Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Карнивал Круиз, новият Титаник,

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

    Не, не съм чувал или чел за този пич. Обаче съм сигурен, че в този форум има по-добри от него.
    Вълна е разбила джамовете на мостика, удавила електрониката и е отнесла антените. На мостика си имат задължителните по SOLAS аварийни УКВ и май само с тях са останали. Сигурно са нямали "Grab bag" със сателитен телефон- нали на тях такива неща не им се случват...
    There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
    No wahalla.

    Коментар


    • #92
      От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

      Човекът с антената за Интернет го помня и ако е зор ще се напъна да го намеря.

      Коментар


      • #93
        От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

        Да щото е много скьпо сигурно,няма и 1500 кинта,а и плават в спокойни води,най-спокойните в света,а и каргото какво му е-само американци,тях кучета ги яли пьк и вьлната ги е изненадала.Да взема да извадя статистика колко време в годината там бие 10 метра вьлна ли или да дам за пример защо можеш да стоиш седнал пред кралицата ако си минавал от там???Бе.............обьркали сме си професиите с теб явно.

        Аварийна антена на УКВето е около 30 кинта,а СОЛАС верно нищо не казва за сателитна аварийна врьзка.Те нищо не казват и за ход на кораба,но аз почвам да следя кой се носи като на..ан вестник из стьрнище.

        А за ония с интернета на кораба и аз не сьм чел


        Вьпрос кьм теб - някаква идея какьв е нормалния живот на корабен мотор?За нормален мотор говоря,не за 3 годишна електричка на която и е езбило релето.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #94
          От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          Човекът с антената за Интернет го помня и ако е зор ще се напъна да го намеря.
          Мани,недей.Беше хванал една риба и беше се увьртел / по нашенски / с една чиния и един лаптоп в единия ьгьл и трудно снимки качваше.Това помня аз от преди 4-5-6 години.

          Виж новото 20се

          However, there is another risk: the Costa Allegra is stranded 200 miles southwest of the Seychelles, an area frequented by pirates. There are nine Italian marines aboard to provide security.



          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #95
            От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

            Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
            an area frequented by pirates
            Йо-хо-хоооо, и бутилка ром...

            Едно е сигурно - няма никакъв шанс корабът да бъде отвлечен. Но пак поставя нов рекорд в каръщината.

            Коментар


            • #96
              От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

              Но пьк имат 9 / цели 9 / Италиански военни на борда.
              След тая новина ми идва на акьла да потьрся какьв беше закона за притежание и сьхранение на огнестрелно орьжие на борда и да се посмеем малко и на това.По закон / и по спомени / екипажа няма право да носи такова.Има вратичка в закона според която можеш да наемеш разни с пушкала които да те пазят,руснаците обикновенно са на мода,че не им дреме,а и знаят какво да правят.
              Не е задьлжително и да го отвличат,имаше случай в който застреляха трима Американци на борда на яхтата им.Лодката може да вдигне 16 км/ч да речем,струваше колкото горивото което изразходва голям кораб на 3 дни / приблизително,само за сравнение става/ и нямаше никакьв смисьл погледнато икономически да я отвличат.Е скочиха им от боян Американско кораб,тия ги предупредиха,че ще стрелят и това направиха - равносметката е ясна,трима от добрите ги няма на тоя свят,а другите добри хранят малко пирати в затвора.Е очистиха и малко от тях,но това не врьща никой от гроба.

              Това пак в графата Колко е кофти да ти спре мотора на неподходящо място в неподходящо време.До момента гледам все кьсмет вадят и нито пирати има,нито е бурно,нито има течения,нито катастрофа между кораби или потьнал такьв.

              Ровя си,малко по-малко ще цьфнат новини и за тоя.
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #97
                От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                Оп, извинявай - станах жертва на интернет общуването. Ролята на думите реално е доста по-малка от предполаганата, а тази на невербалните послания е огромна. Само разпознаваемите изражения са бая над 100 000, а като добавим мимиките, интонацията, динамиката и стойката става страшно.

                Още веднъж - извинявай, че се подведох, щото тук спомене ли се гугъл или уикипидия, почти винаги е в язвителен контекст.

                Та, кадровият дефицит и катастрофалният мениджмънт далеч не са само в корабоплаването. В авиацията, особено в щатската става все по-грозно. Все още всяка втора реплика в ефира там не е Filipino monkey, обаче се спускат уверено по наклонената плоскост.

                Дето се вика, тези даже и желязото не ги е хванало, ами са си такива а приори.

                Пък италианците не бяха ли единствената европейска нация, губила война срещу африканска държава...

                Коментар


                • #98
                  От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                  Засегнатите туристи си получават обратно заплатените суми, включително и транспорта до/от пристанището, както и безплатно пътуване на някой бъдещ круиз на компанията.
                  Съмнявам се някой да има желание да повтори след подобен "круиз"

                  Коментар


                  • #99
                    От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                    .....ама хубава говорилня се е заформила тук!От няколко години съм на море,работил съм с българи,румънци,филипинци и италианци,и да ви кажа такива рогове като тях няма!Кораби с такива огромни размери ги карат както домашна платноходка,а главния ми механик -италианец искаше да размразява климатика с ацетиленовата горелка!-просто за пример.Няма такъв непрофесионализъм,а този човек беше със самочувствие до бога!Тяхното морско образование няма нищо общо с нашето.Мога смело да кажа ,че нашето е много напред в сравнение с тяхното.И пак ще спомена самочувствието им....!А иначе повярвайте ми в морето белите стават много бързо, особено пожарите!Тръгне ли огъня трудно се спира-преживял съм го!Това,че са без ток и дрейфат без ход е най-малката беля която може да стане.Добре че няма жертви и пострадали.
                    TLC 120 Prado
                    Yamaha Wolverine 450 4x4 SE

