Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Карнивал Круиз, новият Титаник,

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

    Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение

    А Венци гледа Спота и се кефи на снимки. Ехххх....
    Даже накарах целия форум да ти завижда и да иска да е на твое място

    Луди сте брат, ЛУДИ

    Коментар


    • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

      @ Benzboss&NIKSD
      Каква ел. помпа му бяха монтирали на Hanse-то (тази, която е изгоряла)? Да не е била някоя немощна трюмна помпа (bilge pump)? Аз имам 3 броя Rule 1500 плюс една "марка Жетварка" и хич не им вярвам, и по-големите модели не ми вдъхват доверие. За дъждовна вода и разлято кафе, може и да стават.
      Имам и четири ръчни помпи Whale- те са ОК, но пък аз нямам толкова ръце. Намислил съм да си правя тройник на охлаждането със задбордна вода на двигателя- когато има нужда да изпомпва водата от лодката. Вярно ли е, че нямало по ефективна помпа от паникьосан човек с кофа в ръка
      There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
      No wahalla.

      Коментар


      • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

        Първоначално публикуван от Tramp Преглед на мнение
        Вярно ли е, че нямало по ефективна помпа от паникьосан човек с кофа в ръка
        Съдейки по скорошен опит на сушата (наводнения, мазета и тн) тая помпа има нелош дебит, пропорционален на ценността на вещите в мазето.

        Охлаждането определено може да се използва, особено ако го предпазиш от засмукване на въздух, ключ 17 и вехти чорапи.

        Коментар


        • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

          Аз първо си купих накрайник с цедка. Маркучите на охлаждането са с вътрешен диаметър 19мм (3/4")- двигателя е малък (18к.с.). Сега търся Y-образен тройник, в краен случай ще си направя от медна тръба. Подходящи кранове и истински филтър (Perko) съм kупил.
          There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
          No wahalla.

          Коментар


          • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

            Тая помпа поне има ресурс. Каква е всъщност? Има ли топлообменник антифриз/забордна при тебе?

            Коментар


            • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

              Помпа от тръбите на снимките трябва да може да се оправи с чорапите. С ключа едва ли. Ама на Борката е по-малка.

              Стига па и вие. Не помните ли че преди години потъна цял ферибот, май норвежки. Малко след като излезе май от Талин. Стотици камиони, коли и хора заминаха.
              Е, апарела бил два метра по-къс, отколкото им трябвало, и приели не знам си колко тона баластна вода. Натоварили. Оператора на апарела и люка не се събудил, и не го затворил. Старпома не проверил. Датчици и аларма за отворения нос нямало. Капитана забравил да изхвърли баласта.
              Като развил скорост, и от вълнението, бурунът го напълнил, и потънал за три минути.
              Идиотизмът не е от вчера. Хем онова не беше лодка за разходка за богати глупаци.

              Коментар


              • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                Естонски, бивш финландски, немско производство, казваше се Естония, и не потъна за три минути.

                Също - като се изключат реалните проблеми по вратата - ферибота въобще не е бил предвиден за такива курсове в открито Балтийско море. Финландците преди да го шитнат на естонците са си го ползвали за някакви краийбрежни превози.

                Алтернативните теории за саботаж въобще не ги подхващам от уважение към загиналите. Да речем че не липсват.
                Издъних се на Тюринг теста

                Коментар


                • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  Тая помпа поне има ресурс. Каква е всъщност? Има ли топлообменник антифриз/забордна при тебе?
                  Да, охлаждането е на два кръга и помпата за която иде реч е за задбордната вода, която охлажда антифриза и изгорелите газове. Това е съвсем малка помпа с гумен импелер с диаметър 40мм- малко боклуци да влязат и е заминал. Поради тази причина ще монтирам филтър (цедка) на допълнителният смукател и после водата ще преминава през щатния филтър за задбордната вода. Резервният импелер и инструментите за смяната му са закачени до двигателя.

                  P.S. Май е време темата да бъде разделена- постовете, които не са свързани със загубата на плавателни съдове станаха много.
                  Прикачени файлове
                  There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
                  No wahalla.

                  Коментар


                  • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                    Мислих че си представяш струйна помпа.

