Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Карнивал Круиз, новият Титаник,

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

    Да се чувстваш Ржевски?
    Можеш ли да обясниш смислено, какво правят руснаците в тоя разговор? Или всяка тема задължително трябва да се превръща в кръчмарски идиотизъм?

    Коментар


    • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

      Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
      какво правят руснаците в тоя разговор
      Абе и аз това се чудя, ама все се каня да проверя кой ги вкара.

      Коментар


      • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

        Колеги,кораба е най-сложното транспортно средство.В него са вплетени толкова много системи,особено на пасажерите.И двигатели и механизми са направени толкова дарако-устойчиви и всичко е толкова преорзмерено и презапасено ,помпи,ел табла и какво ли не -всичко е дублирано и дори за някои неща е триплирано.Но на тази техника,ако сложиш човек,който си няма хабер за какво иде реч,няма да мине дълго преди да почнат сериозните проблеми.Винаги има вариант да стане нещо,но ако имащ добър и разбиращ екип от механици и навигатори работата няма ситуация с която да не могат да се справят!За моята кратка и съдаржателна кариера съм преживял пожар на кораб,получавал съм чисто нов кораб от завода и съм бил на много големи бараки,но съм бил и на изключително модерен,автоматизиран и скъп кораб!И искам да ви кажа че проблеми си има-това е постоянно работеща система от навързани машини и т.н,и освен да въртиш гаечните ключове,трабва да знаеш и кога кое копче да натиснеш, и точно тук идва проблема!Колегата по горе е написал.че с напредването на автоматизацията ,възможностите за ръчно управление намаляват-само че не е така!Просто има специфики,които трябва да се прочетат,отработят и т.н!Всеки един кораб,може да го подкараш от нулата на ръка и да си го караш на ръка,само че с далеч под оптималното КПД. Затова е тази автоматика. Вече като човек на по-ръководна длъжност много държа хората да знаят аварийните процедури наред с рутината и те да са конкретни,и младите ме недолюбват защтото ги карам да четат,и се карам и нареждам като не се знаят нещата!На това ме е научил едим мой щеф-механик,когото и аз тогава преди 4 5 години съм нареждал под мустак,но сега оценявам колко е важно.
        Аз а пасажерите-те повечето са дизел-електроходи-т.е 5 или 6 огромни 4 T дизели въртят генератори,които правят ток както за хотелската част и за всякаквите помпи и механизми на кораба,така и за не по малки гребни електродвигатели.Затова и тия двигатели са 6 ако на 1 или 2 им стане нещо,с другите да могат се продължи или да се замъкнат до някъде.Затова тази схема,макар и скъпа се прилага по пасажерите основно.Ако по тях се случи някаква повреда,е въпрос на компетенция на екипажа да се справи,но стане ли пожар,тогава нещата стават съвсем различни.Тогава започваме да говорим за оцеляване.За да не се допуска това обаче,по тия кораби много се гледа превенцията на нещата,защото щетите са много и много скъпи,а ако има загуба на човешки живот-неизмерими,Затова основна работа на хората е да не допускат да се случва така.А по пасажерите има доста повече народ отколкото по карго корабите като персонал,и според мен по този начин би трябвало да се върщи повече работа на по добро равнище,но и малко се размива отговорността!с 2 думи-фактори има много!И работа на добрия екипаж е да ги предвижда и предотвратява.А има и нещо друго,което ние му казваме политика на компанията.Повечето пасажески фирми си реновират изцяло корабите всеки 5 години.Виждал сам и някои кораби на COSTA-невероятни красоти и техника има в тях,но явно има и бараки.За съжаление имам и един приятел на този кораб и го чакам да се обади да видя какво ще разкаже!
        TLC 120 Prado
        Yamaha Wolverine 450 4x4 SE

        Коментар


        • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

          Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
          Да се чувстваш Ржевски?
          Можеш ли да обясниш смислено, какво правят руснаците в тоя разговор? Или всяка тема задължително трябва да се превръща в кръчмарски идиотизъм?
          Руснаците се появяват в пост номер 1 (едно) от настоящата тема. Та сега какво, ще отговориш ли на по-горе зададените въпроси или да ги броим реторични

          Коментар


          • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

            Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
            Прави са руските военни - с такива съюзници и противник не ти трябва ... Направо сам викай попа да пее.
            Какви руски, какви военни, че и прави били...

