнете / примерно /.
                        Смятам го 0.054 галона на киловат на час.На пьлно натоварване 1000 киловата дават 1700 коня или 91.8 галона на час,на 50% натоварен генератора ще дава харчи 54 галона на час.

                        100 галона да сложим,300 литра на час или грубо 7 тона на ден или грубо 10-12 тона за резервния генератор.Те и това излиза,че нямат.

                        Аз превьртам всичко през галон,че ми е по-лесно.

                        Тук обаче все ми се струва,че не са генераторите проблема,а електриката / табла,разпределители,релета,бушони............../.Шанса да ти изплякат и трите генератора е близак до нулата освен ако не си заредил от Пернишки Петрол зимата.
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                          Абсолютно си прав-проблема е в кабелите,а бе в дизелите.Кабелите като лумнат се получава нещо страшно.То по снимките си личи!:-)И с АДГ то не само че не можеш,ами и няма смисъл да вдигаш котва,защото вдигнеш ли котва,ти трябва ход,а АДГ то не може да захрани даже едната маслена помпа и една охлаждаща помпа че да тръгне кораба.Трябват ги големите агрегати!А да не говорим че понякога за да извадиш чапата ти трябва ход!
                          Снимките са личния ми архив!
                          Прикачени файлове
                          TLC 120 Prado
                          Yamaha Wolverine 450 4x4 SE

                          Коментар


                          • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                            А ход ти трябва,за какво им е - слагат електрическа лебедка за котвата,келешя вдига преди да запали / щото що да слагат предпазител и да бачка това само на запален мотор / ,прибира си котвата и цьк,аааааааа цьк де,ааааааааа само ми цька стартера и не пали.Давай да я пускаме................давам,пусни я,тя е изцицала тока от батериите.........аааааааа

                            Хубави снимки,аз имам подобни на много по-мальк плавателен сьд,че да не го наричам лодка,да не обиждам лодките.Там го бяха скапали от келешльк,имаше си всичко двойно подсигурено.

                            Я кажи историята каква е зад тия снимки?
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                              Хахаха-описал си го като на радио театър.Ама котвата е примерно 10 тона и още 100 метра верига по нам си колко тона веригата...бая лебедчица ще трябва да е:-)Кораба не го държи не котвата,а веригата!И кораба и стартер няма-с въздух пали!Ама смисъла е ясен!
                              Ами тия снимки са от един кораб,на който работих през 2007-ма.Отидохме на ремонт,и там поради стечение на куп лоши обстоятелства и неспазване на процедури от страна на кораборемонтния завод се запали единия агрегат по време на огневи работи под него,и повярвайте ми всичко от там нататъка се разви с лавинообразна скорост...За щастие нямаше много пострадали-мен ме удари тока - горяха кабелни траси и от някой оголен кабел бая ме раздруса докато гасях и двма колеги се обгазиха в опит да напуснат кораба!И после задействахме пожарогасителната система!Историята е интересна но не е за писане!Доста дълга е....с 2 думи....!Ама после пораженията бяха дост страшни!От температурата коляновия вал на единия агрегат блокира и така си остана блокиран!А тоя кораб тръгна и плава-силно казано-още 2 години след това!
                              TLC 120 Prado
                              Yamaha Wolverine 450 4x4 SE

                              Коментар


                              • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                                Costa Allegra вече застана в пристанището на остров Махе, Сейшелски о-ви. Пътниците са слезли от борда. Жертви и ранени няма.
                                Един от малкото печеливши е френският риболовен кораб "Trevignon", който буксира пасажерският кораб. Властите на Сейшелските острови са изпратили на 28-ми два влекача за да поемат буксировката за да може кораба да пристигне по-рано в пристанището. Французите правилно са им отказали- "улова" си е техен и само те имат право да получат възнаграждението за спасителната операция.
                                Прилагам една снимка на Reuters от буксирането на Costa Allegra.
                                Сега започва разследването на причините за аварията, обесването на виновните и надлъгването със застрахователите.
                                Прикачени файлове
                                There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
                                No wahalla.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X