Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Карнивал Круиз, новият Титаник,

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

    Енергетиката не се е срутила, аварийните генератори са поели каквото са могли. А са могли достатъчно та да поддържат условията подобни на тези във всички не-бедстващи кораби в които аз съм се возил, изключая осветлението. Вече ако има знак на равенство между спрели двигатели на кораб и автоматично потъване на същия - друга история.
    Издъних се на Тюринг теста

    Коментар


    • #32
      От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

      Да бе ... Що са им карали с въртолети салам и сухари? Щото са изключили даже камбузите и хладилниците. Които не са големите консуматори. Ми ако трябваше да включат водоотливни помпи, или пожарогасене, с манивели ли щяха да ги въртят?
      Виж, аз много обичам корабите, и случилото се с този, не ме радва с нищо. Обратното. Объркан съм от глупостта и крайната безотговорност при проектирането му. Много груба чалга, много. Морето е стихия, и няма да те чуе като му говориш за печалби. Ще те убие. А тия ценители са нарязали кораба на дупки за червеи, та да продадат още едни колосани чаршафи на балъците, и от алчност не са оставили място даже за нормално машинно отделение.
      Последно редактирано от Стефан; 13-11-10, 11:29.

      Коментар


      • #33
        От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

        Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
        ако има знак на равенство между спрели двигатели на кораб и автоматично потъване на същия - друга история.
        Лошото е, че има. Не е точно равенство, но много сериозна предпоставка. Във всеки случай, една морска буря с по-големи вълни през палубата щеше да доведе до доста неприятен (и окончателен) резултат. Имали са късмет - хубаво време. Имали са и по-косвения късмет да са близо до брега и до някакви що-годе мощни съдове, които да ги вържат и отвлачат до сушата, преди да излезе буря.

        Безплатен алкохол - много хубаво, ама свинското, телешкото и зарзавата явно са ги метнали на акулите от хигиенни съображения. Spam е наистина доста пролетарска манджа - нормално е войската да я държи на склад, но за да потрябва на цивилен кораб, нещата са оплескани. Не знам и как точно са били с питейната вода (тя също изисква едни киловати).

        В една скорошна тема братята моряци много тактично обясниха, че съвременното леко корабостроене има известни колебания в сексуалната си ориентация. Бедата явно е обхванала и тежкото такова.

        Спасителни лодки сигурно са имали. Как се товарят на спасителни лодки 5000 сухоземни хора, ... сигурно поне идея за организация има, но от 5000 човека все ще се намерят 10 да колабират, 2 да паднат във водата, един пиян и забравен в някой ъгъл, както и 437, които не могат да си завържат жилетките - с всички последствия от това.
        Последно редактирано от Ясен; 13-11-10, 20:07.

        Коментар


        • #34
          От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

          И двама пияни, казваш? ...
          Те нямат ток за автоматите за презервативи, с какво ще работят успокоителите? И ход нямат, значи корабът веднага ще легне по вълната. Дай смятай, колко метра наляво - надясно, ще ходят стените на каютите на ултра-турбо вип класата, на 53-тата, или там 12-тата им палуба. И колко пъти в минута. И какво става с хомяк, който вече не тича в любимата си въртележка, ами са го мушнали в центрофугата. После са я ритнали по стълбите на Мачу Пикчу, обаче са забравили да я изключат от щепсела.
          Мда. Вип круиз. Както по-горе отбеляза някъв умник - това руснаците не го могат. И аз казвам - леваци.
          Трима супермени може и да се удържат, ако са много пияни. Компенсаторно. Останалите ще пукнат от морската болест, ако не им провърви. На който му провърви, просто веднага ще се е наденал смъртоносно на някой вип свещник.
          Затова и спасителните лодки не са много. Не трябват.
          А ние тука се имаме за екстремали, джипери, и не знам си още какви рискови мъжаги. Пък сме дребни чекиджии. И се пребиваме рядко ... Виж какво правят хората бе - ходят с истински американски фирми, и животът им накрая верно е извоюван. На война май е по-безопасно.
          Кърнивал Круиз - живот отвъд риска! Купувайте билети, купувайте акции, станете Истински Мъ...
          Мани, че ще ме резнат за натрапчива реклама.