            Няма да питам кой съвсем наскоро обърна нефтената платформа и издави 13 човека, сред които и българин, нито кой така ремонтира подводници в сух док, че от искрите от заварките подпалва всичко.

            Тезата ми е друга - в момента много индустрии се движат надолу и е закономерно да има сакатлъци от занемарена поддръжка, занижени критерии при подбора на персонал и т.н. Периодът е такъв, но не е общовалиден, за да могат от него да се правят генерални заключения. Освен това, в сравнение с миналото относителната честота на авариите, отнесена към човекокилограмочасокилометърхраноден се съмнявам да се е влошила. Проблемът е, че миналото се романтизира, а настоящето и особено бъдещето се очернят. Тази тенденция се засилва с възрастта на наблюдателя. Номерът е, че миналото е било светло не поради обективни причини, ами щото тогава си бил млад (Стефане), а бъдещето не е розово по същата причина. Peak oil и т.н. е едно на ръка, но основното е това - по мое време какви магьосници имаше... да не разказвам целия виц, че не е за тук.

            Коментар


            • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

              Руснаците в това време пият!Съвсем наскоро в един сайт за морския живот писаха че норвежката брегова охрана хванали пиян като мотика руски капитан да кара на зиг заг из морето.Специално в шипинговия бизнес,хората ти произвеждат това,което си платиш-произвеждат се и кораби с нисък клас автоматизация, евтинички , но и с много висок клас,с тъпкани с технологии.Напоследък все повече се завишават стандартите за безопасност,еко норми,какви ли не изисквания и т.н,и всичко е обвързано с много застраховки, рагистрови и наблюдаващи организации,корабите се прооверяват от кого ли не за какво ли не и т.н.Така че не мога да кажа,че качеството на корабите не е паднало,а си е същото-има боклуци има,и вярвам че са повече и много добри кораби!.......но субективния фактор,какво харчат компаниите за резервни части,дали нещата се правят когато си навъртят моточасове или когато се потрошат и много други фактори си оказват влияние!Тоя кораб конкретно,е най-стария на компанията,бил е контейнеровоз но е преубърудван за пасажерски,което носи и съответните негативи,които рано или късно изилзат на яве...
              TLC 120 Prado
              Yamaha Wolverine 450 4x4 SE

              Коментар


              • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                Първоначално публикуван от jouzzin Преглед на мнение
                ...Тоя кораб конкретно,е най-стария на компанията,бил е контейнеровоз но е преубърудван за пасажерски,което носи и съответните негативи,които рано или късно изилзат на яве...
                Тъкмо щях да се включа. Като му гледам снимките - няма нищо общо с лебедите с които обикновено се свързва компанията.
                Издъних се на Тюринг теста

                Коментар


                • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                  Хванали пиян руски капитан на кораб?! Пълен абсурд! Аз руснак да пие не съм виждал.

                  Тук, на летището далеч не беше изключение стюардесите да качват капитана по стълбата все едно носят умрял. Колко пъти е имало расправии с разбунтували се пътници, които не искат да излети самолетът, щото някой от тях е видял член на екипажа я да бъде товарен, я да буйства...

                  Националността на екипажите е без изключение бивша от СССР. Руснаците не могат да забатачат собствен значим круизен лайнер или контейнеровоз, щото няма такава руска фирма. На тях им дай да потопят платформа или подводница и да запалят нещо.

                  Коментар


                  • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                    Пост номер едно е разговор отпреди две години ... А днешния разговор тече от два дни
                    Не, аз също мога да добавя по темата, че мериносовите овце се славят с хубавата си вълна, както и че много негри играят баскетбол. Това ми се струва съвсем уместно допълнение.