                    Коментар


                    • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                      Първоначално публикуван от Tramp Преглед на мнение
                      @ Benzboss&NIKSD
                      Каква ел. помпа му бяха монтирали на Hanse-то (тази, която е изгоряла)? Да не е била някоя немощна трюмна помпа (bilge pump)? Аз имам 3 броя Rule 1500 плюс една "марка Жетварка" и хич не им вярвам, и по-големите модели не ми вдъхват доверие. За дъждовна вода и разлято кафе, може и да стават.
                      Имам и четири ръчни помпи Whale- те са ОК, но пък аз нямам толкова ръце. Намислил съм да си правя тройник на охлаждането със задбордна вода на двигателя- когато има нужда да изпомпва водата от лодката. Вярно ли е, че нямало по ефективна помпа от паникьосан човек с кофа в ръка
                      Помпата беше Rule. Капацитета не го помня но те всички са един дизаин. Като помпи са си ок /за лодки за разходки/.
                      Проблема на Хансето не беше в модела помпа. Просто некадърна инсталация. Бяха сложили помпа с вграден поплавък за включване /float свич/. Хансе 54 има много плоско дъно зад кила. Като вкара 20 литра вода и започне да я плиска и помпата започва да включва-изключва по 30 пъти в минута. Това обикновен човек няма как да го разбере, защото нямаше светлинна индикация кога работи и кога не. На нас ни беше ясно каква е работата ама и като нямаме ключ да я изключим /директно вързана за акумълаторите/, и като собственика не ни вярва, просто си я оставихме да изгори за да си докажем тезата.

                      Правилната инсталация в случая- в отсека отзад се слага само поплавък за светлинна и звукова аларма в кабината /пищялка тип "кукувичка" и светодиод/. Поплавъка се връзва към ключ за да може да се изключи като започне да "кукурига". Стената /bulkhead/ се пробива в долния край в средата и се слага кран. за крана маркуч и към задната част на моторния отсек. Там се слага кутия с размерите на 5 литрова кофа. Маркуча влиза в нея. Полпавък и Rule помпа в кутията. Помпата през вентилирано коляно /vented loop/ помпи зад борда над водолинията. По този прост начин плискащата се вода не включва нищо освен "кукувицата". Като се разкука, отваряш крана и водата теква към кутиятта. Там няма място да се разплисква и помпата си помпи щастливо. Ако изгори помпата, затваряш крана и за 5 минути сменяш с резервната /която естествено си носиш/. Ако ти трябват повечко помпи долу- просто отваряш капака на кутията и имаш още една трюмна помпа.

                      Не се занимавай с помпата на oхлaждането- няма дебит горккото, не му влияят добре буклуците в трюма и ако го оставиш сухо- изгаря импелера за норматив. С 3 Rule 1800 си цар. Ако ти трябва повече- виж линка.

                      С такава помпа вързана за вала ще си като пожарен катер на пе.ерастки парад в Сан Франциско. Не се налага да вадиш вала. Помпата идва "сцепена" и се монтира около вала.

                      http://yachtwork.com/product-bilge.htm
                      https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                      Коментар


                      • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                        Първоначално публикуван от Tramp Преглед на мнение
                        @ Benzboss&NIKSD
                        Каква ел. помпа му бяха монтирали на Hanse-то (тази, която е изгоряла)? Да не е била някоя немощна трюмна помпа (bilge pump)? Аз имам 3 броя Rule 1500 плюс една "марка Жетварка" и хич не им вярвам, и по-големите модели не ми вдъхват доверие. За дъждовна вода и разлято кафе, може и да стават.
                        Имам и четири ръчни помпи Whale- те са ОК, но пък аз нямам толкова ръце. Намислил съм да си правя тройник на охлаждането със задбордна вода на двигателя- когато има нужда да изпомпва водата от лодката. Вярно ли е, че нямало по ефективна помпа от паникьосан човек с кофа в ръка

