Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

    Това с придърпването и притракването и на мен ми се случва понякога като нямам достатъчно скорост и съм на висока предавка.
    Днес открих още нещо странно и искам да попитам просветените. Значи на двигателя има маслени отлагания ...поне така мисля засъхнали са и се намират на частта зад радиатора и ме притесняват леко , също така на врътката за резервата на горивото като че ли прокапва бензинец , мазничко е леко и незнам направо много неща ми се събират а нямам пари за ремонти

    Коментар


    • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

      Пак съм аз ...Нов проблем ,преди 3 дни смених маслото , минал съм 50 км и сега ми показва че е под минимума даже не оставя белег , направо ми писна от какво може да е.....

      Коментар


      • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

        Така, казах че ще докладвам и го правя въпреки и с малко закъснение. Маслото се оказа, че не тече от където мислех( болта за ангренажната ), малко над това място има маркуч, който беше меко казано изпечен а и скобите май не го държаха както трябва.

        tegeesa, действай по-навреме с мембраните, че положението с тях става дебело.
        s0ll0, пали ли мотора когато не свети лампата ако не прегледай си буксите и кабелите ( някъде под таблото ), ако не помогне значи си на моето положение. Сваляш ключалката от таблото ( две винтчета ) и я разглабяш, вътре влизат 4 кабела, най-вероятно там имаш лоши връзки или направо нещо почти откачено. Ако пали машината е много вероятно да се е скапала просто крушката.

        Коментар


        • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

          Първоначално публикуван от s0ll0 Преглед на мнение
          Пак съм аз ...Нов проблем ,преди 3 дни смених маслото , минал съм 50 км и сега ми показва че е под минимума даже не оставя белег , направо ми писна от какво може да е.....
          Ами какво... малко масло
          Ти поне гледа ли колко наля? Освен това ми се струва, че вече си майстор в дисциплината "Мерене на масло на Пегасо", така че щом го мериш и е под минимума - доливай. Ама доливай по 100-тина милилитра и мери. Чак после доливай пак, ако трябва.
          Suzuki GSXR
          VW Touareg
          Mitsubishi Pajero II

          Коментар


          • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

            Първоначално публикуван от s0ll0 Преглед на мнение
            Здравейте , още един малък проблем ми се появи и искам да попитам дали е поправим. Не ми свети лампичката като съм на неутрална , тоест понякога свети , понякога не , от вчера ми е така , и се обърквам доста - с малка скорост тръгнах на втора и се чу супер гадно тракане .
            Тоя датчик май се прецаква много рядко. Сигурен ли си, че излючваш добре на свободна? При мен понякога не свети, когато не съм точно на свободна. Ама освен, че е "гадно" това си е и опасно! Представяш ли си да пуснеш съединителя без да очакваш, че не си на свободна какво може да стане, ако си на светофар, а покрай теб някой прицеп прави ляв завой? Почопли и виж каква е причината за дефекта на тази лампа, щото това не е майтап работа...
            Suzuki GSXR
            VW Touareg
            Mitsubishi Pajero II

            Коментар


            • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

              Ходих до Мотобум. Там човека ми наля почти 2 литра и си беше на максимума според него и всичко си беше уж ОК. Вчера му долях 50ml и сега е малко над максимума, направо ме изумява как варира и не знам на какво се дължи. Хаха, щом не е блокирал до сега е добре, преди малко покарах 50-тина километра и забелязах , че като като се вдигне температурата на 80 градуса, не се включва перката при положение, че си работеше перфектно преди това. Дали не е от това, че майсторът ми доля антифриз неразреден, не знам. Ще си карам скутера 2-3 дни, докато разбера
              Последно редактирано от viki terzieva; 08-07-11, 14:39. Причина: Отрицателната частица "НЕ" се пише ВИНАГИ отделно от глагола - например "не знам"

              Коментар


              • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                По документация трябва да побира 2,2 литра. Сипваш му 1,6/1,7 , палиш мотора да поработи и доливаш до 2,2. Няма логика да ти показва различни нива.
                Перката би трябвало да си работи независимо от количеството или вида на антифриза, търси причината другаде. Датчика е вдясно, като посегнеш към свещТа, ще се блъснеш първо в него (изолационна подвижна шлаухка с формата на лула, отдолу е на кабелна обувка), но ако не се лъжа. Ако е там проблема, въобще няма да ти показва температурата. Все пак не пречи да го погледнеш.
                Последно редактирано от viki terzieva; 08-07-11, 14:38.

                Коментар


                • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                  Датчика за температурата си работи , като го погледна това чудо как да разбера , че не е наред или e наред. Поразпитах и ми казаха, че може да е някакво реле бла бла. Не знам и къде да го закарам за диагностика , и маслените отлагания ме притесняват. Благодарен съм на всички от форума за помощта
                  Последно редактирано от viki terzieva; 08-07-11, 14:37. Причина: Моля, използвайте главни букви!

