Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Карнивал Круиз, новият Титаник,

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

    Така де, това е то и съсипването на образованието. Освен че имат права, верно не знам право на какво, освен на мързел, да си правят кефа, да са тъпи и неграмотни, май не ги учат друго, и така от първи клас. За какво после да те пита в първи курс? Той наистина няма въпроси, нали не вижда никакви проблеми. По същия начи и аз не виждам проблеми в операта, и не вдявам защо диригента и режисьора крещят на балерините и арфистката. Щото съм глух, не съм и чувал за хореография, но в евроучилището са ми казали че съм равен, велик и главното - транспонирано сертифициран.
    Дреме му на оня че гайките се сипят от машината зад борда, той нали правилно е попълнил формуляра. Значи кораба не може да потъне.

    Коментар


    • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

      За жалост си прав. Радвам се, че съм завършил образованието си в друго време. Днес например изпитах неистово желание, да изхвърля през прозореца един брой системен администратор, твърдящ че от контакта на стената, дърпа постоянен ток.
      А за корабите - в качеството си на абсолютен аматьор в морето, след оставане за кратко без ход на няколко километра от Тасос, стигнах до извода, че трябва и план Б - втори двигател и резерва на резервата - гребла. А возя само собствения си задник и евентуално, к'вото се е осмелило да се качи при мен
      Та конструкторите на тези кораби, би трябвало да имат повече познания и възможности от мен.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

        Конструктивните проблеми на корабите са малко. Проблема е, че човешките грешки нараснаха успоредно с усложняването на механизмите и системите и срива на интереса към знанията и уменията.
        Jouzzin може да каже колко от аварийте са предизвикани от човешка грешка и небрежност. Като допълнение- бумащината на борда нарастна неимоверно, а заради въвеждането на автоматизирани системи намаля възможността за управление в "ръчен режим", както и почти пълната невъзможност за ремонти на море.
        Вече не е задължително да имаш хартиени карти на борда щом имаш електронни. Скоро освен телефони, между корабите ще се прехвърлят и рула с карти, защото светкавица или токов удар е изпържил електрониката на мостика. Дръпни жицата на GPS-а и им гледай сеира на младите помощник-капитани...
        Днес например изпитах неистово желание, да изхвърля през прозореца един брой системен администратор, твърдящ че от контакта на стената, дърпа постоянен ток.
        Ето ти проява на логическо мислене. Когато бръкнеш в контакта, постоянно те удря ток, ergo тока е постоянен.
        There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
        No wahalla.

        Коментар


        • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

          Първоначално публикуван от Tramp Преглед на мнение
          ..., а заради въвеждането на автоматизирани системи намаля възможността за управление в "ръчен режим", както и почти пълната невъзможност за ремонти ...
          То ние с едни джипови компютри не можем да се оправим. Представям си съвременен кораб, колко такива боклуци има на борда. Когато помагат, помагат, проблема е, че като свикнеш с тях и вземе та спре тока
          или изгори компа и си дотам.
          Когато компа ти изгори в движение, двигателя гасне, спирачките и волана нямат серво трябват огромни усилия за да не допуснеш катастрофа.
          Ами ако водача е жена ? Гарантирам, че на моя Гранд, не може да врътне волана, камо ли да натисне педала на спирачката.
          А кораба се превръща в леген, доколкото разбирам.
          Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

          Коментар


          • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

            Естествено че е постоянен, нали тече постоянно! И сега го има, и снощи го имаше, и въобще! Кво ми се правиш на умен бе, това го пише в Уикипедията!
            Само не го питай къде изтича, щом под празните контакти няма локви, че ще се парализира, и ще забрави паролата. Което пък ще го остави ерген, понеже паролата най-вероятно е името на една, дето от три години се кани да я сваля, пък друга и без това не му връзва. Заради което ще гръмнат генераторите на десния борд, а аварийните от левия няма кой да ги пусне, понеже резервния сисадмин е в почивка (месечен цикъл, творческа криза, бирен запой, ненужното да се зачертае).
            А най-вероятно просто е учил в харвард, и няма да се сети закона на Ом, без 200 000 бонус, каквото и да значи това за проктолозите.

            Коментар


            • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

              Nik, и за това са помислили- системите са дублирани и триплирани, имат си специалисти на борда, резервни части, възможност да се свържат веднага с брега и да искат съвет или помощ. Тъкмо нагласят нещата и лайното вземе, че се изхака баш в центъра на вентилатора- примерно пожар в главното разпределително табло...
              Хич и не говоря за случая, когато онзи глупак, целия в бяло реши да види, колко близо може да мине до камъните. Е, не мина...
              There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
              No wahalla.

              Коментар


              • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                Стефане, малко се палиш в грешна посока

                Инженерът си е инженер. И определено не са станали по-скапани. За италиянските не се изказвам - което не знам - не знам, но италиянец и електрика - мдаммм

                Проблемът е много прост - възприемане на идеята че когато направиш нещо дуракоустойчиво, можеш да си позволиш да наемеш дураци, от които да избиеш пари

                В самолетната поддръжка в САЩ (вътрешни линии) например това е задълбочаващ се проблем. Правилниците и изискванията по поддръжката са толкова читави, нещата са толкова подсигурени, че различните звена по веригата на поддръжката си позволяват да претупат задължения понеже знаят че и нагоре, и надолу по течението нещата са свършени читаво и дори тяхното да се издъни - не е проблем.