                    Коментар


                    • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                      На мен пък любимата ми комбинация е: шеф и втори механици гърци, останалата част от машинна команда: пилипино. С няколко бързи "ремонта" и "кадърна" експлоатация ни осигуриха чудесна почивка в луксозен хотел във Фриипорт, Гранд Бахама. Дори капитана- грък от о-в Хиос, каза, че не е виждал такива некадърни маляки. От тогава към повечето корабни механици от подобни националности, изпитвам силна любов, рязко преминаваща в неудържимо сексуално влечение, но Safety first!
                      There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
                      No wahalla.

                      Коментар


                      • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                        Бе гледай сега, в цялата работа важното е че стефан е глупав, пиян, руснак, комунист, и нищо не разбира. Което лесно се вижда, понеже такива работи не се случват. Ще са ми интересни днешните мнения на някои от мнениеносците от преди две години.

                        Тоя път на мене повече ми се говори за образование, в светлината на последните пък мнения. Докога местните дебили, в това число министерството на образованието, освен налудно амбициозните мамчета и провинциалисти от жълтите павета, ще продължават да плямпат за западно образование и сертификати, когато онази квалификация е елементарно опасно ниска, в сравнение със собствените ни стандарти до 90-та.

                        Коментар


                        • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                          Колега,да ти кажа от филипинец до филипинец също има голяма разлика!Още като кадет във една гръцка компания имах първи механик филипинец и беше много кадърно момче,и се оправяше много добре въпреки че кораба се чудеше къде да потъне-гръцка система!И филипинците с които съм сега са на добро ниво-повечето,ама тия дето са по гръцките бараки...!А иначе гръцката и италианската експлоатация са 2 много близки неща!Поне от моя личен опит и с 2 те системи....
                          TLC 120 Prado
                          Yamaha Wolverine 450 4x4 SE

                          Коментар


                          • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                            Да де, ама аз гледам как затриват тукашните гимназии, бургаския техникум, Училището вав Варна ...
                            Не съм чул някой да съсипва гръцките медресета. За Филипинско не знам нищо, ама и не съм чувал някой си да стандартизира, сертифицира, хармонизира, транспонира, или каквото там се казва за унищожаване на образованието по ония земи. Или поне за докарването му до дереджето на нормален ХІХ век.

                            Коментар


                            • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                              Моето мнение като морски спрциалист ,е че в БГ това образование е на много добро ниво!Съвсем друг е въпроса на желанието на младежите да научат нещо!Е тука вече нещата са плачевни!Образованието вав Филипините е доста стриктно-минават много нива на обучение,разни степени и с различните степени им позволяват да заемат различни рангове,подобно на нас по различно-пригодено за тяхното мислене и образователна система!И там не само че не се разрушава а се поущрява, и се спонсорира от големи корабоплавателни компании и т.н.Имам невероятни програми за обучение направени за техни училища.При италианците системата е друга-минаваш техникума и хукваш по корабите и си ставаш какъвто си поискаш.Аз когато работих с италианците бях трети механик-за пръв ,а старши-помощника беше няколко месеца по голям от мен-т.е около 24!Е в БГ старпом под 30 е рядкост.Тук не става въпрос само за образование,а за опит,за преценка на ситуациите ,мъдрост някаква ако щете.Университета научаваш 10 %,основата,а другите 90 са от практика.Филипинците всички започват от най-ниското ниво ,независимо до къде са учили да стигнат.
                              Въпроса според мен както казах и по горе е кой колко иска да научи-идват кадети,млади момчета,които милите така ги мързи,не само не им се работи,ами не питат,а един човек който не пита за занаята си или всичко знае,или нищо!И като е нищо става ЗЛЕ!
                              TLC 120 Prado
                              Yamaha Wolverine 450 4x4 SE

                              Коментар


                              • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                                Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                                Бе гледай сега, в цялата работа важното е че стефан е глупав, пиян, руснак, комунист, и нищо не разбира. Което лесно се вижда, понеже такива работи не се случват. Ще са ми интересни днешните мнения на някои от мнениеносците от преди две години.

                                Тоя път на мене повече ми се говори за образование, в светлината на последните пък мнения. Докога местните дебили, в това число министерството на образованието, освен налудно амбициозните мамчета и провинциалисти от жълтите павета, ще продължават да плямпат за западно образование и сертификати, когато онази квалификация е елементарно опасно ниска, в сравнение със собствените ни стандарти до 90-та.
                                Ти че си Руснак,комунист,може леко пиян е напьлно реално,а че нищо не разбираш не на мен.Уж от мойта камбанария друго се вижда,уж имат закони писани та писани,уж в тия закони пише кое и как да е................и все се надявах някой дебелогьзест да го мрьдне и нещо да се промени,а то какво стана?
                                С просто тьрсене само в новините ми излизат 5 кораба губили мотори по едни и сьщи причини.Е за толкова обли ги нямах или поне не са такива умниците с които сьм се срещал и уж работят в индустрията.
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X