          Коментар


          • #35
            От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

            А сега кажи не е ли хубав света. Хем ти не ги щеш - хем на тях им е през оная работа за теб

            Красотата, Санчо, е като салама...и на луканка да го направиш, вегетарианците все ще реват...
            Издъних се на Тюринг теста

            Коментар


            • #36
              От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

              Не бе, нали обещах. Няма да рекламирам никого.
              Тука журналюгите повърнаха и неизяденото, заради коритцата в Охридското езеро, а за тая история - нито дума. Интересно, когато все пак стане нещо такова, а то е въпрос само на време, колко дни нашия парламент ще иска промяна на разни закони, свързани с американското корабоплаване. И колко касиерки, продали билети за такова виенско колело, ще получат по три години дранголник условно.
              Май вече може да се вика и Оставка! Обама го изгониха от израелско, от китайско, от европейско даже, за разните русии и бразилии и не говорим, ние какво чакаме? Щом ще има нов господ - може да почваме да ритаме стария.
              Не виждам никаква поука, даже в тоя форум. Което не ме радва. Техническата страна на въпроса е очевидна, там няма и какво да се каже. А по философията на такива диващини - има. Но никой не го прави. Вместо това в модните списания продължават да рисуват картинки на небостъргачи по 1 000 етажа, на изкуствени острови, на невменяеми политически идеи. Без всякаква мисъл за действия при произволен отказ в системата. И тук също чувам повече блеещ възторг от всякакви малоумия, отколкото трезв критичен анализ.
              Заради което и собствено повдигнах въпроса. А то аз практически не съм автор на никоя тема тук. Повечето отговарям.

              Коментар


              • #37
                От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                Да кажа за спрелия двигател и опасността произтичаща за кораба от това.
                Имам един колега който е бил фитер по корабите. Обиколил е целия свят, има доста спечатления и спомени. Та единия кораб на който е бил е плавал от Бразилия към Африка. Натоварен с 360 000 тона руда. По средата на нищото по някаква причина се налага да спрат двигателя, и за 5 минути течението е завърртяло кораба в обратна посока. 300 м етра е дълъг... Самия кораб тежи колкото и товара. Общо-над 700 000 тона. И това за 5 минути се звърта... Смятайте каква сила е морето, не позволява несериозно отношение. При спрял двигател едно от най-лошите неща което може да се случи на един кораб е да има вълни... Тогава като нищо може и да потъне. Добре, че в слуая в мексиканския залив е било тихо.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #38
                  От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                  Какво се знае до момента - 2 машинни отделения с по един голям генератор в тях и 3 електрически мотора вьрзани за всеки един генератор.Контролен панел кьм всеки генератор и Главен контролен панел сьбиращ двата.Кьса вал,пали се задня генераор,разказва играта на единия контролен панели от там спира цялата система - ни предни ни задни мотори работят / електромотори,а не нормални дизели /.Успяват за запалят малките генераторчета,но мощност за задвижване нямат.

                  Пожара е бил лесен - вадят механиците от моторното,бие шамар на пожарния бутон и затварят достьпа на кислород вьтре,помпят СО2 вьтре и след час и половина огьн няма,няма и ток обаче.Тьпо като на Опел предната гума.

                  По стандарт тоя кораб е ОК ако мога така да кажа,покрива световния стандарт,а не само тукашнияСтроен в Италия и минал технически преглед / по нашенски /пред Американската Брегова Охрана.
                  Италианците са си Италианци,няма да обяснявам как заради тьпотията им сьм губил 2 мотора и генератор щото им е много акьла.После преправихме горивната система както трябва да си е,но това е друга тема.


                  Че е смешно СМЕШНО Е щото не е трагично.Ако това го беше зачесало някое време между Хавай и Калифорния и изгубят ход нямаше да е толкова смешно.Лошото е,че и другите корита са по сьщия стандарт и сега на доста хора им се пече яйце на задника кое и как трябва да се преправя и кой кога ще го прави това.Е това е лошото.


                  Всеки закон в морето е писан с крьв,номера е сега да си вземат поука от случката.Дали ще е така не се знае - Сьщите тия Италианцислагат спирателен електромагнитен клапан на захранващия на горивото.Едно реле да ти клекне и електриката ти спира горивото кьм перфектни мотори,че и генератор.Сьщите тия Американци го считат това за нормално.Сьщите тия диванета като нас обаче влизат с шут и псувни на Бьлгарски и системата се преправя по нашенски.

                  Остава да видим какво ще измислят и какво ще научим или научат от тая случка.Това влиза и злиза от залива без влекачи като има тяга на моторите.Има и един лек десен да направи обаче,а в дьното на десния е Базата на Ядрените подводници тук.............