                        Помпата си беше Рул 2000,но не е там проблема.Целия гараж се намира на малко повече от педя над водата,вратата е до дьното и разчитат на едно гумено упльтнение.Гаража огромен,вьтре има 3 капака които се отварят кьм място с формата на дьното на лодката която няма прегради и няма начин за източване в билджа на лодката.И 5 помпи да монтират в един голям леген който се клати пак няма как да засмуче ни едната,а за бакшиш като му сложиш и поплавьк без таймер и на всяко клатене включва и изключва и пак и пак и пак.............а реално 100 пьти да им го пишем е все тая - 2Х4 им викат на тукашните талпи,гласваш една точно от вьтрешната част на гаража и си решаваш проблема с влизането на вода.
                        Дупчеш го тоя леген под гаража и му слагаш кран,като влезе вода при миене да речем си отваряш крана,водата се източва до последна капка в дьното на лодката и от там я изкарват 4 помпи независими една от друга.Искаш да не влиза вода и си затваряш крана и става като оригинал.Виж задника на 2008 и тоя на 2011,точно едни 4 инча си е разликата и вода не влиза.
                        Що пьк да не ни сложат рьчна помпа която е с отвратителна форма на дрьжката,планката и е пласмасова и дебита никакьв.Много сложно да сложат вертикална с яка дрьжка и метално всичко по нея.Ударих 5 помпи и се строши както винаги,Ти е таковам майката на ЧИСТ БЪЛГАРСКИ и се почна.

                        Долу има една тема - скьсява ли ви живота работата с идиоти.ДА,СКЬСЯВА ИМ ГО еле като ми лазиш по нервите и 3 пьти трьгвам с лодка която взима вода.Трябва да си много смел за да не те стресна 3 сутринта с коса като на Бин Ладен в младите му години,Очи палачинки,запретнал крачоли,алармата за вода в лодката пищи,а аз крещя КИТАЙСКИЯ РЕЧНИИИИИК,КЬДЕ МИ Е РЕЧНИКАААААА.
                        - Кво става бе?
                        - ПОТЬВАМЕЕЕЕ И СМЕ ЗА КИТАЙЙЙЙЙЙ,РЕЧНИКАААААА
                        После ми вика Ти се бьзикаш много гадно.Кой се бьзика,ние потьваме,а той снима вместо да стяга багажа.


                        На някои лодки имаме У валв,вьртя крана кьм лодката и затварям тоя кьм океана.Дебит обаче трябва да има и смисьл да го правя,на 2000 километра от брега ще ми даде маааалко повече време да стегна резервното нещо за плаване.С твоя 3 цилиндров мотор няма смисьл,нищо няма да извади,по-добре още една помпа била тя електрическа или снадки кьм помпите за вода и тая на банята
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                          Абе брат,таймер ше си сложа и аз,да не пишем двамата заедно.

                          Стягй се,че днес караме оная дето не включва десната трансмисия.
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                            Поплавъка за помпата слезе от борда с шут и беше заменен с BilgeMate Electronic Bilge Pump Controller. В момента си правя новото табло за управление на помпите с трипозиционни ключове (On-Off-Auto) с допълнителна светлинна индикация от мигащи LED. Не разбирам защо на толкова скъпа лодка "Hanse" са използвали такава маймунска система?
                            NIKSD, това което предлагаш е много хубаво, но аз съм със saildrive.
                            There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
                            No wahalla.

                            Коментар


                            • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                              http://www.samsmarine.com/forums/sho...-pump-for-sale

                              Ремъци нали имаш като нямаш вал? Търси такова- старата гвардия навремето ги е мислила нещата.

                              За Хансето- ми те нищо не бяха направили. Лодката оригинално дойде със затапено двойно дъно. Чак като я закарахме във Сан Франциско клекнала като пикаеща крава, се сетиха, че е пълна с вода. Изрязаха 3 дупки на пода на гаража и сложиха 3 капака. Изгребаха водата и "си решиха проблема". Помпата беше сложена чак след третия опит за потъване. Хората му казали какъв е правилния начин. "А по друг начин става ли...?" Ами става- по неправилния. Направили му го както той иска, вкарал си човека маркуч, понапълнил с вода, помпата сритала и той- доволен. Ама като не си в марината е съвсем мааалко по различно...
                              https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                              Коментар


                              • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                                Твойта лодка лесно не потьва,още една помпа за 50 кинта вьрши прекрасна работа,а и има краш помпи на 12 волта преносими,стават за всичко.
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X