Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

    Днес най после го събрах останали са ми само пластмасите.Гарнитурите ги взех от Враца в събота.За сега всичко е добре няма да духа и да пълни разширителя върви добре е ще видим докога.Благодаря за снимките много ми помогнаха за избора на гарнитурата.Не ти звъннах за твоята защото нямах търпение да го видя готов а и в магазина ги имаха.

    Коментар


    • #77
      От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

      Трябва да кажеш телефона на този магазин във Враца. Ако наистина ги имат (и съм знаел по-рано) щях да си спестя много главоболия...
      Suzuki GSXR
      VW Touareg
      Mitsubishi Pajero II

      Коментар


      • #78
        От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

        Гарнитурите в магазина във Враца са същите като тези / http://shop.ml-racing.eu/category/10400000000/vehicle/52785/article/142216?show=gallery / само че не са 111 лв. а са 145 лв. ма аз си взех масло и филтър и той ми намали цената малко.
        Телефона е 0898923533 името го не помня.Ето ти и тези където ги изработват / http://www.venterz.com/contacts.html / на тях не съм им звънял ма един приятел си е поръчвал и е останал доволен
        .Ще кача снимки на моята и на комплекта гарнитури

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:24022011909.jpg
Прегледи:1
Размер:152.8 КБ
ID:5254816 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:24022011910.jpg
Прегледи:1
Размер:194.8 КБ
ID:5254817
        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 25-02-11, 10:43.

        Коментар


        • #79
          От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

          Не е по темата, но от известно време се опитвам да си намеря ролбари-оригинални или някой да ми ги направи, ако някой има или знае къде да отида ще съм много благодарен!

          Коментар


          • #80
            От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

            Гичев виж тоз линк http://www.louis.de/_207dc5d9961837b...nr_gr=10023350
            Цифра е, но не знам дали някой ще го направи по евтино. Ако намериш- свиркай.
            Поздрави
            Nah! Just smile and wave, boys. Smile and wave...

            Коментар


            • #81
              От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

              Мерси, уж гледах в Луис но не съм видял че предлагат както и да е идват ми скъпички в София намерих един човек който може да ги сгъне, има вече мотор от форума с такива и ми харесват как са станали. Засега обаче ще се въздържа от крашбарите защото се оказа, че ми е изгоряло реле-регулатора, смених го(един приятел прави уникални регулатори), смених и акумулатора(него го знам че е за смяна откакто купих мотора), и в крайна сметка май ще се окаже и динамото заминало, така че ако някой продава и дали става от БМВ Ф650, гледам само кабелите на бавареца са по-къси иначе са еднакви на вид?

              Коментар


              • #82
                От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                Аз имам динамо (май) трябва да проверя. То всъщност май е трифазен алтернатор.
                Коя година ти е Пегаската?
                Suzuki GSXR
                VW Touareg
                Mitsubishi Pajero II

                Коментар


                • #83
                  От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                  99-та е с карбураторите. Ето го как изглежда: http://www.electrexworld.co.uk/g14-generator-938-0.html

                  Коментар


                  • #84
                    От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                    мисля, че ще стане. Довечера ще погледна в гаража
                    Suzuki GSXR
                    VW Touareg
                    Mitsubishi Pajero II

                    Коментар


                    • #85
                      От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                      Първоначално публикуван от capt_morgan Преглед на мнение
                      До gromi4,
                      Привет колега! И аз съм от Варна и от скоро съм собственик на Pegaso i.e.- тариката, който ми го продаде твърдеше че е 2004, по ВИН излезе 2003, но това е най малкия проблем- основния е, че е внос от Италия и явно не е поддържан изобщо- на 18000 км има доста дребни и не толкова дребни дразнещи неща. Едно от тях е че гори свещи, продавача ми каза че това е от студа, но това го чувам за първи път (защо колата ми не гори свещи на минус 20). Вярно е, че за трети път слагам NGK R DR8EA,( DR8EB я няма никъде), но може ли това да е причината? Освен това на високи обороти ако подавам газ постепенно всичко е ок, но ако го изрежя рязко- изпушва и прекъсва. Иначе мотора е красив, върви добре, добре се държи и на черно, плюс това че цената му е наполовина от Трансалп или БМВ. Знаеш ли към кого да се обърна във Варна да го погледне? И ако е удобно да ти звънна някой ден да обменим малко инфо и впечатления.
                      Благодаря