                  Стоим и чкамае да ги видим с кой ще си избьршат задниците.Това ми прилича като на един скапан катамаран преди 3 години който се опитвахме да караме.Батерии от един доставчик,генератор от друг,електрониката от трети,електриката от четвьрти,електромотори от пети.............кой дал най-ниска оферта.Разхождахме го като простинал из Калифорния и на финала му разкараха ПЕРФЕКТНАТА идея и му набиха нормални дизели за да го продадат.Тук говорим за 3200 пьтника и 1200 екипаж обаче,сьвсем друг стандарт би трябвало да има,а не кой каквото му кефнало такова сковал.


                  Поне няма жертви.

                  Дебненето продьлжава.
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #39
                    От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                    http://www.break.com/index/cruise_sh...n_cyclone.html

                    Този е много по-малко корабче и има ход,ако изгуби моторите е до там,няма да имат време да се омажат даже.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #40
                      От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                      Редим ти брато - въпрос на време е. Като със самолетите, които са пълни с празношляещи се. Откак има мобифони и интернет, сигурно сто души дневно, по целия свят, наистина трябва да пътуват от едно място, за друго. Обаче пътуват милиард. От преяждане. Статистиката не прощава, и кораб ще замине.
                      С някого ще си избършат задника. А да поумнеят - няма. Вервай ми.
                      Само чертежите на хартия на тоя кораб, сигурно струват половин милиард. Която сума обаче, не е стигнала за да платят акъла. А проектирането на половинмилион тонни кораби, по стандартите за пернишки гоуф, могат да доведат само до едно. И дали в дерето на Владая, или на плитчините на Марианската падина - все тая.
                      Напоследък не съм чел лоцията за оня район, ама преди две години няколко души от екипажа на няква американска стратегическа подводница загинаха. Писаха - счупили си главите в железарията, при внезапен удар на кораба в неизвестна плитчина. По дневника - Марианската падина. Май още е в ремонт.
                      Руснаците се заклеха, че не са отмъщавали за Курск. Аз им вярвам.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                        В описанията на повечето електронни елементи (като се започне от обикновени съпротивления, та до процесорни системи), в дъното на файла има една забележка: "Компонентът (или системата) НЕ е предназначен за използуване в животоподдържащи системи!".
                        Естествено, до голяма степен е вързване на газщите от страна на производителя, но тук-там, при по-сериозните фирми се среща и допълнение: "За аналог (на въпросния компонент), годен за използуване в животоподдържащи системи, се свържете с Еди-кого-Си"

                        Интересно, дали такива дребни подробности се взимат предвид при проектирането и направата на (принципно ненужни съоръжения, като) най-големите пътнически кораби?
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • #42
                          От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                          Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                          Руснаците се заклеха, че не са отмъщавали за Курск. Аз им вярвам.
                          Тезата и позицията ти бяха дотук, както винаги. Западняците са пълни дебили и не само, че сами са си виновни за всичко, ами и предизвикват съдбата. Руснаците пък, като направят сакатлък, не само че друг им е виновен, ами много вероятно и ги е саботирал като им е блъснал подводницата. Че им вярваш съм убеден. Безрезервна и безусловна вяра - малко на определението за фанатизъм бие...

                          А, това за принципно ненужните съоражения е въпрос на светоглед. Щото от позицията на мужика в землянката, освен водката всичко е ненужно - като се започне от цялата туристическа индустрия, част от която е този кораб, та се стигне до автомобила, телефона и тока, ако щеш. Питай обаче всички въвлечени в тази индустрия, дали приходът от нея им е ненужен. А, да - самоцелните разходки с МПС из горите е фундаментална необходимост, та тях не ги причисляваме.
                          Последно редактирано от Obersturmbahnfuehrer; 15-11-10, 11:56.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                            Фюрер, нямам нищо против круизите. Но кораб за 50 души е едно, за 500 друго, а 5000 ми се вижда малко нещо прекалено. Въпроса е в мащаба. И да, знам, че печалбата идва тъкмо от там. Лакомията не е нашенски патент

                            Всичко това не отменя въпроса ми от по-горния пост.
                            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                            Коментар


                            • #44
                              От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                              Първоначално публикуван от Obersturmbahnfuehrer Преглед на мнение
                              ...от позицията на мужика в землянката, освен водката всичко е ненужно...
                              Може би загрижеността на някой колеги за безопасността на круизните возила е по причина, че на някой от тях не можеш се размина от пияни ръшки.
                              LZ1AIV

                              Коментар


                              • #45
                                От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                                Моля, придържайте се към добрия тон и темата.

                                Проблемите на корабостроенето (и на машиностроенето изобщо, в днешни дни) са практически еднакви и в Русия, и навън. Могат да се изчерпят със следното обобщение:
                                Автоматизацията е лекарство срещу сложността. Ефективно е толкова, колкото и химиотерапевтиците срещу рака.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X