                  Коментар


                  • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                    Според мен 2,2 л му идва в повече. При мен оптимално е около 2л и 50мл - при такова количество е почти на максимум (3-4мм под него). Относно меренето забелязах следното: След като съм карал спирам и гася мотора. Проверявам нивото на маслото - на 4 мм под max. Изчаквам 10-тина минути, след това паля и го оставям да работи 1-2 минути. Гася и отново проверявам нивото - резултатът е същият, както при първото измерване - така, че според мен не е фатално процедурата да се спазва на 100%.
                    Вентилаторът трябва да включва при около 80градуса, независимо от антифриза (друг е въпросът ако няма антифриз и датчикът е на сухо). При мен се е случвало да включва дори при угасен мотор, след като е работил на място.

                    Коментар


                    • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                      Ей-й... ама какъв дълъг пос написах и вместо "Публикувай" натиснах пак "Отговор" и той се затри... мама му...

                      Първоначално публикуван от Tenev68 Преглед на мнение
                      Според мен 2,2 л му идва в повече. При мен оптимално е около 2л и 50мл - при такова количество е почти на максимум (3-4мм под него). Относно меренето забелязах следното: След като съм карал спирам и гася мотора. Проверявам нивото на маслото - на 4 мм под max. Изчаквам 10-тина минути, след това паля и го оставям да работи 1-2 минути. Гася и отново проверявам нивото - резултатът е същият, както при първото измерване - така, че според мен не е фатално процедурата да се спазва на 100%.
                      Вентилаторът трябва да включва при около 80градуса, независимо от антифриза (друг е въпросът ако няма антифриз и датчикът е на сухо). При мен се е случвало да включва дори при угасен мотор, след като е работил на място.
                      За маслото - зависи как си го източил. Последния път при мен побра даже малко повече от 2200. Иначе за нивото - и аз го меря веднага след гасене. Не знам защо - вероятно по някое време съм стигнал до същия извод като теб - не помня. Така или иначе препоръчвам да си се спазва оригиналната методика.
                      За вентилатора - за разлика от БМВ Ф650 Априлията го включва даже и да не си на контакт. Нормално е след като си спрял понякога да заработи - от конвекцията се качва по-гореща вода от двигателя и датчика сработва. Той, обаче със сигурност не трябва да е на сухо. На студен двигател (за да не се опариш) развий капачката на радиатора. Обърни внимание дали ще се чуе изсъскване. След това я свали и пробвай да бръкнеш с кутре в гърловината. Трябва да се намокри. Ако не - значи има въздух. Допълни радиатора догоре (аз използвах едно шише с шлаух на капачката) и покарай няколко дена. Провери пак. Ако пак има въздух - лошо
                      Suzuki GSXR
                      VW Touareg
                      Mitsubishi Pajero II

                      Коментар


                      • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                        Първоначално публикуван от s0ll0 Преглед на мнение
                        Датчика за температурата си работи , като го погледна това чудо как да разбера , че не е наред и ли наред...поразпитах и ми казаха , че може да е някакво реле бла бла... не знам и къде да го закарам за диагностика , и маслените отлагания ме притесняват...благодарен съм на всички от форума за помощта
                        Абе човек - отоври мануала - там си пише всичко. Един път като се престрашиш да го отвориш ще видиш колко отговори има там...
                        Или както се казва: "Когато нищо друго не помага - прочети инструкцията"
                        Suzuki GSXR
                        VW Touareg
                        Mitsubishi Pajero II

                        Коментар


                        • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                          Прочетох внимателно упътването и разбрах защо не ми работи перката....защото се включвала на 90 градуса не на 80 , та изчаках да загрее до 90 и се включи , тоест работи хаха , обаче лампичката за неутралката си изкасва от време на време , ръчках по кабеляците ама така си остана ще го водя някъде да го видят или ще си карам така

                          Коментар


                          • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                            ЗдравеЙте! То не е по темата, но ей така като чета за въпросните Пегасо още повече се нахъсвам. От скоро съм запален по мотори и мисля италиАнската машина да ми е първи мотор, просто съм влюбен в тези мотори. Може би по-скъпи за поДдръжка от японците, може всичко, но си чуствам, че това е моя мотор. Надявам се скоро и аз да пиша в този форум за моята моторетка и да съм от "вашия клуб ". Скоро ще се местя в София и се надявам доста да помагате при избора и вЪобще за всичко, защото хич не съм запознат ,сега съм си само с мерака И с нетърпение чакам да събера паричките и да започна с търсенето. Извинете за изцепката, знам, че е извън форума, но от скоро работя с него. Благодаря предварително !!!
                            Последно редактирано от viki terzieva; 08-07-11, 22:53. Причина: Моля, използвайте главни букви!

                            Коментар


                            • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                              Като стана въпрос за датчика какво означава написаното на него: 80-90 явно "90" е температурата при която включва перката ами "80"- на толкова изключва може би?

                              Коментар


                              • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                                Кико , ще помагаме с каквото можем Последен въпрос задавам ...какъв вид трябва да е въздушният филтър , защото никъде не видях а пък моя си е съмнителен

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X