Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

    0889166056-Георги говорих преди малко с него щял да има готово към краят на седмицата, но най-добре да му се обадиш да се разберете.

    Коментар


    • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

      Първоначално публикуван от Gichev Преглед на мнение
      0889166056-Георги говорих преди малко с него щял да има готово към краят на седмицата, но най-добре да му се обадиш да се разберете.
      Колегата се е чул. Ще свършат работа.
      Suzuki GSXR
      VW Touareg
      Mitsubishi Pajero II

      Коментар


      • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

        Браво, повечето като чуят цената и се дърпат предпочитат да дадат 80лв за ново китайско със съмнително време на полуживот пред "правено в България" направих няколко манекенски снимки на Априлията и ще гледам да ги кача тези дни, има го и релето на някой направо си е "piece of art" според мен.

        Коментар


        • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

          80... само информативно да кажа, че преди 2 години и моето се прецака и тогава Боби - релето ми взе мисля над 120-130 кинта за оригинално, 2-ра употреба за Априлията.
          Suzuki GSXR
          VW Touareg
          Mitsubishi Pajero II

          Коментар


          • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

            Да де ама аз съм малко скептично настроен към частите втора употреба, да е нещо което можеш да видиш колко е изхабено, да го премериш по норми...ама с релето взимаш го работещо и после е 50/50 дали ще работи или ще спре, а китайските наистина се продават по 70-80лв(не че не ги купуват по 30-на лв.), но понякога гърмят с поставянето на мотора, е друг път и работят абе 50/50

            Коментар


            • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

              Изобщо няма 2 мнения, че правените (особенно в БГ) са по-добри дори и от някои "оригинални".
              При нас (Априлиите и BMW-тата) има нещо "различно" в релетата и не стават всички. Този пич, Боби-релето също има собствена разработка, но тогава ми каза, че няма как да го сложи на моя мотор и за това ми продаде това. Иначе аз съм твърдо "за" релетата на родните жичкаджии.
              Suzuki GSXR
              VW Touareg
              Mitsubishi Pajero II

              Коментар


              • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                Ето и как изглежда летящия кон:
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:023818149-big.jpg
Прегледи:1
Размер:207.8 КБ
ID:5283237
                Смених гърнетата от конфигурация 1в2 го направих 1в1 гърнето е CRD отворено гласът му стана убийствен, а в комбинация със спортния дунапренов филтър мощността все вдигна много осезаемо. На мястото на лявото гърне сложих кутия за инструменти(засега временна докато намеря нещо по-голямо) но пък изглежда много добре
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:023818213-big.jpg
Прегледи:2
Размер:113.4 КБ
ID:5283238Натиснете снимката за да я уголемите

Име:023818241-big.jpg
Прегледи:1
Размер:103.3 КБ
ID:5283239Натиснете снимката за да я уголемите

Име:023818268-big.jpg
Прегледи:1
Размер:209.9 КБ
ID:5283240

                Нещо изключително трудно за намиране в България-качествена букса за 12в, тази си я купих от Гърция от един магазин за лодки, мястото за монтиране е много трудно за намиране на таблото това е и единственото такова:
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:023818272-big.jpg
Прегледи:1
Размер:73.4 КБ
ID:5283241
                Буксите които най-често се намират в България е под седалката, вижда се и новото реле-регулатор, както и резервоарчето за ойлера:
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:023818302-big.jpg
Прегледи:2
Размер:151.2 КБ
ID:5283242
                Монтирах си самоделен ойлер с резервоар от казанче за спирачките на Лада или някой друг руски таралясник, газов клапан вързан към габаритите, кранче за регулиране на потока и тръбички от инфузионна система:
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:023818318-big.jpg
Прегледи:1
Размер:113.8 КБ
ID:5283243Натиснете снимката за да я уголемите

Име:023818331-big.jpg
Прегледи:1
Размер:62.4 КБ
ID:5283244Натиснете снимката за да я уголемите

Име:023818336-big.jpg
Прегледи:1
Размер:62.8 КБ
ID:5283245Натиснете снимката за да я уголемите

Име:023818350-big.jpg
Прегледи:1
Размер:87.3 КБ
ID:5283246
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:023818376-big.jpg
Прегледи:2
Размер:86.9 КБ
ID:5283247

                +14см. по-висока, опушена в леко черно слюда на МРА, кормило 28мм Про Тейпър с преходници Фаг, дръжки Скот:
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:023818420-big.jpg
Прегледи:1
Размер:189.6 КБ
ID:5283248
                Задължителните свински/миши опашки за всяко движещо се МПС-различни размери:
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:023818477-big.jpg
Прегледи:1
Размер:61.3 КБ
ID:5283249

                Надявам се да ви харесва!

                Коментар


                • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                  тия дни имах доста работа и за това не отговорих на момчетата с проблемите на инжекциона.Първо трябва да видите като дадете контакт дали лампата на таблото за инжекциона свети ако всичко е наред по системата при паленето на мотора до 2,3 секунди трябва да изгасне. Ако лампата свети и при запален мотор значи има грешки следователно нещо не наред или някои се правил на майстор. За да си проверите кой елемент е дал грешка и да го замерите дали е здрав не ви трябва комп и прогрома а средни познания по електротехника и Aprilia Pegaso 650IE 2002 Service Manual в него си е описано всичко и то доста подробно. Ако не можете да се справите с удоволствие бих ви помогнал ако имате път към Враца с мотора защото си не много проста работа но не и кой знае колко сложно.Ако имате въпроси питаите.