                      Забравих нещо- при палене, стартерът чуква, след това се замисля за малко и след 2-3 секунди започва да върти. Друго чукане няма, а акумулатора ми е чисто нов. Това нормално ли е?
                      Поздрави
                      Здравей колега! Не съм следил темата, и затова отговарям чак сега.
                      За свеща: По спомен от преди година, и аз имах проблем с намирането R DR8EA, но пък разликата м/у 2те R DR8EA и R DR8EВ, се оказа единствено в онова капаче което се навива отгоре на свеща, явно последната буква показва дали е със или без тази джуджавка.
                      Бих ти препоръчал да си вземеш иридиева свещ , струваше около 35 лв., но пък двигателчето заработва по гладко, и не се усеща придърпването на едноцилиндровия двигател. Трябва да имам една такава в мазата, ако я намеря-твоя е. Свещи съм купувал от Диана моторс, или от Мото бум.
                      За проблема със стартера: Явно и на този модел /след 2001г/, стартерът им е калпав. Моя имаше сходни проблеми. Първоначално стартера се замисляше и тръгваше да върти нормално, след 2-3 секунди. Все едно ти е слаб акумулатора. Свалял съм го /стартера/ да видя как са втулките- отвътре беше като нов-никакви луфтове . Купих му и нов акумулатор, но проблема си остана. Нещо му пречи на стартерчето да си върти нормално. Според мен, проблема е след стартера някъде, ама там отварянето е малко по сложно, и ще се наложи смяна най-малкото на гарнитури, които пък е проблем да се намерят във Варна.
                      За изпушването и прекъсването: Идея си нямам. Какво би накарало инжекцион да се държи по този начин? Ако има компетентни да казват. По-горе един колега пише, че си е изчистил грешките от компа. Ако го е направил с програма, ще можем да видим грешките които ти дава.
                      За майсторите: Кът са! За голям град изненадващо малко. Знам един който със сигурност е вкарвал Пегасо в движение.Ако имаш нужда от координати, казвай.

                      Коментар


                      • #86
                        От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                        Проверете си декомпресора доста често проблема с паленето започва от него .

                        Коментар


                        • #87
                          От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                          Първоначално публикуван от Gichev Преглед на мнение
                          Проверете си декомпресора доста често проблема с паленето започва от него .
                          И на мен на такова ми мирише, ама как да го провериш без да свалиш капака на клапаните?
                          Suzuki GSXR
                          VW Touareg
                          Mitsubishi Pajero II

                          Коментар


                          • #88
                            От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                            Ммм това вече не знам май наистина не може без да се свали капака на главата да се провери дали работи както трябва, но ако не отваря като трябва или клапана е останал без луфт не може да изхвърли налягането, стартера се претоварва и след време сдава багажа.

                            Коментар


                            • #89
                              От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                              Ето това е динамото. Струва ми се, обаче че ще е добре да дойдеш с твоето и да го сравним на място. Също така - да видим как може да се измери, за да не стане сакатлък:

                              Кабела е малко душмански отрязан, ама това не е болка според мен.
                              Suzuki GSXR
                              VW Touareg
                              Mitsubishi Pajero II

                              Коментар


                              • #90
                                От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                                За декомпресора също са ми го казвали като вероятна причина, но аз така и не проверих. Мисля че си заслужава да се провери, пред алтернативата да си прецакаш стартера. Толкова ли е сложно свалянето на капака на главата? Бих започнал от проверка на стартера, сваля се бързо и лесно- мисля че 3 болта го държаха.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X