                И става като във вица за габровци, дето напълнили градската каца с ракия за продан - по едно ведро от къща. И се оказало че всеки си мислел че едно ведро бистра водица не може да се усети в една каца чиста ракия...
                Издъних се на Тюринг теста

                Коментар


                • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                  Ми аз нали затова налях в една кофа проблемите предложени от Трампа и от Скрапхипа
                  По целия бял свят разпада е именно по тоя механизъм. Да бяха само вътрешните полети в Щатите - утре ще ги оправиш. Да не би да е нещо друго с нарязването на парчета на европейските енергетични системи? Какво само значи тока на 110 000 километра да е срязан на три, и сега да ни съдят че не е на четири? От инженерна гледна точка е безумие, само че решението е, да кажем финансово, за да не казваме че става дума за просто грабене. За безотговорността и дума не отварям. А ако кажа че това спешно трябва да се национализира, и да се обедини обратно с парите на бившите приватизатори, нали се сещаш каква подкрепа ще получа? И какви ще са аргументите на опонентите ми?

                  Коментар


                  • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                    Първоначално публикуван от Tramp Преглед на мнение
                    Nik, и за това са помислили- системите са дублирани и триплирани, .... Тъкмо нагласят нещата и лайното вземе, че се изхака баш в центъра на вентилатора- примерно пожар в главното разпределително табло...
                    Хич и не говоря за случая, когато онзи глупак, целия в бяло реши да види, колко близо може да мине до камъните. Е, не мина...
                    Е тъкмо алгоритмичен е въпроса, а не хардуерен. Алгоритъма за компютърното управление, с всичките си разклонения, обратни връзки и Vаtch Dog-ове, не е предвидил, че някъде по света, някаъв "див балкански субект", ще реши да замени компютърния инжекцион на джипа с обикновена газова уредба, или още по-лошо, някакъв оперетен италиански капитан на кораб, ще вземе да кандърдисва молдованска изрусена циганка да му пусне, защото смело е минал покрай скалите.

                    Няма програмист, който да предвиди подобна ситуация в алгоритъма. А триплираната система, действа по един и същ алгоритъм.
                    Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                    Коментар


                    • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                      Вменяемото проектиране на триплирана система, предполага поне два независими алгоритъма, със съответните обходи. Казват му резервиране по отказ. Използването на същия алгоритъм след втори отказ, е проста загуба на време, сили, средства, добавяне на безумно тегло и обем, еднозначно води до гибел на системата, и показва елементарна неграмотност на проектанта.
                      В обитаемите системи може да води до гибел и на екипажа.
                      "Три пъти едно и също" може да е и хубаво нещо, но обикновенно е вярно за кръчмата и кревата, и рядко в контраварийната технология.

                      Коментар


                      • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                        ОФФ от темата

                        Генераторче,ново,160 часа на него и 2 годинки.Вьздух в горивната система.
                        Ел. ключ,автоматичен,избира от кьде да тегли ток - пьрво тегли от контакта в който е включена лодката,после ако генератора работи тегли от него.
                        А да ви видя как се пали това,един вьрти,а другия отваря дюзи за обезвьздушаване не става - макината вьрти 5 секунди и спра - таймер на подгревните,таймер на подкачваща помпа и таймер на стартера.

                        Курец голям,да не кажа кьсото му име,че няма да мине вьв форума.За чий няма копче подгряване,копче подкачване и стартер?Щото имаш ли милион да си го купиш се предполага,че имаш и акьл за 2 стотинки да го запалиш?ДА АМА НЕ

                        И като запали какво - ел. ключа си избира да тегли от контакта който си изключил и гаси генератора щото вече не ти трябва.А после ни питат Момчета на какьв език е това дето го говорите.Пцуем на срьбски бе,на квото ми дойде псувам

                        И поне сьм ОФФ от темата - разбрицан 220 Мерцедес е 6000 долара,разбрицан 126 дизел е повече,света вьрви точно на там на кьдето казва Стефан.Не може да няма един вход за запалка вьрзан за батерия с каскадно зареждане.Няма как да седиш за кьлката,че това няма да се строши.

                        Вьпрос от преди 10 минутки - 53 фита вьшка с един мотор от Панама до тук.Лодката има 2 резервоара,можем да теглим от който си искаме и да врьщаме в който си искаме,има и помпа ако избие някой маркуч.Мотора един,вала и той,гнератора може да се включи кьм вала и да се изключи трансмисията та с генераторчето да долазиш на брега.
                        Има и отделен мотор с отделен вал и отделна перка,но мотора е около 60 коня или 5 км/ч,дьрпа от сьщата нафта обаче.

                        Това на проста лодка за милион и половина примерно.Аз един час ровичках и намерих 5 кораба пасажерски които са губили ход в последните 2 години.Под ход нямам предвид един мотор или една перка или едно моторно помещение или един генератор или..................НЬЦКИ,ни лопа ни тропа,чехьл.