                  Коментар


                  • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                    Първоначално публикуван от Gichev Преглед на мнение
                    Ето и как изглежда летящия кон:...
                    А защо не снима кривките? Как става "конфигурация 1 в 1"?
                    Suzuki GSXR
                    VW Touareg
                    Mitsubishi Pajero II

                    Коментар


                    • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                      Здравейте пичове, от скоро съм горд притежател на Пегасо и естествено проблемите започнаха скоро след покупката. В момента съм на тема " Къде подяволите ми е маслото ". Оказа се " болта за натягане на ангренажната " ( извинявам се за невежестовот си но буквалния превод е горе долу такъв пък и май това му е работата ), а на мястото като чели няма фабрична гарнитура. Та въпроса ми е, на някой случвало ли му се е и как решихте проблема.

                      http://imageshack.us/f/201/p1000837j.jpg/

                      Този не е моя но е горе долу такава работата.
                      Благодаря предварително.

                      Коментар


                      • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                        Първоначално публикуван от Stf.Markov Преглед на мнение
                        Здравейте пичове, от скоро съм горд притежател на Пегасо и естествено проблемите започнаха скоро след покупката. В момента съм на тема " Къде подяволите ми е маслото ". Оказа се " болта за натягане на ангренажната " ( извинявам се за невежестовот си но буквалния превод е горе долу такъв пък и май това му е работата ), а на мястото като чели няма фабрична гарнитура. Та въпроса ми е, на някой случвало ли му се е и как решихте проблема.

                        http://imageshack.us/f/201/p1000837j.jpg/

                        Този не е моя но е горе долу такава работата.
                        Благодаря предварително.
                        Чакай сега - ти само "болта" ли си свалил (то не е болт, ами нещо което бих нарекъл "фиксираща гайка") или целия "фланец", който се захваща с 2-те винтчета М6?
                        Suzuki GSXR
                        VW Touareg
                        Mitsubishi Pajero II

                        Коментар


                        • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                          За сега не съм свалял нищо. Теча е от фланеца или поне аз така го виждам.

                          Коментар


                          • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                            Първоначално публикуван от Stf.Markov Преглед на мнение
                            За сега не съм свалял нищо. Теча е от фланеца или поне аз така го виждам.
                            Моя спомен е, че там няма гарнитура. Но за да ремонтираш там ти трябва мануала. Не се прави на пионерче.
                            Suzuki GSXR
                            VW Touareg
                            Mitsubishi Pajero II

                            Коментар


                            • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                              Гледам колегата pepito е питал но отговор не видях та да питам и аз. Какво масълце да слагам на машинката, по документация е 5w40, някъде четох за 15/40 кастрол а pepito спомена и 10/40.
                              Благодаря.

                              ПС: "Фланеца" най-вероятно ще го човъркам утре и ще докладвам.

                              Коментар


                              • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                                Това е копирано директно от мануала - таблица за всички масла, смазки и течности, които се ползват в Пегаската:

                                1.7 LUBRICANT CHART
                                Engine oil (recommended):0 SUPERBIKE 4, SAE 5W-40.
                                As an alternative to the recommended oil, it is possible to use high-quality oils with characteristics in compliance with or
                                superior to the CCMC G-4, A.P.I. SG specifications.
                                Fork oil (recommended): fork oil 0 F.A. 5W or 0 F.A. 20 W.
                                If you need an oil with intermediate characteristics in comparison with the two recommended products, these can be mixed
                                as indicated below:
                                SAE 10W 0 F.A. 5W 67% of the volume, + 0 F.A. 20W 33% of the volume.
                                SAE 15W 0 F.A. 5W 33% of the volume, + 0 F.A. 20W 67% of the volume.
                                Bearings and other lubrication points (recommended):0 AUTOGREASE MP.
                                As an alternative to the recommended product, use high-quality grease for rolling bearings, working temperature range
                                -30°C…+140°C, dripping point 150°C…230°C, high protection against corrosion, good resistance to water and oxidation.
                                Protection of the battery poles: neutral grease or Vaseline.
                                Spray grease for chains (recommended):0 CHAIN SPRAY.
                                Brake fluid (recommended):0 F.F., DOT 5 (compatible with DOT 4).
                                Use new brake fluid only.
                                Engine coolant (recommended): 0 ECOBLU -40°C.
                                Use only antifreeze and anticorrosive without nitrite, ensuring protection at -35°C at least.


                                Може да се ползват различни масла. Практически всички известни марки имат подходящи за нашите мотори. Аз и моите колеги ползваме от години Лики Моли, но има добри отзиви и за Кастрол и т.н. Според мен едва ли някой може да каже "това е по-добро от онова". Ползвай смело и не се бой
                                Suzuki GSXR
                                VW Touareg
                                Mitsubishi Pajero II

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X