Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

    Първоначално публикуван от Gichev Преглед на мнение
    Да не е гръмнал обратно във въздушния филтър и да си разпрал мембраните, така няма да може да отвори иглите, за да пусне бензин... може би?
    Гумената мембрана на вакуумния карбуратор НЯМА абсолютно никакво отношение към паленето на мотора. На ниски(тихи) обороти тя не се вдига,респективно не повдига главната игла. За паленето отговорноста се пада на малкия жигльор. Мембрана сработва , когато се даде газ и се отвори дроселовата клапа. При разпрана мембрана двигателят няма да може да вдигне обороти.

    Коментар


    • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

      От какво може да се е чула тази детонация... като тръгна да го паля стартера върти на 500 оборота и съответно не пали , да опитам ли да сменя свещта...

      Коментар


      • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

        Еми опитай се , но първо провери дали въобще има ток- обесних ти как няколко поста по- горе , ако въобще си прочел. А това за стартера и 500 оборота е достойно за рекорд в книгата на Гинес.

        Коментар


        • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

          Добре ! Смених свещта и всичко изглежда наред , само стрелката на километража или по-скоро жилото ми правят проблеми , не що не мери скоростта реално... какво може да се направи по въпроса знам , че съм нууб ама никой не е роден научен , както се казва в старото клише

          Коментар


          • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

            Първоначално публикуван от s0ll0 Преглед на мнение
            Добре ! Смених свещта и всичко изглежда наред , само стрелката на километража или по-скоро жилото ми правят проблеми , не що не мери скоростта реално... какво може да се направи по въпроса знам , че съм нууб ама никой не е роден научен , както се казва в старото клише
            От време на време всички забравяме, че свещите са консуматив... Най-добре е да се сменят всеки сезон, ама много малко хора го правят. Признавам, че и аз 2-ри сезон карам с една и съща.
            За километража - нормално е да показва повече. На 90% от колите и моторите километртажите са така - казваше се нещо като "Holly drive" - да си мислиш, че караш бързо, а всъщност да не е така. Например Аудито ми показваше абс. точно. Така беше и с Волвото В70, но Априлията при 150 по километраж дава 135 по GPS. Grand Cherokee-то ми показва твърдо с 4 км/ч повече.
            Впечатлението ми за колите от среден клас е, че по принцип показват 10% по-висока от реалната скорост.
            Ако и твоя километраж се вмества в тези граници - значи всичко е нормално. Ако не - предполагам, че трябва да търсиш нов. Няма как да е от жилото - то или върти или не. Не може да се върти по-бавно или по-бързо.
            Suzuki GSXR
            VW Touareg
            Mitsubishi Pajero II

            Коментар


            • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

              Дано не се наложи да търся нов , защото сигурно ще е доста трудно , но това което ми трябва сравнително спешно са гумичките ,който се свързват с карбураторите , защото мойте са доста напукани и не знам до кога ще издържат...ако някой знае от къде мога да си купя нови или втора ръка запазени да пише...благодаря

              Коментар


              • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                Свеща колко скоро си я сменял преди този случей ( сори ако си писал ) ?
                А за гумичките ако намериш казвай от къде и колко.
                Последно редактирано от Stf.Markov; 14-09-11, 15:25.

                Коментар


                • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                  Свещта не съм я сменял от както съм го купил (доста тъпо) ..изкара 3 месеца така , а за гумичките работя по въпроса , защото си е наложително

                  Коментар


                  • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                    Е в крайна сметка проблема с непаленето на мотора излезе от избила свещ така ли? Установи ли откъде се е чула въпросната детонация? Относно мембраните на карбураторите, знам че работят при подаване на газ, но когато моите бяха спукани мотора палеше много трудно студен-след продължително въртене на стартер и дръпнат смукач запалва и почти веднага изгасваше, тази процедура повтарях няколко пъти докато заработи стабилно. След смяната им мотора пали безпроблемно, само при много студено трябва да му подавам малко газ в момента на запалване и 10-15с. след това, за да задържи стабилни обороти.

                    Коментар


                    • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                      Проблема се оказа свещта , след подмяната й всичко заработи перфектно (освен километража) , сега отчита по-малка скорост на същите обороти (със сигурност е от него защото стрелката има доста "луфт". Относно паленето , ми пали без проблем студен , но с дръпнат докарай смукач... а детонацията доколкото ми обясниха било от бензина , не бил се възпламенил и след това се е детонирал и не разбрах много ... мисля че няма последици ( дано)

                      Коментар


                      • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                        Здравейте, колеги!
                        Някой може ли да ми каже защо по мануала на моето Пегасо 650 дават резервоара да е 22л., а в действителност празен не събира повече от 15л.

                        Коментар


                        • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                          Първоначално публикуван от tegeesa Преглед на мнение
                          Здравейте, колеги!
                          Някой може ли да ми каже защо по мануала на моето Пегасо 650 дават резервоара да е 22л., а в действителност празен не събира повече от 15л.
                          В моя веднъж влезнаха 21 литра.
                          Сигурен ли си, че и резервата ти е била изразходена?
                          Suzuki GSXR
                          VW Touareg
                          Mitsubishi Pajero II

                          Коментар


                          • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                            Колеги , вчера сутринта забелязах нещо много странно (отново) с моето Пегасо , което е 95-та година. Така ... от дясната страна на двигателя горе , има една малка дупчица , която предполагам е фабрична...обаче от нея ми прокапва масло , мисля , че не е от гарнитурата , точно от тази дупчица , която намокря и гарнитурата...някой има ли представа какво е , защото пак трябва да го карам някъде...

                            Коментар


                            • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                              Дай снимка. Предполагам е фабричният отвор, който е за оттичане на вода при евентоалното и попадане в отвора за свеща. Но за да капе масло от там , означава гарнитурата на капака на клапаните не е добре и пропуска масло . То се стича в основата на свеща и от там през този дренажен отвор излиза на вън. Имал съм такъв случай с кавасаки КЛХ 450. Но за да не гадаем снимай отблизо.

                              Коментар


                              • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                                Първоначално публикуван от pe6o74 Преглед на мнение
                                Предполагам е фабричният отвор, който е за оттичане на вода при евентоалното и попадане в отвора за свеща.
                                Баш тъй ще да е, като го отвориш за реглаж на клапани, сменяш и гарнитурата и си ок.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X