                        На тия дето се чудят какьв е толко тоя зор - корпуса дава стабилност при скорост,можеш да управляваш и да избираш ьгьла на атака спрямо вьлната,имаш и стабилизатори който не ти разливат бирата,но това минава кьм глезотиите.Без ход обрьща борд кьм вьлната,всеки един от тях това прави.И ставаш вьлнолом ако не се обьрне,това,че минават на един такова дистанция е само бакшиш кьм потенциална катастрофа.
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                          Абе хубаво ги алгоритмирате нещата, но тия кораби не са екивалента на коли дето ще им замине сервото като спре двигателя или 50 футовка с дуракоустойчиви системи и ръчен режим.

                          Това си е екивалент на самосвал за открита мина, да речем към 300 тона. Гръмне ли сервото - гръмнало е. Няма завъртане, независимо дали е Арни или някоя 35 килограмова балерина. Просто не трябва да се чупи.

                          Има нещо технически гнило конкретно в тези случаи с тези кораби. Това е.

                          А за липсата на генераторче или сателитен телефон - както може да е липса, така може да е "...Я съм ползвал при аварийна ситуация чужда техника (която не е част от бордовото оборудване) за нещо повече от правене на кафе, я са ми се оплели бумагите със застраховката до девето коляно...". Не претендирам да съм прав, но нищо чудно да си ползват де що има домашна работеща електроника на борда, просто да не бият тъпана по въпроса. Братята да кажат, те ги разбират тия работи, но предполагам че това туловище мине ли от статут "проблемен" в статут "спасявай", и ей ти ги кораб за 500 милиона спасен, пък по него оборудване за още 500 милиона собственост на спасителя
                          Издъних се на Тюринг теста

                          Коментар


                          • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                            Не е реално за мен да губят комуникация и да ми хвьрлят телефон завит в торбичка от чипс и тиксо/за чипса може да греша,може от солети да е ма тиското на 100%/
                            Не е реално в 21 век 5 кораба да спират за 2 години заради пожар някьде си.Да,електромотори движат кораба,да генератори им трябват,но все ми се струва,че някой не е чел дебелите книги и не се е почесьл по главата преди да го нарисува тоя кораб,а и сега продьлжават да спят.Човешката грешка за бакшиш

                            И не говорим за контейнеровоз с 9 човека екипаж,а за нещо тьпкано с хора заредени с камери,няма как да го скрият както се опитаха да скрият Коста Европа в Египед.
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                              Прав е бил Бомбар за умирането на корабокрушенците. Ако трябва да се перифразира за техниката - и тя вече умира не от ударите на стихията, ами от глупостта на създателите си.
                              А най-красивите на света италиански пасажери, вече всеки месец реално рискуват живота на по няколко хиляди души. Че това даже брадатите с чалмите не успяват да го направят, хем уж били много опитни терористи.
                              Прави са руските военни - с такива съюзници и противник не ти трябва ... Направо сам викай попа да пее.

                              Коментар


                              • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                                Ха, ха, айде руските военни... Те да си траят, че там е мътна и кървава тяхната. На тях ни съюзници, ни противници им трябват - сами се изтрепват и претрепват успешно.

                                Това че има проблеми с определени кораби на определени компании показва криза в някои елементи от управлението на някои компании в някои сектори. На фона на огромните обеми превози в момента - основно на товари, но в това число и на пътници за развлечение, може и да има драма, но не и в сравнение с миналото.

                                Който мисли, че западняците са тъпаци и вървят от зле на по-зле, пък руснаците са единственият оазис на здравия разум ми е ясен, особено в частта, че няма досег до международния транспорт и в частност морския. Една командировка до терминал като в Ротердам доста ще му отворят очите за нещо елементарно - отрасъл, за който няма криза, върви като часовник, че се и развива, а такива в криза - като туристимеския или пътническото въздухоплаване правят простотия след простотия.

                                Като имате да ми покажете руски аналог на Ротердам или на Мерск, обадете се да гледаме. Жабарите са типичен пример как от водеща технологична нация пропадат от фиаско във фиаско, пък датчаните - обратното. И едните, и другите са западняци, та да търсим разликите в модела при тях, вместо да ръгаме руснаците в нещо толкова несвойствено за тях като търговското мореплаване, хеле пък военно, че не e толкова далече изпънението им като се засилиха да дават урок по вода на Япония, пък влязоха в историята с фиаско от епохален мащаб.

                                Италианците навремето са били законодатели в една камара технически отрасли, после тръгват надолу, пък изгряват немците, които сега също прехвърлят апогея си и започват да редят просотия след простотия, за да освободят водаческото място за следващия (който обаче хич не ми се вижда да е Русия, дето освен да се омажат с едно Сколково, друго напоследък не могат).

                                Простотията напоследък нито е прецедент, нито е прерогатив на нашето време. Ще мине и ще отмине, пък ако ще и тотално да се пренареди световното разпределение на силите, което обаче е много малко вероятно и основните играчи още дълго ще са същите.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X