                    Коментар


                    • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                      Първоначално публикуван от jouzzin Преглед на мнение
                      Руснаците в това време пият!Съвсем наскоро в един сайт за морския живот писаха че норвежката брегова охрана хванали пиян като мотика руски капитан да кара на зиг заг из морето.
                      Руснаците плаващи в чужди компании, определено спазват дисциплината (е, има и изключения). Същото се отнася и за другите прословути "сюнгери"- поляците. Англичаните, холандците и скандинавците, отдавна легнаха на курса и първото им напиване за рейса е на летището, на път за в къщи. Преди години на френските кораби, беше позволено да изпиеш чаша вино, но и това остана в миналото. За тестовете за наркотици, няма за какво и да споменаваме.
                      Бях по работа на три последователни танкeра (VLCC) на vShips с цели екипажи от руснаци. Не докосваха алкохол, защото знаеха, че ако ги хванат, кариерата им заминава на кино и после ще могат да плават само в местно плаване в руски фирми. Тогава, язък им за квалификацията, ако ще и да могат да ударят кило водка преди вахта.
                      По твои наблюдения, как се разпределят причините за авариите? Конструктивни недостатъци, "спестена" подръжка, човешка грешка, или в друга последователност.
                      Надявам се твоят приятел скоро да се върне жив и здрав и да разкаже какво и защо се е случило.
                      There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
                      No wahalla.

                      Коментар


                      • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                        Ами да ти кажа аз с руснаци не съм плавал,обаче съм бил с украинци!За тях нищо лошо не мога да кажа.То е като навсякъде-има свестни момчета,има и черни овце.бил съм и сам с филипинци-пак така!А как виждам аз нещата-кораб,построен евтино - троши се нон стоп,екипажа се бори,части няма,годините му се натрупват и то съвсем зле става.От такива места кадърните и отговорни момчета бягат и полека полека нещата излизат от контрол.Втори вариант-хубав кораб,купен от калпава фирма и се повтаря същия сценарий само че малко по бавно.И третия вариант е добри кораби,в добри ръце,дават добри пари и нещата вървят добре.Дори и да имат някакви трудности се свиват разходи от някои пера,но притока на части не секва и помпи, моточистки и т.н се правят като им дойдат мото-часовете,а не като излязат от строя!В моята работа съм бил и на трите варианта,но за щастие от няколко години съм на третия вариант!
                        TLC 120 Prado
                        Yamaha Wolverine 450 4x4 SE

                        Коментар


                        • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                          Гоблин,доколкото знам са 2 такива в тази компания-еднакви.По принцип трансформациите не са рядкост в тая индустрия,ама чак такъв завой-от контейнер-пасажер бая рязане трябва да е било....!
                          TLC 120 Prado
                          Yamaha Wolverine 450 4x4 SE

                          Коментар


                          • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                            Разкарали са надстройката, тъпосали са отгоре 3-4 палуби, шибнали са кабините на екипажа и сервизните помещения ниско в корпуса, затворили са кърмата с дограма и...voila- имаме си нов пасажерски параход.
                            There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
                            No wahalla.

                            Коментар


                            • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                              Първоначално публикуван от Tramp Преглед на мнение
                              Разкарали са надстройката, тъпосали са отгоре 3-4 палуби, шибнали са кабините на екипажа и сервизните помещения ниско в корпуса, затворили са кърмата с дограма и...voila- имаме си нов пасажерски параход.

                              То това май не е причината за да остане без ход.Знае ли се какво е правено по машината на това?Много ме сьмнява да си е нормалното старо задвижване.
                              TOYOTA SEQUOIA ‘11
                              W140 S420 '99

                              Коментар


                              • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                                Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                                Пост номер едно е разговор отпреди две години ... А днешния разговор тече от два дни
                                От преди година, 3 месеца и канче. Дори маите са измервали по-точно времето от българските физици в БАН

                                Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                                Не, аз също мога да добавя по темата, че мериносовите овце се славят с хубавата си вълна, както и че много негри играят баскетбол. Това ми се струва съвсем уместно допълнение.
                                Е тук вече си дойдохме на думата, обичайният принос към която и да е тема
                                Последно редактирано от GN2355; 29-02-12, 20:56.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X